SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Negeralsjeblieftquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
Thuiswedstrijd gaan we die varkentjes wassen.
quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:53 schreef GGMM het volgende:
Nu is de thuiswedstrijd zeker niet kansloos.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSV
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:54 schreef Ajacied422 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:54 schreef muzas het volgende:
Dus nu hebben ze thuis genoeg aan gelijkspel toch?
quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:54 schreef Dekatria het volgende:
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroīd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
Klopt, met 0-0 krijgen we penalsquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:54 schreef muzas het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echte Az spoiler
Ja, maar alleen als ze dat met een eigen doelpunt doen.quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:54 schreef muzas het volgende:
Dit ja.quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:54 schreef Silverdigger2 het volgende:
De TT-reeks is verkeerd,
de vorige moet nog 4-1 zijn zodat er elk topic een goal bijkomt
/fokautistmode
quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:54 schreef Ajacied422 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
is niet serieus bedoeld ofso xdquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:54 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Haha mensen die denken dat psv nog enige kans maakt om door te gaan xd
Nee, deze foute opmerking maakte ik ook alquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:54 schreef muzas het volgende:
quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
Kunnen jullie zien wat ik het afgelopen kwartier gepaint heb?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
asian?quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |