quote:[message=38198000,noline]Catch22 schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 12:38[/message]:
stappenplan als je hem los wil installeren
download CheckFus
run hem.
Selecteer
Phone: GT-N7000
Country: Germany
Dan klik je op check firmware. Dan kan je de firmware downloaden
als dat klaar is ga je naar het tabje advanced en selecteer je het bestand dat je net hebt gedownload en decrypt je deze. Daarna pak je hem uit
vervolgens download je Odin. Zet je telefoon uit en boot in Download mode (Power + Home + Vol down) en verbind je telefoon met je pc en start odin.
Bij PDA selecteer je de md5 file uit het uitgepakte bestand en dan druk je op start.
dan heb je de officiele firmware op je telefoon staan. Geen verhoogde counter want het is een officiele rom.
serieus, ook nl/engels ofzo? ik doe via "over telefoon" zoeken naar updates, en vind nog nietsquote:Op donderdag 10 mei 2012 21:05 schreef ClapClapYourHands het volgende:
ICS is voor de Galaxy Note uitgekomenZometeen lekker updaten!
Dan nog geeft hij bij mij aan dat ik al de nieuwste update heb, maar dat is dus nog niet zoquote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:18 schreef Catch22- het volgende:
voor als je het ook wil installeren maar hij niet via kies/ota komt
[..]
euw,quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:44 schreef ClapClapYourHands het volgende:
In principe kan momenteel alleen de wat geavanceerdere gebruiker updaten via verschillende (wat ingewikkeldere) apps. Via de telefoon zelf of via KIES gaat dat in Nederland nog niet lukken. Dat zal nog wel ff duren. Sowieso is die ICS erg brak want er zijn al meerdere doden gevallen onder de Galaxy Notes
Mwah, in principe is ICS voor de Note officieel alleen in Duitsland (En een paar providers in Engeland?) uit. Zo raar is het dus nog niet. Over 2 weken zal ICS ook wel klaar zijn voor Nederland. Ik blijf iig nog een tijdje op Gingerbread. Werkt een stuk fijner dan ICS momenteel.quote:
Zal vast, maar waarom doet het dan niet? Niet via Kies en niet OTA.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:39 schreef Catch22- het volgende:
wtf? heb je zitten zuipen?
ICS is ook voor NL toestellen uit.
misschien heb ik dat in mijn post gezegd?quote:
Sorry, ik was onder de invloed van de Android interface, net zo chaotisch en onsamenhangendquote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:51 schreef Catch22- het volgende:
klopt. maar je maakte er zon rare woordenbrij van dat ik niet verder wou lezen.
Wat valt er niet te snappen aan "er is geen update" en ik ben geen iOS-gebruiker die het niet snapt, ik heb alles gezien op mobiel gebied tot nog toe, Android, BB, Nokia, Palm, iPhone etc.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:52 schreef Catch22- het volgende:
o god. Ik ga dit topic wel mijden want die wordt natuurlijk weer een wekenlange klaagzang van een iOs gebruiker die 'het allemaal niet snapt'
Mooi man, dat open Androidquote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:54 schreef Catch22- het volgende:
Sja, dat heb je met branded toestellen.
T-Mobile deed er 9 maanden over om 2.3 naar hun SGS te porten. Good luck.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |