Ik voel me ook een Stenders vandaag, 10 minuten te laatquote:
quote:
Wie wil dit irritante ventje even onbekend bellen om te melden dat ie zo in de uitzending komt. "Blijf aan de lijn!".twitter:mrcolinvos twitterde op vrijdag 09-03-2012 om 14:21:40moest je dat nummer nou nog hebben? 06-13178424 #3fm @Robstenders reageer retweet
15.50 volgens mij meestalquote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:18 schreef StephanL het volgende:
Hoe laat komt de rijdende rechter altijd? Het leukste van de hele uitzendingLuister dat altijd terug via youtube omdat ik het altijd mis.
Oke.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:58 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Triggerfinger de meest overschatte, gehypte band sinds Moke.
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:32 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Volgende week alsnog Knifparty!
quote:
say whut? Triggerfinger rockt de pannen van het dak man!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:58 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Triggerfinger de meest overschatte, gehypte band sinds Moke.
quote:
Jij ookquote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:55 schreef SilentChaos het volgende:
Ik ga het weekend hier inluiden met een klein afzakkertje
Prettig weekend allen!
fijn weekendquote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:55 schreef SilentChaos het volgende:
Prettig weekend allen!
Jij ook!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:55 schreef SilentChaos het volgende:
Prettig weekend allen!
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een mongooltjesradio is het toch ook.
Gewoon naar geluisterd onderweg naar huis net in de auto, op de A9 dwars door Amstelveen heen...quote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:45 schreef Qunix het volgende:
Echt WTF...
Kan ik geen 3FM ontvangen in Amstelveen
Geen Stenders gehoord, maar verplicht Veronica, Sky en 538 luisteren
Het is een kut radiootjequote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:03 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Gewoon naar geluisterd onderweg naar huis net in de auto, op de A9 dwars door Amstelveen heen...
En anders zou je wellicht wat moeten kunnen ontvangen op de 3FM-steunzender vanaf de toren bij Amsterdam RAI op de 96.5...
Mja, 3FM is weleens moeilijk te ontvangen op zulke radiootjes ja, o.a. in deze omgeving omdat Wild FM er pal naast (97.1) doorheen staat te blazen.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:05 schreef Qunix het volgende:
[..]
Het is een kut radiootje
Alleen de zenders op een grote fm frequentie kan ik ontvangen.
WildFMquote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:08 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, 3FM is weleens moeilijk te ontvangen op zulke radiootjes ja, o.a. in deze omgeving omdat Wild FM er pal naast (97.1) doorheen staat te blazen.
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:45 schreef borisz het volgende:
De Jamie's pasta al forno con pomodori e mozzarella was een succes
Die ontvang ik wel, ook Freshquote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:08 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, 3FM is weleens moeilijk te ontvangen op zulke radiootjes ja, o.a. in deze omgeving omdat Wild FM er pal naast (97.1) doorheen staat te blazen.
heb er een pizza BBQ/Chicken er in liggenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:17 schreef 3rdRock het volgende:
lekker pizzaatje en even van de webcam genoten
van Wagner? die heb ik net soldaat gemaakt! vind em iets lekker dan die Dr OEtkervariant. die laatste is wat zoeter en daar houd ik niet zo vanquote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:18 schreef Evertjan het volgende:
[..]
heb er een pizza BBQ/Chicken er in liggen
had je zelf wel aangemeld? zo ja...dan is het zuur! zo nee: eigen schuld!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:19 schreef Evertjan het volgende:
lees net dat het glasvezel project bij ons in het dorp niet doorgaat vanwege te weinig aanmeldingen.
Wagner ofc koop ze altijd in de aanbieding in grote partijenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
van Wagner? die heb ik net soldaat gemaakt! vind em iets lekker dan die Dr OEtkervariant. die laatste is wat zoeter en daar houd ik niet zo van
ja had me aangemeld via de woningstichting als collectief erg zuur.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:20 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
had je zelf wel aangemeld? zo ja...dan is het zuur! zo nee: eigen schuld!
op Rob Stenders en Corton na ofcquote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:23 schreef Evertjan het volgende:
Veenstra is met zijn 36 geloof ik een van de oudste DJ's van 3FM
Stenders is 16, dus klopt wel.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:23 schreef Evertjan het volgende:
Bij Stenders is de jaartelling gewoon maar weer opnieuw begonnen, er waren geen cijfers meer over om z'n leeftijd aan te geven.quote:
Timur, Lantinga en Claudia zijn of worden ook al 36 dit jaarquote:
Klopt, op Stenders, Corton en De Breij na is 'ie de oudste.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:23 schreef Evertjan het volgende:
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:53 schreef 3rdRock het volgende:
* 3rdRock rent naakt door het topic
niemand die het ziet
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:53 schreef 3rdRock het volgende:
* 3rdRock rent naakt door het topic
niemand die het ziet
die van mij is tenminste zichtbaar....quote:
jij hebt dat muziekstukje in de kaart gestopt?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:54 schreef SilentChaos het volgende:
Toch leuk dat die kaart van Plork en de Aannemers ook deels uit mijn handen komt
En 3rdRock... Trek ff wat aan man
je lacht me gewoon uitquote:
Stukken beter jaquote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:58 schreef 3rdRock het volgende:
jij hebt dat muziekstukje in de kaart gestopt?
en ik heb inmiddels een roze string aangedaan. goed?
geilquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:00 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Stukken beter ja
Nou ik vermoed dat de kaart via Greetz is verstuurd (daar werkte ik o.a. samen mee). En het liedje klonk als de versie die wij verkochten (ook aan hun) zodoende
Dat stond in de Privé... terwijl 'ie er NOOIT gewerkt heeft. Simple fact.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:02 schreef Piles het volgende:
Niet haten op 538 hè
[..]
Wat is daar mis mee?
Oepsquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:03 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat stond in de Privé... terwijl 'ie er NOOIT gewerkt heeft. Simple fact.
HELLLUPP!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:03 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik las dat het vandaag 'paniekdag' is
een NEGER!!!!!quote:
zalig weekendquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:06 schreef SilentChaos het volgende:
Oke ik ga nu echt weekend vieren, fokken doet me teveel aan werk denken![]()
Dat moment heb ik tijd geleden ook gehad. Toen ben ik gestopt met EkstraWeekend/3FMquote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:10 schreef 3rdRock het volgende:
het lijkt goddomme wel of ik naar een herhaling van 2wk geleden zit te luisteren
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:06 schreef SilentChaos het volgende:
Oke ik ga nu echt weekend vieren, fokken doet me teveel aan werk denken![]()
Gewoon als achtergrondbehang beschouwen, trek je je ook wat minder aan van dingen.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat moment heb ik tijd geleden ook gehad. Toen ben ik gestopt met EkstraWeekend/3FM
nja, in dit geval geven ze dezelfde dvd weg als een week of 2 geleden met dezelfde Bridge- en lijkgrappen...quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat moment heb ik tijd geleden ook gehad. Toen ben ik gestopt met EkstraWeekend/3FM
twitter:michielveenstra twitterde op vrijdag 09-03-2012 om 20:15:08SMS van de dag tjibbe pleuris ventje, pak een op man reageer retweet
Ja? Geweldig nieuws! Het mocht eens tijd worden.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:56 schreef Pino112 het volgende:
John Mayer kapt er voorlopig mee. Dus dáárom was ie MH.
poliepjequote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:51 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Ja? Geweldig nieuws! Het mocht eens tijd worden.
Dat was voor maandag al bekend, maar die 212.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:54 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Ja, dat krijg je ook als je zo'n baggerstem opzet. Wat is de huidige MH? Hij staat niet op de FP van 3FM...
ja, die smiley was misplaatst. ik vind het sneu dat ie een poliep heeft, maar zijn muziek zal ik niet missen.quote:
Duw jij 'm een keer lekker aan.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:01 schreef 3rdRock het volgende:
arme Tjibbe...al 6 jaar geen seks meeren tis zo'n leuke knul
ik ben niet zo van de herenliefde, maar voor jou wil ik wel een uitzondering makenquote:
freekie!twitter:fvanl twitterde op vrijdag 09-03-2012 om 21:06:39Kedeng kedeng, in de trein richting #3FM. To media capitol of the world Hillywood! reageer retweet
van die geit? of die poepschoen op het beige tapijt? ik vond ze beide leukquote:
echt van die anekdotes die ze over een paar jaar nog steeds verteld.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
van die geit? of die poepschoen op het beige tapijt? ik vond ze beide leuk
die poepschoenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
van die geit? of die poepschoen op het beige tapijt? ik vond ze beide leuk
en dat mag best. ik teer ook al jaren op anekdotes van anderen....quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:17 schreef hole1988 het volgende:
[..]
echt van die anekdotes die ze over een paar jaar nog steeds verteld.
ach ja, tis toch maar radioquote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:33 schreef Sirolf het volgende:
Goed... het is wel te merken dat het vaste TV-team volledig afwezig is. Uit Het Raam totaal niet in beeld...
Ik ben nog steeds op m'n werk, wat heb ik uitgevreten?quote:
Gerard was weer bezig.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds op m'n werk, wat heb ik uitgevreten?
hole]s undersign werkt door Ekdom gedaanquote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds op m'n werk, wat heb ik uitgevreten?
Ah! Even voor alle duidelijkheid; ik was niet met Gerard bezig...quote:
Ik kreeg het in de gatenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hole]s undersign werkt door Ekdom gedaan
Niet?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Ah! Even voor alle duidelijkheid; ik was niet met Gerard bezig...
ik meende je blonde haren onder de tafel tevoorschijn zien komen....quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Ah! Even voor alle duidelijkheid; ik was niet met Gerard bezig...
Weet zij veelquote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:53 schreef CindieY het volgende:
Wat raar gevraagd... Een ander woord voor beamer
Ze zit nog op school, ze hoort dagelijks te maken krijgen met whiteboards, blackboards en digiboardsquote:
nou, ze klonk alsof ze nog nooit een school van binnen heeft gezien...quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:54 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ze zit nog op school, ze hoort dagelijks te maken krijgen met whiteboards, blackboards en digiboards
Neen!quote:
Kan niet, ik hang nog steeds in Zwolle rond! Nu heb ik op het moment wel erg lang haar, maar helemaal tot aan Hilversum is overdrevenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik meende je blonde haren onder de tafel tevoorschijn zien komen....
ED is binnen![]()
Valt ook wel mee.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:56 schreef 3rdRock het volgende:
dat gemekker of het een oud of nieuw nummer is...het is iig vernieuwend en gedurfder dan de nieuwe Ranoukane
De nieuwe wattes?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:56 schreef 3rdRock het volgende:
dat gemekker of het een oud of nieuw nummer is...het is iig vernieuwend en gedurfder dan de nieuwe Ranoukane
dit nummer moet wat airplay hebben voor het een hit wordt. Ranoukrezipane niet....quote:
RacoonAnoukKane..... dingen die alleen ik snapquote:
Ik snapte het ook!!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
RacoonAnoukKane..... dingen die alleen ik snap
correctemundo. u wint een tomatenpelmachine!quote:
het is megahitquote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:55 schreef Qunix het volgende:
Goh, deze plaat wordt veel gedraaid op 3FM.
Al een oudje.
minthy typt niet zo snel als ze met Ekdom bezig is....quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:58 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik nu ook door na de post daarna.
Goede Reisquote:
dat heb ik al zo vaak uitgelegd, ik sla even over.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:00 schreef CindieY het volgende:
Waarom je überhaupt zo druk maken over wat megahit is? Over hoe vaak de plaat al gedraaid is? #firstworldproblems.
dit moet wel 1 van de traagste vrijdagtopics ooit zijn....quote:
Ik had nooit verwacht dat deze nu nog open zou zijnquote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:02 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dit moet wel 1 van de traagste vrijdagtopics ooit zijn....
das beter.quote:
Ik ook, ik vind de muziek een beetje weg hebben van The Black Keys of ben ik nu spuit elf ?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:09 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
das beter.
en de nieuwe Dio vind ik lekker![]()
dat laatstequote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:10 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik ook, ik vind de muziek een beetje weg hebben van The Black Keys of ben ik nu spuit elf ?
ik Spuit 11 ook even: dat laatstequote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:10 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik ook, ik vind de muziek een beetje weg hebben van The Black Keys of ben ik nu spuit elf ?
Rudolph's Bakery geloof ik... Is in de middag.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ook, maar ben er nog steeds niet achter wanneer het op tv is
Ik vind het ook een leuke en geslaagde uitvoering (verder heb ik niks met Triggerfinger), maar je hoort het zo vaak en dat icm het feit dat je ook al bent doodgegooid met die andere versie....quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:15 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik snap Stenders wel waarom hij het draait
Zover was ik al na vanmiddag ja, maar welke datum hèquote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:16 schreef Qunix het volgende:
[..]
Rudolph's Bakery geloof ik... Is in de middag.
hij is van de week gereleased en als het dan ook nog de opname is van 3FM kun je het alleen maar verwachten.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:18 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vind het ook een leuke en geslaagde uitvoering (verder heb ik niks met Triggerfinger), maar je hoort het zo vaak en dat icm het feit dat je ook al bent doodgegooid met die andere versie....
Welke?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:22 schreef Piles het volgende:
Het begin van die jingle doet me altijd denken aan een MIDNR-jingle
Topplaat wel
goede brugquote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:28 schreef hole1988 het volgende:
je houdt van rock. heb je ook een rok aan.
En dan is dit nog een matige jingle.....quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:30 schreef Qunix het volgende:
[..]
Och ja natuurlijk
Nu ik dit weer hoor................
SPOILER: vrijdag de 13 09-03-2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
hoera.twitter:ekstraweekend twitterde op vrijdag 09-03-2012 om 22:30:00Dank voor het luisteren. Volgende week is Stacey Rookhuizen te gast. http://t.co/Usa1iU5O reageer retweet
Want Fred en Robquote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:37 schreef CindieY het volgende:
Ik heb even iets gemist, waarom luisteren we deze Nederlandstalige shit?
die zanger is de enige klant van Siebelink Entertainment: Fred is media-adviseur gewordenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:37 schreef CindieY het volgende:
Ik heb even iets gemist, waarom luisteren we deze Nederlandstalige shit?
Hey, hij heeft 2 klanten hequote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die zanger is de enige klant van Siebelink Entertainment: Fred is media-adviseur geworden![]()
![]()
Kijk, daar heb ik wat aan!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die zanger is de enige klant van Siebelink Entertainment: Fred is media-adviseur geworden![]()
![]()
Stenders zelf waarschquote:
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:38 schreef Qunix het volgende:
Ik hoor dus een piraat in Amstelveen genaamd Radio NL
Alleen maar dit soort muziek... Veul Rinus en nog meer hoempa pa en Gebroeders Co muziek
Ik heb een goed excuus: me even geabonneerd op Vrijdag de 13 in Spotify. Ik neem alvast een voorproefje, want ik vind die plaat van M.I.A. echt moddervetquote:
Nu in Amsterdam. Maar heb sinds 9 dagen een huis gekocht in Amstelveen.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:39 schreef Piles het volgende:
[..]![]()
Zit jij in Amstelveen? Ik zwaai even naar je, zit ik vlakbij![]()
Opleiding van Fred Siebelinkquote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:39 schreef 3rdRock het volgende:
Fred zn linkedin..
http://nl.linkedin.com/in/fredsiebelink![]()
Ah, tofquote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:40 schreef Qunix het volgende:
[..]
Nu in Amsterdam. Maar heb sinds 9 dagen een huis gekocht in Amstelveen.
zn huidige banen:quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:40 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Opleiding van Fred Siebelink
mavo
4, 6
6 jaar doen over een mavo 4 met pretpakket....
de nix generatie in optima forma____
Huren in Amsterdam moet je minstens 10 jaar wachten.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Ah, tofIk zit ook in Amsterdam, al voelt het bijna meer als Amstelveen
Ben nu opzoek naar iets nieuws, maar betaalbaar huren is onmogelijk hier
Particulier niet. Maar dan is het veel geluk of geld hebben.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:42 schreef Qunix het volgende:
Huren in Amsterdam moet je minstens 10 jaar wachten.
Zou ik ook wel willen, maar ja, ff geen vast inkomen, dus lastigquote:Ik heb maar gekocht, en wel net buiten Amsterdam.
True... Zelfs met geluk voor particulier niet te doen voor 1 persoon eigenlijk.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:43 schreef Piles het volgende:
Particulier niet. Maar dan is het veel geluk of geld hebben.
Is wel een must ja.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:43 schreef Piles het volgende:
Zou ik ook wel willen, maar ja, ff geen vast inkomen, dus lastigStaan genoeg leuke appartementen voor me te koop
Voorspelbaarquote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:44 schreef 3rdRock het volgende:
de "het geheime woord"deelneemster : http://twitter.com/intent/user?screen_name=selma1996
hoezo?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |