quote:
quote:
Rosa komt het zo brengen.quote:Op maandag 12 maart 2012 20:06 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Lekker, met Bailey's please
Psst, Rosa is doodquote:Op maandag 12 maart 2012 20:09 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
[..]
[..]
Rosa komt het zo brengen.
Die is doodquote:Op maandag 12 maart 2012 20:09 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
[..]
[..]
Rosa komt het zo brengen.
Die kan ik nog wel handelen..quote:Op maandag 12 maart 2012 20:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ook, en die Mike begint me ook te irriteren.
quote:Jouw UI + ondertitel![]()
Dat gezicht er ook bij.quote:
quote:
Hopen dat hij dat dan nog even doet. Ik heb een grotere hekel aan Aysen de robidol, dan aan Bingquote:Op maandag 12 maart 2012 20:12 schreef roos85 het volgende:
[..]
Lucas heeft zich vandaag als een ware Sanders gedragen
Hij gaat het nog wel vertellen... Hoop ikquote:Op maandag 12 maart 2012 20:12 schreef Klipnap het volgende:
Gelukkig zei Sjoerd het niet tegen Bianca... Hoewel het natuurlijk heel dom is van Rikki
Nee, hoop ik niet. Laat Bianca maar in het ongewisse.quote:Op maandag 12 maart 2012 20:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hij gaat het nog wel vertellen... Hoop ik
Ik dacht al, waarom zegt hij nou bruggertje.quote:Op maandag 12 maart 2012 20:22 schreef kwiwi het volgende:
Ludo is een echte FOK!ker.. "bij de politie kun je al met mbo terecht [..] die gaan wel eens burgertje pesten".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |