Ja maar ergens heb ik het idee dat die twee samen wat krijgen en wie wil er nu iets met Bing.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het enige dat ik leuk vind aan haar is dat ze Bing zit te irriteren.
Mega Mindy?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:37 schreef sherezade het volgende:
aysen met haar fake id-badge![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
het leek meer op haar pasje van de bibliotheek
![]()
aysen the power ranger![]()
![]()
![]()
Ik denk ook dat het gewoon allemaal maar een soap is hoor.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:04 schreef loezzzje het volgende:
Het zal me niks verbazen als ze die badge zelf gemaakt heeftIk zie Jack er nooit mee lopen.
Ik ook alleen dan vind ik haar leuk.. maar voor de rest is ze verschrikkelijkquote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het enige dat ik leuk vind aan haar is dat ze Bing zit te irriteren.
Het heeft er meer mee te maken dat hij de biologische vader wil zijn zodat een kind niet nog een keer van hem afgenomen kan worden. Kan me dat best wel voorstellen. Die situatie zoals met Bram is natuurlijk ook vreselijk om mee te maken. Maar Bing is wel een egocentrische eikel zoals hij iedere keer ook voorbij gaat aan de gevoelen van Sjors.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:16 schreef Poesopstokje het volgende:
Wie is het er trouwens eens met Bing/Lorena wat betreft zijn kinderwens?
Ikzelf ''sta'' aan Sjors ''haar kant''. Ik zou er niet aan moeten denken dat mijn man mij eerst (dan wel niet opzettelijk) onvruchtbaar maakt, en vervolgens koste wat het kost een kind van zichzelf wil. Sowieso moeten die twee uitelkaar, dit gaat nergens meer over.
Dan hebben we altijd Jeugdzorg nog die het kind kan afnemenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:31 schreef Staal het volgende:
[..]
Het heeft er meer mee te maken dat hij de biologische vader wil zijn zodat een kind niet nog een keer van hem afgenomen kan worden. Kan me dat best wel voorstellen. Die situatie zoals met Bram is natuurlijk ook vreselijk om mee te maken. Maar Bing is wel een egocentrische eikel zoals hij iedere keer ook voorbij gaat aan de gevoelen van Sjors.
Je moet er niet aan denken dat als je door een moeilijke tijd gaat dat je Bing aan je zijde hebt. Dan sta je er dus echt alleen voor..
Nounou, niet overdrijven. Met iemand als Sjors is het ook niet gemakkelijk, lijkt me. Besluiteloos.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 13:31 schreef Staal het volgende:
[..]
Het heeft er meer mee te maken dat hij de biologische vader wil zijn zodat een kind niet nog een keer van hem afgenomen kan worden. Kan me dat best wel voorstellen. Die situatie zoals met Bram is natuurlijk ook vreselijk om mee te maken. Maar Bing is wel een egocentrische eikel zoals hij iedere keer ook voorbij gaat aan de gevoelen van Sjors.
Je moet er niet aan denken dat als je door een moeilijke tijd gaat dat je Bing aan je zijde hebt. Dan sta je er dus echt alleen voor..
Ik snap ook niet waarom Bing elke keer zo'n lange verhaallijn krijgt hij is zeker het lievelingetje van de schrijvers?? net zoals Charlie die had ook altijd grote verhaallijnen, gun andere ook eens een verhaallijn!quote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
Deze schrijvers... Laten Ludo, Sjoerd en Noud nouwelijks wat mee maken..
En zo een lul als Bing... De sex van Anton... En het gezeik van Aysen krijgen we volop.
Dat is te weinig voor 2 boxen ja.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 15:39 schreef LetsGame het volgende:
Wel leuk, maar helaas heb ik dan maar een weekje zomervakantie om te kijken
Als Bing een lievelingetje was zouden ze hem niet zo (letterlijk en figuurlijk) zwartmakenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:47 schreef Blondgirl21 het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom Bing elke keer zo'n lange verhaallijn krijgt hij is zeker het lievelingetje van de schrijvers?? net zoals Charlie die had ook altijd grote verhaallijnen, gun andere ook eens een verhaallijn!
Ik ook, hoop dan ook eigenlijk dat box 6 een maand of twee eerder uitkomtquote:Op zaterdag 10 maart 2012 15:39 schreef LetsGame het volgende:
[...]
Wel leuk, maar helaas heb ik dan maar een weekje zomervakantie om te kijken
Dat hoop ik ook, erg jammer. Zoiets had ik ook met seizoen 4. Seizoen 1, 2 en 3 had ik wel in de vakanties kunnen kijken.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 15:53 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik ook, hoop dan ook eigenlijk dat box 6 een maand of twee eerder uitkomt
Ik wacht op een verhaallijn waarbij Ludo Anton chanteert en het leven zuur maaktquote:Op zaterdag 10 maart 2012 15:50 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Als Bing een lievelingetje was zouden ze hem niet zo (letterlijk en figuurlijk) zwartmaken
Laura, Ludo en Jef zijn echt aan een nieuw avontuur toe inderdaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |