quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:17 schreef Drommeldaris het volgende:
Magnetron schavuit je gaat toch niet zomaar over seks pratenSorrie, maar ik ben gewoon niet zo preutsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En 't wil natuurlijk niet zeggen dat ik dus op ongepaste momenten ineens over seks begin te lullen of zo.
scharen ookquote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:22 schreef firefly3 het volgende:
-Versieren heeft een dubbele betekenis
-Scoren heeft een dubbele betekenis
-Hosselen heeft een dubbele betekenis
-Regelen heeft een dubbele betekenis
Zo stiekem allemaal :/
Daarna kan je toch gewoon vragen of ze nog hebben lopen neuken?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:22 schreef firefly3 het volgende:
-Versieren heeft een dubbele betekenis
-Scoren heeft een dubbele betekenis
-Hosselen heeft een dubbele betekenis
-Regelen heeft een dubbele betekenis
Zo stiekem allemaal :/
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:21 schreef Drommeldaris het volgende:
firefly hoe vlot het met je "versieren"?Ik heb goede en slechte avonden (zoals iedereen). Maar ik ben in het algemeen wel weer veranderd. Nieuwe uitdagingen gedaan, bijvoorbeeld geheel nuchter uit met carnaval etc.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
Nicequote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:28 schreef kingtoppie het volgende:
Nuchter uitgaan.. Ik versier dan een stuk beter
Ja, ik was gebanned voor twee maanden omdat ik een offtopic plaatje poste en teveel aanwezig was :/quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:30 schreef kree het volgende:
Goeie middag.
Hee firefly weer terug. Tijd niet gezien hier.
Komkommers, sla, witlof met veel ham/kaas.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:20 schreef Drommeldaris het volgende:
Jongens help me, de dromminator heeft wat groentes nodig (waarschijnlijk koop ik gewoon een maaltijdsalade) om na zijn heerlijke vleesschotel op te eten
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:32 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ja, ik was gebanned voor twee maanden omdat ik een offtopic plaatje poste en teveel aanwezig was :/
de eerse opmerking van een one man show is al binnen zag ik haha. Dus dat is direct het antwoord op je vraagquote:
Helaas niet.quote:
Niks. Zoals altijd.quote:
Ik denk een avondje rustig eens thuis blijven met een filmpje. Iets teveel op stap geweest. En de hele week zeer weinig geslapen. Iets zegt me dat ik eens verstandig thuis moet blijven.quote:
niks...quote:
Morgen is een nieuwe dag en nieuwe kansen. Daar gaat ik nu nog niet over na denkenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
niks...
ben nu bezig met de pc kamer opruimen...
Wachten op Robski.
En dan Series kijken denk ik, saampies op de bank
Morgen ga ik wel loesoe![]()
Eerst cocktails drinken (gratis) en dan naar de Get Back denk ik
zie ik daar staan GRATIS cocktails!!!! =Dquote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
niks...
Wachten op Robski.
Verstandig, dat ben ik niet van je gewend.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:04 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik denk een avondje rustig eens thuis blijven met een filmpje. Iets teveel op stap geweest. En de hele week zeer weinig geslapen. Iets zegt me dat ik eens verstandig thuis moet blijven.
Maar ik sluit natuurlijk niks uit
Noes.quote:
Gratis cocktails, dat vind ik altijd de lekkerste.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
niks...
Wachten op Robski.
haha drank en ze is wakkerquote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:09 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
zie ik daar staan GRATIS cocktails!!!! =D
en hellow trouwens!
Ja Jacq heeft van die gratis cocktailbonnen, in Soho ofzo??? Hahahaquote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:09 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
zie ik daar staan GRATIS cocktails!!!! =D
en hellow trouwens!
Ja ik ben benieuwd... misschien zijn ze wel niet te zuipenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Verstandig, dat ben ik niet van je gewend.
[..]
Noes.
Dat komt goed.
[..]
Gratis cocktails, dat vind ik altijd de lekkerste.
Dat hoor ik iedereen al zeggen. Als ik zeg, ik gaat niet weg vanavond krijg ik de reactie. Tot vanavond terugquote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Verstandig, dat ben ik niet van je gewend.
Ja maar dit is leukquote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:08 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Morgen is een nieuwe dag en nieuwe kansen. Daar gaat ik nu nog niet over na denken
meestal is zon gratis cocktail toch een shotje passoa-jus oid...? =pquote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja Jacq heeft van die gratis cocktailbonnen, in Soho ofzo??? Hahaha
Ik ga zo naar een vriend. Even eten, filmpje.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:11 schreef charmed_angel het volgende:
Ja ik ben benieuwd... misschien zijn ze wel niet te zuipen
Wat ga je vanavond doen dan?
Gewoon morgen goed uitslapen, dan kan het makkelijk.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:11 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat hoor ik iedereen al zeggen. Als ik zeg, ik gaat niet weg vanavond krijg ik de reactie. Tot vanavond terug![]()
Ik hoop dat ik verstandig kan blijven doen.
ja maar het is niet in de skihut of get back...quote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:12 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
meestal is zon gratis cocktail toch een shotje passoa-jus oid...? =p
Gezelliequote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ga zo naar een vriend. Even eten, filmpje.
[..]
Gewoon morgen goed uitslapen, dan kan het makkelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |