quote:Songfestival-zangeres Joan Franka heeft de veelbesproken indianentooi Ingeruild voor slechts een veer...
quote:De Canadese skicrosser Nick Zoricic is zaterdag overleden na een zware val bij de wereldbekerwedstrijd in het Zwitserse Grindelwald. De skibond van Zwitserland heeft dit bekendgemaakt.
This post is worthless without the videoquote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:58 schreef ajacied4lf het volgende:
Dit is ook fucking erg, als je dat filmpje ziet..![]()
[..]
Nice.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:01 schreef DonRaja het volgende:
Oh nog een verhaaltje over mijn voetbalteam:
Er speelt ook 1 gast mee uit Sri Lanka (althans dat denken we, want hij spreekt geen engels of nederlands).
Omdat communiceren zo lastig gaat hebben we hem maar linksback gezet en voor de wedstrijd wijzen we zijn man aan.
Nu liep ik tijdens de rust samen met de rechtsbuiten van de tegenstander terug en hij vroeg me of ik wist dat onze linksback 'niet helemaal goed' was. Hij had gedurende de hele 1e helft alleen maar goedemorgen en koffie gezegd, wel een keer of 20...
Ik zei, wees blij: van de 5 woorden Nederlands die hij spreekt, wil je de overige 3 niet steeds naar je hoofd geslingerd krijgen...
Gewoon op youtube..quote:
New Kidsquote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gewoon op youtube..
[ afbeelding ]
.. GEWOON DOOD JONGE!
quote:
Snap nog steeds niet wat daar zo goed / leuk aan is. Maar zal wel aan mij liggen.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]![]()
Wa denkt hij nou jonge.. ik snij hier effe af ofso.. ME ZUNNE BLIJE BAKKES.. BOTS, het hek in gij, lilliken natnek.. huhuuuuuuuu
Als je dat niet snapt dan moet je Goon niet zo aanprijzen..quote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:10 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Snap nog steeds niet wat daar zo goed / leuk aan is. Maar zal wel aan mij liggen.
Doe ik dat?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als je dat niet snapt dan moet je Goon niet zo aanprijzen..
Oh, dan was dat Steven ofsoquote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:13 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Doe ik dat?![]()
Heb Goon nog niet gezien..
Welquote:
Absoluut nietquote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:48 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Werkt dat een beetje tijden het poker: vrouwelijke intuïtie?
Misschien later. Als ik er ben gaan we dansenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Niet in de stad vanavond? Nu ik er eens ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |