Ja maar die lader hoort toch wel langer mee te gaan dan twee maanden?quote:Op zondag 1 april 2012 23:26 schreef Catch22- het volgende:
het kan zijn dat die nokialader te weinig power levert. bij de gemiddelde turkse telefoonzaak koop je voor 10e een nieuwe.
maar hoezo laadt hij niet op? en wat is er met de note lader? heb dit probleem niet eerder gehoord
Neequote:Op maandag 2 april 2012 12:44 schreef Catch22- het volgende:
dan is het toestel defect...
Is hij ooit gevallen met de kabel erin? Dit klinkt meer als een gebruikersfout dan een toestelfout.
En zoals ik al zei met de s2 laadde hij wel goed opquote:Op maandag 2 april 2012 12:58 schreef Splackavellie02 het volgende:
Het lijkt er inderdaad gewoon op dat je de connector hebt stukgemaakt.
Ow oke dan maar kijken of ik een nieuwe lader kan lopen van de week als dat helptquote:Op maandag 2 april 2012 15:34 schreef Catch22- het volgende:
dat had ik ook met mijn SGS. Die lader bleef niet lekker zitten en een LG lader wel, maar dat was mijn eigen schuld, niet die van de telefoon.
Als je je Note root, maak je gewoon een nandroid backup van je huidige situatie, zodat je daar altijd op kan rekenen mocht er iets fout gaan (alleen dan niet aan de foldernamen zitten van de backups, wegens mogelijke verandering in de md5 code). Met titanium backup (pro) maak je backups van je apps en de gegevens ervan. Op die manier heb je niks te vrezen imo.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:26 schreef Catch22- het volgende:
hmm, ik twijfel nu wel. Die rom lijkt wel erg prettig te zijn... Maar mijn Note draait met LB2 stiekem ook wel lekker en wil niet het risico nemen dat t mis gaat.
Heerlijk toestel en ik blijf positieve opmerkingen krijgen van bekende en onbekende mensenquote:Op dinsdag 3 april 2012 14:25 schreef Iwanius het volgende:
Een vraag voor alle NOTE gebruikers: Hoe bevalt het toestel,is het meer dan je ervan verwachte of gewoon wat je ervan verwachte of valt het tegen?
Ik ben een een hele tevreden gebruiker en blij dat ik 'm heb aangeschafd. (iig beter dan een iPhone 4S)
kloptquote:Op vrijdag 13 april 2012 09:59 schreef iBenny het volgende:
Sinds 2 dagen een Note. Wat een geniale telefoon
Je moet gewoon als mass storagedevice connecten en dan het via de verkenner/finder. Kies moet je echt vermijden.quote:Op zondag 8 april 2012 14:16 schreef nikky het volgende:
Na drie uur (!!!!) gekut, is de telefoon zichtbaar voor de PC.. (KIES ziet hem nog steeds niet)
Maar denk je nu eindelijk al je foto's en je filmpjes te kunnen overzetten:
http://img810.imageshack.us/img810/9408/deviceu.jpg (copy/paste deze link) <--Krijg je dit!! (random plaatje:zelfde melding)
Ik krijg alleen maar te horen wat voor achterlijk grote telefoon ik hebquote:Op dinsdag 3 april 2012 15:49 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Heerlijk toestel en ik blijf positieve opmerkingen krijgen van bekende en onbekende mensen![]()
KIES moet je ook niet gebruiken.quote:Op zondag 8 april 2012 14:16 schreef nikky het volgende:
Na drie uur (!!!!) gekut, is de telefoon zichtbaar voor de PC.. (KIES ziet hem nog steeds niet)
Maar denk je nu eindelijk al je foto's en je filmpjes te kunnen overzetten:
http://img810.imageshack.us/img810/9408/deviceu.jpg (copy/paste deze link) <--Krijg je dit!! (random plaatje:zelfde melding)
Ik ook, maar ook veel positieve reacties.quote:Op vrijdag 13 april 2012 10:02 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Ik krijg alleen maar te horen wat voor achterlijk grote telefoon ik heb
Dank je wel voor je uitleg! Ik zal eens in de instellingen gaan kijken. Gaat een hoop frustratie schelen zo!quote:Op vrijdag 13 april 2012 10:13 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
KIES moet je ook niet gebruiken.
USB debugging mode aanzetten in instellingen -> applications -> development.
Als je dat hebt gedaan kan je, je usb kabel in je pc en note doen en dan in je note aangeven dat je telefoon als opslag media gezien mag worden en je kan gaan
quote:[message=38198000,noline]Catch22 schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 12:38[/message]:
stappenplan als je hem los wil installeren
download CheckFus
run hem.
Selecteer
Phone: GT-N7000
Country: Germany
Dan klik je op check firmware. Dan kan je de firmware downloaden
als dat klaar is ga je naar het tabje advanced en selecteer je het bestand dat je net hebt gedownload en decrypt je deze. Daarna pak je hem uit
vervolgens download je Odin. Zet je telefoon uit en boot in Download mode (Power + Home + Vol down) en verbind je telefoon met je pc en start odin.
Bij PDA selecteer je de md5 file uit het uitgepakte bestand en dan druk je op start.
dan heb je de officiele firmware op je telefoon staan. Geen verhoogde counter want het is een officiele rom.
serieus, ook nl/engels ofzo? ik doe via "over telefoon" zoeken naar updates, en vind nog nietsquote:Op donderdag 10 mei 2012 21:05 schreef ClapClapYourHands het volgende:
ICS is voor de Galaxy Note uitgekomenZometeen lekker updaten!
Dan nog geeft hij bij mij aan dat ik al de nieuwste update heb, maar dat is dus nog niet zoquote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:18 schreef Catch22- het volgende:
voor als je het ook wil installeren maar hij niet via kies/ota komt
[..]
euw,quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:44 schreef ClapClapYourHands het volgende:
In principe kan momenteel alleen de wat geavanceerdere gebruiker updaten via verschillende (wat ingewikkeldere) apps. Via de telefoon zelf of via KIES gaat dat in Nederland nog niet lukken. Dat zal nog wel ff duren. Sowieso is die ICS erg brak want er zijn al meerdere doden gevallen onder de Galaxy Notes
Mwah, in principe is ICS voor de Note officieel alleen in Duitsland (En een paar providers in Engeland?) uit. Zo raar is het dus nog niet. Over 2 weken zal ICS ook wel klaar zijn voor Nederland. Ik blijf iig nog een tijdje op Gingerbread. Werkt een stuk fijner dan ICS momenteel.quote:
Zal vast, maar waarom doet het dan niet? Niet via Kies en niet OTA.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:39 schreef Catch22- het volgende:
wtf? heb je zitten zuipen?
ICS is ook voor NL toestellen uit.
misschien heb ik dat in mijn post gezegd?quote:
Sorry, ik was onder de invloed van de Android interface, net zo chaotisch en onsamenhangendquote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:51 schreef Catch22- het volgende:
klopt. maar je maakte er zon rare woordenbrij van dat ik niet verder wou lezen.
Wat valt er niet te snappen aan "er is geen update" en ik ben geen iOS-gebruiker die het niet snapt, ik heb alles gezien op mobiel gebied tot nog toe, Android, BB, Nokia, Palm, iPhone etc.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:52 schreef Catch22- het volgende:
o god. Ik ga dit topic wel mijden want die wordt natuurlijk weer een wekenlange klaagzang van een iOs gebruiker die 'het allemaal niet snapt'
Mooi man, dat open Androidquote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:54 schreef Catch22- het volgende:
Sja, dat heb je met branded toestellen.
T-Mobile deed er 9 maanden over om 2.3 naar hun SGS te porten. Good luck.
Ik vind het maar weer erg amateuristisch.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:56 schreef Catch22- het volgende:
ik heb hierboven een manier gepost om te updaten zonder root geklooi. 10 minuten werk.
en sja, als je dit geklooi niet wil moet je een non-branded toestel hebben
Je komt van Gingerbread?quote:Op maandag 21 mei 2012 20:05 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik heb sinds gister de nieuwe firmware..
Heb het idee dat de telefoon langzamer is en dat de batterij sneller leeg gaat.
Meer mensen hier last van?
Kies dan een andere launcher joh, Touchwizz onder ICS ziet er echt hetzelfde uit als onder GB. Touchwizz is alleen vernieuwd bij de Galaxy S3.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:36 schreef HeatWave het volgende:
net binnen, niet echt onder de indruk. Scherm is mooi groot, maar de installatie was alweer half af. Ene scherm OK links, volgende rechts
.
2.3.6 ziet er echt niet uit, welkom in 2005..... ICS wil ie nog niet downloaden want t-mobile...
Maar goed, groot scherm, dat wel....
Verkoop dat ding en ga heerlijk naar de iPhone toe. Lekker consistent en alleen op icoontjes drukken Lekker consistent prutsen op dat archaïsche minischermpiequote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mooi man, dat open Android.
Anyway, ik vertik het om weer te gaan rooten etc.
Ehhh... waar dan?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:39 schreef Catch22- het volgende:
wtf? heb je zitten zuipen?
ICS is ook voor NL toestellen uit.
Je kan kiezen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:01 schreef HeatWave het volgende:
Android.
je hebt 2 opties :
1) set homescreen wallpaper
2) set lockscreen wallpaper
En als je bij de ene de wallpaper instelt zegt ie dat is het bij de andere ook in stelt...
WAAROM HEB JE DAN 2 OPTIES!!!!
Echt, het is echt gemaakt door mongolen.
eeehmm,. nee dat kan dus niet... Zodra je het bij de ene instelt zegt ie "this wallpaper will also be set on your home/lockscreen"quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:02 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Je kan kiezen.
Je hoeft niet voor beide te doen.
Dat jij er niet mee kan omgaan...
Ja, nog ff. Ik test dit soort dingen voor mijn werkquote:
Ik doe gewoon set lockscreen wallpaper, live wallpapers, kies er 1, tik set wallpaper en meer opties krijg je nietquote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:05 schreef Catch22- het volgende:
als ik mijn homescreen verander dan vraagt hij of ik dat wil doen.
je test zeker voor fok reviews?
Nog niet in verdiept, maar dacht dat XDA al wel een eind was...quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:15 schreef Catch22- het volgende:
WP port? kan je nog wel even wachten. Huidige versie kan alleen met singlecores met lage resoluties overweg. Misschien dat er een Win8 port komt, maar WP zou ik niet teveel op rekenen
Das fijnquote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:18 schreef Catch22- het volgende:
Dat mag. Kan mij ook niets rotten wat jij er van vindt want ik heb je niet heel hoog zitten. En al had ik dat wel, boeide het me nog niet.
Reviewtje schrijvenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:21 schreef Catch22- het volgende:
boe-hoe
ga jij maar je reviewtje schrijven
Ik mag lijen dat er een nieuwe Note gaat komen, hoef nu echt niet terug naar een kleinere telefoon. Had laatst zo'n baby-iPhone in mijn handen, dat is gewoon lachwekkend.
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Doe niet zo pathetisch mans als iemand je infantiele kut-OS niet goed vindt... En al helemaal niet als je erbij vertelt dat het je niet boeit, over tegenstrijdig posten gesproken.
Wat ben je toch ook een zielig figuur. Ik vind de Note ook een prachtig toestel, maar jij kunt blijkbaar alleen tevreden zijn wanneer je al het andere afzeikt. En als iemand het dan een keer niet met je eens is dat de Note de wederkering van Christus is, kun je het niet laten op diegene af te geven.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:21 schreef Catch22- het volgende:
boe-hoe
ga jij maar je reviewtje schrijven
Ik mag lijen dat er een nieuwe Note gaat komen, hoef nu echt niet terug naar een kleinere telefoon. Had laatst zo'n baby-iPhone in mijn handen, dat is gewoon lachwekkend.
Waarom lukt het mij dan wel?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, nog ff. Ik test dit soort dingen voor mijn werk.
Oh, handig, misschien een idee om dat erbij te vermelden, zoals een beetje ontwikkeld OS?quote:
Je bent wel een goede tester als je achter dit soort dingen niet komt....quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, handig, misschien een idee om dat erbij te vermelden, zoals een beetje ontwikkeld OS?.
pa-dum tissjjquote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:55 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Je bent wel een goede tester als je achter dit soort dingen niet komt....
Ik ben er toch achter gekomen sjappie, dat het dus niet kan, terwijl je wel de optie hebt. Gewoon een tekstje met "if you change this wallpaper, the .... will also be changed" nou nou, das pittig in te bouwen!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:55 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Je bent wel een goede tester als je achter dit soort dingen niet komt....
Nou dan? Dan is alles wat ik gezegd heb toch een feit? Het is een onvolwassen OS, niet klaar voor de zakelijke markt.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:59 schreef Catch22- het volgende:
het staat er ook bij, alleen niet dat het alleen bij een live wallpaper is
en android bedrijfswijd invoeren is ook dom. Gewoon iOs gebruiken of WP, daar kan je niets mee, dus ook niets mee stuk maken
cheap ass gebruikers?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou dan? Dan is alles wat ik gezegd heb toch een feit? Het is een onvolwassen OS, niet klaar voor de zakelijke markt.
Puur voor cheap-ass gebruikers die geen geld willen uitgeven en toch een beetje "smart" kunnen phonen...
En wat kan je precies met iOs niet dat met Android wel kan?
Ja, zoals in elk bedrijf moeten de medewerkers hun spullen zelf kopen, dat is zoquote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:03 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
cheap ass gebruikers?
570 euro vind ik niet cheap.
De gemiddelde secretaresse kan dit niet betalen.
Zijn maar weinig modellen die duurder zijn zonder diamanten erop.
Ik denk dat de secretaresses het beter snappen dan jij.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:58 schreef HeatWave het volgende:
En jullie snappen het dus niet he? Ik test het niet of IK er mee om kan gaan, maar of de secretaresses etc het ook kunnen snappen.
Android zou echt een ramp worden voor onze supportdesk.
Nee, dat hoeft niet, het antwoord is namelijk: niets (nuttigs).quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:02 schreef Catch22- het volgende:
je bent professioneel tester toch? dan hoef ik je dat niet uit te leggen.
Android heeft teveel mogelijkheden voor zakelijke toepassingen. En onvolwassen? kom op man. Ik gebruik Android al meer dan 2 jaar en het werkt hardstikke goed. Alleen je moet geen mongool zijn, dan moet je lekker een iPhone nemen.
Leuk he, puur de irritante uithangen zonder ook maar met 1 argument te komen. Je weet dat de zandbak buiten is he?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:03 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Ik denk dat de secretaresses het beter snappen dan jij.
Ooh samsung levert de toestellen gratis? grappig wist ik niet.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, zoals in elk bedrijf moeten de medewerkers hun spullen zelf kopen, dat is zo.
Doe toch niet zo infantiel jochie. Zodra je ooit een baan krijgt zal je zien dat je PC en GSM en auto gewoon door de zaak worden betaald...quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:04 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Ooh samsung levert de toestellen gratis? grappig wist ik niet.
Je zit alleen maar te kankeren op het toestel en de secretaresses ook nog belachelijk maken.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Leuk he, puur de irritante uithangen zonder ook maar met 1 argument te komen. Je weet dat de zandbak buiten is he?
Precies de zaak...quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Doe toch niet zo infantiel jochie. Zodra je ooit een baan krijgt zal je zien dat je PC en GSM en auto gewoon door de zaak worden betaald...
Een android-fanboiquote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:05 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Je zit alleen maar te kankeren op het toestel en de secretaresses ook nog belachelijk maken.
Koop je m toch lekker niet als je er niet mee om kan gaan.
Niemand verplicht je.
Ik ben geen fanboy.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Een android-fanboi.
En ga nu maar weer weg met je kleutergeneuzel.
Nee, ik rant over zaken die ik heel goed begrijp. Jullie zijn op jullie pikkies getrapt omdat ik jullie geliefde Android gewoon ruk vind.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:07 schreef Catch22- het volgende:
wie loopt hier nu als een kleuter te posten? jij toch zeker?
je stelt namelijk nooit een vraag, je rant alleen maar over dingen die je niet begrijpt
Het zal mij echt een worst wezen... ik werk niet bij samsung dus ik krijg de winsten niet in mn broekzak.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, ik rant over zaken die ik heel goed begrijp. Jullie zijn op jullie pikkies getrapt omdat ik jullie geliefde Android gewoon ruk vind.
nee, jij snapt het dus nietquote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:09 schreef Catch22- het volgende:
je snapt het gewoon niet, dat is het punt. Ik werk al 2 jaar met veel plezier met Android en ik kan er alles mee dat ik mogelijk zou willen.
Ik heb nog niks voor dit toestel gedownloadquote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, jij snapt het dus niet.
Ik werk al sinds de eerste nokia's met "smartphones" heb alle versie winmobile meegemaakt, alles getest, getweaked etc.
En heb BB's getest, iPhone, w7p toestellen en nergens ben ik zoveel "ruis" tegengekomen als bij Android. Of het nu de galaxy was, of nu dus de note.
Nooit werkt het zoals het precies moet, altijd is er "ja maar dan moet je ff dit en dit downloaden" etc.
een iPhone en w7p toestel doet het als ie uit de doos komt, klaar.
Browser kan je in iOS ook gewoon vervangen. En juist de consistentie van de menu's is zo prettig.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:15 schreef Catch22- het volgende:
Prima, dat kan best zo zijn (is niet mijn ervaring, maar oke). Ik vind dat juist prettig. Ik wil geen telefoon waarin alles al bepaald is. Ik wil zelf kiezen welke browser ik heb, of wat voor menu, of dat ik widgets wel of niet gebruik. Maar het werkt gewoon goed. Maargoed, als dat je ervaring is, prima, maar ik herken het niet.
En onvolwassen kan je het niet noemen. Zeker in 4.0 werkt alles gewoon goed en wordt de visuele souplesse van iOs benaderd.
Geen last van.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:18 schreef HeatWave het volgende:
Oh, en waarom krijg ik elke keer als ik hem aanzet de melding dat ie verbonden is met mijn wifi? Daar ga ik wel gewoon vanuit ja als ik de kamer niet eens ben uitgeweest
ja, dat zou ik opzich zelf ook wel hebben. Maar ik snap het gewoon niet, het is geen rocketscience....quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:19 schreef Catch22- het volgende:
de UI is inderdaad niet overal even consistent, maar dat zie ik niet eens meer (gewenning).
Hier moest ik toch wel even om lachen. Dat is ook echt bij elke baan zo, not.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Doe toch niet zo infantiel jochie. Zodra je ooit een baan krijgt zal je zien dat je PC en GSM en auto gewoon door de zaak worden betaald...
Nou ik heb de note, en de wp7 gehad , nou dat laatste was zo bagger als het maar zijn kan. Zo traag als wat. Maar waarom zeiken, iedereen heeft een andere mening over een telefoon en ervaart het anders. Er is geen beste telefoon die beter werkt. Het is wat je zelf fijn vind. klaarquote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, jij snapt het dus niet.
Ik werk al sinds de eerste nokia's met "smartphones" heb alle versie winmobile meegemaakt, alles getest, getweaked etc.
En heb BB's getest, iPhone, w7p toestellen en nergens ben ik zoveel "ruis" tegengekomen als bij Android. Of het nu de galaxy was, of nu dus de note.
Nooit werkt het zoals het precies moet, altijd is er "ja maar dan moet je ff dit en dit downloaden" etc.
een iPhone en w7p toestel doet het als ie uit de doos komt, klaar.
Dus je hele punt is dat ze de OK hebben omgedraaid. Goh wat een drama zegquote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Browser kan je in iOS ook gewoon vervangen. En juist de consistentie van de menu's is zo prettig.
Toen ik mijn Note uit de doos haalde moest ik wat vragen beantwoorden, bij vraag 1 stond OK links en annuleren rechts, bij vraag 2 precies andersom. Geen halszaak, maar gewoon weer niet goed ontworpen, niet goed nagedacht.
Technisch gezien kan het veel, maar de interface staat ook met versie 4.0 nog in de kinderschoenen. Dat hebben Apple en MS gewoon veel en veel beter voor elkaar.
ah oke:) ik bedenk me ook ik heb geen usb kabel meer , dus ook niet erg handig.quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:26 schreef Catch22- het volgende:
Iedere telefoon heeft een productcode. Dit kan de code van je land of provider zijn. Samsung geeft de updates per land vrij, providers moeten het zelf vrijgeven (en aanpassen als ze dat willen).
Oh.quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:51 schreef Catch22- het volgende:
het gaat ook automatisch als het goed is.
Je telefoon is los gekocht en je hebt nog geen update?
Het hele punt is dat er geen consistentie is. De OK-knop is slechts een voorbeeld.quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:06 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Dus je hele punt is dat ze de OK hebben omgedraaid. Goh wat een drama zeg
Ik heb ook nog geen update gekregen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:47 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
ah oke:) ik bedenk me ook ik heb geen usb kabel meer , dus ook niet erg handig.
nja dan maar afwachten, ben het wachten alleen beu, kennis van me heeft hem al op zn galaxy s2
Dat komt omdat JIJ in het wifi menu hebt aangegeven dat de verbinding verbroken moet worden als het toestel in rust gaat ( screen off )quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:18 schreef HeatWave het volgende:
Oh, en waarom krijg ik elke keer als ik hem aanzet de melding dat ie verbonden is met mijn wifi? Daar ga ik wel gewoon vanuit ja als ik de kamer niet eens ben uitgeweest
Ok, mooi, heb ik ff gemist denk ik, waar vind ik die instelling?quote:Op donderdag 24 mei 2012 05:57 schreef Spartagek het volgende:
[..]
Dat komt omdat JIJ in het wifi menu hebt aangegeven dat de verbinding verbroken moet worden als het toestel in rust gaat ( screen off )
dus elke keer dat je het scherm aan laat gaan, gaat het toestel zoeken naar de sterkste netwerkverbinding, en laat dat zien
[ link | afbeelding ]
Dit staat nl. standaard aan
'k bedoelde meer de interface, dit vind ik juist zo mooi en luchtig (ICS), is dit niet het geval bij de note?quote:Op maandag 28 mei 2012 19:56 schreef Catch22- het volgende:
touchwiz ziet er niet zo anders uit hoor. het is vooral de smoothness die is verbeterd
het is de onderstequote:Op maandag 28 mei 2012 23:57 schreef andreas612 het volgende:
[..]
'k bedoelde meer de interface, dit vind ik juist zo mooi en luchtig (ICS), is dit niet het geval bij de note?
[ afbeelding ]
tov dit:
[ afbeelding ]
dit laatste vind ik vrij druk, fel van kleur en dus eigenlijk beetje lelijk.. dus daarom dacht ik dat als iemand een screentje kan posten dat ik dan een beetje een indruk heb hoe 't eruit ziet (ICS, dus geen GB), twijfel nog beetje tussen de one S en de Note
En vergeet dan niet om heel negatief over de Note, of meer Android in het algemeen te doen hè. En dan snel roepen dat je terugrent naar de iPhone. Niet vergeten hè.quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:36 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Het hele punt is dat er geen consistentie is. De OK-knop is slechts een voorbeeld.
Ik heb waarschijnlijk eind van de week een Note. Toch even kijken hoe erg het stoort.
Geen ideequote:Op maandag 21 mei 2012 20:14 schreef 33 het volgende:
[..]
Je komt van Gingerbread?
Ik heb momenteel een rom gebaseerd op de nieuwste LPF kernel van Samsung (ICS 4.03) en moet zeggen dat het ontzettend smooth draait.
Mooi. Van buiten niet groter met een dunnere bezel (als dat kan) en veel betere specs. Ik ben voor.quote:The Galaxy Note 2 release date is set to October 2012 and it will feature slightly larger display 5.5-inch display and dual-core Exynos 5250 processor.
It’s been over half a year since the Galaxy Note was released and over 7 million units are sold worldwide and Samsung plans to sell around 10 million Galaxy Notes. Due to its incredible success Samsung has started to work on its successor the Galaxy Note 2.
Information about upcoming Galaxy Note 2 is limited but we know its name and when it will be released but the rest is mystery. We know that the Galaxy S3 will be inspired from the Galaxy S3 so it will look similar and feature the same technologies and services like S Beam, S Voice, NFC, SmartStay and others.
It is reported that the Galaxy Note will have slightly larger 5.5-inch display with WSXGA+ (1680×1050) and 360 pixel density. Why no Full HD resolution? Human eye can’t perceive separate pixels if the pixel density is over 300 ppi, it means that going above it is pointless. The Galaxy Note 2 will feature Super AMOLED (non-Plus) display from PenTile matrix family because these displays last longer and are more power efficient that true RGB AMOLED Plus displays.
Before the Galaxy S3 was announced, there were rumors that it will have the Exynos 5250 processor which is built on latest ARM Cortex-A15 CPU processor architecture but that didn’t turn out to be true. Samsung has Exynos 5250 processor on its arsenal and it would be logical to use it for the Galaxy Note 2 due to its performance and power efficiency.
The Galaxy Note 2 will have 8-megapixel camera with improved lens and image sensor for better images and videos. RAM will be increased to 1.5 GB and the 4G LTE connection will come by default for international version.
Ik merk geen verbeteringen...quote:Op zaterdag 16 juni 2012 10:42 schreef Iwanius het volgende:
Beste Note gebruikers. Ik kom er net achter dat ik dus OS 2.xxx heb op mijn
Note en dus vreselijk achterloop qua update.
Vraagje: Alles werkt prima,batterij en Wifi verbinding altijd top en alle applicaties
werken goed. Dus is de vraag wat mis ik als ik niet update naar 4.0 behalve dat
ik nu links en rechts hoor dat bijvoorbeeld de batterij in eens heel snel leegloopt
als je de laatste update heb geïnstalleerd.
Hmmm, geen problemen mee. Maar goed mijn Note is vanaf dag 1 al geüpdatet naar ICS dus ik kan niet spreken over een vergelijk met GB.quote:Op donderdag 14 juni 2012 10:48 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Batterij is onzin sinds ICS.... had beter niet kunnen updaten.
Ja maar ik wil gewoon de standaard browser blijven gebruiken...quote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:40 schreef Catch22- het volgende:
Gewoon inloggen met Google Chrome op je PC, Chrome installeren op je telefoon en Chrome gebruiken.
dat is het makkelijkste.
ook de vele crashes?quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:07 schreef Catch22- het volgende:
4.0.4 komt nu langzaam uit, heb hem er net opgezet.
het telefoonnummerherkenningspuntje is gefixt, als het goed is.
Op de mobiel downloaden.quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:35 schreef Catch22- het volgende:
ik heb nauwelijks crashes gehad. vanochtend toevallig een Samba-sharing app die liep te kutten. Voor de rest rockstable.
Dus 't ligt aan jou. Hoe is die update erop gekomen?
Naar fabriekssettings.quote:
Ik heb echt totaal geen verstand van rooten en shit.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:18 schreef Catch22- het volgende:
Ik zou zelf dan even een frisse stockrom via odin plaatsen (na een wipe), maar dat moet je ook maar net willen en kunnen.
dat heb ik namelijk gedaan en dat ging prima.
Ja het domme was ook dat ik de telefoonnummers op mijn toestel had opgeslagen en niet via google.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:21 schreef Catch22- het volgende:
Ja dat is wel een nadeel van android, dat het soms misgaat met updates en je dat niet 1-2-3 goed krijgt.
Dat heb ik niet bij mijn apps... moest alles opnieuw installeren.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:28 schreef Catch22- het volgende:
gaat zelfs automatisch. Ook je apps (uit de playstore iig) worden automatisch opnieuw geinstalleerd
Ah ok, dat is mooi.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:29 schreef Catch22- het volgende:
nou niet meer als het goed is. Is sinds ICS
Ach als de nieuw software snel uitkomt is het probleem ook wel opgelost denk ikquote:Op woensdag 11 juli 2012 15:31 schreef Catch22- het volgende:
Je zou naar een samsung servicepoint kunnen gaan, daar kunnen ze je software er wel opnieuw overheen draaien, dan zouden je problemen opgelost moeten zijn
dat ga ik dan ook maar proberen, wat een kut update. Ik heb zoveel last van chrashes en lege batterij.. daar wil ik van af.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:14 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Naar fabriekssettings.
Moest alles weer opnieuw installeren.
Helaas hadden meer mensen er last van en was ik niet de enige.
Ik kon daardoor ook makkelijk de oplossing zoeken van mensen die hetzelfde hadden.
Maar goed dat is allang opgelost... maar ik helaas wel meerdere crashes dan voorheen.
Achteraf had ik m misschien niet moeten updaten als ik dit allemaal van tevoren wist, marja dat is achteraf praten.
Alles backuppen enz.quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:55 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
dat ga ik dan ook maar proberen, wat een kut update. Ik heb zoveel last van chrashes en lege batterij.. daar wil ik van af.
oke dankje, smsjes en telefoonnummers ga ik even backuppen dan.quote:Op donderdag 12 juli 2012 00:00 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Alles backuppen enz.
Want je bent echt alles kwijt, behalve de update en de back ups.
Kan je niet in een x gewoon backuppen? of moet je echt 1 voor een als google contact op slaan?quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:42 schreef Catch22- het volgende:
Ik zou even alles backuppen (beste is om alle contacten als Google contact op te slaan) en dan naar een Samsungservicecenter te gaan en te vragen of ze een verse softwareversie op je telefoon willen zetten, werkt beter dan een factory reset.
Ik heb het gisteren gedaan. Via Kies kan je al je telefoonnummers, belgeschiedenis, fotos, videos, muziek ed opslaan, maar niet je instellingen vd telefoon zelf, Wifi-wachtwoorden ed en vooral: je apps. Om die op te slaan moet je het eerst opslaan op de google-servers (kan bij instellingen, back up en terugzetten).quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:46 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Kan je niet in een x gewoon backuppen? of moet je echt 1 voor een als google contact op slaan?
Kunnen die dat snel doen dan of ben je je telefoon dan even kwijt? Waar zitten die dan
Nee de update blijft.quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:38 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
oke dankje, smsjes en telefoonnummers ga ik even backuppen dan.maar je komt dan zeker te weten terug naar de oude update?
Ik merk iig een enorm batterijverschil (ten gunste) sinds die factory reset.quote:Op donderdag 12 juli 2012 13:38 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Nee de update blijft.
Tenminste wat ik heb gedaan.
Maar zorgt niet meer voor die problemen die je nu hebt.
Precies.quote:Op donderdag 12 juli 2012 13:45 schreef Catch22- het volgende:
De "update" is prima, alleen kan er wat misgaan bij het updaten waardoor het kut loop. De software an sich is goed, de updateprocedure alleen niet.
en nu 13% in 7 uur, dus dat is prima.quote:Op donderdag 12 juli 2012 13:46 schreef Catch22- het volgende:
idle verbruik is sowieso beter.
Nu 12% verbruikt in 5 uur. Heb er weinig mee gedaan, buiten 15 minuten muziek luisteren op de fiets.
Dan moet je je headset aansluiten en naar fm-radio gaan bij applicaties.quote:
ik weet hoe dat werkt; mijn vraag was of je FM- of internetradio luisterde.quote:Op maandag 30 juli 2012 14:19 schreef Nozem. het volgende:
[..]
Dan moet je je headset aansluiten en naar fm-radio gaan bij applicaties.
Overigens heeft een vriend of kennis er bij mij allerlei zaken opgezet maar ik wil eigenlijk weer terug naar stock-rom weet iemand hoe je dit makkelijk kunt fiksen
Was bij mij ook de oplossing.quote:Op donderdag 12 juli 2012 13:45 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik merk iig een enorm batterijverschil (ten gunste) sinds die factory reset.
Hoezo werkt dat slechtquote:Op maandag 30 juli 2012 08:23 schreef Juup© het volgende:
Weet er iemand een goede kalender voor de Note? De S planner synchroniseert slecht met Google, wat dat betreft vind ik de HTC kalender ideaal.
Niet mee gooien is ook een optie. Heb 'm ruim 7 maand maar is nog krasvrij.quote:Op maandag 30 juli 2012 22:38 schreef Rarekwast_ het volgende:
Heb sinds vanmiddag mijn Note binnen![]()
Ik als Android maagdheb nog een hoop te ontdekken.
Iemand suggesties voor een nieuw valbestendig jasje voor de Note? dus niet die flip cover
Hier synchroniseert het niet zo lekker helaas, ik gebruik nu even aCalendar om te testen. Zal de Google app eens bekijkenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 00:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hoezo werkt dat slecht? Hier werkt het prima en synchroniseert hij direct.
Anders heb je nog de app van Google Agenda in de Play Store
Ik gebruik een Casemate, die flipcover vind ik super onhandig.quote:Op maandag 30 juli 2012 22:38 schreef Rarekwast_ het volgende:
Heb sinds vanmiddag mijn Note binnen![]()
Ik als Android maagdheb nog een hoop te ontdekken.
Iemand suggesties voor een nieuw valbestendig jasje voor de Note? dus niet die flip cover
In hou het denk ik nog geen 7 dagen uit zonder bescherming voor de Note, ik ben soms zo super onhandigquote:Op dinsdag 31 juli 2012 00:52 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Niet mee gooien is ook een optie. Heb 'm ruim 7 maand maar is nog krasvrij.
Geldig zo lang de voorraad strekt. Ik heb de mijne 1,5 week geleden binnengekregen, maar vind het maar een onding. Heb nu een pouch van Samsung besteld voor de Note.quote:Op zondag 5 augustus 2012 10:28 schreef Iwanius het volgende:
Verrek,was vandaag even wat aan het neuzelen in de kast
en vond de doos van mij aangeschafte Note met daarop de
keuze om zo een flipover? aan te schaffen/krijgen? Iemand
die weet of dat voor altijd open blijft? want tis alweer een paar
maandjes geleden dat ik de Note kocht en heb dus al die tijd
die mogelijkheid laten liggen.
Ik heb een désiré en ben van plan ook over te stappen op de note. Vooral omdat ik echt onwijs veel internet sites bezoek op mijn telefoon.quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:27 schreef emil23 het volgende:
Heb sinds een paar dagen ook een note als opvolger van mijn HTC desire. Ik vind het tot nu toe een erg fijn toestel.
Eerste indruk was dat ie erg erg groot is. Maar na één halve dag ben je daaraan gewend. Daarna wil je niet mee terug naar dat kleine scherm van de desire.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 01:05 schreef Dibble het volgende:
[..]
Ik heb een désiré en ben van plan ook over te stappen op de note. Vooral omdat ik echt onwijs veel internet sites bezoek op mijn telefoon.
Desire was mijn eerste smartphone maar het scherm maakt mijn ogen toch moe door de grootte waardoor ik hem dichtbij moet houden en vaak sterk moet focussen.
Was was jou indruk op het eerst met de note? Is het verschil groot als je lange tijd een desire hebt gebruikt en opeens een 5.3 scherm voor je hebt?
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:44 schreef emil23 het volgende:
[..]
Eerste indruk was dat ie erg erg groot is. Maar na één halve dag ben je daaraan gewend. Daarna wil je niet mee terug naar dat kleine scherm van de desire.
Batterijprobleem is op te lossen met herstel naar fabrieksinstellingen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 06:13 schreef kruidkoekje het volgende:
Hier twee note gebruikers.. Ik heb spijt dat ik weer voor Samsung koos..
Sinds die rot update, is de batterij te snel leeg. En flipt het scherm wel eens allemaal lijnen die over je scherm.heen komen dan stopt het even en staat t scherm vast dan moet je even locken en terug gaan en dan doet hij het weer.
Heb ik al gedaan maar er veranderd nietsquote:Op zondag 26 augustus 2012 10:14 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Batterijprobleem is op te lossen met herstel naar fabrieksinstellingen.
Garantie? Is niet normaal.quote:Op zondag 26 augustus 2012 11:14 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan maar er veranderd niets
Kan het ook nergens vindenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:33 schreef ChewChew het volgende:
Iemand die splitview werkend krijgt? Ik zag dat net op internet staan op de site van samsung maar krijg niet gevonden hoe je dat dan kan gebruiken. Je scherm verdelen in 2 waardoor je 2 verschillende dingen naast elkaar hebt staan. Muziek/internet bijvoorbeeld
dat is een foutje denk ik? Het is toch echt alleen voor de note 2... Ofwel moet er een software update komen.quote:Op maandag 3 september 2012 07:20 schreef ChewChew het volgende:
nee want als je op galaxy note kijkt bij gewoon de 1e dan staat splitview er ook gewoon tussen.
Waarom? En hebben jullie hier ook 'last' van?quote:Deze app is compatibel met geen van uw apparaten.
Hier hetzelfde idd.quote:Op woensdag 5 september 2012 00:10 schreef iBenny het volgende:
https://play.google.com/s(...)googlequicksearchbox
Er is een update van de Google search app, maar ik krijg de volgende melding:
[..]
Waarom? En hebben jullie hier ook 'last' van?
Hij schijnt eraan te komen, met daarna een update naar 4.1 in november.quote:Op woensdag 5 september 2012 12:03 schreef Ordos20 het volgende:
Ik ben nog steeds aan het wachten op de 4.0.4 update voor de note (pre-jellybean). Die schijnt de battery drain van ICS aan te pakken
Herkenbaarquote:Op zaterdag 8 september 2012 12:04 schreef Iwanius het volgende:
Soms merk ik ook dat hij wat trager (fractie van een seconde) op mijn
aanrakingen reageert,zaken die ik eerder niet had.
Ik draai nog lekker 2.3.6. Ik wacht dus nog wel ff tot december met upgraden.quote:Op donderdag 6 september 2012 20:37 schreef emil23 het volgende:
[..]
Hij schijnt eraan te komen, met daarna een update naar 4.1 in november.
Nja, ik weet het niet. Mijn moeder heeft haar HTC Desire S toentertijd bij de T-Mobile winkel gehaald en daar wil ik de Note ook gaan halen.quote:Op maandag 10 september 2012 10:16 schreef Catch22- het volgende:
Dat ligt compleet aan waar je hem hebt aangeschaft.
Ik ben al erg bekend met custom ROMs, zowel op mijn oude LG Arena als op mijn HTC Desire S. Alleen lijkt het me logisch dat de Samsung-manier van ROMs flashen erg verschilt van de HTC-manier dus daar moet ik me eerst nog in verdiepenquote:Op maandag 10 september 2012 15:14 schreef Catch22- het volgende:
Nee, geen enkele.
Maar ik hoor je al heel dapper praten over andere ROMs, dus dan zou ik me over het branded gedeelte geen zorgen maken. Simlocks zie je tegenwoordig ook nauwelijks meer en daarbij zijn die er ook af te slopen.
Geen van beiden (mijne komt bij GSMwijzer vandaag).quote:Op maandag 10 september 2012 06:43 schreef J.Appleseed het volgende:
Kan iemand met een Note van T-Mobile zeggen of het toestel branded is of een simlock heeft?
Uiteindelij bleek de mijne 't ook niet te hebben. Erg leuk vind ik datquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:31 schreef Juup© het volgende:
[..]
Geen van beiden (mijne komt bij GSMwijzer vandaag).
Pfoe, ik vond het toetsenbord al erg grootquote:Op donderdag 13 september 2012 19:13 schreef Juup© het volgende:
Het standaard Samsung of Android keyboard in portrait stand is te klein voor mijn worstvingers, en ik heb geen zin om elke keer de stylus te gebruiken. Iemand een suggestie voor een goed toetsenbord wat goed in te stellen is?
T9 word ik gek van, het toetsenbord is idd lekker groot maar de spatiebalk vind ik te klein en ik typ er regelmatig naast. Heb nu Smart Keyboard Pro erop staan en dat vind ik fijner werken.quote:Op donderdag 13 september 2012 19:23 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Pfoe, ik vond het toetsenbord al erg groot
Ik geloof dat je het Android-toetsenbord ook in T9-modus kunt zetten, toch?
Oh, zo. Ik mis dan weer de komma links naast de spatiebalk, hahaquote:Op vrijdag 14 september 2012 08:37 schreef Juup© het volgende:
[..]
T9 word ik gek van, het toetsenbord is idd lekker groot maar de spatiebalk vind ik te klein en ik typ er regelmatig naast. Heb nu Smart Keyboard Pro erop staan en dat vind ik fijner werken.
Geen idee, heb gewoon een abonnement en Whatsapp staat altijd aan.quote:Op zaterdag 15 september 2012 11:40 schreef Iwanius het volgende:
Een vraag een iedereen met een Note.
Hebben jullie het nou ook dat Whatsapp gewoon beltegoed van je simkaart afhaalt zonder dat je er erg in hebt en je toch duidelijk bij opties hebt aangegeven dat alleen met WIFI bereik contact mag worden gelegd? Ik krijg steeds meer zin om dit 'dieven'progje eraf te flikkeren want dit is niet de eerste keer dat ineens fiks beltegoed tot praktisch nul is gereduceerd.
Ik vind de nieuwe iPhone niet geweldig indrukwekkend. Wat mij betreft is 't meer zoiets als de 4-naar-4S-update. En zoals je al zegt, ik denk dat 'ie nog steeds uitziet als een speelgoedje vergeleken met de Note.quote:Op zondag 16 september 2012 11:37 schreef Iwanius het volgende:
Ik heb alles wat uit kan ,uitgezet dus ook die gegevenspakketten.
Toch blijf ik mij erover verbazen dat het apparaat toch op een of andere manier ene weg vindt om je beltegoed zo snel op te maken zonder dat je er erg in hebt. Maar goed.
Iets anders: Heeft 1 van jullie hier al de nieuwe iPhone bekeken?
Ik wel en ik heb er zo mijn twijfels over of ik wel de nieuwe iPhone moet aanschaffen te meer ik al een Note heb en eigenlijk als echte grote optische verandering bij de iPhone 5, een groter,langer scherm zie,iets dat de Note en Samsung III al hebben en er dus eigenlijk aan de buitenkant voor mij weinig indrukwekkends aan zit.
Geen idee, aangezien Kies niet werkt op Mountain Lion heb ik Kies gewoon in een virtuele Windows 8 geïnstalleerd.quote:Op donderdag 20 september 2012 13:44 schreef Iwanius het volgende:
Goed om te lezen dat je vraag beantwoord is.
Ik heb een vraag een ieder alhier: Klopt het dat wanneer je de Samsung Note aansluit op een Mac deze niet herkent wordt en je (schijnbaar) aparte software eerst moet installeren om het te laten werken? Op mijn Windows machine (XP/W7) wordt de Note gelijk herkent.
Pinch to zoom op het beginscherm. Nu heb je een overzicht van al je schermen en kun je dat huisje verplaatsen. Waar je huisje staat is je beginscherm.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:43 schreef Max-Westerman het volgende:
Als ik op de home knop druk ga ik naar het 4e scherm ipv het 1e.. Heel irriant.
En ik vind nergens waar ik dit kan instellen
Bedankt.quote:Op woensdag 26 september 2012 06:31 schreef Expression het volgende:
[..]
Pinch to zoom op het beginscherm. Nu heb je een overzicht van al je schermen en kun je dat huisje verplaatsen. Waar je huisje staat is je beginscherm.
Ik krijg dan alleen de schermen en een trashcan te zien, maar ik kan de schermen ordenen idd,quote:Op woensdag 26 september 2012 06:31 schreef Expression het volgende:
[..]
Pinch to zoom op het beginscherm. Nu heb je een overzicht van al je schermen en kun je dat huisje verplaatsen. Waar je huisje staat is je beginscherm.
Dat is idd wel zwaar irritant ja. Mijn Note heeft ook lag zoals die van jou, maar lang zo erg niet. Ik hoop dat de update over een tijdje soelaas biedt, anders gaat er een custom ROM op en kijken of het dan beter is.quote:Op donderdag 27 september 2012 18:02 schreef GrupoBalanca het volgende:
Hey allen,
Ik heb mijn samsung note nu een week en het bevalt me erg. Echter heb ik sinds 2 dagen last van laggingHad voorheen er geen last van. Zoals je kunt zien op het filmpje loopt ie niet echt smooth.. als ik bijvoorbeeld naar galerij wil.. krijg ik eerst een zwart beeld (zie filmpje) ook van menu naar home gaat niet meer smooth. Hij is gewoon geupdate naar laatste firmware versie, heb verder geen rare apps gedownload oid. er draaien ook geen apps op het achtergrond. Waar zou het aan kunnen liggen? Want dit is echt super irritant.
Filmpje in kwestie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |