En Frits!!!quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Alleen Hadewijch vond ik geweldig tof.
Dat ligt zeker niet alleen aan de mol. Het wordt inderdaad tijd dat de kandidaten weer eens het spel gaan spelen en niet dom en verdacht gaan lopen doen. Maar ik blijf bij mijn mening dat de mol zelfs dan alsnog opdrachten zelf ook moet verpesten en dus niet zoals nu zelf nog het meeste aan de opdrachten heeft bijgedragen (bij een aantal van de opdrachten).quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:38 schreef Madame_Paon het volgende:
Maar dat de mol weinig hoefde te doen omdat de kandidaten zelf al genoeg verpestten, ligt niet aan de mol, maar aan het programma.
Ze moeten het aanpassen zodat de mol meer te doen heeft.
Ik vond Art er ook wel erg snel overheen stappen, alsof hij het zelf ook niet bewust gedaan had. Het kan nog steeds dat het een hint is, maar wel gek dat die het dan zo tussen neus en lippen door doet.quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:44 schreef Madame_Paon het volgende:
Die "jongenshint" klopt dus ook niet, want je spreekt haar achternaam blijkbaar uit als Joeng.
Frits vond ik ook erg leuk hij was vanavond bij Boulevard in een filmpje en Hadewych in de studio.quote:
Die kans is vrij groot dat het iets standaards is. Heb mezelf ook zeer goed vermaakt totaan vorige week. De ontknoping is zoals gewoonlijk een stuk minder vermakelijk. Buiten de winnaar dan.quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:53 schreef jcdragon het volgende:
Ik denk dat hij volgend seizoen ook de groep met "Jongens" aanspreekt. Het was puur toevallig.
Al met al heb ik me tot aan de ontknoping wel vermaakt.
Zelf denk ik dat er wel een verschil is tussen mollende kandidaten (Nadja, Joris, Sebastiaan, Art) en kandidaten die door onkunde (Liesbeth, Tim) opdrachten verknallen.quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat ligt zeker niet alleen aan de mol. Het wordt inderdaad tijd dat de kandidaten weer eens het spel gaan spelen en niet dom en verdacht gaan lopen doen. Maar ik blijf bij mijn mening dat de mol zelfs dan alsnog opdrachten zelf ook moet verpesten en dus niet zoals nu zelf nog het meeste aan de opdrachten heeft bijgedragen (bij een aantal van de opdrachten).
Sowieso vind ik dat ze de hele geld uit de pot opdrachten gewoon moeten schrappen. Het was de spannendste en leukste opdracht van het seizoen. Maar het mag toch nooit zo zijn dat een mol lekker geld in de pot gaat brengen omdat het er toch wel uitgaat.
Geld uit de pot mag overigens wel, maar dan binnen opdrachten zelf. Dus de -500 euro zoals ze nu bijvoorbeeld zijn gebruikt.
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:59 schreef gohan16 het volgende:
Liesbeth LAST = laatste = verliezer
Annemarie ACTION = mol van molacties
Hadewych HERO = winnaar
?
Hmm, ik weet niet of dat waar is hoor. Als het zo is dat ze e volgorde hebben omgegooid, zou dat wel heel matig zijn.quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:41 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Heb trouwens nu pas door dat ze de volgorde van het onderhandelen hebben omgegooid, dat is wel zeer triest want op die manier kon je er sowieso niets van maken als kijker.
Tim zat dus waarschijnlijk eerst met Frits en toen pas met Anne-Marie (dan is het nog een grote faalactie van Tim en zeker dat hij dan nog niet de finale weet te halen, aangezien hij dan de enige is van de kandidaten die weet wat er werkelijk gebeurd is).
Ze heeft zelfs dingen gedaan - die ze helemaal niet had hoeven doen - die geld hebben opgeleverd. Zij was bijv degene die Tim en William tegenhield toen ze na de stadswandeling toch de toren in wilden gaan.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
Slechte mol zeg, heeft zelf echt geen fuck gedaan. En dan net doen alsof ze zo'n goede mol was
Aflevering 4quote:Op vrijdag 9 maart 2012 01:06 schreef Tegan het volgende:
Ik heb die hele opdracht op de fiets en met dat I AM op de muur gemist geloof ik. Welke ep was dat?
Misschien wel heel slim van Hadewich omdat ze toen wist dat Anne Marie de mol was en zij zodoende alle vragen goed heeft kunnen beantwoorden en uiteindelijk de winnaar is geworden.quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:02 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja terwijl Hade zegt ik heb gegooid met dat pijltje ...zegt Annemarie nee ik heb geschoten wel slim van Annemaie en beetje dom van Hade.
Dit klopt toch? AM hield ze tegen toen ze naar binnen wilden gaan? Een van de redenen dat Am niet mijn mol was. Slechtste mol ooit wmb. Krijtje was leuk, maar haalde niks uit. Pijl en boog was een hele mooie molactie, verder heeft ze niks gedaan?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:52 schreef k_man het volgende:
[..]
Ze heeft zelfs dingen gedaan - die ze helemaal niet had hoeven doen - die geld hebben opgeleverd. Zij was bijv degene die Tim en William tegenhield toen ze na de stadswandeling toch de toren in wilden gaan.
Inderdaad! De mol heeft niet echt veel gemold dit keer. Dat hebben de kandidaten wel voor haar gedaan.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:35 schreef DaMart het volgende:
Toch een beetje een tegenvaller dit seizoen van WIDM. Een mol die voornamelijk hulp kreeg van anderen bij het leeghalen van de pot en maar 2 echte molacties had (dat krijtje en die pijl claimen).
Matig seizoen dus.
twitter:MolNieuws twitterde op vrijdag 09-03-2012 om 08:08:112.105.000 kijkers trok de laatste uitzending van #WIDM ! Prachtige cijfers dit seizoen! Top!! reageer retweet
2.1 miljoentwitter:artrooijakkers twitterde op vrijdag 09-03-2012 om 08:08:34Wow,wat waren jullie gister met veel bij #widm: 2,1 miljoen kijkers!Dank voor alle reacties & -ook wat mij betreft- op naar volgend seizoen! reageer retweet
Montage, a la, maar een Mol die nooit molt en zelfs wanneer ze oortjes tot haar beschikking heeft afhankelijk is van een onnavolgbare actie van Tim om de pot leeg te krijgen (waarmee ik volledig op het spoor van de 'mol' ben geraakd, maarja, je moet toch ook wel érgens vanuit kunnen gaan), hoe kan je die nog Mol noemen?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 09:12 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Lekker negatief allemaal...
De montage is wellicht wat vergezocht soms, helaas hoort dat ook een beetje bij het spel. Als ze alles gewoon laten zien weet je al in aflevering 2 wie de mol is.
Denk ook dat het dit seizoen aan de opdrachten ligt, niet altijd even makkelijk om onopvallend te mollen.
George was pas een slechte molquote:Op vrijdag 9 maart 2012 09:21 schreef iggyinthehouse het volgende:
Vond het beetje een teleurstelling gisteravond...geen goede serie dit jaar, geen goeie mol
(ik denk terug aan de tijden met George)...
Helemaal mijn beleving inderdaad. Toen ik dit hoorde ben ik ook gaan denken al heeft AM nooit op mijn mollenlijstje gestaan..quote:Op vrijdag 9 maart 2012 09:13 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik denk dat veel mensen, waaronder ik, afgelopen twee afleveringen pas wakker werden geschud uit hun Liesbeth tunnel door een opmerking van Liesbeth of Hadewych.
Tussen neus en lippen door liet één van die twee weten dat, onder de deelnemers, Anne-Marie al heel snel verdacht werd.
Dit omdat Anne-Marie zichzelf in het begin afzonderde van de groep, maar later ineens over-enthousiast aanwezig was, ook zou ze in het begin niet fanatiek op zoek zijn geweest naar informatie voor haar mollenboekje, maar in een later stadium weer wel.
Die transformatie werd als zeer verdacht beschouwd binnen de groep.
Echter, dat hebben wij als televisie kijkers totaal niet mee gekregen!
In plaats daarvan heb ik het gevoel dat we echt de kant op werden gestuurd van Liesbeth en Tim, hoewel die twee daar deels ook zelf om vroegen met hun ontzettende (naar nu blijkt onbewuste) geklooi.
Deze groep was mij eigenlijk totaal onbekend hoor, volgens mij weinig verschil tussen onbekende mensen uit het publiek of C sterren.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 09:25 schreef Jivis het volgende:
Ik ben benieuwd of er ooit weer een ècht goede mol komt. Sinds de seizoenen dat ze het met BN'ers doen zijn er alleen maar middelmatige geweest. Moet misschien een signaal voor de makers zijn om het gewoon met onbekende mensen te doen.
Patrick heeft toch vooral in de eerste afleveringen wel een aantal aardige acties gedaan waaruit je kon afleiden dat hij de Mol was (bij het ravijn, het raden van de borden en het plaatsen van een jaartal op de muur. verderop oa nog zwarte foto's en een weliswaar wat overdreven geacteerde vondst van de vrijstelling ten koste van de pot), en niet vaak echt enorme kandidatenacties gedaan.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 09:25 schreef Jivis het volgende:
Ik ben benieuwd of er ooit weer een ècht goede mol komt. Sinds de seizoenen dat ze het met BN'ers doen zijn er alleen maar middelmatige geweest. Moet misschien een signaal voor de makers zijn om het gewoon met onbekende mensen te doen.
Tim had ons uiteindelijk al gewaarschuwd in zijn introfilmpje: hij kan ergens heel enthousiast over zijn, maar ook in 1 klap al zijn concentratie ergens op verliezen. Dat gebeurde hem steeds, en achteraf kon je in de laatste afleveringen ook wel oprechte frustratie daarover zien bij hem (voor -500 van de brug af, kunstgeschiedenisstudenten die niks weten en de blijdschapd at hij eindelijk iets goed deed bij het doolhof).quote:Op vrijdag 9 maart 2012 09:28 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Deze groep was mij eigenlijk totaal onbekend hoor, volgens mij weinig verschil tussen onbekende mensen uit het publiek of C sterren.
Het bedrag triggered mensen gewoon niet om het spel maximaal te spelen lijkt het. Tim die zoveel weg speelt zal dat minder snel doen als het bedrag hem echt aanspreekt.
IJsland is ook Europaquote:Op vrijdag 9 maart 2012 09:30 schreef emzor1994 het volgende:
Het is trouwens wel duidelijk zichtbaar dat de publieke omroep aan het bezuinigen is
De pot is niet alleen laag doordat de kandidaten slecht waren, maar als je het vergelijkt met de eerste paar seizoenen waar ze soms wel 5000 of 10.000 euro voor een opdracht konden verdienen, wordt dat ook steeds minder.
Bovendien blijven ze lekker goedkoop in Europa (en IJsland dan, maar redelijk dichtbij).
Ja duh, de pot was in andere seizoenen ook hoger als dit en dat was gebeurdquote:Op vrijdag 9 maart 2012 09:32 schreef ohnikua het volgende:
[..]
IJsland is ook Europa
En de pot was niet lager dan de laatste jaren geweest als Tim gewoon rood had gestemd
Ja okee, maar deze ene fout van Tim heeft meer geld gekost dan er uiteindelijk in heel de pot heeft gezeten..quote:Op vrijdag 9 maart 2012 09:36 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ja duh, de pot was in andere seizoenen ook hoger als dit en dat was gebeurd
Denk ik juist wel. De AVRO heeft ervoor gezorgd dat de kans heel groot was dat dit zou gebeuren door AM mee te laten luisteren (wat ik trouwens echt stom vind, als mol moet je eigenlijk gewoon anticiperen op wat je gewoon zelf waarneemt. Het is logisch als je de opdracht van tevoren te horen krijgt, maar als mol moet je dan zelf je manipulatieve skillz tevoorschijn halen)quote:Op vrijdag 9 maart 2012 09:37 schreef ohnikua het volgende:
[..]
Ja okee, maar deze ene fout van Tim heeft meer geld gekost dan er uiteindelijk in heel de pot heeft gezeten..
EDIT: Dat heeft dan dus niet zoveel met de AVRO te maken gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |