Nee nee, je begrijpt het niet. Als andere mensen zo'n ruimte krijgen, dan worden die in zekere zin dus voorgetrokken. En een echte Nederlander gunt een ander zoiets niet. Tenzij hij zelf ook een ruimte krijgt om te rukken/gitaar te spelen/roken/ enz.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:37 schreef BansheeBoy het volgende:
Het is toch alleen maar mooi als je elkaar respecteert en waar mogelijk elkaars wensen probeert in te willigen?²
Je bedoelt de trappen blokkeren met een paar honderd man en eisen dat er 1 komt terwijl er al gezegd is dat die er niet komt? Dan TOCH doorgaan met blokkeren.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:34 schreef Ulx het volgende:
[..]
Dat doet men dan meteen af als EISEN en zeiken zeiken drammen drammen dwarsliggen dwarsliggen, haat kweken, ruzie zoeken etc etc etc
Hetgeen natuurlijk nergens op slaat.
Dat is een goede.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:38 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ze passen niet in het bierdrinkende team.
Met zn honderden.quote:
Man, het gaat hier over een Hogeschool waar mensen iets moeten leren. Dan ga je toch geen rekening houden met verzonnen godjes? Zie je nou echt niet in hoe belachelijk dat is?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee nee, je begrijpt het niet. Als andere mensen zo'n ruimte krijgen, dan worden die in zekere zin dus voorgetrokken. En een echte Nederlander gunt een ander zoiets niet. Tenzij hij zelf ook een ruimte krijgt om te rukken/gitaar te spelen/roken/ enz.
Jij gelooft in je moeder, terwijl ik haar nog nooit heb gezien.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:40 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Man, het gaat hier over een Hogeschool waar mensen iets moeten leren. Dan ga je toch geen rekening houden met verzonnen godjes? Zie je nou echt niet in hoe belachelijk dat is?
Welnee, het is volkomen normaal om ergens in de weg te liggen. Of moet ik zeggen: dwarsliggen?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:40 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Man, het gaat hier over een Hogeschool waar mensen iets moeten leren. Dan ga je toch geen rekening houden met verzonnen godjes? Zie je nou echt niet in hoe belachelijk dat is?
Snap je nou echt niet dat dat het punt niet is? Religie bestaat, deal with it.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:40 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Jij vertrekt bij elke borrelquote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hier op mijn werk houden ze rekening met me. Geen borrels als ik er bij ben. Dat waardeer ik, en mijn inzet is daardoor nog hoger.
Daarom willen ze toch een eigen ruimte?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:41 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Welnee, het is volkomen normaal om ergens in de weg te liggen. Of moet ik zeggen: dwarsliggen?
Geen borrels als je erbij bent???? WTF?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat is een goede.
Hier op mijn werk houden ze rekening met me. Geen borrels als ik er bij ben. Dat waardeer ik, en mijn inzet is daardoor nog hoger.
Evenals het feit dat mijn werkgever het geen probleem vind dat ik vrijdags naar de moskee ga.²
Nee hoor, gelijke gevallen worden dan hetzelfde behandeld. Als men daar ook gebruik van wil maken let niemand het ze om de Islam toe te treden.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee nee, je begrijpt het niet. Als andere mensen zo'n ruimte krijgen, dan worden die in zekere zin dus voorgetrokken.
Je hoeft het niet te faciliteren. Helemaal niet als openbare school. Wil je dat niet, dan ga je maar naar een andere school.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Snap je nou echt niet dat dat het punt niet is? Religie bestaat, deal with it.
Ik wel. En ze is te tonen en zelfs via DNA is vast te stellen dat ze m'n moeder is. Nu jij weer.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:41 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Jij gelooft in je moeder, terwijl ik haar nog nooit heb gezien.²
Dat doen ze ook niet, een gebedsruimte maakt je nog geen gebedshuis.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:42 schreef Picchia het volgende:
Een openbare school heeft absoluut niet de functie om als gebedshuis te dienen. Ik zie ook niet in waarom ze die functie zouden moeten vervullen.
Doen ze toch ook?quote:Bidden doe je maar in je eigen tijd.
En dat zegt ook niemand.quote:Als een school extra capaciteit heeft kan het geen kwaad om een ruimte aan te bieden om in een behoefte van leerlingen te voorzien, maar een verplichting lijkt het mij niet.
Wat is er?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:42 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Geen borrels als je erbij bent???? WTF?
Laat zien dan.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:43 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik wel. En ze is te tonen en zelfs via DNA is vast te stellen dat ze m'n moeder is. Nu jij weer.
Bij een werkgever heb je de wensen van een werkgever te respecteren. In je eigen tijd kan je alles doen en laten. Dus ook je pauze, want wanneer die in je eigen tijd is heeft een werkgever dar niets over te zeggen.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:37 schreef BansheeBoy het volgende:
Het is toch alleen maar mooi als je elkaar respecteert en waar mogelijk elkaars wensen probeert in te willigen?²
Die gangen lopen ver door, beide kanten op.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:40 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Met zn honderden.
edit: dunkt me als een zwaar overdreven persbericht.
De school is het inderdaad niet verplicht, ik ben dan ook wel de laatste die deze gebedsruimte door de strot van de schoolleiding zou willen rammen. Ik zeg alleen dat het wat mij betreft geen probleem moet vormen.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:43 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Je hoeft het niet te faciliteren. Helemaal niet als openbare school. Wil je dat niet, dan ga je maar naar een andere school.
Je kunt dit toch ook omdraaien, dat jij het respecteert dat zij wel borrels drinken en dat zij respecteren dat jij een colaatje neemt? Dan kunnen jullie toch gezellig met zijn allen wat drinken?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:44 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wat is er?
Hier wat nieuwe kernwoorden voor je harige torso:
- begrip
- respect
- samenwerking
- donut²
Ja, door mij. Daarom haal ik dit ook aan. Een werkgever hoeft het niet goed te vinden dat moslims bidden wanneer het de moslim uitkomt.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:34 schreef MaLo het volgende:
[..]
In dit topic is al genoemd dat Moslims niet persé op bepaalde tijden hoeven te bidden van hun geloof, je mag wel schuiven met de tijden als het niet uitkomt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |