De school is het inderdaad niet verplicht, ik ben dan ook wel de laatste die deze gebedsruimte door de strot van de schoolleiding zou willen rammen. Ik zeg alleen dat het wat mij betreft geen probleem moet vormen.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:43 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Je hoeft het niet te faciliteren. Helemaal niet als openbare school. Wil je dat niet, dan ga je maar naar een andere school.
Je kunt dit toch ook omdraaien, dat jij het respecteert dat zij wel borrels drinken en dat zij respecteren dat jij een colaatje neemt? Dan kunnen jullie toch gezellig met zijn allen wat drinken?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:44 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wat is er?
Hier wat nieuwe kernwoorden voor je harige torso:
- begrip
- respect
- samenwerking
- donut²
Ja, door mij. Daarom haal ik dit ook aan. Een werkgever hoeft het niet goed te vinden dat moslims bidden wanneer het de moslim uitkomt.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:34 schreef MaLo het volgende:
[..]
In dit topic is al genoemd dat Moslims niet persé op bepaalde tijden hoeven te bidden van hun geloof, je mag wel schuiven met de tijden als het niet uitkomt.
O god ik moet zoveel moeite doen om jou fascisme te negerenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:46 schreef BansheeBoy het volgende:
De wereld zal een stuk fijner zijn om in te toeven als men eindelijk erkent dat wij Moslims onze wetten boven die van anderen plaatsen. Altijd. Wanneer er een regel conflicteert zullen we altijd kiezen voor de Islamitische regels/geboden.
Neem dat nou gewoon als uitgangspunt en we kunnen prettig met elkaar samenleven.²
De wereld zal een stuk fijner zijn om in te toeven als men eindelijk erkent dat wij Nederlanders onze wetten boven die van anderen plaatsen. Altijd. Wanneer er een regel conflicteert zullen we altijd kiezen voor de Nederlandse regels/geboden.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:46 schreef BansheeBoy het volgende:
De wereld zal een stuk fijner zijn om in te toeven als men eindelijk erkent dat wij Moslims onze wetten boven die van anderen plaatsen. Altijd. Wanneer er een regel conflicteert zullen we altijd kiezen voor de Islamitische regels/geboden.
Neem dat nou gewoon als uitgangspunt en we kunnen prettig met elkaar samenleven.²
Mijn respect en begrip voor ze is dat ik weg ga wanneer ze borrelen. Ik houd ze niet tegen. Hun respect naar mij toe is dat ze het niet doen waar ik bij ben.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:46 schreef MaLo het volgende:
[..]
Je kunt dit toch ook omdraaien, dat jij het respecteert dat zij wel borrels drinken en dat zij respecteren dat jij een colaatje neemt? Dan kunnen jullie toch gezellig met zijn allen wat drinken?
Hema. Staaaapelgoed!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:47 schreef Picchia het volgende:
Best knap eigenlijk om 500 studenten met matjes in een trapgat te passen.
Om dat af te dwingen hoef je dan natuurlijk nog niet expres massaal te bidden op een plek zodanig dat zoveel mogelijk mensen er last van hebben. Dat mag best op een normale manier.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Daarom willen ze toch een eigen ruimte?
Als dat voor jullie zo het prettigst werkt, vooral zo doorgaan.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:48 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Mijn respect en begrip voor ze is dat ik weg ga wanneer ze borrelen. Ik houd ze niet tegen. Hun respect naar mij toe is dat ze het niet doen waar ik bij ben.
Net als wanneer ik moet overwerken mijn baas zorgt voor halal proviand. Is alleen maar goed.²
De ironie wil dat het gros van de islamcritici op FOK! precies hetzelfde denkt, alleen dan andersom.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:47 schreef bijdehand het volgende:
[..]
O god ik moet zoveel moeite doen om jou fascisme te negeren
Yup. Ik wel.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:20 schreef Ulx het volgende:
[..]
Jij wil naar het geloof van mensen vragen bij een sollicitatiegesprek?
Dus, als er een jubileum wordt gevierd, waar jij bij aanwezig bent, omdat het je directe baas is, dan wordt er niet geborreld?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:40 schreef BansheeBoy het volgende:
Hier op mijn werk houden ze rekening met me. Geen borrels als ik er bij ben. Dat waardeer ik, en mijn inzet is daardoor nog hoger.
Je kan toch niet ergens gaan wonen en verwachten dat je volgens je eigen wetten en regels verder kan leven en die van jezelf boven die van de Staat te stellen? Dan kan je toch beter naar een land met de sharia?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De ironie wil dat het gros van de islamcritici op FOK! precies hetzelfde denkt, alleen dan andersom.
Het lijkt me ook overdreven.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:47 schreef Picchia het volgende:
Best knap eigenlijk om 500 studenten met matjes in een trapgat te passen.
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:46 schreef BansheeBoy het volgende:
Dan ben ik er niet bij aanwezig. Ik ben respectvol genoeg om niemand in de weg te lopen.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:51 schreef Gia het volgende:
[..]
Dus, als er een jubileum wordt gevierd, waar jij bij aanwezig bent, omdat het je directe baas is, dan wordt er niet geborreld?
Jouw werknemers werken 24 uur per dag voor je?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:50 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Yup. Ik wel.
Met fanatieke moslims kun je een hoop gezeik krijgen. Dat bidden is op zich geen probleem maar 5x per dag wel. 3 daarvan vallen onder werktijd en daar is geen tijd voor.
Jawel, ik kom net kijken hier, en ik vind het wel interessant allemaal.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:54 schreef Dagonet het volgende:
Een deel 2 hoeft verder niet he?
Het zijn nu toch alleen maar de usual suspects hier die elkaars stokpaardjes berijden.
Deel 2 is niet nodig nee.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:54 schreef Dagonet het volgende:
Het zijn nu toch alleen maar de usual suspects hier die elkaars stokpaardjes berijden.
Veel soeps zal er verder niet uitkomen neequote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:54 schreef Dagonet het volgende:
Dat is niet respectvol als je hierbij wegblijft. Dat is puur egoïsme.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:52 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dan ben ik er niet bij aanwezig. Ik ben respectvol genoeg om niemand in de weg te lopen.²
Ik vermoed dat BSB zich gewoon schikt naar de in ons land geldende wetten, ondanks dat hij vindt dat zijn islamitische gedoe superieur. Vanuit ons oogpunt is dat een idiote opvatting. Maar draai het eens om; jij vindt onze wetten toch ook superieur in vergelijking met die in streng-islamitische landen?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:51 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je kan toch niet ergens gaan wonen en verwachten dat je volgens je eigen wetten en regels verder kan leven en die van jezelf boven die van de Staat te stellen? Dan kan je toch beter naar een land met de sharia?
Als ik in een sharia-land kom dan schik ik mij wel naar die wetten. Is toch mijn keuze om daarheen te gaan?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik vermoed dat BSB zich gewoon schikt naar de in ons land geldende wetten, ondanks dat hij vindt dat zijn islamitische gedoe superieur. Vanuit ons oogpunt is dat een idiote opvatting. Maar draai het eens om; jij vindt onze wetten toch ook superieur in vergelijking met die in streng-islamitische landen?
Zat bedrijven waar niet meer gerookt mag worden behalve in de vaste pauzes.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:54 schreef BansheeBoy het volgende:
En dat bidden duurt niet langer dan een rookbeurt.
Wat hij zegtquote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:54 schreef Dagonet het volgende:
Probeer een ander forum.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:54 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Jawel, ik kom net kijken hier, en ik vind het wel interessant allemaal.²
Juist niet, ik vind het niet kunnen dat ik ze mijn regels opleg. Dus met mijn afwezigheid gun ik ze een prettige avond hoe zij het zelf willen invullen. Als ze toch graag hebben dat ik er ben kennen ze mijn wensen.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:55 schreef Gia het volgende:
[..]
Dat is niet respectvol als je hierbij wegblijft. Dat is puur egoïsme.
Jawel, ze mogen doen wat ze willen, dat geldt ook voor mij. Maar hé, maak je geen zorgen die systeem werkt. We zijn er beiden blij mee.quote:Jij eist respect voor het feit dat je geen alcohol mag drinken, maar geeft geen respect aan mensen die dat wel mogen/willen of voor een bepaalde gelegenheid doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |