SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EN EEN SIGNATURE VAN MAX. 4 REGELS
BAM
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:45 schreef AhmedJaret het volgende:
van mij mogen ze lekker emanciperenZo voorspelbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is niet eens mijn punt van zorg.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:58 schreef jeroen25 het volgende:
Ze had wel een punt wat betreft de gelijke beloning.
Als vrouwen gelijk loon willen hebben dan moeten zij ook assertiever zijn bij het onderhandelen.
Ik denk dat ze daar beneden behalve een groot gapend gat met enorme slagtanden niets heeft.quote:
Eerst maar eens zwangerschapsverloven en de bijbehorende vervangingskosten voor eigen rekening laten komen, het zelfde met ziekteverzuim (dat bij vrouwen hoger is). Dan kunnen we eens gaan praten over gelijk loon bij gelijke banen.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:58 schreef jeroen25 het volgende:
Ze had wel een punt wat betreft de gelijke beloning.
Als vrouwen gelijk loon willen hebben dan moeten zij ook assertiever zijn bij het onderhandelen.
Ja belachelijk, die kinderen lopen zelf maar naar huisquote:Op zaterdag 10 maart 2012 01:42 schreef SeanFerdi het volgende:
[..]
Eerst maar eens zwangerschapsverloven en de bijbehorende vervangingskosten voor eigen rekening laten komen, het zelfde met ziekteverzuim (dat bij vrouwen hoger is). Dan kunnen we eens gaan praten over gelijk loon bij gelijke banen.
Om nog maar niet te spreken over dat zogenaamde glazen plafond, vind je het gek als je alleen maar parttime wil werken, en ook geen zin hebt in overuren, en elke dag de kinderen om 16:00 op wil kunnen halen.
Neelie Kroes heeft veel gedaan in de strijd tegen kartelvorming. Ze zou ook niet misstaan als VVD-premier: streng, doch rechtvaardig.quote:
Dat mens is 71. In het bejaardentehuis ermee!quote:Op zaterdag 10 maart 2012 02:29 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Neelie Kroes heeft veel gedaan in de strijd tegen kartelvorming. Ze zou ook niet misstaan als VVD-premier: streng, doch rechtvaardig.
Dit in tegenstelling tot Mark Rutte die bingoot met bezuinigingsvoorstellen en daarnaast geen cojones toont.
Pensioenen zijn voor luilakken.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 02:40 schreef pocketcalculatoroperator het volgende:
[..]
Dat mens is 71. In het bejaardentehuis ermee!
Mevrouw betaalt de kosten zelf (i.c.m. de vader), de liberale manier. Of de staat betaalt al die kosten, de communistische manier. Maar als je die kosten afwentelt op de werkgever, zal hij dat risico afdekken door vrouwen een lager salaris te geven.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 01:56 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ja belachelijk, die kinderen lopen zelf maar naar huis
WiFi jwzquote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:23 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik vind het schandalig dat vrouwen internet hebben in hun keukens.
Laat de technische termen maar aan mannen over.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |