Omdat ik zekerheid nodig heb, ik wil voor een vak leren waarvan ik weet wat het word. En logopedie lijkt me een geweldig beroep.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:19 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Hoe weet je dit bij voorbaat? Je kan zoveeeel kanten ermee uit, van docent tot muziek schrijven voor reclames tot studiomuzikant
Maargoed, zijn jou keuzes, ga me dr ook niet mee bemoeien
Studenten hebben veel vrije tijd, al moet ik nu oefenen, maar mijn huisgenoot ligt met migraine op bed.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:32 schreef Sarabi het volgende:
Damn wat gaan jullie snelhebben jullie allemaal al weekend ofzo?
Jups.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:32 schreef Sarabi het volgende:
Naja dat heb ik met mijn schilderijen ook, die verkoop ik niet tenzij in opdracht gemaakt. Maar dat is mijn beroep ook niet, hoewel ik wel autonoom kunstenaar kon worden met de opleiding.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Omdat ik zekerheid nodig heb, ik wil voor een vak leren waarvan ik weet wat het word. En logopedie lijkt me een geweldig beroep.
Daarbij wil ik mijn hobby een hobby houden![]()
(en ik heb er een hekel aan om voor mensen te spelen. Muziek maak ik voor mezelf, muziek maak ik omdat mijn emoties me in de weg zitten of omdat ik wil creëren, om het heel aanstellerig te zeggen: muziek ben ik en ik verkoop mezelf nietzo voelt het echt, alleen ga ik eerder dood dan ik het hardop zeg).
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
Omdat ik zekerheid nodig heb, ik wil voor een vak leren waarvan ik weet wat het word. En logopedie lijkt me een geweldig beroep.
Daarbij wil ik mijn hobby een hobby houden![]()
(en ik heb er een hekel aan om voor mensen te spelen. Muziek maak ik voor mezelf, muziek maak ik omdat mijn emoties me in de weg zitten of omdat ik wil creëren, om het heel aanstellerig te zeggen: muziek ben ik en ik verkoop mezelf nietzo voelt het echt, alleen ga ik eerder dood dan ik het hardop zeg).
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:51 schreef Brighteyes het volgende:
Zo, even mijn 2 nette broeken ingenomen, die waren nog van5- 10 kg terug en dat zat vorige week toch lelijk als een.hobbezak.
neuh.. was het maar zo'n feest..quote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:32 schreef Sarabi het volgende:
wat voor soort schilderijen maak je??quote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:46 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Naja dat heb ik met mijn schilderijen ook, die verkoop ik niet tenzij in opdracht gemaakt. Maar dat is mijn beroep ook niet, hoewel ik wel autonoom kunstenaar kon worden met de opleiding.
[/offtopic]
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:15 schreef Tink89 het volgende:
Straks ga ik alles terug lezen, maar wilde even melden dat ik laminaat en andere meuk gesleept heb en al de hele dag aan 't klussen bendagdag kCal's!
Is wel een stuk gezonderquote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:10 schreef Barreltje het volgende:
[..]
neuh.. was het maar zo'n feest..
het zijn mijn "virtuele sigaretjes "
Ja ik moet ook altijd iets van ontbijtkoek ofzo bij mn fruit van mn dietistquote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb trouwens een vraagje... volgens de psycholoog die ik heb gesproken (en vaker ga spreken) volstaat fruit niet als tussendoortje en moet daar iets bij als biscuitje/koekje/yoghurt/what-ever, maar klopt dat o.O?
Hier hetzelfde... kwark met fruit mag welquote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:22 schreef Joene het volgende:
[..]
Ja ik moet ook altijd iets van ontbijtkoek ofzo bij mn fruit van mn dietist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |