quote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dan ben je dus arm en jong. Tough luck
Omdat ze leuk zijnquote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Waarom wil je eigenlijk kinderen?
Dit vind ik eng.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:26 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Altijd al kindertjes gehad alleen geen eigen kindjes of die ik eigen mag noemen
Ik weet niet, krijg met je ui en je antwoorden alleen maar verkeerde ideeën van jequote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:26 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Altijd al kindertjes gehad alleen geen eigen kindjes of die ik eigen mag noemen
Want je hebt geen plek voor een portomonnee wanneer je fietst?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:24 schreef Myraela het volgende:
Dat naar school fietsen werkt wel dubbel positief trouwens.
1. ik beweeg, kei gezond enzo.
2. ik heb geen portemonnee bij om iets te eten te halen.
?¿?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:28 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Kan ik er wat aan doen dat alles en iedereen zijn ongewenste levende wezentjes hier dumpen
Jawel, maar ik vergeet dat soort dingen gewoon. Normaal had ik hem nodig voor de bus, nu nergens voor.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:28 schreef twi het volgende:
[..]
Want je hebt geen plek voor een portomonnee wanneer je fietst?
Dat is waar, ik was vergeten dat de jongetjes op de hogeschool altijd het drinken en de broodjes van de meisjes betaalden.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jawel, maar ik vergeet dat soort dingen gewoon. Normaal had ik hem nodig voor de bus, nu nergens voor.
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:31 schreef twi het volgende:
[..]
Dat is waar, ik was vergeten dat de jongetjes op de hogeschool altijd het drinken en de broodjes van de meisjes betaalden.
Dat zal een gewoon mens niet begrijpen wat er inmiddels allemaal bij mij voor de deur is afgezetquote:
whut.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:35 schreef twi het volgende:
Je kunt er zoveel meer uit halen in de kantine, Myraela...
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:28 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Kan ik er wat aan doen dat alles en iedereen zijn ongewenste levende wezentjes hier dumpen
Want jij bent speciaal en wij niet?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:37 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Dat zal een gewoon mens niet begrijpen wat er inmiddels allemaal bij mij voor de deur is afgezet
Toen ik dat vroeg kreeg ik een 'quote:
Ik krijg gewoon geen reactie.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:47 schreef Joysa het volgende:
[..]
Toen ik dat vroeg kreeg ik een '' terug, dus dat vraag ik niet meer.
Neuh ik vandaag ook niet.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik krijg gewoon geen reactie.
Maar de fbi is er nu mee bezig.
Dit soa geval typte al eens dat ie gay is.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
Maar Ayumo houdt toch helemaal niet van vrouwen? Bedenk ik me opeens
Kleine jongetjes.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
Maar Ayumo houdt toch helemaal niet van vrouwen? Bedenk ik me opeens
Hossel ALL the women?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:58 schreef twi het volgende:
Van mij mogen alle mannen behalve ik spontaan homo worden.
Moet je in Amsterdam komen wonenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:58 schreef twi het volgende:
Want dan regel jij alle vrouwen?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:58 schreef twi het volgende:
Nee, maar het is wel handig voor de toekomst.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:01 schreef Myraela het volgende:
Je vind iemand leuk die al iemand heeft ofzo?
Neuken?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:05 schreef firefly3 het volgende:
"regelen,hosselen, versieren, scoren" vind ik stomme termen, tenminste als het in serieuze context gebruikt wordt.
Misschien tijd voor een fatsoenlijk woord in het woordenboek voor een man en vrouw die bij elkaar komen met intenties.
Waarbij de daad nog niet verricht isquote:
Paardans.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:06 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Waarbij de daad nog niet verricht is(maar wel sprake is van intentie)
Jij vind versieren een stomme term? -_-quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:05 schreef firefly3 het volgende:
"regelen,hosselen, versieren, scoren" vind ik stomme termen, tenminste als het in serieuze context gebruikt wordt.
Misschien tijd voor een fatsoenlijk woord in het woordenboek voor een man en vrouw die bij elkaar komen met intenties.
Het hof makenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:05 schreef firefly3 het volgende:
Ik hou het bij neuken.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik houd het gewoon lekker bij versieren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
Houd het bij?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Houd het bij?
Je bedoelt: Ik begin gewoon met..
Nee, ik bedoelde dat ik wel de term "versieren" blijf gebruiken, ondankt firefly's mening dat versieren maar een stomme term is (waarvoor hij tot nu toe nog niet alternatieven voor heeft aangedragen).quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Houd het bij?
Je bedoelt: Ik begin gewoon met..
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde dat ik wel de term "versieren" blijf gebruiken, ondankt firefly's mening dat versieren maar een stomme term is (waarvoor hij tot nu toe nog niet alternatieven voor heeft aangedragen).
Dat er zo veel termen voor bestaan zegt al genoeg over in hoeverre "versieren" taboe is. Sterker nog, daar komt deze hele topicreeks vandaan.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:55 schreef firefly3 het volgende:
Ik heb er geen alternatief voor. Ze zouden totaal iets nieuws moeten verzinnen. Dat er geen fatsoenlijk woordje voor bestaat zegt al genoeg over hoe taboe het eigenlijk is in de maatschappij
jahquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan me niks schelen. Als ik het ergens over seks wil hebben, doe ik dat gewoon. Schijt aan wat anderen van me denken.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:13 schreef firefly3 het volgende:
Naja, ik weet anders echt niet waarom er geen fatsoenlijk woord voor is. Het heeft allemaal een "oooooh, of hihi" gehalte. Hetzelfde met seks. Als je in de trein over seks zou praten dan kijkt iedereen om.
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:55 schreef firefly3 het volgende:
Ik heb er geen alternatief voor. Ze zouden totaal iets nieuws moeten verzinnen. Dat er geen fatsoenlijk woordje voor bestaat zegt al genoeg over hoe taboe het eigenlijk is in de maatschappij
quote:
Gelukkigquote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kan me niks schelen. Als ik het ergens over seks wil hebben, doe ik dat gewoon. Schijt aan wat anderen van me denken.
De meesten hier zijn niet zo preuts (gelukkig). En sommigen verre van
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:20 schreef Drommeldaris het volgende:
Jongens help me, de dromminator heeft wat groentes nodig (waarschijnlijk koop ik gewoon een maaltijdsalade) om na zijn heerlijke vleesschotel op te eten
edit: nee dat voelt niet goed aanquote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:21 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
wat maakt het eigenlijk uit hoe het genoemd wordt, als het goed en/of romantisch aanvoelt is t toch fabeltastisch
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:17 schreef Drommeldaris het volgende:
Magnetron schavuit je gaat toch niet zomaar over seks pratenSorrie, maar ik ben gewoon niet zo preutsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En 't wil natuurlijk niet zeggen dat ik dus op ongepaste momenten ineens over seks begin te lullen of zo.
scharen ookquote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:22 schreef firefly3 het volgende:
-Versieren heeft een dubbele betekenis
-Scoren heeft een dubbele betekenis
-Hosselen heeft een dubbele betekenis
-Regelen heeft een dubbele betekenis
Zo stiekem allemaal :/
Daarna kan je toch gewoon vragen of ze nog hebben lopen neuken?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:22 schreef firefly3 het volgende:
-Versieren heeft een dubbele betekenis
-Scoren heeft een dubbele betekenis
-Hosselen heeft een dubbele betekenis
-Regelen heeft een dubbele betekenis
Zo stiekem allemaal :/
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:21 schreef Drommeldaris het volgende:
firefly hoe vlot het met je "versieren"?Ik heb goede en slechte avonden (zoals iedereen). Maar ik ben in het algemeen wel weer veranderd. Nieuwe uitdagingen gedaan, bijvoorbeeld geheel nuchter uit met carnaval etc.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
Nicequote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:28 schreef kingtoppie het volgende:
Nuchter uitgaan.. Ik versier dan een stuk beter
Ja, ik was gebanned voor twee maanden omdat ik een offtopic plaatje poste en teveel aanwezig was :/quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:30 schreef kree het volgende:
Goeie middag.
Hee firefly weer terug. Tijd niet gezien hier.
Komkommers, sla, witlof met veel ham/kaas.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:20 schreef Drommeldaris het volgende:
Jongens help me, de dromminator heeft wat groentes nodig (waarschijnlijk koop ik gewoon een maaltijdsalade) om na zijn heerlijke vleesschotel op te eten
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:32 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ja, ik was gebanned voor twee maanden omdat ik een offtopic plaatje poste en teveel aanwezig was :/
de eerse opmerking van een one man show is al binnen zag ik haha. Dus dat is direct het antwoord op je vraagquote:
Helaas niet.quote:
Niks. Zoals altijd.quote:
Ik denk een avondje rustig eens thuis blijven met een filmpje. Iets teveel op stap geweest. En de hele week zeer weinig geslapen. Iets zegt me dat ik eens verstandig thuis moet blijven.quote:
niks...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |