abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 9 maart 2012 @ 10:24:36 #226
241662 Jian
Well, well, well
pi_108896437
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 10:21 schreef Tem het volgende:

[..]

En kolfkamer wordt ook gefaciliteerd. Het argument om elk dingetje gaat niet op. Het meerdere malen bidden per dag hoort nu eenmaal bij een grote groep gelovigen. Wanneer dat in eigen tijd wordt gedaan zie ik het probleem niet om die mensen te voorzien.
Precies en als daar geen ruimte voor is, dan huurt of koopt die werkgever maar gewoon een groter pand, zullen we nu krijgen zeg ....
pi_108896481
quote:
2s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 10:22 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Bron? :D Dat zou echt grappig zijn _O-
Meerdere bedrijven. Vrouwen hebben zelfs het recht zoveel uur per werkdag het kind borstvoeding te geven tijdens het werk. Dat doen ze niet tussen de collega's
pi_108896492
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 10:21 schreef Tem het volgende:

[..]

En kolfkamer wordt ook gefaciliteerd. Het argument om elk dingetje gaat niet op. Het meerdere malen bidden per dag hoort nu eenmaal bij een grote groep gelovigen. Wanneer dat in eigen tijd wordt gedaan zie ik het probleem niet om die mensen te voorzien.
Het lijkt me wel vanzelfsprekend dat het aan de instelling/werkgever is om te bepalen of zoiets werkelijk nodig is. :)
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_108896506
quote:
2s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 10:15 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Zolang het in z'n eigen tijd gebeurt heb ik er geen last van, maar dat wordt dan wel even zwart op wit vastgelegd. En niet ergens waar iedereen het ziet maar gewoon achter het gebouw ofzo, wil er niks mee te maken hebben.
Wat iemand in zijn eigen tijd doet bepaald hij zelf. Heb je als werkgever niets mee te maken. We leven niet meer in de jaren 1867
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_108896539
quote:
2s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 10:25 schreef Tem het volgende:

[..]

Meerdere bedrijven. Vrouwen hebben zelfs het recht zoveel uur per werkdag het kind borstvoeding te geven tijdens het werk. Dat doen ze niet tussen de collega's
Meestal zitten ze dan gewoon thuis :') En kolven kan toch gewoon op de wc of niet?
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_108896543
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 10:25 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Het lijkt me wel vanzelfsprekend dat het aan de instelling/werkgever is om te bepalen of zoiets werkelijk nodig is. :)
Mee eens, het is geen verplichting. Meer een service voor je werknemers.
pi_108896586
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 10:26 schreef paddy het volgende:

[..]

Wat iemand in zijn eigen tijd doet bepaald hij zelf. Heb je als werkgever niets mee te maken. We leven niet meer in de jaren 1867
Ik heb het toch over bidden OP HET WERK
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_108896588
quote:
2s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 10:27 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Meestal zitten ze dan gewoon thuis :') En kolven kan toch gewoon op de wc of niet?
:') whatever.
pi_108896589
quote:
2s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 10:27 schreef Tem het volgende:

[..]

Mee eens, het is geen verplichting. Meer een service voor je werknemers.
Een extraatje dus. Waarover je dus niet kunt zeuren als het er niet is.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  vrijdag 9 maart 2012 @ 10:30:12 #235
241662 Jian
Well, well, well
pi_108896675
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 10:28 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Exact, dit hele issue draait volgens mij om verzoeken of eisen!?
pi_108896697
quote:
2s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 10:15 schreef Tem het volgende:

[..]

Wat is het grote probleem om zo'n ruimte te faciliteren?
Ruimte? Ze kunnen misschien in overleg met een werkgever een bepaalde leegstaande ruimte huren?
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_108896711
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 10:28 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Iedereen mag zeuren, zie Fok!
  vrijdag 9 maart 2012 @ 10:31:17 #238
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_108896713
quote:
2s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 10:25 schreef Tem het volgende:

[..]

Bij ons gebeurt dat op een kantoortje waar op dat moment niemand zit. Wij hebben een schrijnend ruimtegebrek en de verbouwing laat in deze tijden nog even op zich wachten. Er is niet één vaste ruimte voor, de dames kunnen gaan zitten in een kantoor van iemand die op dat moment op vakantie is of een afspraak buiten de deur heeft. Briefje op de deur met: let op, in deze kamer wordt nu gekolfd en klaar is klara.

Mensen die op hun werk willen bidden, kunnen toch gewoon met hun werkgever overleggen naar de mogelijkheden, net als bovenstaand kolf-verhaal. Als er geen permanente aparte gebeds- (of kolf-)ruimte gecreëerd kan of wil worden, zoek je naar een alternatief. Of dat nu een leegstaand kantoor is, of voor het bidden een trappenhuis, dat moet niet uitmaken.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
  vrijdag 9 maart 2012 @ 10:31:43 #239
3542 Gia
User under construction
pi_108896733
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 10:20 schreef Ulx het volgende:

Lopende band?Huh?
Productie?
Niet iedereen zit op kantoor.

K, gaat hier over een school, maar ik trek het ook door naar werk.
pi_108896796
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 10:20 schreef Ulx het volgende:

[..]

Jij wil naar het geloof van mensen vragen bij een sollicitatiegesprek?
Wij nemen geen Rachids ed aan.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_108896799
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 10:31 schreef MaLo het volgende:

[..]

Bij ons gebeurt dat op een kantoortje waar op dat moment niemand zit. Wij hebben een schrijnend ruimtegebrek en de verbouwing laat in deze tijden nog even op zich wachten. Er is niet één vaste ruimte voor, de dames kunnen gaan zitten in een kantoor van iemand die op dat moment op vakantie is of een afspraak buiten de deur heeft. Briefje op de deur met: let op, in deze kamer wordt nu gekolfd en klaar is klara.

Mensen die op hun werk willen bidden, kunnen toch gewoon met hun werkgever overleggen naar de mogelijkheden, net als bovenstaand kolf-verhaal. Als er geen permanente aparte gebeds- (of kolf-)ruimte gecreëerd kan of wil worden, zoek je naar een alternatief. Of dat nu een leegstaand kantoor is, of voor het bidden een trappenhuis, dat moet niet uitmaken.
Precies, prima oplossing toch?
pi_108896818
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 10:31 schreef MaLo het volgende:
kunnen toch gewoon met hun werkgever overleggen naar de mogelijkheden,
Dat doet men dan meteen af als EISEN en zeiken zeiken drammen drammen dwarsliggen dwarsliggen, haat kweken, ruzie zoeken etc etc etc

Hetgeen natuurlijk nergens op slaat.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-03-2012 10:35:36 ]
  vrijdag 9 maart 2012 @ 10:34:23 #243
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_108896829
quote:
6s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 10:33 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Wij nemen geen Rachids ed aan.
Waarom? Omdat ze onder werktijd Fok!ken? :')

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  vrijdag 9 maart 2012 @ 10:34:26 #244
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_108896831
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 10:31 schreef Gia het volgende:

[..]

Productie?
Niet iedereen zit op kantoor.

K, gaat hier over een school, maar ik trek het ook door naar werk.
In dit topic is al genoemd dat Moslims niet persé op bepaalde tijden hoeven te bidden van hun geloof, je mag wel schuiven met de tijden als het niet uitkomt. Dus dan kunnen ze wachten tot de pauze om te bidden.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_108896865
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 10:31 schreef Tem het volgende:

[..]

Iedereen mag zeuren, zie Fok!
Maar je hoeft niet te verlangen dat dat gezeur ook wordt gehonoreerd.
  vrijdag 9 maart 2012 @ 10:37:19 #246
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_108896933
Het is toch alleen maar mooi als je elkaar respecteert en waar mogelijk elkaars wensen probeert in te willigen? :{

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_108896955
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 10:34 schreef MaLo het volgende:

[..]

In dit topic is al genoemd dat Moslims niet persé op bepaalde tijden hoeven te bidden van hun geloof, je mag wel schuiven met de tijden als het niet uitkomt. Dus dan kunnen ze wachten tot de pauze om te bidden.
Of ze kunnen gewoon thuis bidden. Als ze buschauffeur zijn, zetten ze dan de bus stil, of al het verkeer?
pi_108896977
quote:
15s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 10:34 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Waarom? Omdat ze onder werktijd Fok!ken? :')

Ze passen niet in het bierdrinkende team.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_108896991
quote:

[..]

En daarmee valt de noodzaak voor een aparte ruimte daarvoor al helemaal weg.
  Eindredactie Games vrijdag 9 maart 2012 @ 10:39:21 #250
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_108897003
quote:

[..]

Dus dan kunnen ze wachten tot de pauze om te bidden.
En vervolgens gaan ze daar over klagen :') zoals bij elke ramadan :')
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')