SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!
De OP is hier te vinden.
Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!© Raket, Muis
© Alone, Forever. Hand, Bijde.
© O, Shift
© Student, Kut
© Maatschappij, Telefoon
© Ex, Fed
© Jori, De
© Butsers, Barrie
© Mi, Moh
© Tank, Du
If she ain't a FOK!er, you shouldn't fok her
Aber natuurlijk.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 06:54 schreef BarrieButsers het volgende:
De club van het te vroeg opstaan is ook weer present.
Oeps vergeten de flitser uit te zetten!quote:
Dat eeuwige maagden snap ik ook nietquote:Op vrijdag 9 maart 2012 07:19 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Hoezo eeuwige maagden topic trouwens?
Het loopt hier wel weer over van zelfmedelijden..
Heeeerlijk weer!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 09:00 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Heb inderdaad ook geen bliksem gezien of gehoord. Het is prachtig lenteweer
BDHquote:
Wel gezellig kletsenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:01 schreef DeJori het volgende:
Het is maar goed dat het lekker weer is, want ik heb straks een bejaardenwandeling
Ik vind het ook niet erg hoorquote:
Ja ik zit nog te twijfelen of ik er zo even een vergader ruimte voor reserveer, of dat ik hem gewoon tot vanavond bewaar.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:04 schreef bijdehand het volgende:
Ik zit hier op kantoor met het raampje open, benen op tafel de nieuwste Big Bang Theory te kijken![]()
Vind ik toch wel een saaie show eigenlijk
Bewaar 'm maar voor vanavond en ga een leuke serie kijkenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:04 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja ik zit nog te twijfelen of ik er zo even een vergader ruimte voor reserveer, of dat ik hem gewoon tot vanavond bewaar.
Ik vind TBBT echt zo'n serie die je wel even gaat zitten kijken als je er op tv langszapt, maar niet speciaal gaat opzoeken.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:07 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Bewaar 'm maar voor vanavond en ga een leuke serie kijkenDeze aflevering is niet zo heel tof. Net als de vorige. En die daarvoor. En daarvoor. Etc. Ik weet niet waarom ik 't kijk, verveling denk ik
Ja dat is het ook. Die typetjes zijn totaal niet grappig (meer)quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:10 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik vind TBBT echt zo'n serie die je wel even gaat zitten kijken als je er op tv langszapt, maar niet speciaal gaat opzoeken.
Ja, nu is niet elke aflevering meer hetzelfde, dat kloptquote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:23 schreef shifto het volgende:
Ik vind afgelopen seizoen anders veel leuker dan de vorige
Ga eens werken voor je geld, stelletje luie hondenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:04 schreef bijdehand het volgende:
Ik zit hier op kantoor met het raampje open, benen op tafel de nieuwste Big Bang Theory te kijken![]()
Vind ik toch wel een saaie show eigenlijk
Je wil niet weten hoe langzaam mijn scanner isquote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:58 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ga eens werken voor je geld, stelletje luie honden
Ik werk na hand van hoeveel ik betaald krijg. Imho is dat gewoon geen 40 waardquote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:58 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ga eens werken voor je geld, stelletje luie honden
Wat is dít nou weer voor een instelling?!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:09 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik werk na hand van hoeveel ik betaald krijg. Imho is dat gewoon geen 40 waard
Dat als mijn baas doet alsof hij mij goed betaald, ik doe alsof ik goed werkquote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:37 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Wat is dít nou weer voor een instelling?!
Spreuken van de Large uit het jaar 0. Waar zijn de tijden?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:40 schreef shifto het volgende:
[..]
Dat als mijn baas doet alsof hij mij goed betaald, ik doe alsof ik goed werk
Geen idee, bestaat dat eigenlijk nog? De Large?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:41 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Spreuken van de Large uit het jaar 0. Waar zijn de tijden?
Op van die shirtsquote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:41 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Spreuken van de Large uit het jaar 0. Waar zijn de tijden?
Ja krijg nog wel eens boeken waarin alleen maar gothickleren staan. Fucking awesome.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:44 schreef shifto het volgende:
[..]
Geen idee, bestaat dat eigenlijk nog? De Large?
Heb net even gekeken en zo te zien wel. Had ook niet anders verwacht, aangezien het voor mij niet zo heel lang geleden meer is. Rare vraag, maar: hoe lang ben jij eigenlijk al normaal?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:44 schreef shifto het volgende:
[..]
Geen idee, bestaat dat eigenlijk nog? De Large?
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:45 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Heb net even gekeken en zo te zien wel. Had ook niet anders verwacht, aangezien het voor mij niet zo heel lang geleden meer is. rare vraag, maar: hoe lang ben jij eigenlijk al normaal?
Ik zei al dat het een rare vraag was.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:48 schreef shifto het volgende:
[..]
Wat een vraag, maar ik denk dat ik 'normaal' ben sinds mijn 1e werkgever zei dat een afro en een rode Overzeas niet erg professioneel overkwamen
Uhh, sinds 2008 ofzo?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:49 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik zei al dat het een rare vraag was.En wanneer was dat dan?
Da's al even geleden dan, ja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |