abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 9 maart 2012 @ 19:31:27 #1
305516 Stink-ui
Rood, groen, geel, paars
pi_108914811
Vorige topique: Samsung Galaxy Note
De Samsung Galaxy Note (N7000, i9220) is een hybride smartphone-tablet met een groot en helder 5,3-inch superAMOLED HD-display, het Android 2.3 Gingerbread-besturingssysteem en de TouchWiz 4.0-interface. Bijzonder aan de Galaxy Note is de meegeleverde 'S Pen', een digitale stylus pen waarmee je zeer natuurlijk op het display schrijft.Meegeleverd zijn onder meer de 'S Memo' (multimedia)- en 'S Planner' (agenda)-functionaliteiten. De 'S Pen' ondersteunt handschriftherkenning waarmee je via Samsungs ChatON-messenger applicatie handgeschreven berichten kan versturen.Verder kan je onder meer rekenen op een 8-megapixel camera met een 1080p Full HD-videorecorder, een 2-megapixel webcam, 3G/4G-ondersteuning, WiFi, WiFi-hotspotfunctionaliteit, WiFi-Direct, Exchange ActiveSync, Bluetooth 3.0, DLNA, GPS en een krachtige 1,4GHz ARM Cortex A9-processor. Polaris Office laat je gelijk Office-bestanden bekijken en bewerken. Het geheugen van de Note bedraagt 16GB en is uitbreidbaar via microSD.Apparaat & afmetingenDe Samsung Galaxy Note is een 5,3-inch smartphone-tablet met een gewicht van 178 gram. De afmetingen van de smartphone zijn 14,70 x 9,30 x 1,00 centimeter. De spreektijd bedraagt (onder ideale omstandigheden) 810 minuten. De standbytijd bedraagt onder deze omstandigheden 820 uur.Bel- & datafunctiesDe Samsung Galaxy Note ondersteunt GSM 1800 en 1900 MHz netwerken. Met de Galaxy Note kan je razendsnel mobiel internetten dankzij de HSDPA en UMTS ondersteuning. De snelheid van HSDPA heft het verschil tussen thuis en onderweg op. Met de Samsung Galaxy Note kunnen zowel tekst (SMS) als multimedia (MMS) berichtjes verstuurd en ontvangen worden. Dankzij de emailondersteuning kan je ook gewoon je eigen emails lezen. Trilalarm en polyfone of mp3 beltonen behoren uiteraard tot de standaarduitrusting.De Samsung Galaxy Note heeft 16 GB intern geheugen (Flash). Er is in totaal 1 slot voor extern MicroSD geheugen beschikbaar. Je kan data door middel van USB overzetten van en naar je PC. De Galaxy Note heeft verder nog Bluetooth (voor draadloze communicatie met andere Bluetooth apparaten, zoals headsets) en WiFi (voor draadloze communicatie met thuis- of bedrijfsnetwerken).MultimediaMet de Samsung Galaxy Note kan je zowel audio (MP3, WAV, eAAC+, AC3 en FLAC) als video (MP4, DivX, XviD, WMV, H.264 en H.263) bestanden mobiel luisteren en bekijken. De Samsung Galaxy Note heeft twee ingebouwde camera's. De hoofdcamera heeft een resolutie van 8.00 megapixel, waar je ook video's mee kan opnemen. De frontcamera, bijvoorbeeld voor videogesprekken, heeft een resolutie van 2.0 megapixel. Foto's maken in het donker is mogelijk dankzij de aanwezige flitser.Scherm & bedieningDe bediening van de smartphone vindt plaats op het apparaat zelf (touchscreen). Dit scherm heeft een resolutie van 1280 x 800 pixels. De Samsung Galaxy Note draait op Android 2.3. Android is Google's mobiele besturingssysteem. Android 2.3 Gingerbread is de eerste editie met ondersteuning van one-touch woordselectie en copy/paste, waarmee het kopieren en plakken van woorden is vereenvoudigd. Tevens is Gingerbread de eerste versie met ingebouwde VoIP-ondersteuning, waardoor je geen applicaties van derde partijen meer nodig hebt om mee te videochatten. Ook nieuw vanaf versie 2.3 is NFC-ondersteuning, een techniek waarmee je met je mobieltje kan betalen.
Op maandag 23 juni 2014 00:38 schreef LesMiserables het volgende:
Ga anders ff jullie feestje in de DM vieren ofzo, misschien kan stinkui dan aan mavo uitleggen hoe dat neuken via Tinder precies werkt.
pi_108915273
Mooi ding, ik vind hem alleen een beetje groot. :P
Feyenoord-
pi_108916958
Bagger weggetrapt en in reeks gezet, tevens in het juiste subforum geschopt.

[ Bericht 35% gewijzigd door #ANONIEM op 09-03-2012 20:18:20 ]
pi_108938837
tvp
Geloof in Jezus, dan zal hij je belonen.
  zaterdag 10 maart 2012 @ 16:30:03 #5
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_108941961
Ben er nog steeds heel blij mee.

Gepost vanaf mijn Galaxy note
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_109761118
Effe een schopje omhoog. Ik heb de note sinds halverwege maart. Ondanks dat iedereen me af loopt te zeiken op het werk dat het ding zo groot is, zijn ze plots stil als je laat zien wat je er mee kan (ik kwam er achter dat in de market tegenwoordig ook autocad zit, ideaal om wat tekenen te bekijken en ligt bij te werken on the go!)

Maar zeer tevreden. Alleen in bed niet altijd handig, want als ie op je knar valt dan is het wel gelijk een groot ding :-P
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
pi_109784844
Leuk toestel, alleen hij laad bij mij niet meer fatsoenlijk op. Met de oplader van kennis van de s2 deed ie het wel met universele van Nokia doet ie t ook niet.. Erg vervelend.

Heb bij mediamarkt hem twee.maanden geleden gehaald.en kan eigenlijk niet zonder telefoon.. Maar je ben hem altijd mega lang kwijt. ;( en ben benieuwd of t onder garantie valt staat niks over op, op de bon..

Iemand een idee? kut telefoon ;(
  zondag 1 april 2012 @ 23:26:13 #8
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_109787624
het kan zijn dat die nokialader te weinig power levert. bij de gemiddelde turkse telefoonzaak koop je voor 10e een nieuwe.

maar hoezo laadt hij niet op? en wat is er met de note lader? heb dit probleem niet eerder gehoord
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_109792646
quote:
11s.gif Op zondag 1 april 2012 23:26 schreef Catch22- het volgende:
het kan zijn dat die nokialader te weinig power levert. bij de gemiddelde turkse telefoonzaak koop je voor 10e een nieuwe.

maar hoezo laadt hij niet op? en wat is er met de note lader? heb dit probleem niet eerder gehoord
Ja maar die lader hoort toch wel langer mee te gaan dan twee maanden?

Hij laad wel op maar dat duurt nogal lang je moet hem op een bepaalde manier neerleggen dan laad hij op anders geeft hij steeds mtp installatie aan, en herstart hij dat steeds omdat ie dan even niet goed verbonden is.

Ja bij de note lader doet hij het alleen als je kabel in telefoon omhoog duwt en met de s2 lader , laadde hij wel op ook als je met telefoon bezig was, zonder problemen
  maandag 2 april 2012 @ 12:44:32 #10
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_109800274
dan is het toestel defect...

Is hij ooit gevallen met de kabel erin? Dit klinkt meer als een gebruikersfout dan een toestelfout.
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  maandag 2 april 2012 @ 12:58:04 #11
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_109800752
Het lijkt er inderdaad gewoon op dat je de connector hebt stukgemaakt.
  maandag 2 april 2012 @ 12:58:36 #12
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_109800773
ik had hetzelfde mijn mijn SGS, maar die was een paar keer van mijn bed gevallen met de connector erin.
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_109806413
quote:
11s.gif Op maandag 2 april 2012 12:44 schreef Catch22- het volgende:
dan is het toestel defect...

Is hij ooit gevallen met de kabel erin? Dit klinkt meer als een gebruikersfout dan een toestelfout.
Nee
pi_109806454
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 12:58 schreef Splackavellie02 het volgende:
Het lijkt er inderdaad gewoon op dat je de connector hebt stukgemaakt.
En zoals ik al zei met de s2 laadde hij wel goed op
  maandag 2 april 2012 @ 15:34:09 #15
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_109806487
dat had ik ook met mijn SGS. Die lader bleef niet lekker zitten en een LG lader wel, maar dat was mijn eigen schuld, niet die van de telefoon.
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_109806557
quote:
11s.gif Op maandag 2 april 2012 15:34 schreef Catch22- het volgende:
dat had ik ook met mijn SGS. Die lader bleef niet lekker zitten en een LG lader wel, maar dat was mijn eigen schuld, niet die van de telefoon.
Ow oke dan maar kijken of ik een nieuwe lader kan lopen van de week als dat helpt
  maandag 2 april 2012 @ 16:03:39 #17
269313 SebasM
Lolmahahaha
pi_109807755
Wat een heerlijk apparaat is dit :) Groot inderdaad, maar iedereen die er even mee speelt vindt zijn of haar eigen telefoon daarna maar een klein vervelend onduidelijk pestdingetje :P

Ik kan de Note iedereen aanraden, en dat doe ik dan ook.

Mijn enige probleem met de Note is de opvolger; ik wil echt geen kleiner scherm meer.. Maar aangezien de Note boven verwachting goed verkoopt, zal er gelukkig wel een opvolger komen :)
Only when the power of love is greater than the love for power, there will be peace
  dinsdag 3 april 2012 @ 13:10:12 #18
236125 33
the exploding psychology
pi_109846434
Zojuist Midnote 3.0 ICS 4.0.4 rom met de nieuwste CLP5 kernel geflashed en dit is zó veel beter en sneller dan GB!!
  dinsdag 3 april 2012 @ 13:26:39 #19
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_109847098
hmm, ik twijfel nu wel. Die rom lijkt wel erg prettig te zijn... Maar mijn Note draait met LB2 stiekem ook wel lekker en wil niet het risico nemen dat t mis gaat.
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  dinsdag 3 april 2012 @ 13:39:48 #20
236125 33
the exploding psychology
pi_109847637
quote:
11s.gif Op dinsdag 3 april 2012 13:26 schreef Catch22- het volgende:
hmm, ik twijfel nu wel. Die rom lijkt wel erg prettig te zijn... Maar mijn Note draait met LB2 stiekem ook wel lekker en wil niet het risico nemen dat t mis gaat.
Als je je Note root, maak je gewoon een nandroid backup van je huidige situatie, zodat je daar altijd op kan rekenen mocht er iets fout gaan (alleen dan niet aan de foldernamen zitten van de backups, wegens mogelijke verandering in de md5 code). Met titanium backup (pro) maak je backups van je apps en de gegevens ervan. Op die manier heb je niks te vrezen imo.
  dinsdag 3 april 2012 @ 14:08:08 #21
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_109848780
Ja ik weet hoe het werkt, heb mijn SGS meermaals getweaked dus snap het wel.
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_109849587
Een vraag voor alle NOTE gebruikers: Hoe bevalt het toestel,is het meer dan je ervan verwachte of gewoon wat je ervan verwachte of valt het tegen?

Ik ben een een hele tevreden gebruiker en blij dat ik 'm heb aangeschafd. (iig beter dan een iPhone 4S)
  dinsdag 3 april 2012 @ 14:29:10 #23
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_109849737
Precies wat ik verwachtte en het scherm is heerlijk.
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_109853327
quote:
6s.gif Op dinsdag 3 april 2012 14:25 schreef Iwanius het volgende:
Een vraag voor alle NOTE gebruikers: Hoe bevalt het toestel,is het meer dan je ervan verwachte of gewoon wat je ervan verwachte of valt het tegen?

Ik ben een een hele tevreden gebruiker en blij dat ik 'm heb aangeschafd. (iig beter dan een iPhone 4S)
Heerlijk toestel en ik blijf positieve opmerkingen krijgen van bekende en onbekende mensen :D :D
  Milf zondag 8 april 2012 @ 13:59:27 #25
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_110055474
Het is een heerlijk toestel!

Maar ik heb nog steeds heel veel problemen met het connecten met de PC

Via KIES werkt het gewoonweg NIET.
Wifi Air: Takes to long to respond
KIES met de USB: Apparaat wordt niet gezien.
Ik heb meerdere malen de troubleschooter gebruikt van KIES om de verbindingsfout op te lossen. Hij is dan van alles aan het doen. O.a. opnieuw installeren van het besturingsprogramma. Hierna werkt het NOG niet.
Bluetooth divice voor de PC: Wordt niet gezien door de telefoon
Verkenner: Telefoon staat er niet tussen
Ook onderin het beeld komt aldoor naar voren dat de drivers not succesfully zijn geinstalleerd. (windows 7)

Ik wil een filmpje dan maar proberen te uploaden naar Facebook. Hij start gewoon niet
Ik wil dan proberen dit filmpje via Gmail naar mijzelf te sturen.." bijlage is niet gedownload omdat uw telefoon over onvoldoende opslagruimte beschikt.

Ik ben hier wel redelijk klaar mee. :r
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')