quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Schiet nou maar op, dan zal ik doorgeven aan de plaatselijke FC dat ze dit jaar niet van jullie moeten winnen
Leer mij die struiken kennen.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ga je fietsen? wel voorzichtig met de struiken he dat zijn ook levende dingen.
als die er zo uit ziet neem ik alles terugquote:
The fuck? Trijntje Oosterhuis is naar de plastisch chirurg geweest?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:13 schreef Stokstaart het volgende:
Stuur wel een van die bimbo's van steven langs vanavond kapiteintje
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:21 schreef stevenmac26 het volgende:
Als dat de kromme is dan sponsor ik de 2e ring van ado
Gewoon vol yoghurt spuiten en geen vragen stellenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
The fuck? Trijntje Oosterhuis is naar de plastisch chirurg geweest?
Ben daar voorzichtig mee. Voor je 't weet heb je zo'n koter aan je rekker hangen.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:21 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Gewoon vol yoghurt spuiten en geen vragen stellen
Nog niet weg? Je moet in Tilburg trouwens op dinsdag gaan stappen: vaste avond voor exchange studentsquote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Leer mij die struiken kennen.Ik heb ze ondertussen al namen gegeven, zo vaak ben ik er in gepleurd.
Tot hoe laat zijn die kroegen daar open man?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben daar voorzichtig mee. Voor je 't weet heb je zo'n koter aan je rekker hangen.
Nee, alleen van jou.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als blauwe fokgod heb jij toch naaktplaatjes van alle users?
Mijn eerste positieve note?quote:
4 uur, 3.30 lichten aanquote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:26 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Tot hoe laat zijn die kroegen daar open man?
Koop een abo.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:28 schreef Geo4kant het volgende:
Wat dan (inb4 koop abo).. ik heb me toch gedragen vandaag
Jij rebel.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:28 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik heb nog 1 note nodig.... dan heb ik:
[ afbeelding ]
Ik heb er opeens 316, raarquote:
1 ster ja. Net als Feyenoord.quote:
Terwijl je nooit wat doetquote:
nee beetje jammerquote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:29 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
1 ster ja. Net als Feyenoord.
Kan je nog geen notes kijken.
I know.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nog niet weg? Je moet in Tilburg trouwens op dinsdag gaan stappen: vaste avond voor exchange students
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |