Een dronken schipper met liefdesverdriet. Nu al medelijden met de hoertjes in Tilburgquote:
alleen mannentietenquote:
Zorg op z'n minst dat je er nog voor betaald krijgt.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:04 schreef Littlerabbit het volgende:
Maar ik moet oppassen zit De_Kromme opeens tattoo's te posten van mijn neef als voorbeeld dat kan toch geen toeval zijn? Volgens mij word ik binnenkort aangerand.
Moet je dit zienquote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ze waren wel heel slecht ja
Om ondertussen wel via dm normaal te doen tegen elkaar
Zeker wel.quote:
maar ik ben andersquote:
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:09 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Moet je dit zien![]()
Dit snap ik even niet....
Thanks. Komt echt wel goed.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:08 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Succes met het verwerken man. Niet teveel drinken!
De neuk is ditquote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:10 schreef stevenmac26 het volgende:
![]()
![]()
wat een erwten heb je anoymousz, paris hilton heeft nog grotere
Heb je haar ook patsen gegeven die ze ook zou krijgen als ze aan je PS3 zou zitten?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zeker wel.Zit niet zo extreem in de put man, anders was ik ook de stad niet in gegaan. We hebben geen ruzie gehad ofzo, was net zelfs nog gezellig. wtf.
![]()
Te veel gevoelens voor een man --> alcohol om dat te versimpelen.
dm gehadquote:
godverdomme gasten. Stop!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:08 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Een dronken schipper met liefdesverdriet. Nu al medelijden met de hoertjes in Tilburg
Ga je fietsen? wel voorzichtig met de struiken he dat zijn ook levende dingen.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Thanks. Komt echt wel goed.Nee, zal niet teveel drinken. M'n maten gaan mee dus ga ze van tevoren even instrueren om me in de gaten te houden.
Ok, nu helemaal plat op m'n bureau.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:10 schreef stevenmac26 het volgende:
![]()
![]()
wat een erwten heb je anoymousz, paris hilton heeft nog grotere
Ik ben de stoerste van de joden in dit topicquote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Iemand besluit pics alleen aan jou te geven? jaja
okequote:
Daar kun je wel een trucje op doenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:13 schreef Stokstaart het volgende:
Stuur wel een van die bimbo's van steven langs vanavond kapiteintje
[ afbeelding ]
ja, best leuk ook nogquote:
Behalve Jojoortje komen hier geen vrouwen.quote:
Ohh nu wil jij ookquote:
dekromme?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:17 schreef ajacied4lf het volgende:
Jullie weten dat Anony een kloon is van .....
...Laatmaar, hij mag het zelf openbaar maken.![]()
jij was grunna toch?quote:
Schiet nou maar op, dan zal ik doorgeven aan de plaatselijke FC dat ze dit jaar niet van jullie moeten winnenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
jij was grunna toch?
Ik heb rookvergiftiging gehad omdat jullie wc papier in de fik gingen steken
1. Ik heb geen ps3quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heb je haar ook patsen gegeven die ze ook zou krijgen als ze aan je PS3 zou zitten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |