abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108902193
Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld? De FoK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FoK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Goede en lekkere tips voor verantwoord ontbijt/lunch: Gezonde ontbijt/lunch keuzes

*O* MEET *O*
We hebben het idee opgepakt om binnenkort een keer te gaan meeten.
Dit geven we nog verder vorm. Enthousiast? Meld het even!

Dieetclub-Meet
Wanneer? ergens in Mei ( nog nader te bepalen
Waar? Ergens centraal, de woonplaatsen zijn nu:
Utrecht
Den Haag
Groningen 2x
Maastricht
Dordrecht
Eindhoven
Tilburg
Enschede
Wat? Picknicken in een park met een wandeltocht er voor/na

Ik wil ook! Dat kan ;) Maak een dieetticker aan op www.lilyslim.com, vergeet je naam niet in de ticker te zetten!! Meld in dit topic duidelijk dat je ook in de OP wilt en geef het linkje van je ticker. De topicstarter óf één van de modjes zet je er dan bij. Als je een account aanmaakt krijgt je ticker hier automatisch ook een update als je iets aanpast. Als je geen account wilt zul je ieder weegmoment een nieuwe ticker aan moeten maken en de url duidelijk in het topic zetten met het verzoek om aanpassing van je ticker.

Deelnemers De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks:

Silmarwen

Deerntie:

Selestha:

"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_108902202
Potver :o Gooide ik hem gewoon dicht :o :@ Zal het nooit meer doen :@
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_108902268
Zo, net maar even extra sit-ups en andere matoefeningen gedaan ter compensatie van gisteren. Het was niet helemaal goed gegaan met het avondeten en toen hebben we maar Grieks gehaald. Echt super lekker dus wat dat betreft was het niet zo erg. Alle andere afhaal meuk lusten we tegenwoordig niet meer. Maar het was natuurlijk niet helemaal verantwoord enzo.... :{ .

Gisteren 2321 kcal (nog net onder onderhoud, wat een wonder!):
O: Yoghurt met muesli
T: Niets. Daar begon het probleem dus |:(
L: 2 bruine wentelteefjes met halvajam
T: Vitalinea chocolademousse, halve komkommer, 3 zuurtjes
A: Stukje mousaka, klein beetje giros, halve gehaktschijfdinges, pita met een berg salade, te veel tzaziki
T: Raket

Vandaag:
O: yoghurt met muesli
S: 2 miles, 50 ab crunches
T: 3 maiswafels, glas tomatensap
L: Bruin met kaas en ajvar, bruin met philadelphia en ruccola
T: Fruit, ligt er aan wat de Turk voor lekkers heeft. Opkikker.
A: My first paella (niet uit een potje :P )
T: Zoute sticks
Spoilers!
pi_108902593
Damn wat gaan jullie snel :D hebben jullie allemaal al weekend ofzo?
pi_108902604
quote:
17s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 13:19 schreef Audreyoot het volgende:

[..]

Hoe weet je dit bij voorbaat? Je kan zoveeeel kanten ermee uit, van docent tot muziek schrijven voor reclames tot studiomuzikant :)

Maargoed, zijn jou keuzes, ga me dr ook niet mee bemoeien ;)
Omdat ik zekerheid nodig heb, ik wil voor een vak leren waarvan ik weet wat het word. En logopedie lijkt me een geweldig beroep.
Daarbij wil ik mijn hobby een hobby houden ;)
(en ik heb er een hekel aan om voor mensen te spelen. Muziek maak ik voor mezelf, muziek maak ik omdat mijn emoties me in de weg zitten of omdat ik wil creëren, om het heel aanstellerig te zeggen: muziek ben ik en ik verkoop mezelf niet :') zo voelt het echt, alleen ga ik eerder dood dan ik het hardop zeg).
pi_108902642
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 13:32 schreef Sarabi het volgende:
Studenten hebben veel vrije tijd, al moet ik nu oefenen, maar mijn huisgenoot ligt met migraine op bed.
pi_108903006
quote:
Jups. :)
Sterkheidsbaas van alles.
pi_108903121
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 13:32 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Omdat ik zekerheid nodig heb, ik wil voor een vak leren waarvan ik weet wat het word. En logopedie lijkt me een geweldig beroep.
(en ik heb er een hekel aan om voor mensen te spelen. Muziek maak ik voor mezelf, muziek maak ik omdat mijn emoties me in de weg zitten of omdat ik wil creëren, om het heel aanstellerig te zeggen: muziek ben ik en ik verkoop mezelf niet :') zo voelt het echt, alleen ga ik eerder dood dan ik het hardop zeg).
Naja dat heb ik met mijn schilderijen ook, die verkoop ik niet tenzij in opdracht gemaakt. Maar dat is mijn beroep ook niet, hoewel ik wel autonoom kunstenaar kon worden met de opleiding.

[/offtopic]
  vrijdag 9 maart 2012 @ 13:51:04 #9
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_108903293
Zo, even mijn 2 nette broeken ingenomen, die waren nog van5- 10 kg terug en dat zat vorige week toch lelijk als een.hobbezak. ;)
  vrijdag 9 maart 2012 @ 13:52:10 #10
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_108903335
*O*
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_108903914
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 13:32 schreef ChildoftheStars het volgende:

*;

Mooie gedachtengang hoor ;)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_108904045
Mag ik ook een keer zweverig zijn ;)
pi_108904078
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 13:51 schreef Brighteyes het volgende:
Zo, even mijn 2 nette broeken ingenomen, die waren nog van5- 10 kg terug en dat zat vorige week toch lelijk als een.hobbezak. ;)
_O_
  vrijdag 9 maart 2012 @ 14:10:20 #14
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_108904159
quote:
neuh.. was het maar zo'n feest..
het zijn mijn "virtuele sigaretjes " :P
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  vrijdag 9 maart 2012 @ 14:11:05 #15
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_108904213
quote:
17s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 13:46 schreef Audreyoot het volgende:

[..]

Naja dat heb ik met mijn schilderijen ook, die verkoop ik niet tenzij in opdracht gemaakt. Maar dat is mijn beroep ook niet, hoewel ik wel autonoom kunstenaar kon worden met de opleiding.

[/offtopic]
wat voor soort schilderijen maak je?? :o
  vrijdag 9 maart 2012 @ 14:16:20 #16
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_108904441
CoTS Toch een heel mooi compliment! Moet goed zijn voor je zelf vetrouwen!
BE *O* Dat vind ik echt heel knap. Ik had ze denk ik opgegeten. :%

Net in slaap gevallen voor anderhalf uur. Was niet de bedoeling. :+

O: Havermout + thee
T: Koffie en niets... Oops
L: 1 tosti + 3 knakworstjes. :+ + glas melk
T: Plakje ontbijt koek + thee
D: Visjes + bonduel blikje gemengde groente + sla (zo'n alles door elkaar sla met wortels enzo) met zelfgemaakte dressing (beetje azijn, beetje Worcestershire sauce, beetje peper en zout, olijfolie en mespuntje Colemans mosterd poeder) + aardappelpurree
S: Kickfun
T: Bakje magere yoghurt + grote mok thee (of een glas wijn. :D)

Bleh ben echt moe vandaag, geen idee waarom!
  vrijdag 9 maart 2012 @ 15:15:35 #17
319308 Tink89
To live is to dance
pi_108906631
Straks ga ik alles terug lezen, maar wilde even melden dat ik laminaat en andere meuk gesleept heb en al de hele dag aan 't klussen ben :) dagdag kCal's!
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  vrijdag 9 maart 2012 @ 15:45:18 #18
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_108907627
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 15:15 schreef Tink89 het volgende:
Straks ga ik alles terug lezen, maar wilde even melden dat ik laminaat en andere meuk gesleept heb en al de hele dag aan 't klussen ben :) dagdag kCal's!
^O^
pi_108907955
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 14:10 schreef Barreltje het volgende:

[..]

neuh.. was het maar zo'n feest..
het zijn mijn "virtuele sigaretjes " :P
Is wel een stuk gezonder :D
pi_108908356
Ha kwam iemand tegen die me al poosje niet had gezien , Jeroen ben je afgevallen ? *O*
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_108908743
Ik heb trouwens een vraagje... volgens de psycholoog die ik heb gesproken (en vaker ga spreken) volstaat fruit niet als tussendoortje en moet daar iets bij als biscuitje/koekje/yoghurt/what-ever, maar klopt dat o.O?
pi_108908824
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 16:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb trouwens een vraagje... volgens de psycholoog die ik heb gesproken (en vaker ga spreken) volstaat fruit niet als tussendoortje en moet daar iets bij als biscuitje/koekje/yoghurt/what-ever, maar klopt dat o.O?
Ja ik moet ook altijd iets van ontbijtkoek ofzo bij mn fruit van mn dietist :)
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  vrijdag 9 maart 2012 @ 16:42:18 #23
319308 Tink89
To live is to dance
pi_108909434
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 16:22 schreef Joene het volgende:

[..]

Ja ik moet ook altijd iets van ontbijtkoek ofzo bij mn fruit van mn dietist :)
Hier hetzelfde... kwark met fruit mag wel :)
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  vrijdag 9 maart 2012 @ 17:07:24 #24
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_108910328
fruit alleen kan je een "appeldipje" opleveren. maar biscuit of ontbijtkoek maakt dan niet zoveel uit, dat is ook suiker en witmeel...
Kwak
pi_108910399
Ik heb wel een keer iets gelezen over fruit(suikers) combineren met wat eiwit (kwark, paar nootjes), maar ontbijtkoek of iets dergelijks lijkt me ook wat dubbelop?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')