Ik voel me ook een Stenders vandaag, 10 minuten te laatquote:
quote:
Wie wil dit irritante ventje even onbekend bellen om te melden dat ie zo in de uitzending komt. "Blijf aan de lijn!".twitter:mrcolinvos twitterde op vrijdag 09-03-2012 om 14:21:40moest je dat nummer nou nog hebben? 06-13178424 #3fm @Robstenders reageer retweet
15.50 volgens mij meestalquote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:18 schreef StephanL het volgende:
Hoe laat komt de rijdende rechter altijd? Het leukste van de hele uitzendingLuister dat altijd terug via youtube omdat ik het altijd mis.
Oke.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:58 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Triggerfinger de meest overschatte, gehypte band sinds Moke.
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:32 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Volgende week alsnog Knifparty!
quote:
say whut? Triggerfinger rockt de pannen van het dak man!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:58 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Triggerfinger de meest overschatte, gehypte band sinds Moke.
quote:
Jij ookquote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:55 schreef SilentChaos het volgende:
Ik ga het weekend hier inluiden met een klein afzakkertje
Prettig weekend allen!
fijn weekendquote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:55 schreef SilentChaos het volgende:
Prettig weekend allen!
Jij ook!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:55 schreef SilentChaos het volgende:
Prettig weekend allen!
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een mongooltjesradio is het toch ook.
Gewoon naar geluisterd onderweg naar huis net in de auto, op de A9 dwars door Amstelveen heen...quote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:45 schreef Qunix het volgende:
Echt WTF...
Kan ik geen 3FM ontvangen in Amstelveen
Geen Stenders gehoord, maar verplicht Veronica, Sky en 538 luisteren
Het is een kut radiootjequote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:03 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Gewoon naar geluisterd onderweg naar huis net in de auto, op de A9 dwars door Amstelveen heen...
En anders zou je wellicht wat moeten kunnen ontvangen op de 3FM-steunzender vanaf de toren bij Amsterdam RAI op de 96.5...
Mja, 3FM is weleens moeilijk te ontvangen op zulke radiootjes ja, o.a. in deze omgeving omdat Wild FM er pal naast (97.1) doorheen staat te blazen.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:05 schreef Qunix het volgende:
[..]
Het is een kut radiootje
Alleen de zenders op een grote fm frequentie kan ik ontvangen.
WildFMquote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:08 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, 3FM is weleens moeilijk te ontvangen op zulke radiootjes ja, o.a. in deze omgeving omdat Wild FM er pal naast (97.1) doorheen staat te blazen.
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:45 schreef borisz het volgende:
De Jamie's pasta al forno con pomodori e mozzarella was een succes
Die ontvang ik wel, ook Freshquote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:08 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, 3FM is weleens moeilijk te ontvangen op zulke radiootjes ja, o.a. in deze omgeving omdat Wild FM er pal naast (97.1) doorheen staat te blazen.
heb er een pizza BBQ/Chicken er in liggenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:17 schreef 3rdRock het volgende:
lekker pizzaatje en even van de webcam genoten
van Wagner? die heb ik net soldaat gemaakt! vind em iets lekker dan die Dr OEtkervariant. die laatste is wat zoeter en daar houd ik niet zo vanquote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:18 schreef Evertjan het volgende:
[..]
heb er een pizza BBQ/Chicken er in liggen
had je zelf wel aangemeld? zo ja...dan is het zuur! zo nee: eigen schuld!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:19 schreef Evertjan het volgende:
lees net dat het glasvezel project bij ons in het dorp niet doorgaat vanwege te weinig aanmeldingen.
Wagner ofc koop ze altijd in de aanbieding in grote partijenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
van Wagner? die heb ik net soldaat gemaakt! vind em iets lekker dan die Dr OEtkervariant. die laatste is wat zoeter en daar houd ik niet zo van
ja had me aangemeld via de woningstichting als collectief erg zuur.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:20 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
had je zelf wel aangemeld? zo ja...dan is het zuur! zo nee: eigen schuld!
op Rob Stenders en Corton na ofcquote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:23 schreef Evertjan het volgende:
Veenstra is met zijn 36 geloof ik een van de oudste DJ's van 3FM
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |