SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!
De OP is hier te vinden.
Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!© Raket, Muis
© Alone, Forever. Hand, Bijde.
© O, Shift
© Student, Kut
© Maatschappij, Telefoon
© Ex, Fed
© Jori, De
© Butsers, Barrie
© Mi, Moh
© Tank, Du
If she ain't a FOK!er, you shouldn't fok her
Aber natuurlijk.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 06:54 schreef BarrieButsers het volgende:
De club van het te vroeg opstaan is ook weer present.
Oeps vergeten de flitser uit te zetten!quote:
Dat eeuwige maagden snap ik ook nietquote:Op vrijdag 9 maart 2012 07:19 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Hoezo eeuwige maagden topic trouwens?
Het loopt hier wel weer over van zelfmedelijden..
Heeeerlijk weer!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 09:00 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Heb inderdaad ook geen bliksem gezien of gehoord. Het is prachtig lenteweer
BDHquote:
Wel gezellig kletsenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:01 schreef DeJori het volgende:
Het is maar goed dat het lekker weer is, want ik heb straks een bejaardenwandeling
Ik vind het ook niet erg hoorquote:
Ja ik zit nog te twijfelen of ik er zo even een vergader ruimte voor reserveer, of dat ik hem gewoon tot vanavond bewaar.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:04 schreef bijdehand het volgende:
Ik zit hier op kantoor met het raampje open, benen op tafel de nieuwste Big Bang Theory te kijken![]()
Vind ik toch wel een saaie show eigenlijk
Bewaar 'm maar voor vanavond en ga een leuke serie kijkenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:04 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja ik zit nog te twijfelen of ik er zo even een vergader ruimte voor reserveer, of dat ik hem gewoon tot vanavond bewaar.
Ik vind TBBT echt zo'n serie die je wel even gaat zitten kijken als je er op tv langszapt, maar niet speciaal gaat opzoeken.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:07 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Bewaar 'm maar voor vanavond en ga een leuke serie kijkenDeze aflevering is niet zo heel tof. Net als de vorige. En die daarvoor. En daarvoor. Etc. Ik weet niet waarom ik 't kijk, verveling denk ik
Ja dat is het ook. Die typetjes zijn totaal niet grappig (meer)quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:10 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik vind TBBT echt zo'n serie die je wel even gaat zitten kijken als je er op tv langszapt, maar niet speciaal gaat opzoeken.
Ja, nu is niet elke aflevering meer hetzelfde, dat kloptquote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:23 schreef shifto het volgende:
Ik vind afgelopen seizoen anders veel leuker dan de vorige
Ga eens werken voor je geld, stelletje luie hondenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:04 schreef bijdehand het volgende:
Ik zit hier op kantoor met het raampje open, benen op tafel de nieuwste Big Bang Theory te kijken![]()
Vind ik toch wel een saaie show eigenlijk
Je wil niet weten hoe langzaam mijn scanner isquote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:58 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ga eens werken voor je geld, stelletje luie honden
Ik werk na hand van hoeveel ik betaald krijg. Imho is dat gewoon geen 40 waardquote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:58 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ga eens werken voor je geld, stelletje luie honden
Wat is dít nou weer voor een instelling?!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:09 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik werk na hand van hoeveel ik betaald krijg. Imho is dat gewoon geen 40 waard
Dat als mijn baas doet alsof hij mij goed betaald, ik doe alsof ik goed werkquote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:37 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Wat is dít nou weer voor een instelling?!
Spreuken van de Large uit het jaar 0. Waar zijn de tijden?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:40 schreef shifto het volgende:
[..]
Dat als mijn baas doet alsof hij mij goed betaald, ik doe alsof ik goed werk
Geen idee, bestaat dat eigenlijk nog? De Large?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:41 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Spreuken van de Large uit het jaar 0. Waar zijn de tijden?
Op van die shirtsquote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:41 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Spreuken van de Large uit het jaar 0. Waar zijn de tijden?
Ja krijg nog wel eens boeken waarin alleen maar gothickleren staan. Fucking awesome.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:44 schreef shifto het volgende:
[..]
Geen idee, bestaat dat eigenlijk nog? De Large?
Heb net even gekeken en zo te zien wel. Had ook niet anders verwacht, aangezien het voor mij niet zo heel lang geleden meer is. Rare vraag, maar: hoe lang ben jij eigenlijk al normaal?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:44 schreef shifto het volgende:
[..]
Geen idee, bestaat dat eigenlijk nog? De Large?
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:45 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Heb net even gekeken en zo te zien wel. Had ook niet anders verwacht, aangezien het voor mij niet zo heel lang geleden meer is. rare vraag, maar: hoe lang ben jij eigenlijk al normaal?
Ik zei al dat het een rare vraag was.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:48 schreef shifto het volgende:
[..]
Wat een vraag, maar ik denk dat ik 'normaal' ben sinds mijn 1e werkgever zei dat een afro en een rode Overzeas niet erg professioneel overkwamen
Uhh, sinds 2008 ofzo?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:49 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik zei al dat het een rare vraag was.En wanneer was dat dan?
Da's al even geleden dan, ja.quote:
True.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:51 schreef shifto het volgende:
[..]
Ach ja, van binnen word je nooit "normaal"
Gelukkig niet zeg.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:51 schreef shifto het volgende:
[..]
Ach ja, van binnen word je nooit "normaal"
Ron, for the love of all that is holy, neem alsjeblieft je oude ava weer, want jij + een andere avatar gaat gewoon niet werken.quote:
QFTquote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:53 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ron, for the love of all that is holy, neem alsjeblieft je oude ava weer, want jij + een andere avatar gaat gewoon niet werken.
Hoezo dat dan?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:53 schreef bijdehand het volgende:
Ik kan er ook niet aan wennenmaar het MOET
Alsof shifto op een epileptische aanvallen-inducerend ding lijkt, alsof BB een neger is en alsof ik een rakettatoo heb.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:54 schreef bijdehand het volgende:
Ik lijk meer op m'n huidige avatar dan m'n oude dus dit is eerlijker
Ik zie serieus nu pas dat er niet alleen een ijsje op je avatar staatquote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:55 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Alsof shifto op een epileptische aanvallen-inducerend ding lijkt, alsof BB een neger is en alsof ik een rakettatoo heb.
Nee OMG! En dan noem ik mezelf dom.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:56 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik zie serieus nu pas dat er niet alleen een ijsje op je avatar staat
Ik dacht dat het een maan was, dat het raketje naar de maan kon vliegenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:57 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nee OMG! En dan noem ik mezelf dom.Sorry.
Had al expres een nieuwe gemaakt omdat op mijn oude niemand er een raket met een muisje erin zag.
LOL wtf. Er zat wel een sterrenhemel bij though. En je redenatie is invalid.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:58 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een maan was, dat het raketje naar de maan kon vliegenEn zie je, jij bent niet dom
Je bent slim genoeg om mijn redenatie af te keuren. En tsja, het ijsje is toch wel het duidelijkst te zien op je avatar tochquote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:59 schreef Muisraket het volgende:
[..]
LOL wtf. Er zat wel een sterrenhemel bij though. En je redenatie is invalid.
Vast wel, maar die durf je gewoon niet te laten zienquote:
Verander 'm vandaag of morgen toch weer terugquote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:02 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Vast wel, maar die durf je gewoon niet te laten zien
Maar oei, bdh met een nieuwe ava, dat is even wennen
Tja ik heb toch een beetje spijt van mijn tramp stamp.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:02 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Vast wel, maar die durf je gewoon niet te laten zien
Maar oei, bdh met een nieuwe ava, dat is even wennen
Dat is de grapquote:
Dat is hoe ik rolquote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:11 schreef Muisraket het volgende:
TFM jouw muzieksmaak blijft me verbazen.
quote:
DIE KEN IK JONGEquote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:11 schreef Muisraket het volgende:
TFM jouw muzieksmaak blijft me verbazen.(Positief dus) Als we het toch over synthpop gaan hebben, ik denk dat je dit te klef vindt, maar toch. Weer een geval van
maar toch
.
quote:
Protip: als je te lang doorgaat met één bepaalde grap, gaan mensen denken dat er misschien een kern van waarheid in zit.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:17 schreef bijdehand het volgende:
Jullie willen niet weten hoe erg mijn hart nu gebroken is.
faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalquote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:58 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een maan was, dat het raketje naar de maan kon vliegenEn zie je, jij bent niet dom
/carequote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:18 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Protip: als je te lang doorgaat met één bepaalde grap, gaan mensen denken dat er misschien een kern van waarheid in zit.
Sorry dat ik zo bitchy ben, heb slecht geslapen.
Ken je van hen ook Lather, Today, It's No Secret en Embryonic Journey? Zo nee, zoek ze eens op zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:17 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Ik ben nu in deze stemming
En nee ik ken geen shoegaze maar aanzoek mag wel
En nu zit ik ook helemaal in een muziek-uit-die-periode-bui.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:21 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Ik ken ze allemaal
ik houd van JA
Jefferson Airplane ook.quote:
Arm schaap.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:25 schreef shifto het volgende:
Ik mis mijn speakers nuLuister muziek door een bluetooth headset
The Stranglers zijn ook tof inderdaad. Walking on the beaches looking at the peaches.quote:
Die jaquote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:27 schreef Muisraket het volgende:
[..]
The Stranglers zijn ook tof inderdaad. Walking on the beaches looking at the peaches.
Ja die ken ik dus niet, en al die linkjes hier kan ik ook niet aanklikken op t werkquote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:25 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Jefferson Airplane ook.
[..]
Arm schaap.
Kende het niet, maar het klinkt goed. Gave stem.quote:
Ga je slapen?quote:
Nicequote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:43 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Kan hier geen youtube openen (fijn, ict mensen die serieus snappen hoe ze een bedrijfsnetwerk dicht moeten timmeren).
Maar om even de muziek een draai te geven..
Zet eens een johnny cash op, voor de mensen die dat kunnen waarderen
Dat is nog niet nerd, ik heb een CD met Final Fantasy OST erop in de autoquote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:45 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Goede zaak, hier ook wel. Hoewel ik het pas echt gaan waarderen na die paar verdwaalde cash liedjes in fallout. Nerd dat ik soms ben
Bij mij kwam het echt op gang toen ik hem hoorde in Dawn of the Dead. En in Fallout 3/NV zit toch geen Cash?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:45 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Goede zaak, hier ook wel. Hoewel ik het pas echt gaan waarderen na die paar verdwaalde cash liedjes in fallout. Nerd dat ik soms ben
Mensen die forever alone zijn.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:48 schreef BarrieButsers het volgende:
Wat voor mensen gebruiken het begrip forever alone? Naast mensen van fok.
Meisjes uit mijn kennissenkring van mijn oude school die niet weten wat internethumor inhoudt maar toch proberen 9GAG grapjes te maken, helaas. Voor de rest denk ik weinig mensen...quote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:48 schreef BarrieButsers het volgende:
Wat voor mensen gebruiken het begrip forever alone? Naast mensen van fok.
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:47 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Ik van chrono trigger op me kamer
Ja waar slaat dat op.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:49 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Meisjes uit mijn kennissenkring van mijn oude school die niet weten wat internethumor inhoudt maar toch proberen 9GAG grapjes te maken, helaas. Voor de rest denk ik weinig mensen...
LOL!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:54 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja waar slaat dat op.Dat soort dingen worden niet voor niks op het internet gesproken.
![]()
Zo'n vriendin begon net van ja pietje is echt forever alone. The fuck! Deed net alsof ik niet wist wat het was dus kon ze een hele kromme uitleg geven.Jouw vraag aan shifto over sinds wanneer hij weer normaal is. Kei grappig.
Had je er rare gedachtes over dan ofzo?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:56 schreef Muisraket het volgende:
[..]
LOL!En dat valt niet normaal te vragen nee, maar ik was echt nieuwsgierig.
Wat bedoel je daarmee? Ik vroeg me gewoon af of je heel lang in die fase was blijven hangen en of je echt nog met dat uiterlijk enz. belangrijke baantjes gehad had.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:58 schreef shifto het volgende:
[..]
Had je er rare gedachtes over dan ofzo?
Hoezo zou ik dat beschamend vinden?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:56 schreef Muisraket het volgende:
Maar Barrie, waarom deed je alsof je van niets wist? Omdat je het beschamend vond?
Aahzo, nja, ze kijken je er zeker op aan ja als je dat bedoeldquote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:59 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Wat bedoel je daarmee? Ik vroeg me gewoon af of je heel lang in die fase was blijven hangen en of je echt nog met dat uiterlijk enz. belangrijke baantjes gehad had.
Volgens mij wel, maar kan ook dat ik nu even in verwarring ben met een ander spel hoor..quote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:48 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Bij mij kwam het echt op gang toen ik hem hoorde in Dawn of the Dead. En in Fallout 3/NV zit toch geen Cash?
Lol, ik weet van niksquote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:03 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Volgens mij wel, maar kan ook dat ik nu even in verwarring ben met een ander spel hoor..
Shifto belangrijke baantjesquote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:59 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Wat bedoel je daarmee? Ik vroeg me gewoon af of je heel lang in die fase was blijven hangen en of je echt nog met dat uiterlijk enz. belangrijke baantjes gehad had.
Ja, oké. Baantjes waar hij er representatief uit moet zien dan.quote:
Bijna elk baantje is onmisbaarquote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:06 schreef shifto het volgende:
[..]
Belangrijk, nee. Onmisbaar, gelukkig wel
Klopt, maar de mensen zijn makkelijk vervangbaar die het baantje uitvoerenquote:
Dat is alleen maar goedquote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:09 schreef shifto het volgende:
[..]
Klopt, maar de mensen zijn makkelijk vervangbaar die het baantje uitvoeren
En welke expertise heb jij in huis dat jij dat niet bent?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:09 schreef shifto het volgende:
[..]
Klopt, maar de mensen zijn makkelijk vervangbaar die het baantje uitvoeren
Hij trakteert waarschijnlijk wekelijks op chocolade bollen.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:18 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
En welke expertise heb jij in huis dat jij dat niet bent?
De expertise van het niks documenteren en daardoor mijn werkgever bang maken dat als ik weg ben onze hele klant omgeving omvaltquote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:18 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
En welke expertise heb jij in huis dat jij dat niet bent?
Bij HIMYM: ieder moet iets speciaals hebben waardoor je onvervangbaar bentquote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:19 schreef DeJori het volgende:
[..]
Hij trakteert waarschijnlijk wekelijks op chocolade bollen.
Ah, de befaamde tactiek van het angst aanjagenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:21 schreef shifto het volgende:
[..]
De expertise van het niks documenteren en daardoor mijn werkgever bang maken dat als ik weg ben onze hele klant omgeving omvalt
Je moet wat als je niks kanquote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:28 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ah, de befaamde tactiek van het angst aanjagen
Wat ook goed werkt: een paar foto's van de kinderen van je baas aan hem geven, met een vage glimlach op je kop. Dan vertel je dat je weet waar ze op school zitten, waar de baas woont en nog meer van dat soort crap. Serieus dat werkt.quote:
Ah, ja die instelling verklaart wel waarom je MR haar geheime tattoo nog niet hebt mogen zienquote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:39 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wat ook goed werkt: een paar foto's van de kinderen van je baas aan hem geven, met een vage glimlach op je kop. Dan vertel je dat je weet waar ze op school zitten, waar de baas woont en nog meer van dat soort crap. Serieus dat werkt.
Tegenover meisjes ben ik een gentleman hoorquote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:57 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ah, ja die instelling verklaart wel waarom je MR haar geheime tattoo nog niet hebt mogen zien
Bij docenten werkt dit ook verrassend goed.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:39 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wat ook goed werkt: een paar foto's van de kinderen van je baas aan hem geven, met een vage glimlach op je kop. Dan vertel je dat je weet waar ze op school zitten, waar de baas woont en nog meer van dat soort crap. Serieus dat werkt.
Bij je ouders werkt dit gek genoeg niet.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:00 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Bij docenten werkt dit ook verrassend goed.
Kom je thuis met je schoolfoto's: ik weet waar wij wonen!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:35 schreef DeJori het volgende:
[..]
Bij je ouders werkt dit gek genoeg niet.
Waarom heb je het topic vermoord?quote:
Geweldigquote:
Die van mij mochten een half uurtje eerder stoppen met katoen plukkenquote:
Sommige tweets ook echtquote:
Heb de mijne al een tijd terug ingeruild voor een blanke variant. Die werken tenminste door.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:22 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Die van mij mochten een half uurtje eerder stoppen met katoen plukkenen die van jullie??
Ik heb nog steeds een mexicaan. Hij vreet geen zak uit maar hij leert me wat woordjes spaans en kan lekkere taco's maken.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:25 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Sommige tweets ook echt
@vit1892 Heb uit respect vandaag alleen het bruin uit het pot duo penotti op brood gesmeerd #negerdag
@Terreurdelange Toilet tijd #negerdag
[..]
Heb de mijne al een tijd terug ingeruild voor een blanke variant. Die werken tenminste door.
Dat is nog eens een handige slaaf.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:58 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds een mexicaan. Hij vreet geen zak uit maar hij leert me wat woordjes spaans en kan lekkere taco's maken.
Ja, stomme heimwee naar vroeger.quote:
Dat klinkt ook niet positief, misschien valt het allemaal wel mee?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:53 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ja, stomme heimwee naar vroeger.Besefte me dat het nogal dom is omdat als ik dat opnieuw wil beleven dat één grote faal wordt.
Nee kijk, het heeft te maken met muziek en dit is echt een festival/concert waar je met een groep vrienden heen moet, niet moet mauwen maar gewoon los moet gaan en de muziek echt moet kunnen waarderen, anders is het kut. Vandaar.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:57 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dat klinkt ook niet positief, misschien valt het allemaal wel mee?
Maar je wilt wel? Of ligt het aan de mensen/muziek/het losgaan?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:57 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nee kijk, het heeft te maken met muziek en dit is echt een festival/concert waar je met een groep vrienden heen moet, niet moet mauwen maar gewoon los moet gaan en de muziek echt moet kunnen waarderen, anders is het kut. Vandaar.
Het is gewoon een bevlieging.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:01 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Maar je wilt wel? Of ligt het aan de mensen/muziek/het losgaan?
Ah oke hopelijk kom je eruitquote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:03 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Het is gewoon een bevlieging.Maar anyway, over losgaan gesproken, heb je nog plannen voor vanavond?
Hetzelfde, ben kapot namelijk.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:03 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ah oke hopelijk kom je eruitNee zo slapen en jij?
Ja ook kapot. Maar dat is voor mij niet eens een reden om niet te gaan, heb morgenochtend rijles en het lijkt me een keer verstandig om dan van te voren niet te gaan stappen.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:04 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Hetzelfde, ben kapot namelijk.Jij ook dus? Door stage zeker?
Verstandig inderdaad. En redelijk, maar nu even niet gelukkig. Er komt wel een hels tentamen aan over een tijdje, helaas. Maar goed, hoort erbij.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:08 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja ook kapot. Maar dat is voor mij niet eens een reden om niet te gaan, heb morgenochtend rijles en het lijkt me een keer verstandig om dan van te voren niet te gaan stappen.En een keer normaal slapen is ook nice.
Heb je het druk op school?
Lekker dat het nu wat rustiger is.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:12 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Verstandig inderdaad. En redelijk, maar nu even niet gelukkig. Er komt wel een hels tentamen aan over een tijdje, helaas. Maar goed, hoort erbij.
HOI JD, VRIEND VAN TURKANDJDquote:
DIT WAS AWESOMEquote:
Nee ik sliepquote:
Dat wordt knallen!quote:Op zaterdag 10 maart 2012 10:46 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee ik sliep![]()
Goedemoggel en ik heb net m'n 'proeve van bekwaamheid'gehaald!
Jaquote:
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 10:56 schreef bijdehand het volgende:
Scheikunde niet halen omdat je bij shifto in de klas zat_!
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 10:56 schreef bijdehand het volgende:
Scheikunde niet halen omdat je bij shifto in de klas zat_!
[ afbeelding ]
Wat heb je precies moeten doen?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 10:46 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee ik sliep![]()
Goedemoggel en ik heb net m'n 'proeve van bekwaamheid'gehaald!
Schieten met een zwaar wapen. En hun kijken dan of ik er 'verantwoord' mee omgaquote:
Oh dacht iets met je studie.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:21 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Schieten met een zwaar wapen. En hun kijken dan of ik er 'verantwoord' mee omga_!
Met m'n studie hoef ik geen proeven te doen hoorquote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:24 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Oh dacht iets met je studie.Maargoed toch tof.
Ja en zoiets op een zaterdag moeten doen is ook raar.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:40 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Met m'n studie hoef ik geen proeven te doen hoor
Veilige richting, juiste manier ontladen, magazijnstoringen oplossen?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 11:21 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Schieten met een zwaar wapen. En hun kijken dan of ik er 'verantwoord' mee omga_!
Dat leer je al met klein kaliber. Dit is gewoon triest zo. En ik heb geen magazijnstoringen want ik schiet met een revolverquote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:37 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Veilige richting, juiste manier ontladen, magazijnstoringen oplossen?
telefoonmaatschappij, hiervan word ik niet vrolijkquote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:36 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
teringmuziek tijd die jullie toch niet waarderen of uberhaupt naar gaan luisteren maar die ik lekker toch deel zonder een bepaalde reden waarschijnlijk omdat ik graag wil laten zien dat ik 'omg sooo hardcore' ben
groetjens
bijdehand, hiervan word ik ook niet vrolijk,quote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:38 schreef bijdehand het volgende:
[..]
telefoonmaatschappij, hiervan word ik niet vrolijk
ik mag niet meer rijmen en dichten
groetjens
Serieus?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:00 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Vanavond eens heroine proberen!
Verjaardag daarna stad. En jij?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:06 schreef DeJori het volgende:
En, gaan de fokkers vanavond nog iets ondernemen?
Standaardavondje: terrassen en stappenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:09 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Verjaardag daarna stad. En jij?
Ga je altijd van te voren terrassen?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:11 schreef DeJori het volgende:
[..]
Standaardavondje: terrassen en stappen
Altijd. Tevens vind ik dat het leukste van de avondquote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:12 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ga je altijd van te voren terrassen?
met een mes tegen je keelquote:Op zaterdag 10 maart 2012 16:54 schreef DeJori het volgende:
Ik zit op mijn werk, heb weinig te verrichten
Dus fleur ik het topic op met wat rijmpjes en gedichten
Ik lees dat bijdehand dat niet meer mag
Toen ik dat las wist ik niet wat ik zag
Sinds wanneer luister je naar wat een ander je gebiedt?
Echt, zo ken ik je helemaal niet.
Zo, ik heb weer gesproken
Nu is het tijd om een sigaretje te gaan roken.
Vannacht naar het bos.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:06 schreef DeJori het volgende:
En, gaan de fokkers vanavond nog iets ondernemen?
Omdat je dan tenminste fatsoenlijk kan praten ofzo?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:13 schreef DeJori het volgende:
[..]
Altijd. Tevens vind ik dat het leukste van de avond
Ja. Over het algemeen gaat stappen zo. We staan bij elkaar met bier in ons hand, en kunnen niet praten omdat de muziek te hard staatquote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:14 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Omdat je dan tenminste fatsoenlijk kan praten ofzo?
Ga dan dansenquote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:15 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ja. Over het algemeen gaat stappen zo. We staan bij elkaar met bier in ons hand, en kunnen niet praten omdat de muziek te hard staat
En dat zeg jij?quote:
Liever een mes in je gezichtquote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:13 schreef bijdehand het volgende:
[..]
met een mes tegen je keel
zou jij ook niet durven te dichten
Kut is dat jaquote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:15 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ja. Over het algemeen gaat stappen zo. We staan bij elkaar met bier in ons hand, en kunnen niet praten omdat de muziek te hard staat
Ik heb toen toch met Ruben gedanst?quote:
Dat was sandwichen. Dat is iets totaal anders.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:19 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik heb toen toch met Ruben gedanst?
Dat was echt grappig jaquote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:20 schreef DeJori het volgende:
[..]
Dat was sandwichen. Dat is iets totaal anders.
Ik weet nog wel dat ik toen goed door aan het zuipen wasquote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:21 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat was echt grappig ja
ik met zijn jas aan in de tic tac
Ja zuipen was wel goed geluktquote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:24 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat ik toen goed door aan het zuipen wasExtra rondjes tussendoor
Volgens mij vond Ruben het niet zo'n toffe avond
Wat smste 'ie?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:26 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja zuipen was wel goed gelukt![]()
En Ruben smste mij later die avond nog
quote:'haha wat een feest net in de stad ik fiets maar snel naar huis met die regen!' za 3 dec, 2011, 03:50
Probeert hij je te versieren?quote:
Dat vragen meer mensenquote:
En wat antwoord je dan meestal?quote:
'Dat is niet nodigquote:
Wow die hard! Nog wat kunnen vinden?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:23 schreef shifto het volgende:
Ik ben dood van het lopen op het Cebit... Ben al vanaf 4u op en sliep pas om half 2Dus... Zo terminus?
Hopelijk lezen ze dit nogquote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:28 schreef shifto het volgende:
JD en BDH, mijn hoop ligt bij jullie en TM
Sorry, no can do, heb al afgesproken...quote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:28 schreef shifto het volgende:
JD en BDH, mijn hoop ligt bij jullie en TM
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:32 schreef DeJori het volgende:
[..]
Sorry, no can do, heb al afgesproken...
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:32 schreef bijdehand het volgende:
Ik kan ook niet want ik ga vanavond een film kijken met iemand, sorry
Ja hoor lekkerdingquote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:28 schreef Tamashii het volgende:
Liefste Shifto, ik zou graag willen komen maar ben helaas verhinderd. Kunt u mij deze keer vergeven?
Nee mafklapper, je bent gewoon te lui om verder te lopen/rijden/skeeleren/kruipen/vliegen/longboarden naar Gelderland.quote:
oh noesquote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:41 schreef DeJori het volgende:
Pas op jongens, bovenmaassers in het DB-topic
Unzin.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:41 schreef DeJori het volgende:
Pas op jongens, bovenmaassers in het DB-topic
Gelderland ligt onder de maas?quote:
Klopt, maar ik ben een vrouw van de wereld.quote:
Nou, vooruit dan.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:50 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Klopt, maar ik ben een vrouw van de wereld.
Danku.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:53 schreef DeJori het volgende:
[..]
Nou, vooruit dan.
Sorry trouwens voor deze territoriumdrang, maar ik ben hier dan ook voor de veiligheid.
Heb je 'm de groetjes gedaan?quote:Op zondag 11 maart 2012 04:18 schreef BarrieButsers het volgende:
Haha zo'n jongen werd in zn ogen gespoten met pepperspray uit zn verhaal te horen doet dat kei veel pijn... En zn neef werd meegenomen door de wouten. Godverdomme goed vermaak.En DJ weer gezien
Ooit pepers moeten snijden en daarna in je ogen gewreven? Geloof me, dat doet Pijn.quote:Op zondag 11 maart 2012 04:18 schreef BarrieButsers het volgende:
Haha zo'n jongen werd in zn ogen gespoten met pepperspray uit zn verhaal te horen doet dat kei veel pijn... En zn neef werd meegenomen door de wouten. Godverdomme goed vermaak.En DJ weer gezien
quote:
Iemand heeft die gister teruggezetquote:
Ik vind Perry awesomer.quote:
quote:
Ja, maar verandering van spijs doet eten.quote:
Die uitspraak is hier niet op van toepassing.quote:Op zondag 11 maart 2012 13:32 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, maar verandering van spijs doet eten.
Zoals het klokje thuis tikt, tikt hij nergens.quote:Op zondag 11 maart 2012 13:33 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Die uitspraak is hier niet op van toepassing.
DIT TOPIC IS NIET MEER COMPLEET ZOquote:
Uiterst dwangmiddel in een noodsituatie. Ik wilde het niet zo ver laten komen...quote:
You're back!quote:
Jij bedankt voor je steun, muisje.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |