abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108897010
quote:
15s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 10:37 schreef BansheeBoy het volgende:
Het is toch alleen maar mooi als je elkaar respecteert en waar mogelijk elkaars wensen probeert in te willigen? :{

:{²
Nee nee, je begrijpt het niet. Als andere mensen zo'n ruimte krijgen, dan worden die in zekere zin dus voorgetrokken. En een echte Nederlander gunt een ander zoiets niet. Tenzij hij zelf ook een ruimte krijgt om te rukken/gitaar te spelen/roken/ enz.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_108897019
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 10:34 schreef Ulx het volgende:

[..]

Dat doet men dan meteen af als EISEN en zeiken zeiken drammen drammen dwarsliggen dwarsliggen, haat kweken, ruzie zoeken etc etc etc

Hetgeen natuurlijk nergens op slaat.
Je bedoelt de trappen blokkeren met een paar honderd man en eisen dat er 1 komt terwijl er al gezegd is dat die er niet komt? Dan TOCH doorgaan met blokkeren.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  vrijdag 9 maart 2012 @ 10:40:17 #253
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_108897037
quote:
6s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 10:38 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Ze passen niet in het bierdrinkende team.
Dat is een goede. :)

Hier op mijn werk houden ze rekening met me. Geen borrels als ik er bij ben. Dat waardeer ik, en mijn inzet is daardoor nog hoger. :{

Evenals het feit dat mijn werkgever het geen probleem vind dat ik vrijdags naar de moskee ga. :{

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_108897038
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 08:28 schreef Dagonet het volgende:
[ afbeelding ]

Hier bidden ze dus nu.
Met zn honderden.

:')

edit: dunkt me als een zwaar overdreven persbericht.
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_108897039
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 10:39 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nee nee, je begrijpt het niet. Als andere mensen zo'n ruimte krijgen, dan worden die in zekere zin dus voorgetrokken. En een echte Nederlander gunt een ander zoiets niet. Tenzij hij zelf ook een ruimte krijgt om te rukken/gitaar te spelen/roken/ enz.
Man, het gaat hier over een Hogeschool waar mensen iets moeten leren. Dan ga je toch geen rekening houden met verzonnen godjes? Zie je nou echt niet in hoe belachelijk dat is?
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  vrijdag 9 maart 2012 @ 10:41:34 #256
13462 BansheeBoy
pi_108897089
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 10:40 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Man, het gaat hier over een Hogeschool waar mensen iets moeten leren. Dan ga je toch geen rekening houden met verzonnen godjes? Zie je nou echt niet in hoe belachelijk dat is?
Jij gelooft in je moeder, terwijl ik haar nog nooit heb gezien. :{

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_108897094
quote:

[..]

Welnee, het is volkomen normaal om ergens in de weg te liggen. Of moet ik zeggen: dwarsliggen?
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_108897109
quote:

[..]

Snap je nou echt niet dat dat het punt niet is? Religie bestaat, deal with it.
  Eindredactie Games vrijdag 9 maart 2012 @ 10:42:17 #259
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_108897120
quote:
15s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 10:40 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Hier op mijn werk houden ze rekening met me. Geen borrels als ik er bij ben. Dat waardeer ik, en mijn inzet is daardoor nog hoger. :{

Jij vertrekt bij elke borrel :')
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_108897126
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 10:41 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Welnee, het is volkomen normaal om ergens in de weg te liggen. Of moet ik zeggen: dwarsliggen?
Daarom willen ze toch een eigen ruimte?
pi_108897135
quote:
15s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 10:40 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dat is een goede. :)

Evenals het feit dat mijn werkgever het geen probleem vind dat ik vrijdags naar de moskee ga. :{

Geen borrels als je erbij bent???? WTF?
pi_108897146
Nederland kent een vrij divers scholenaanbod. Als religieuze leerlingen speciale voorzieningen behoeven dan moeten ze maar een school selecteren die zulke voorzieningen aanbied.

Een openbare school heeft absoluut niet de functie om als gebedshuis te dienen. Ik zie ook niet in waarom ze die functie zouden moeten vervullen. Bidden doe je maar in je eigen tijd. Als een school extra capaciteit heeft kan het geen kwaad om een ruimte aan te bieden om in een behoefte van leerlingen te voorzien, maar een verplichting lijkt het mij niet in seculier onderwijs.
  vrijdag 9 maart 2012 @ 10:43:08 #263
13462 BansheeBoy
pi_108897150
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 10:39 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nee nee, je begrijpt het niet. Als andere mensen zo'n ruimte krijgen, dan worden die in zekere zin dus voorgetrokken.
Nee hoor, gelijke gevallen worden dan hetzelfde behandeld. Als men daar ook gebruik van wil maken let niemand het ze om de Islam toe te treden. :{

pi_108897153
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 10:42 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Snap je nou echt niet dat dat het punt niet is? Religie bestaat, deal with it.
Je hoeft het niet te faciliteren. Helemaal niet als openbare school. Wil je dat niet, dan ga je maar naar een andere school.
pi_108897184
quote:
15s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 10:41 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Jij gelooft in je moeder, terwijl ik haar nog nooit heb gezien. :{

Ik wel. En ze is te tonen en zelfs via DNA is vast te stellen dat ze m'n moeder is. Nu jij weer.
  vrijdag 9 maart 2012 @ 10:43:57 #266
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_108897187
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 10:42 schreef Picchia het volgende:

Een openbare school heeft absoluut niet de functie om als gebedshuis te dienen. Ik zie ook niet in waarom ze die functie zouden moeten vervullen.
Dat doen ze ook niet, een gebedsruimte maakt je nog geen gebedshuis.

quote:
Bidden doe je maar in je eigen tijd.
Doen ze toch ook?

quote:
Als een school extra capaciteit heeft kan het geen kwaad om een ruimte aan te bieden om in een behoefte van leerlingen te voorzien, maar een verplichting lijkt het mij niet.
En dat zegt ook niemand.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  vrijdag 9 maart 2012 @ 10:44:05 #267
13462 BansheeBoy
pi_108897192
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 10:42 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Geen borrels als je erbij bent???? WTF?
Wat is er? :?

Hier wat nieuwe kernwoorden voor je harige torso:

- begrip
- respect
- samenwerking
- donut

vrijdag 9 maart 2012 @ 10:44:30 #268
13462 BansheeBoy
pi_108897212
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 10:43 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Ik wel. En ze is te tonen en zelfs via DNA is vast te stellen dat ze m'n moeder is. Nu jij weer.
Laat zien dan. :{

pi_108897235
quote:
15s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 10:37 schreef BansheeBoy het volgende:
Het is toch alleen maar mooi als je elkaar respecteert en waar mogelijk elkaars wensen probeert in te willigen? :{

Bij een werkgever heb je de wensen van een werkgever te respecteren. In je eigen tijd kan je alles doen en laten. Dus ook je pauze, want wanneer die in je eigen tijd is heeft een werkgever dar niets over te zeggen.

Op school is het anders. en werd er al gerespecteerd door de mensen gewoon te laten bidden wanneer ze geen lessen missen. De jeugd die de matjes niet in eigen kluizen of tassen opbergen zijn de mensen die het beleid niet respecteren. Je laat geen kleding/schoenen/ jassen etc slingeren op een hoop en al helemaal niet overal. Heel logisch dat ze het dan weghalen. Al is het alleen al om een gebroken been door uitglijden over de troep te voorkomen. Ze moeten hun spullen dus gewoon opruimen na het bidden. Reinheid en veiligheid etc
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_108897240
quote:
5s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 10:40 schreef trancethrust het volgende:

[..]

Met zn honderden.

:')

edit: dunkt me als een zwaar overdreven persbericht.
Die gangen lopen ver door, beide kanten op.

Dat is een onderdeel van dat langwerpige gedeelte van het gebouw:

pi_108897278
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 10:43 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Je hoeft het niet te faciliteren. Helemaal niet als openbare school. Wil je dat niet, dan ga je maar naar een andere school.
De school is het inderdaad niet verplicht, ik ben dan ook wel de laatste die deze gebedsruimte door de strot van de schoolleiding zou willen rammen. Ik zeg alleen dat het wat mij betreft geen probleem moet vormen.
  vrijdag 9 maart 2012 @ 10:46:40 #272
13462 BansheeBoy
pi_108897293
De wereld zal een stuk fijner zijn om in te toeven als men eindelijk erkent dat wij Moslims onze wetten boven die van anderen plaatsen. Altijd. Wanneer er een regel conflicteert zullen we altijd kiezen voor de Islamitische regels/geboden. :{

Neem dat nou gewoon als uitgangspunt en we kunnen prettig met elkaar samenleven. :{

vrijdag 9 maart 2012 @ 10:46:49 #273
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_108897296
quote:
15s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 10:44 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Wat is er? :?

Hier wat nieuwe kernwoorden voor je harige torso:

- begrip
- respect
- samenwerking
- donut

Je kunt dit toch ook omdraaien, dat jij het respecteert dat zij wel borrels drinken en dat zij respecteren dat jij een colaatje neemt? Dan kunnen jullie toch gezellig met zijn allen wat drinken?
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_108897311
Best knap eigenlijk om 500 studenten met matjes in een trapgat te passen.
  vrijdag 9 maart 2012 @ 10:47:20 #275
3542 Gia
User under construction
pi_108897315
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 10:34 schreef MaLo het volgende:

[..]

In dit topic is al genoemd dat Moslims niet persé op bepaalde tijden hoeven te bidden van hun geloof, je mag wel schuiven met de tijden als het niet uitkomt.
Ja, door mij. Daarom haal ik dit ook aan. Een werkgever hoeft het niet goed te vinden dat moslims bidden wanneer het de moslim uitkomt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')