abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108897278
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 10:43 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Je hoeft het niet te faciliteren. Helemaal niet als openbare school. Wil je dat niet, dan ga je maar naar een andere school.
De school is het inderdaad niet verplicht, ik ben dan ook wel de laatste die deze gebedsruimte door de strot van de schoolleiding zou willen rammen. Ik zeg alleen dat het wat mij betreft geen probleem moet vormen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  vrijdag 9 maart 2012 @ 10:46:40 #272
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_108897293
De wereld zal een stuk fijner zijn om in te toeven als men eindelijk erkent dat wij Moslims onze wetten boven die van anderen plaatsen. Altijd. Wanneer er een regel conflicteert zullen we altijd kiezen voor de Islamitische regels/geboden. :{

Neem dat nou gewoon als uitgangspunt en we kunnen prettig met elkaar samenleven. :{

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  vrijdag 9 maart 2012 @ 10:46:49 #273
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_108897296
quote:
15s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 10:44 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Wat is er? :?

Hier wat nieuwe kernwoorden voor je harige torso:

- begrip
- respect
- samenwerking
- donut

Je kunt dit toch ook omdraaien, dat jij het respecteert dat zij wel borrels drinken en dat zij respecteren dat jij een colaatje neemt? Dan kunnen jullie toch gezellig met zijn allen wat drinken?
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_108897311
Best knap eigenlijk om 500 studenten met matjes in een trapgat te passen.
  vrijdag 9 maart 2012 @ 10:47:20 #275
3542 Gia
User under construction
pi_108897315
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 10:34 schreef MaLo het volgende:

[..]

In dit topic is al genoemd dat Moslims niet persé op bepaalde tijden hoeven te bidden van hun geloof, je mag wel schuiven met de tijden als het niet uitkomt.
Ja, door mij. Daarom haal ik dit ook aan. Een werkgever hoeft het niet goed te vinden dat moslims bidden wanneer het de moslim uitkomt.
pi_108897326
quote:
15s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 10:46 schreef BansheeBoy het volgende:
De wereld zal een stuk fijner zijn om in te toeven als men eindelijk erkent dat wij Moslims onze wetten boven die van anderen plaatsen. Altijd. Wanneer er een regel conflicteert zullen we altijd kiezen voor de Islamitische regels/geboden. :{

Neem dat nou gewoon als uitgangspunt en we kunnen prettig met elkaar samenleven. :{

O god ik moet zoveel moeite doen om jou fascisme te negeren :D
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  vrijdag 9 maart 2012 @ 10:47:54 #277
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_108897336
quote:

De wereld zal een stuk fijner zijn om in te toeven als men eindelijk erkent dat wij Nederlanders onze wetten boven die van anderen plaatsen. Altijd. Wanneer er een regel conflicteert zullen we altijd kiezen voor de Nederlandse regels/geboden. :{

You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
  vrijdag 9 maart 2012 @ 10:48:18 #278
13462 BansheeBoy
pi_108897359
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 10:46 schreef MaLo het volgende:

[..]

Je kunt dit toch ook omdraaien, dat jij het respecteert dat zij wel borrels drinken en dat zij respecteren dat jij een colaatje neemt? Dan kunnen jullie toch gezellig met zijn allen wat drinken?
Mijn respect en begrip voor ze is dat ik weg ga wanneer ze borrelen. Ik houd ze niet tegen. Hun respect naar mij toe is dat ze het niet doen waar ik bij ben. :{

Net als wanneer ik moet overwerken mijn baas zorgt voor halal proviand. Is alleen maar goed. :{

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  vrijdag 9 maart 2012 @ 10:48:20 #279
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_108897360
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 10:47 schreef Picchia het volgende:
Hema. Staaaapelgoed!
pi_108897380
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 10:42 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Daarom willen ze toch een eigen ruimte?
Om dat af te dwingen hoef je dan natuurlijk nog niet expres massaal te bidden op een plek zodanig dat zoveel mogelijk mensen er last van hebben. Dat mag best op een normale manier.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  vrijdag 9 maart 2012 @ 10:48:57 #281
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_108897381
quote:
15s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 10:48 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Mijn respect en begrip voor ze is dat ik weg ga wanneer ze borrelen. Ik houd ze niet tegen. Hun respect naar mij toe is dat ze het niet doen waar ik bij ben. :{

Net als wanneer ik moet overwerken mijn baas zorgt voor halal proviand. Is alleen maar goed. :{

Als dat voor jullie zo het prettigst werkt, vooral zo doorgaan.
pi_108897407
quote:
2s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 10:47 schreef bijdehand het volgende:

[..]

O god ik moet zoveel moeite doen om jou fascisme te negeren :D
De ironie wil dat het gros van de islamcritici op FOK! precies hetzelfde denkt, alleen dan andersom.
  † In Memoriam † vrijdag 9 maart 2012 @ 10:50:17 #283
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_108897424
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 10:20 schreef Ulx het volgende:

[..]

Jij wil naar het geloof van mensen vragen bij een sollicitatiegesprek?
Yup. Ik wel.

Met fanatieke moslims kun je een hoop gezeik krijgen. Dat bidden is op zich geen probleem maar 5x per dag wel. 3 daarvan vallen onder werktijd en daar is geen tijd voor. Tevens moet ik dat sprookjes gedoe niet op de werkvloer hebben.

Ik heb als werkgever ook de eindzeggenschap wat ik wenselijk vind op de werkvloer. Als er werknemers bijzitten die helemaal gek zijn van Harry Potter en dagelijks in een teneu van dat sprookje op het werk komen en de godsgansedag erover praten met collega's, om maar wat te noemen, wil ik dat niet. Ik vind het niks. Hoe mooi ze die "vrijheid van meningsuiting" ook kunnen rekken in hun voordeel.
Ik vind het niks en de toko is van mij. Dus ik bepaal. Bevalt je dat niet? Donder je maar op.

Een collega van me had een Marokkaanse stagiaire die na een aantal weken ineens een hoofddoek ging dragen. Zon strakke zwarte waarvan "moslim" eraf schreeuwt. Toen hij vroeg waarom nu ineens wel en daarvoor niet, kreeg hij een agressieve toon over vrijheid van mening, vrijheid van geloof en de hele discussie eromheen. Dat gaat dus niet om geloof om vrijheid... dat is doodgewoon provocatie. En waarom? Geen idee. Maar soms krijg je het idee dat die moslims zich verongelijkt voelen en altijd op de tenen van de samenleving moeten staan om met de kop erboven uit te steken.

Zon Harry Potter freak tot daar aan toe. Met moslims heb je kans dat ze na een tijd ineens met zaken komen omdat ze zich door de toon van het landelijk debat gesteund voelen. Het is ze dan niet te doen om de werksfeer of die religie. Gewoon provoceren. Want zoals TS ook zegt, geef je een vinger, willen ze de hele hand.

Wat deze school betreft:
Laat die moslims zelf maar een gebedsruimte in de buurt regelen op eigen kosten. Het is hun hobby.
En ook zien ze maar dat ze zelf plannen dat hun bid-drang niet de lessen ondermijnen. Gebeurd dat wel waarbij ze schijt hebben aan de regels want: religie, knikker je ze maar van school af.

Een jonge knaap die een tennis carriere voor ogen heeft moet ook dagelijks trainen. Is de school genoodzaakt daarvoor een tennisveld aan te laten leggen en de lestijden aan te passen zodat die knaap 3x daags onder schooltijd kan trainen?
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
  vrijdag 9 maart 2012 @ 10:51:08 #284
3542 Gia
User under construction
pi_108897461
quote:
15s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 10:40 schreef BansheeBoy het volgende:
Hier op mijn werk houden ze rekening met me. Geen borrels als ik er bij ben. Dat waardeer ik, en mijn inzet is daardoor nog hoger.
Dus, als er een jubileum wordt gevierd, waar jij bij aanwezig bent, omdat het je directe baas is, dan wordt er niet geborreld?

En dat vind jij nog normaal ook, dat men daar maar rekening mee houdt?
pi_108897476
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 10:49 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

De ironie wil dat het gros van de islamcritici op FOK! precies hetzelfde denkt, alleen dan andersom.
Je kan toch niet ergens gaan wonen en verwachten dat je volgens je eigen wetten en regels verder kan leven en die van jezelf boven die van de Staat te stellen? Dan kan je toch beter naar een land met de sharia?
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_108897483
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 10:47 schreef Picchia het volgende:
Het lijkt me ook overdreven.
pi_108897490
quote:

Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  vrijdag 9 maart 2012 @ 10:52:46 #288
13462 BansheeBoy
pi_108897515
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 10:51 schreef Gia het volgende:

[..]

Dus, als er een jubileum wordt gevierd, waar jij bij aanwezig bent, omdat het je directe baas is, dan wordt er niet geborreld?
Dan ben ik er niet bij aanwezig. Ik ben respectvol genoeg om niemand in de weg te lopen. :{

vrijdag 9 maart 2012 @ 10:54:03 #289
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_108897553
Een deel 2 hoeft verder niet he?

Het zijn nu toch alleen maar de usual suspects hier die elkaars stokpaardjes berijden.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  vrijdag 9 maart 2012 @ 10:54:24 #290
13462 BansheeBoy
pi_108897566
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 10:50 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Yup. Ik wel.

Met fanatieke moslims kun je een hoop gezeik krijgen. Dat bidden is op zich geen probleem maar 5x per dag wel. 3 daarvan vallen onder werktijd en daar is geen tijd voor.
Jouw werknemers werken 24 uur per dag voor je? :')

Want onder werktijd hoeven ze maar 1 tot 2 gebeden te doen, in de winter hooguit 3, als we uitgaan van een 9 to 5 baan. :{

En dat bidden duurt niet langer dan een rookbeurt. :{

vrijdag 9 maart 2012 @ 10:54:54 #291
13462 BansheeBoy
pi_108897576
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 10:54 schreef Dagonet het volgende:

Het zijn nu toch alleen maar de usual suspects hier die elkaars stokpaardjes berijden.
Jawel, ik kom net kijken hier, en ik vind het wel interessant allemaal. :{

pi_108897581
quote:

Deel 2 is niet nodig nee.
pi_108897584
quote:

Veel soeps zal er verder niet uitkomen nee :')

En BSB-troll-fascisme is al vaak genoeg aangetoond. En dat de Koosen en Ulx-en dat prima vinden ook :Y.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  vrijdag 9 maart 2012 @ 10:55:03 #294
3542 Gia
User under construction
pi_108897585
quote:
15s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 10:52 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dan ben ik er niet bij aanwezig. Ik ben respectvol genoeg om niemand in de weg te lopen. :{

Dat is niet respectvol als je hierbij wegblijft. Dat is puur egoïsme.
Jij eist respect voor het feit dat je geen alcohol mag drinken, maar geeft geen respect aan mensen die dat wel mogen/willen of voor een bepaalde gelegenheid doen.
pi_108897586
quote:
2s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 10:51 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Je kan toch niet ergens gaan wonen en verwachten dat je volgens je eigen wetten en regels verder kan leven en die van jezelf boven die van de Staat te stellen? Dan kan je toch beter naar een land met de sharia?
Ik vermoed dat BSB zich gewoon schikt naar de in ons land geldende wetten, ondanks dat hij vindt dat zijn islamitische gedoe superieur. Vanuit ons oogpunt is dat een idiote opvatting. Maar draai het eens om; jij vindt onze wetten toch ook superieur in vergelijking met die in streng-islamitische landen?
pi_108897619
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 10:55 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik vermoed dat BSB zich gewoon schikt naar de in ons land geldende wetten, ondanks dat hij vindt dat zijn islamitische gedoe superieur. Vanuit ons oogpunt is dat een idiote opvatting. Maar draai het eens om; jij vindt onze wetten toch ook superieur in vergelijking met die in streng-islamitische landen?
Als ik in een sharia-land kom dan schik ik mij wel naar die wetten. Is toch mijn keuze om daarheen te gaan?
  vrijdag 9 maart 2012 @ 10:56:52 #297
3542 Gia
User under construction
pi_108897644
quote:
15s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 10:54 schreef BansheeBoy het volgende:

En dat bidden duurt niet langer dan een rookbeurt.
Zat bedrijven waar niet meer gerookt mag worden behalve in de vaste pauzes.
pi_108897646
quote:

Wat hij zegt
quote:
15s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 10:54 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Jawel, ik kom net kijken hier, en ik vind het wel interessant allemaal. :{

Probeer een ander forum. :) NWS is geen speeltuin al denken sommigen op bepaalde plekken van wel
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  vrijdag 9 maart 2012 @ 10:56:59 #299
13462 BansheeBoy
pi_108897649
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 10:55 schreef Gia het volgende:

[..]

Dat is niet respectvol als je hierbij wegblijft. Dat is puur egoïsme.
Juist niet, ik vind het niet kunnen dat ik ze mijn regels opleg. Dus met mijn afwezigheid gun ik ze een prettige avond hoe zij het zelf willen invullen. Als ze toch graag hebben dat ik er ben kennen ze mijn wensen. :{

quote:
Jij eist respect voor het feit dat je geen alcohol mag drinken, maar geeft geen respect aan mensen die dat wel mogen/willen of voor een bepaalde gelegenheid doen.
Jawel, ze mogen doen wat ze willen, dat geldt ook voor mij. Maar hé, maak je geen zorgen die systeem werkt. We zijn er beiden blij mee. :Y

pi_108897668
Hij schikt zich toch ook naar de wetten, Bijdehand?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')