quote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dan ben je dus arm en jong. Tough luck
Omdat ze leuk zijnquote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Waarom wil je eigenlijk kinderen?
Dit vind ik eng.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:26 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Altijd al kindertjes gehad alleen geen eigen kindjes of die ik eigen mag noemen
Ik weet niet, krijg met je ui en je antwoorden alleen maar verkeerde ideeën van jequote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:26 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Altijd al kindertjes gehad alleen geen eigen kindjes of die ik eigen mag noemen
Want je hebt geen plek voor een portomonnee wanneer je fietst?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:24 schreef Myraela het volgende:
Dat naar school fietsen werkt wel dubbel positief trouwens.
1. ik beweeg, kei gezond enzo.
2. ik heb geen portemonnee bij om iets te eten te halen.
?¿?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:28 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Kan ik er wat aan doen dat alles en iedereen zijn ongewenste levende wezentjes hier dumpen
Jawel, maar ik vergeet dat soort dingen gewoon. Normaal had ik hem nodig voor de bus, nu nergens voor.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:28 schreef twi het volgende:
[..]
Want je hebt geen plek voor een portomonnee wanneer je fietst?
Dat is waar, ik was vergeten dat de jongetjes op de hogeschool altijd het drinken en de broodjes van de meisjes betaalden.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jawel, maar ik vergeet dat soort dingen gewoon. Normaal had ik hem nodig voor de bus, nu nergens voor.
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:31 schreef twi het volgende:
[..]
Dat is waar, ik was vergeten dat de jongetjes op de hogeschool altijd het drinken en de broodjes van de meisjes betaalden.
Dat zal een gewoon mens niet begrijpen wat er inmiddels allemaal bij mij voor de deur is afgezetquote:
whut.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:35 schreef twi het volgende:
Je kunt er zoveel meer uit halen in de kantine, Myraela...
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:28 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Kan ik er wat aan doen dat alles en iedereen zijn ongewenste levende wezentjes hier dumpen
Want jij bent speciaal en wij niet?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:37 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Dat zal een gewoon mens niet begrijpen wat er inmiddels allemaal bij mij voor de deur is afgezet
Toen ik dat vroeg kreeg ik een 'quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |