Moet nog een weekje rustig aan doen, verveel me de tering.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:34 schreef Happel het volgende:
Stond in de kroeg vannacht. Kan niet altijd feest zijn hier.
haha BrandX komt bij de BKquote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:24 schreef BrandX het volgende:
Ja hoi, ik vind net in mijn tas twee vouchers van de burgerking voor 1 maand gratis eredivisie live op je mobiel.
dus ik kan twee users er blij mee maken, uiterlijk vandaag te activeren. Stuur me maar een pm of dm, de eerste twee users krijgen de code.
En als niemand is geintresseerd, naja, dan gooi ik ze vanavond weg
De BK-drivequote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
haha BrandX komt bij de BK
Ik heb er van de week al 1tje gekregen van iemand
Gisteren klein beetje vvv roda gekeken erop en het werkt perfect dat eredivisie live op je mobiel
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je weet de VBL hooligans met 2 woordjes stil te krijgen, respect!
Ik voelde mij niet aangesproken, vandaar.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je weet de VBL hooligans met 2 woordjes stil te krijgen, respect!
Wilde net zeggen.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 15:08 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik kan wel vragen 'waarom?' maar ik zie dat je een ban hebt
Jaquote:Op zaterdag 10 maart 2012 15:37 schreef Happel het volgende:
[..]
Wilde net zeggen.
1 note en hop weg is hij.
Tuurlijk niet.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
Voor een domme post van mijzelf en een wat overtroffen reactie daarop.,
Ik ga mezelf inhouden.. maar beste Jojoor.. Happel en GGMM.. als het straks Twente- Feyenoord is...
en die gekke Fer.. die doet wat he.. oogjes toe bij mijn reacties?
Nee, ik blijf gewoon objectiefquote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik ga mezelf inhouden.. maar beste Jojoor.. Happel en GGMM.. als het straks Twente- Feyenoord is...
Zit in de Grolsch Veste dan, dus kan je niet in de gaten houden hier. Sorry.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:25 schreef GGMM het volgende:
Het beste zou gewoon zijn dat Feijenoord wint en dat Fer geen bal raakt.
Een normale maaltijdquote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:25 schreef Jojoortje het volgende:
Ben koken:
Varkenshaasje in championnenroomsaus, gebakken aardappeltjes en wat groente dr bie
Gewoon een kapsalon halen.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:25 schreef Jojoortje het volgende:
Ben koken:
Varkenshaasje in championnenroomsaus, gebakken aardappeltjes en wat groente dr bie
Ja, en tegen jou is zo'n reactie eigenlijk nutteloos.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ook niet. En dat was voorspelbaar.
Hoezo moesten ze daar 2 weken over doen dan? Ik had Sport 1 op de dag dat ik het bestelde.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:29 schreef ajacied4lf het volgende:
Heb eindelijk Eredivisie Live, na 2 weken
Ik zou het niet weten. Misschien dat het aan 'de eerste twee maanden gratis' actie ligt.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoezo moesten ze daar 2 weken over doen dan? Ik had Sport 1 op de dag dat ik het bestelde.
Mooi Hengelo was het toch? samen Feyenoord kijken ?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:29 schreef ajacied4lf het volgende:
Heb eindelijk Eredivisie Live, na 2 weken
Is goed, Ik PM je zo mijn adres.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mooi Hengelo was het toch? samen Feyenoord kijken ?
Wat een onzin zou dat zijn. Maar goed, je kan morgen Ajax zien winnenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:32 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten. Misschien dat het aan 'de eerste twee maanden gratis' actie ligt.
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mooi Hengelo was het toch? samen Feyenoord kijken ?
Romancequote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:34 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Is goed, Ik PM je zo mijn adres.
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wel lief, aangezien Feijenoord tegelijk met Ajax speelt.
Leukste is dat hij denkt dat ik Jojoortje benquote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wel lief, aangezien Feijenoord tegelijk met Ajax speelt.
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:45 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Leukste is dat hij denkt dat ik Jojoortje ben![]()
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Staat hij straks met een bos bloemen en een fles wijn (van 4,95) aan de deur en doet d'r vriend open.
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:45 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Met jou wil ik ook best Feyenoord kijkenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:45 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
in Hengelo?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Met jou wil ik ook best Feyenoord kijken![]()
Wel je mond houden dan
Wat ik me wel afvraag.., wie van de twee hier met Ajax in zijn nick is nou dat kindje van 13?quote:
Hij was 13. Is nu 14quote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wat ik me wel afvraag.., wie van de twee hier met Ajax in zijn nick is nou dat kindje van 13?
jij of die andere.,
Ligt niet aan het neger zijn hoor mijn team is opgeheven vandaag omdat er nooit iemand komt.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:29 schreef DonRaja het volgende:
Net terug van voetbal, perfecte grasmat, perfect weer en maar liefst 6 spelers...
Even rondbellen leverde het volgende op:
- maar vanmorgen regende het (3x)
- het is nog te koud (4x)
- oh is het deze week al? (2x)
- ben nog moe (3x)
Als het klimaat ooit wijzigt en in Suriname onder de 15 graden komt, dan sterft mijn volk uit
Ik ben ook zo, en ik ben geen neger.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:29 schreef DonRaja het volgende:
Net terug van voetbal, perfecte grasmat, perfect weer en maar liefst 6 spelers...
Even rondbellen leverde het volgende op:
- maar vanmorgen regende het (3x)
- het is nog te koud (4x)
- oh is het deze week al? (2x)
- ben nog moe (3x)
Als het klimaat ooit wijzigt en in Suriname onder de 15 graden komt, dan sterft mijn volk uit
Team bestaat voor 25% creolen, 25% hindoestanen, 25% javanen, 25% onbekend/gemixt. We misten spelers uit alle rassn vandaagquote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ligt niet aan het neger zijn hoor mijn team is opgeheven vandaag omdat er nooit iemand komt.
Blijven allemaal Rotterdamers natuurlijkquote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Team bestaat voor 25% creolen, 25% hindoestanen, 25% javanen, 25% onbekend/gemixt. We misten spelers uit alle rassn vandaag
quote:
Waarom is je UI zo.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:22 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Als jij het zegt, zal het wel waar zijn.
Hehehequote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:45 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Was 1.99 hoorquote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Staat hij straks met een bos bloemen en een fles wijn (van 4,95) aan de deur en doet d'r vriend open.
Valt tegen he?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh sorry, ik dacht dat je 2,5 keer zoveel klasse had.
quote:Songfestival-zangeres Joan Franka heeft de veelbesproken indianentooi Ingeruild voor slechts een veer...
quote:De Canadese skicrosser Nick Zoricic is zaterdag overleden na een zware val bij de wereldbekerwedstrijd in het Zwitserse Grindelwald. De skibond van Zwitserland heeft dit bekendgemaakt.
This post is worthless without the videoquote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:58 schreef ajacied4lf het volgende:
Dit is ook fucking erg, als je dat filmpje ziet..![]()
[..]
Nice.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:01 schreef DonRaja het volgende:
Oh nog een verhaaltje over mijn voetbalteam:
Er speelt ook 1 gast mee uit Sri Lanka (althans dat denken we, want hij spreekt geen engels of nederlands).
Omdat communiceren zo lastig gaat hebben we hem maar linksback gezet en voor de wedstrijd wijzen we zijn man aan.
Nu liep ik tijdens de rust samen met de rechtsbuiten van de tegenstander terug en hij vroeg me of ik wist dat onze linksback 'niet helemaal goed' was. Hij had gedurende de hele 1e helft alleen maar goedemorgen en koffie gezegd, wel een keer of 20...
Ik zei, wees blij: van de 5 woorden Nederlands die hij spreekt, wil je de overige 3 niet steeds naar je hoofd geslingerd krijgen...
Gewoon op youtube..quote:
New Kidsquote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gewoon op youtube..
[ afbeelding ]
.. GEWOON DOOD JONGE!
quote:
Snap nog steeds niet wat daar zo goed / leuk aan is. Maar zal wel aan mij liggen.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]![]()
Wa denkt hij nou jonge.. ik snij hier effe af ofso.. ME ZUNNE BLIJE BAKKES.. BOTS, het hek in gij, lilliken natnek.. huhuuuuuuuu
Als je dat niet snapt dan moet je Goon niet zo aanprijzen..quote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:10 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Snap nog steeds niet wat daar zo goed / leuk aan is. Maar zal wel aan mij liggen.
Doe ik dat?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als je dat niet snapt dan moet je Goon niet zo aanprijzen..
Oh, dan was dat Steven ofsoquote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:13 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Doe ik dat?![]()
Heb Goon nog niet gezien..
Welquote:
Absoluut nietquote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:48 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Werkt dat een beetje tijden het poker: vrouwelijke intuïtie?
Misschien later. Als ik er ben gaan we dansenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Niet in de stad vanavond? Nu ik er eens ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |