abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117164118
OE!! Country Bluegrass Session with Noelie & Gert

Dat vindt Tennessee wel leuk!!

Jammer dat dat op donderdag is :(

Verder prima idee, daar niet van, maar dan wel op een zaterdag en niet op een vrijdag ivm de afstand...
  zondag 23 september 2012 @ 19:47:57 #202
78918 SeLang
Black swans matter
pi_117164164
Ik ben nu nog steeds niet in Ierland geweest terwijl ik zo dichtbij woon. Elke keer als ik op het punt sta om te gaan kies ik dan toch weer voor Schotland omdat ik denk dat het daar mooier is (en goedkoper). Als ik toch met de boot moet dan kan ik bijvoorbeeld ook naar een van de Schotse eilanden gaan met sublieme natuur...

Maar misschien heb ik het fout :P
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_117164260
quote:
10s.gif Op zondag 23 september 2012 19:47 schreef SeLang het volgende:
Ik ben nu nog steeds niet in Ierland geweest terwijl ik zo dichtbij woon. Elke keer als ik op het punt sta om te gaan kies ik dan toch weer voor Schotland omdat ik denk dat het daar mooier is (en goedkoper). Als ik toch met de boot moet dan kan ik bijvoorbeeld ook naar een van de Schotse eilanden gaan met sublieme natuur...

Maar misschien heb ik het fout :P
Schotland goedkoper dan Dublin, vast wel... De rest van Ierland (of het echte Ierland zoals Liz zal zeggen), weet ik niet... en ik ben zelf nog nooit in Schotland geweest... Liz, de microfoon is aan jou!
  zondag 23 september 2012 @ 20:07:30 #204
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_117165184
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 19:47 schreef Tennessee het volgende:

Verder prima idee, daar niet van, maar dan wel op een zaterdag en niet op een vrijdag ivm de afstand...
Sja, ik nodig geen fokkers meer uit om te blijven slapen hier, want ik ben al een keer aardig misbruikt als gratis B&B voor drie dagen waarbij ik ook nog geacht werd de personen die toen op bezoek kwamen de omgeving te laten zien, met mijn auto en op mijn kosten. Op het moment zelf waren ze mijn 'beste vrienden', guttegut wat zouden we toch contact houden...... naderhand nooit meer iets van gehoord. Ik vind FOK!kers heel aardig hoor, maar niet meer in mijn huis.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  zondag 23 september 2012 @ 20:10:31 #205
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_117165351
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 19:49 schreef Tennessee het volgende:

[..]

Schotland goedkoper dan Dublin, vast wel... De rest van Ierland (of het echte Ierland zoals Liz zal zeggen), weet ik niet... en ik ben zelf nog nooit in Schotland geweest... Liz, de microfoon is aan jou!
Ik ben in Schotland geweest ook. Volgens mij scheelde dat qua kosten niet zoveel met Ierland hoor. Dublin is peperduur, da's gewoon een feit. Verder ligt het eraan waar je rondhangt. En in welk seizoen. Er zijn nog steeds pubs in Donegal waar ik voor 2,60 euro een pint heb tussen oktober en maart. En er zijn nog steeds pubs in Dublin waar een pint gewoon 5 euro kost, altijd. En alles ertussen in.
pi_117165489
Liz, als ik had willen blijven slapen bij je had ik dat al wel gevraagd hoor... Ik werk vrijdags tot 17:00 uur en dan lukt een meeting in Dublin nog wel maar Galway niet... op een zaterdag wel, en ik zorg dan met alle plezier voor mijn eigen onderdak
pi_117170212
Galway? Geen idee hoe ik daar kom vanaf hier. Gaat mijn voorkeur toch uit naar Dublin :P
pi_117173698
Als we naar Galway gaan kan je met mij meerijden Niles... Maar eerst gaan we meeten in Dublin ;)Vrijdagavond dan/dus?
pi_117173990
tvp..
pi_117200593
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 22:14 schreef Tennessee het volgende:
Als we naar Galway gaan kan je met mij meerijden Niles... Maar eerst gaan we meeten in Dublin ;)Vrijdagavond dan/dus?
ben wel in voor een Dublin meeting ja. Zijn er nog meer mensen die willen komen? :P
pi_117341071
net thuis vn Arthur's Day (night :P ). Ben best wel in om van 't weekend een paar pints te drinken met m'n medeFok!kers, maar morgen word het voor mij wellicht niet te laat :P
pi_119345475
Vraagje! Ik wil graag naar de Six Nations in Dublin in februari.
Nu schijn je dus eigenlijk alleen aan kaartjes te kunnen komen als je lid bent van een rugbyvereniging in Ierland.
Toevallig iemand die lid is van een rugbyvereniging of die iemand kent die dat is en die kaartjes voor me kan regelen? :D
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
  zondag 18 november 2012 @ 17:19:45 #213
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_119348370
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 18:28 schreef Niles-Crane het volgende:

[..]

ben wel in voor een Dublin meeting ja. Zijn er nog meer mensen die willen komen? :P
Waar moet die "meet" dan zijn??

Toch niet bij dat afschuwelijke Sinnons, waar alle Nederlanders naar toe gaan als er een EK/WK is?

Als je naar de Woolshed komt op Parnell Street, dan heb je de kans, dat er een FOKker zit, die zit te genieten van een pint en geweldige chicken wings ;)
The best firms advertise the least...
pi_119663127
Hoe zit het met de huizenprijzen trouwens? Ik weet dat ze met 50% zijn gekelderd maar heb gehoord dat als je met cash betaalt dat je nog eens een stuk minder hoef te betalen? Klopt dat? Iemand nog ervaring daarmee? Iemand een woning gekocht?
pi_123050639
Is er iets van een organisatie die meetings organiseert voor internationale studenten/stagiaires in dublin?
(het liefst nederlands)
Ons aller kapitein haque is ook aanwezig
pi_123054438
Je zou meetup.com kunnen bekijken. Daar worden vaak wel dingen gepland voor in Ierland/Dublin.
- - = |randommusicvideos | = - - | - - = | prettyendless | = - -
pi_123069381
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 23:10 schreef RPG het volgende:
Je zou meetup.com kunnen bekijken. Daar worden vaak wel dingen gepland voor in Ierland/Dublin.
Bedankt hier kan ik wel wat mee.
Ons aller kapitein haque is ook aanwezig
pi_123950189
Jeej, volgende week weer een weekje naar mn oude huisje, mag ik dit weer ervaren:

"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_123954868
Het contact met je ouwe collega's nog niet verbroken zie ik? :+
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
pi_123956309
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 13:12 schreef LintuxCx het volgende:
Het contact met je ouwe collega's nog niet verbroken zie ik? :+
Nope, werk zelfs nog wekelijks met ze samen, maar dan als uitvoerende partij voor opdrachten van onze klanten.
  zondag 17 maart 2013 @ 12:19:46 #221
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_124158377
Feckin happy Paddys!!!

zondag 17 maart 2013 @ 14:10:02 #222
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_124776893
Alweer dik een half jaar in Ierland woonachtig :) Nog 3 maandjes te gaan voor mij
pi_124794353
Dit kwam ik tegen op Facebook, vond het wel herkenbaar.

quote:

Ryanair's Micheal O'Leary arrives in a hotel in Dublin, he goes to the bar and asks for a pint of draught Guinness. The barman nodded and said, "That will be one Euro please, Mr. O'Leary."
Somewhat taken aback, O'Leary replied, "That's very cheap," and handed over his money.
"Well, we try to stay ahead of the competition", said the barman. "And we are serving free pints every Wednesday evening from 6 until 8. We have the cheapest beer in Ireland"
"That is remarkable value" Michael comments
"I see you don't seem to have a glass, so you'll probably need one of ours.
That will be 3 euro please.
O'Leary scowled, but paid up. He took his drink and walked towards a seat.
"Ah, you want to sit down?" said the barman. "That'll be an extra 2 euro. - You could have pre-book the seat, and it would have only cost you a Euro."
"I think you may to be too big for the seat sir, can I ask you to sit in this frame please"
Michael attempts to sit down but the frame is too small and when he can't squeeze in he complains "Nobody would fit in that little frame".
"I'm afraid if you can't fit in the frame you'll have to pay an extra surcharge of ¤4.00 for your seat sir"
O'Leary swore to himself, but paid up. "I see that you have brought your laptop with you" added the barman. "And since that wasn't pre-booked either, that will be another 3 euro."
O'Leary was so annoyed that he walked back to the bar, slammed his drink on the counter, and yelled, "This is ridiculous, I want to speak to the manager".
"Ah, I see you want to use the counter," says the barman, "that will be 2 euro please." O'Leary's face was red with rage.
"Do you know who I am?"
"Of course I do Mr. O'Leary,"
"I've had enough, What sort of Hotel is this? I come in for a quiet drink and you treat me like this. I insist on speaking to a manager!"
"Here is his E mail address, or if you wish, you can contact him between 9 and 9.10 every morning, Monday to Tuesday at this free phone number. Calls are free, until they are answered, then there is a talking charge of only 10 cent per second"
"I will never use this bar again
"OK sir, but remember, we are the only hotel in Ireland selling pints for one Euro"
pi_125149951
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 11:10 schreef PeuRac het volgende:
Jeej, volgende week weer een weekje naar mn oude huisje, mag ik dit weer ervaren:

Je doet alsof dat speciaal is?

Ik dacht dat nu wel bekend is dat het weer in Schotland,Wales,Ierland e.d. altijd grauw en schimmig is, een beetje Nederland maar dan met meer bergen. ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')