Moet nog een weekje rustig aan doen, verveel me de tering.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:34 schreef Happel het volgende:
Stond in de kroeg vannacht. Kan niet altijd feest zijn hier.
haha BrandX komt bij de BKquote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:24 schreef BrandX het volgende:
Ja hoi, ik vind net in mijn tas twee vouchers van de burgerking voor 1 maand gratis eredivisie live op je mobiel.
dus ik kan twee users er blij mee maken, uiterlijk vandaag te activeren. Stuur me maar een pm of dm, de eerste twee users krijgen de code.
En als niemand is geintresseerd, naja, dan gooi ik ze vanavond weg
De BK-drivequote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
haha BrandX komt bij de BK
Ik heb er van de week al 1tje gekregen van iemand
Gisteren klein beetje vvv roda gekeken erop en het werkt perfect dat eredivisie live op je mobiel
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je weet de VBL hooligans met 2 woordjes stil te krijgen, respect!
Ik voelde mij niet aangesproken, vandaar.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je weet de VBL hooligans met 2 woordjes stil te krijgen, respect!
Wilde net zeggen.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 15:08 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik kan wel vragen 'waarom?' maar ik zie dat je een ban hebt
Jaquote:Op zaterdag 10 maart 2012 15:37 schreef Happel het volgende:
[..]
Wilde net zeggen.
1 note en hop weg is hij.
Tuurlijk niet.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
Voor een domme post van mijzelf en een wat overtroffen reactie daarop.,
Ik ga mezelf inhouden.. maar beste Jojoor.. Happel en GGMM.. als het straks Twente- Feyenoord is...
en die gekke Fer.. die doet wat he.. oogjes toe bij mijn reacties?
Nee, ik blijf gewoon objectiefquote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik ga mezelf inhouden.. maar beste Jojoor.. Happel en GGMM.. als het straks Twente- Feyenoord is...
Zit in de Grolsch Veste dan, dus kan je niet in de gaten houden hier. Sorry.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |