Als totaalscore over 2 wedstrijden gelijk is dan gaat de ploeg met de meeste uitgoals door. Is het dan nog gelijk, dan wordt er in de tweede match verlengdquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:48 schreef Cornelis83 het volgende:
Nee, serieusIk dacht echt dat dat zo was
![]()
Maar ik heb die score meuk nog nooit gesnapt van die CL/EL hoe en wanneer iemand nu door is en wanneer er verlengingen zijn etc....
staat nu toch ook 4-2?quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:49 schreef Adames het volgende:
[..]
Dat krijg je als mensen zeggen dat 'uitdoelpunten dubbel tellen'
Kangoojumpsquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:49 schreef Onnoman het volgende:
toivonen, bel me effe.. heb nieuwe voetbalschoenen voor je
[ afbeelding ]
Is niet halal.quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:49 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Zal ik je eens even verwennen
/fokmode
Alleen bij een gelijkspel over 2 wedstrijden tellen uitdoelpunten dubbel.quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:48 schreef Cornelis83 het volgende:
![]()
Maar ik heb die score meuk nog nooit gesnapt van die CL/EL hoe en wanneer iemand nu door is en wanneer er verlengingen zijn etc....
quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:49 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Zal ik je eens even verwennen
/fokmode
Hoe kan dat nou als het hier 4-1 isquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:48 schreef Cornelis83 het volgende:
![]()
Te slechte coach voor FCE.quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:50 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
De trein van Rutten naar FC Eindhoven,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FC Omniworldquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:50 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ze dacht wss dat uitgoals altijd dubbel tellen.quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:50 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou als het hier 4-1 is
Of kun je echt niet het rekensommetje 1+2=3 maken? En dan nog, verlenging is alleen bij twee exact dezelfde uitslagen, anders kan het uiteraard niet met het uit- en thuisgoalprincipe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Koeman is toch niet gesignaleerd he? We zitten per slot van rekening wel in Valencia!quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:50 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ze?quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ze dacht wss dat uitgoals altijd dubbel tellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |