quote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:28 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Kan ik er wat aan doen dat alles en iedereen zijn ongewenste levende wezentjes hier dumpen
Want jij bent speciaal en wij niet?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:37 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Dat zal een gewoon mens niet begrijpen wat er inmiddels allemaal bij mij voor de deur is afgezet
Toen ik dat vroeg kreeg ik een 'quote:
Ik krijg gewoon geen reactie.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:47 schreef Joysa het volgende:
[..]
Toen ik dat vroeg kreeg ik een '' terug, dus dat vraag ik niet meer.
Neuh ik vandaag ook niet.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik krijg gewoon geen reactie.
Maar de fbi is er nu mee bezig.
Dit soa geval typte al eens dat ie gay is.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
Maar Ayumo houdt toch helemaal niet van vrouwen? Bedenk ik me opeens
Kleine jongetjes.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
Maar Ayumo houdt toch helemaal niet van vrouwen? Bedenk ik me opeens
Hossel ALL the women?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:58 schreef twi het volgende:
Van mij mogen alle mannen behalve ik spontaan homo worden.
Moet je in Amsterdam komen wonenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:58 schreef twi het volgende:
Want dan regel jij alle vrouwen?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:58 schreef twi het volgende:
Nee, maar het is wel handig voor de toekomst.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:01 schreef Myraela het volgende:
Je vind iemand leuk die al iemand heeft ofzo?
Neuken?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:05 schreef firefly3 het volgende:
"regelen,hosselen, versieren, scoren" vind ik stomme termen, tenminste als het in serieuze context gebruikt wordt.
Misschien tijd voor een fatsoenlijk woord in het woordenboek voor een man en vrouw die bij elkaar komen met intenties.
Waarbij de daad nog niet verricht isquote:
Paardans.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:06 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Waarbij de daad nog niet verricht is(maar wel sprake is van intentie)
Jij vind versieren een stomme term? -_-quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:05 schreef firefly3 het volgende:
"regelen,hosselen, versieren, scoren" vind ik stomme termen, tenminste als het in serieuze context gebruikt wordt.
Misschien tijd voor een fatsoenlijk woord in het woordenboek voor een man en vrouw die bij elkaar komen met intenties.
Het hof makenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:05 schreef firefly3 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |