Hij gaat inderdaad naar die begrafenis om iemand van de BBC te spreken en heeft een zwart jasje aan. Vervolgens draait hij zich om en blijkt dat er heel groot CASTROL reclame voor motorolie op z'n rug staatquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 12:53 schreef Erwtensoep het volgende:
Bij een begrafenis loopt er iemand naar hem toe en begint tegen hem aan te lullen, waarop hij vervolgd met: 'do you mind if i go talk with that person, thanks', haha
dat is in seizoen 2: dan zit hij zgn in een apachequote:Op dinsdag 10 augustus 2004 14:13 schreef raider101 het volgende:
Moet aan die scene denken waarin die leipe pompbediende fantaseert hoe hij zijn vroegere klasgenoten met een machinegeweer afmaakt (de aflevering waarin Alan een toespraakje houdt op zijn oude school)
quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 14:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij gaat inderdaad naar die begrafenis om iemand van de BBC te spreken en heeft een zwart jasje aan. Vervolgens draait hij zich om en blijkt dat er heel groot CASTROL reclame voor motorolie op z'n rug staat![]()
![]()
wacht maar, over een paar afleveringen ontmoet hij een mede Lexus-rijder...quote:Op maandag 14 februari 2005 00:46 schreef smvs het volgende:
Lexus IS200 = gave bak.
compleet met dat accentquote:
play.com en anders wellicht fame of boudisquequote:Op maandag 21 februari 2005 00:28 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik heb het zojuist gezien voor de eerste keer en ik heb echt in een deuk gelegen tot het einde van het programma!!
Vindt het gelijk jammer dat ik al zoveel heb gemist voorgaande jaren, maar las hiervoor dat hier ook dvd(S) van te koop zijn? Zo ja, ook in de gemiddelde platenzaak zoals bijv. Mediamarkt of Free record shop?
engelse subsquote:Op maandag 21 februari 2005 22:14 schreef Tomatenboer het volgende:
die dvd's zijn die ook met ondertiteling te koop, en zo niet met NL ondertiteling dan wel met engelse ondertiteling?
nee die andre lexus rijderquote:Op maandag 28 februari 2005 13:52 schreef Erwtensoep het volgende:
Dit was een van de leukste afleveringen die ik tot nu toe heb gezien!
Over die vrouw met 1 hand
"watch her tackling that buffet" of iets in die trant
I disagree, ik heb niet voor niets de dvd's aangeschaftquote:Op maandag 28 februari 2005 15:58 schreef kamagurka het volgende:
Tis wel leuk als verzetje, maar ik zou niet speciaal voor gaan zitten zappen... zo leuk is het namelijk nu ook weer niet
Lexiquote:Op maandag 28 februari 2005 17:04 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
nee die andre lexus rijder
quote:Op maandag 21 maart 2005 14:28 schreef Tomatenboer het volgende:
Gisteren gingen ze naar het huis van Bono
"Zijn al deze auto's van hem?"
"Uhm, ja Bono heeft de grootste collectie hatchbacks ter wereld"
z'n toblerone verslavingquote:
koop de dvd's men!quote:
die radio discussie met die exveslaafde?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 13:41 schreef Fabio_Aldo het volgende:
bij die radiodiscussie ben ik echt van de bank gerold, fantastisch![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |