abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109055391
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 17:42 schreef CasB het volgende:
Als ze eenmaal gaan lopen, daar zit bij mij het probleem meestal. :P Ik hoop nog steeds een keer mijn salaris dmv adsense te hosselen, zodat ik in normale werktijden aan m'n sites kan werken, ipv af en toe een uurtje, tussen de sociale verplichtingen door.
Ik hoef me salaris er niet aan te verdienen, maar zou toch leuk zijn als ik er paar maand een eurotje of 50/100 uit kan halen.

Een van m'n ideeën is zo goed als nieuw in de Android Market. De app komt uiteindelijk samen te hangen met een website die bijna hetzelfde doet als de app, waar mensen dus ook hun app-statistieken kunnen bekijken etc.

Maar zoals ik al eerder zei; ben nu m'n javascript kennis verder aan het uitbreiden voor android apps, iets wat nog wel paar weken duurt.

We zullen zien! :)
pi_109075821
Is er een makkelijke manier om een jaar rapport van Adsense te krijgen voor bijvoorbeeld je inkomstenbelasting? Ik zit door mijn account te kijken maar kan nergens iets vinden wat daar op lijkt.
No amount of money ever bought a second of time.
pi_109076205
Bij de prestatierapporten van 01-01-2011 t/m 31-12-2011 selecteren?
pi_109076829
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 17:49 schreef dirkjo het volgende:

[..]

Ik hoef me salaris er niet aan te verdienen, maar zou toch leuk zijn als ik er paar maand een eurotje of 50/100 uit kan halen.

Een van m'n ideeën is zo goed als nieuw in de Android Market. De app komt uiteindelijk samen te hangen met een website die bijna hetzelfde doet als de app, waar mensen dus ook hun app-statistieken kunnen bekijken etc.

Maar zoals ik al eerder zei; ben nu m'n javascript kennis verder aan het uitbreiden voor android apps, iets wat nog wel paar weken duurt.

We zullen zien! :)
Android is Java he, niet Javascript ;)

Ontopic:

Ik ben me inmiddels wat meer in het richten op inkomsten maken op mijn websites.
Ben vandaag begonnen met Amazon affiliate, even kijken wat dat oplevert.
💍 💍 💍 💍 💍 💍 🍌 ☎
pi_109080911
Vandaag rustig dagje op het werk, ff kijken of ik een hoop content kan schrijven.
pi_109082350
Opvallend iets, wat ik zelf niet had verwacht, op:

http://kledingmerken.jdx.nl/

Wordt er veel vaker geklikt op de onderste 468x60 banner dan op de bovenste 468x60.
pi_109082624
Dat verwacht je inderdaad niet.
pi_109083167
Echt ook bijna 2x zo vaak. Interessant feitje wel dacht ik zo.
  woensdag 14 maart 2012 @ 11:56:04 #34
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_109083737
Mijn advertenties zijn op een ongeautheriseerde site gekomen volgens Adsense.
Blijkt die ongeauthoriseerde site www.bing.com te zijn :{
pi_109084142
Valt analytics onder '& dergelijke'? :P

Heb een aantal sites aan mn analytics account hangen, en eentje daarvan geeft sinds iets meer dan een week een flatline. Niets meer, helemaal plat. Alles lijkt nog goed te staan en de code klopt ook nog steeds :P Iemand enig idee?
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_109084739
Die website is wel bereikbaar? :P
pi_109084784
Ja :P (Deze)
  woensdag 14 maart 2012 @ 12:31:28 #38
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_109084930
Geen bezoekers? :7
pi_109085165
Ik zie in je broncode niks van analytics staan?
pi_109085183
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 12:39 schreef CasB het volgende:
dat wilde ik net zeggen :)
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_109085252
in de website van zn klant gelukkig wel :) Dus hij weet tenminste hoe het moet :)
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_109086624
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 12:39 schreef CasB het volgende:
Nee, daar kom ik ook net achter. Terwijl ik de code er niet handmatig in gezet heb, maar net een module van het cms (iets meer opties). En daar niets aan heb gewijzigd, en hij staat ook nog aan. Die module maar eens opnieuw installeren dan denk ik... :D
pi_109087086
Module aan en uitgezet, en doet't weer. Maf.
pi_109087106
Als ik hier toch ben... Weet iemand eigenlijk hoe ik in mn reports van Adsense de youtube-stats (views / Clicks / ..) kan zien?
pi_109087707
Netjes trouwens Razor, iemand op het werk had het over Facebookmoord en ik Googlede dat en kwam op tvpremiere ;)
pi_109088381
Denk dat een beetje ruimte tussen de tekst en die banner wel aan te raden is :P
  woensdag 14 maart 2012 @ 15:13:51 #47
302800 Frith
fictief en almachtig
pi_109090466
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 09:32 schreef Tonio-mcdo het volgende:

[..]

Ik moet documenten meesturen omdat ze niet hebben verifiëren dat het materiaal van mij is. :')
ligt er aan wat je precies gefilmt hebt. Zodra je een omgeving hebt gefilmt die niet generiek is, zoals een even achtergrond of je eigen woning, loop je de kans om dingen te hebben gefilmt waar je toestemming voor moet hebben.Veel openbare gebouwen bijvoorbeeld, vallen onder zo'n toestemmingsregel, tenzij je een specifieke nieuwsfunctie of iets hebt, en zelfs dát wordt sterk gereguleerd.

Het is helaas echt zo dat je voor ALLES in je video, anders dan je eigen lichaam en stem, toestemming moet kunnen overleggen, want anders is er gewoon de mogelijkheid van juridisch geneuzel.

Portretrecht bijvoorbeeld van een vriend of kennis kan bijvoorbeeld ook al meetellen, al zal YT daar dan weer niet zo moeilijk over doen zolang je maar kunt zeggen dat het met meewerken was. Is dat niet zo, zoals met bijvoorbeeld 'prank vids', dan staat de persoon in het recht om alles van YT te laten verwijderen.

Ook een veel gemaakte fout volgens de bronnen die ik heb gelezen: de gedachte dat 'fair use' het ok maakt om dingen in je video te tonen waar je geen recht op hebt. Je mag weliswaar minder dan 30 seconden aan niet volledig herkenbaar materiaal hebben (daarom ook altijd die enorme en korte closeups van websites, zodat de naam van de site verborgen blijft), maar dat is ook alles en boven die 30 seconden moet je weer toestemming hebben.

zo toont bijvoorbeeld Zero punctuation de covers van spellen en ander materiaal maar kort en ook alleen maar dat, want anders valt het buiten het 'fair use' voor review doeleinden.

Ook merkkleding (!!!) of logo's op kleding die herkenbaar zijn, mag je niet als eigen materiaal inzetten, want die vallen dus onder het intellectueel eigendom van de maker. Net als blikjes en andere herkenbare verpakkingen.
pi_109100228
Ik had laatst een site van Google waar je de analytics van andere sites kon bekijken. Heeft iemand een linkje?
If not now, then when.
pi_109101224
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 19:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik had laatst een site van Google waar je de analytics van andere sites kon bekijken. Heeft iemand een linkje?
Geen idee, maar als hem hebt ontvang ik hem graag :P
pi_109104791
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 01:21 schreef Pizzalucht het volgende:

[..]

Android is Java he, niet Javascript ;)

Ontopic:

Ik ben me inmiddels wat meer in het richten op inkomsten maken op mijn websites.
Ben vandaag begonnen met Amazon affiliate, even kijken wat dat oplevert.
Kuchkuch, foutje :@
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')