>4.5 doelpunten voor thuisploeg?quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:50 schreef Karina het volgende:
[..]tuurlijk. Ik wacht op een goaltje van Valencia, dan komt mijn voorspelling uit, ben ik al blij mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je een obsessie ofzo? Je blijft maar door gaan over nergers.quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:51 schreef Onnoman het volgende:
hoeveel negerts spelen er eigenlijk bij psv?
Ja, want alleen vrouwen denken datquote:
echt hequote:
Nou het is al 4-1, 5-1 kan nog best.quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:51 schreef Adames het volgende:
[..]
>4.5 doelpunten voor thuisploeg?
Ben vandaag alleen voor veilig gegaan, dikke inzet op Valencia thuiswinst. Rest durfde ik niet aan, denkend aan de wedstrijd tegen Lille
5?quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:51 schreef Onnoman het volgende:
hoeveel negerts spelen er eigenlijk bij psv?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ze dacht wss dat uitgoals altijd dubbel tellen.
zeker zeker. Als Valencia dat nog wilt. Door zijn ze toch alquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou het is al 4-1, 5-1 kan nog best.
Nou ja nu niet meer dusquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:52 schreef Adames het volgende:
[..]
zeker zeker. Als Valencia dat nog wilt. Door zijn ze toch al
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |