abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108888546
Heb trouwens nu pas door dat ze de volgorde van het onderhandelen hebben omgegooid, dat is wel zeer triest want op die manier kon je er sowieso niets van maken als kijker.

Tim zat dus waarschijnlijk eerst met Frits en toen pas met Anne-Marie (dan is het nog een grote faalactie van Tim en zeker dat hij dan nog niet de finale weet te halen, aangezien hij dan de enige is van de kandidaten die weet wat er werkelijk gebeurd is).
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_108888554
quote:
3s.gif Op donderdag 8 maart 2012 21:42 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Alleen Hadewijch vond ik geweldig tof :D.
En Frits!!!
Maarten was ook leuk!
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  donderdag 8 maart 2012 @ 23:42:55 #203
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_108888576
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 23:38 schreef Madame_Paon het volgende:
Maar dat de mol weinig hoefde te doen omdat de kandidaten zelf al genoeg verpestten, ligt niet aan de mol, maar aan het programma.
Ze moeten het aanpassen zodat de mol meer te doen heeft.
Dat ligt zeker niet alleen aan de mol. Het wordt inderdaad tijd dat de kandidaten weer eens het spel gaan spelen en niet dom en verdacht gaan lopen doen. Maar ik blijf bij mijn mening dat de mol zelfs dan alsnog opdrachten zelf ook moet verpesten en dus niet zoals nu zelf nog het meeste aan de opdrachten heeft bijgedragen (bij een aantal van de opdrachten).

Sowieso vind ik dat ze de hele geld uit de pot opdrachten gewoon moeten schrappen. Het was de spannendste en leukste opdracht van het seizoen. Maar het mag toch nooit zo zijn dat een mol lekker geld in de pot gaat brengen omdat het er toch wel uitgaat.

Geld uit de pot mag overigens wel, maar dan binnen opdrachten zelf. Dus de -500 euro zoals ze nu bijvoorbeeld zijn gebruikt.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  donderdag 8 maart 2012 @ 23:44:58 #204
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_108888664
Die "jongenshint" klopt dus ook niet, want je spreekt haar achternaam blijkbaar uit als Joeng.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  donderdag 8 maart 2012 @ 23:46:52 #205
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_108888758
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 23:44 schreef Madame_Paon het volgende:
Die "jongenshint" klopt dus ook niet, want je spreekt haar achternaam blijkbaar uit als Joeng.
Ik vond Art er ook wel erg snel overheen stappen, alsof hij het zelf ook niet bewust gedaan had. Het kan nog steeds dat het een hint is, maar wel gek dat die het dan zo tussen neus en lippen door doet.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  donderdag 8 maart 2012 @ 23:52:24 #206
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_108888994
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2012 23:42 schreef roos85 het volgende:

En Frits!!!
Maarten was ook leuk!
Frits vond ik ook erg leuk hij was vanavond bij Boulevard in een filmpje en Hadewych in de studio.
  donderdag 8 maart 2012 @ 23:53:19 #207
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_108889036
Ik denk dat hij volgend seizoen ook de groep met "Jongens" aanspreekt. Het was puur toevallig.

Al met al heb ik me tot aan de ontknoping wel vermaakt.
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
  donderdag 8 maart 2012 @ 23:56:01 #208
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_108889150
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 23:53 schreef jcdragon het volgende:
Ik denk dat hij volgend seizoen ook de groep met "Jongens" aanspreekt. Het was puur toevallig.

Al met al heb ik me tot aan de ontknoping wel vermaakt.
Die kans is vrij groot dat het iets standaards is. Heb mezelf ook zeer goed vermaakt totaan vorige week. De ontknoping is zoals gewoonlijk een stuk minder vermakelijk. Buiten de winnaar dan.
pi_108889376
Matige mol.
  vrijdag 9 maart 2012 @ 00:03:25 #210
313940 Timmy_Turner
Le Capitaine
pi_108889448
Slechte mol zeg, heeft zelf echt geen fuck gedaan. En dan net doen alsof ze zo'n goede mol was :')

Achteraf echt het slechste seizoen Widm ooit, nog slechter dan seizoen 10 :')
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
pi_108889463
Beetje een deceptie :')
Ja doei.
pi_108889934
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 23:42 schreef Redefine het volgende:

[..]

Dat ligt zeker niet alleen aan de mol. Het wordt inderdaad tijd dat de kandidaten weer eens het spel gaan spelen en niet dom en verdacht gaan lopen doen. Maar ik blijf bij mijn mening dat de mol zelfs dan alsnog opdrachten zelf ook moet verpesten en dus niet zoals nu zelf nog het meeste aan de opdrachten heeft bijgedragen (bij een aantal van de opdrachten).

Sowieso vind ik dat ze de hele geld uit de pot opdrachten gewoon moeten schrappen. Het was de spannendste en leukste opdracht van het seizoen. Maar het mag toch nooit zo zijn dat een mol lekker geld in de pot gaat brengen omdat het er toch wel uitgaat.

Geld uit de pot mag overigens wel, maar dan binnen opdrachten zelf. Dus de -500 euro zoals ze nu bijvoorbeeld zijn gebruikt.
Zelf denk ik dat er wel een verschil is tussen mollende kandidaten (Nadja, Joris, Sebastiaan, Art) en kandidaten die door onkunde (Liesbeth, Tim) opdrachten verknallen.

Inderdaad dienen ze het te schrappen dat al het geld uit de pot gaat (zeker als de mol dit als overwinning gaat claimen, en ook nog bij eerdere opdrachten de kandidaat speelt, terwijl een kandidaat ervoor verantwoordelijk is).

Het is trouwens wel triest gesteld dat het krijtje en de vuurpijl als beste wapenfeiten naar voren komen (opdrachten waarbij er dus gewoon geld in de pot is gekomen, 3.500 Euro en dus bijna 30% van de totale pot).
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  vrijdag 9 maart 2012 @ 00:16:44 #213
189229 Eva4Evah
Niet teveel zuipen
pi_108889950
Nou net teruggekeken en tja, wat zullen we ervan zeggen. Dacht dat het Liesbeth was. Maar het is niet echt zo van what the fuck het is AM, ze heeft echt weinig 'molligs' uitgehaald. Dusja, hmpf.
  vrijdag 9 maart 2012 @ 00:42:24 #214
19350 gohan16
Inmiddels 26
pi_108890726
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 19:59 schreef gohan16 het volgende:
Liesbeth LAST = laatste = verliezer

Annemarie ACTION = mol van molacties

Hadewych HERO = winnaar

?
_O_
I used to be schizofrenic, but we're okay now.
  vrijdag 9 maart 2012 @ 00:44:14 #215
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_108890772
Ik vond het een tof seizoen en een toffe mol.

_O_ de onderhandelingsopdracht _O_
pi_108890824
Is het jullie opgevallen dat er vanavond een foutje in de uitzending zat?

Ze zeiden dat AM de Mol was, maar dat klopt natuurlijk niet. Alwéér een domme fout van de programmamakers.
pi_108890919
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 23:41 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Heb trouwens nu pas door dat ze de volgorde van het onderhandelen hebben omgegooid, dat is wel zeer triest want op die manier kon je er sowieso niets van maken als kijker.

Tim zat dus waarschijnlijk eerst met Frits en toen pas met Anne-Marie (dan is het nog een grote faalactie van Tim en zeker dat hij dan nog niet de finale weet te halen, aangezien hij dan de enige is van de kandidaten die weet wat er werkelijk gebeurd is).
Hmm, ik weet niet of dat waar is hoor. Als het zo is dat ze e volgorde hebben omgegooid, zou dat wel heel matig zijn.
pi_108890977
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 00:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
Slechte mol zeg, heeft zelf echt geen fuck gedaan. En dan net doen alsof ze zo'n goede mol was :')
Ze heeft zelfs dingen gedaan - die ze helemaal niet had hoeven doen - die geld hebben opgeleverd. Zij was bijv degene die Tim en William tegenhield toen ze na de stadswandeling toch de toren in wilden gaan.
pi_108891274
Ik heb die hele opdracht op de fiets en met dat I AM op de muur gemist geloof ik. Welke ep was dat?
pi_108891320
Anti climax zeg. Was het bericht van het AD vanmiddag toch waar, dat er op wikipedia al stond dat AM de mol is en Hadewych de winnaar.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  vrijdag 9 maart 2012 @ 01:10:02 #221
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_108891339
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 01:06 schreef Tegan het volgende:
Ik heb die hele opdracht op de fiets en met dat I AM op de muur gemist geloof ik. Welke ep was dat?
Aflevering 4
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
pi_108891362
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 01:10 schreef jcdragon het volgende:

[..]

Aflevering 4
Thanks. Morgen even terugkijken :).
pi_108891492
Het I AM had ik wel gezien, maar toen bedacht ik me dat dat geen hint kon zijn. De laatste jaren zijn die hints meestal heel ver gezocht, dus deze vond ik veel te opvallend.

Je kon 'm lezen als 'ik ben', zoals Art zei, maar ook als 'ik, Anne Marie'.
  vrijdag 9 maart 2012 @ 02:20:53 #224
143001 Prospera
Verfrissend
pi_108892207
quote:
11s.gif Op donderdag 8 maart 2012 23:02 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Ja terwijl Hade zegt ik heb gegooid met dat pijltje ...zegt Annemarie nee ik heb geschoten wel slim van Annemaie en beetje dom van Hade.
Misschien wel heel slim van Hadewich omdat ze toen wist dat Anne Marie de mol was en zij zodoende alle vragen goed heeft kunnen beantwoorden en uiteindelijk de winnaar is geworden.
Alles wordt tussen de regels bepaald.
  vrijdag 9 maart 2012 @ 02:37:01 #225
96116 ralfseltje
Sitting on a cornflake
pi_108892336
quote:
15s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 00:52 schreef k_man het volgende:

[..]

Ze heeft zelfs dingen gedaan - die ze helemaal niet had hoeven doen - die geld hebben opgeleverd. Zij was bijv degene die Tim en William tegenhield toen ze na de stadswandeling toch de toren in wilden gaan.
Dit klopt toch? AM hield ze tegen toen ze naar binnen wilden gaan? Een van de redenen dat Am niet mijn mol was. Slechtste mol ooit wmb. Krijtje was leuk, maar haalde niks uit. Pijl en boog was een hele mooie molactie, verder heeft ze niks gedaan?

[ Bericht 0% gewijzigd door ralfseltje op 09-03-2012 02:49:20 ]
  vrijdag 9 maart 2012 @ 02:51:00 #226
96116 ralfseltje
Sitting on a cornflake
pi_108892409
Vooral die onderhandelingen. Als je mee mag luisteren met de rest van de gesprekken is het toch geen kunst om de uitslag te sturen naar jouw voorkeur?
pi_108892503
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 21:35 schreef DaMart het volgende:
Toch een beetje een tegenvaller dit seizoen van WIDM. Een mol die voornamelijk hulp kreeg van anderen bij het leeghalen van de pot en maar 2 echte molacties had (dat krijtje en die pijl claimen).

Matig seizoen dus -O-.
Inderdaad! De mol heeft niet echt veel gemold dit keer. Dat hebben de kandidaten wel voor haar gedaan.
Die pijl claimen was briljant. Alleen als Hadewych zeker wist dat het haar pijl was, dan had zij hier een sterke hint gekregen. Maar dan nog, er is altijd twijfel. Dat krijtje was leuk bedacht, maar heeft uiteindelijk geen zoden aan de dijk gezet, omdat ze toch maar met 1 krijtje aan het schrijven waren.

En dan gaat ze ook nog helpen geld in de pot te doen zodat ze dat bij de onderhandelingsopdracht weg kan spelen. De enige die het geld weggespeeld heeft daar is Tim en niet de mol. Als Tim gewoon rood gestemd had (zoals een kandidaat zou doen) was de schade beperkt. Wel een goed dwaalspoor van hem voor de kijkers, maar daarvoor eigenlijk een beetje te duur.
Wie zijn doel voorbijstreeft, mist het evenzeer als hij, die het niet bereikt
pi_108892802
net even de herhaling teruggekeken.

Leuk voor Hadewych :Y

Maar Annemarie de mol :{

:r :N
pi_108892965
Voor het eerst dat ik een seizoen ook echt -live-gevolgd heb ipv terug gekeken, maar wat vond ik die AM Jung toch een irritant mens. Ze heeft imo veel te veel verdachte momenten gehad, wanneer het niet eens nodig was. Qua deelnemers vond ik het ook al zo'n matig seizoen. Hadewych viel mij als laatst wel erg op, kende ik in het begin totaal niet, maar wel een fanatieke dame :) Van de heren vond ik Frits idd ook het beste.

Hopelijk volgend jaar weer een betere "cast" En een betere mol w/
pi_108893123
Anne-Marie, zoals voorspelt *O*
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 9 maart 2012 @ 08:09:52 #231
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_108893130
MolNieuws twitterde op vrijdag 09-03-2012 om 08:08:11 2.105.000 kijkers trok de laatste uitzending van #WIDM ! Prachtige cijfers dit seizoen! Top!! reageer retweet
artrooijakkers twitterde op vrijdag 09-03-2012 om 08:08:34 Wow,wat waren jullie gister met veel bij #widm: 2,1 miljoen kijkers!Dank voor alle reacties & -ook wat mij betreft- op naar volgend seizoen! reageer retweet
2.1 miljoen _O_
pi_108894095
Niet het sterkste seizoen, helaas.
pi_108894130
Hoi, ik ben Annemarie en ik gooide een krijtje weg. En Tim en Liesbeth waren de Mol.

Pfffff
pi_108894143
Lekker negatief allemaal...

De montage is wellicht wat vergezocht soms, helaas hoort dat ook een beetje bij het spel. Als ze alles gewoon laten zien weet je al in aflevering 2 wie de mol is.

Denk ook dat het dit seizoen aan de opdrachten ligt, niet altijd even makkelijk om onopvallend te mollen.
  vrijdag 9 maart 2012 @ 09:13:58 #235
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_108894174
Ik denk dat veel mensen, waaronder ik, afgelopen twee afleveringen pas wakker werden geschud uit hun Liesbeth tunnel door een opmerking van Liesbeth of Hadewych.
Tussen neus en lippen door liet één van die twee weten dat, onder de deelnemers, Anne-Marie al heel snel verdacht werd.
Dit omdat Anne-Marie zichzelf in het begin afzonderde van de groep, maar later ineens over-enthousiast aanwezig was, ook zou ze in het begin niet fanatiek op zoek zijn geweest naar informatie voor haar mollenboekje, maar in een later stadium weer wel.
Die transformatie werd als zeer verdacht beschouwd binnen de groep.

Echter, dat hebben wij als televisie kijkers totaal niet mee gekregen!
In plaats daarvan heb ik het gevoel dat we echt de kant op werden gestuurd van Liesbeth en Tim, hoewel die twee daar deels ook zelf om vroegen met hun ontzettende (naar nu blijkt onbewuste) geklooi.
pi_108894269
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 09:12 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Lekker negatief allemaal...

De montage is wellicht wat vergezocht soms, helaas hoort dat ook een beetje bij het spel. Als ze alles gewoon laten zien weet je al in aflevering 2 wie de mol is.

Denk ook dat het dit seizoen aan de opdrachten ligt, niet altijd even makkelijk om onopvallend te mollen.
Montage, a la, maar een Mol die nooit molt en zelfs wanneer ze oortjes tot haar beschikking heeft afhankelijk is van een onnavolgbare actie van Tim om de pot leeg te krijgen (waarmee ik volledig op het spoor van de 'mol' ben geraakd, maarja, je moet toch ook wel érgens vanuit kunnen gaan), hoe kan je die nog Mol noemen?

Zelfs nu het afgelopen is vind ik Tim en Liesbeth nog meer de Mol dan Annemarie. Het is eigenlijk wat Tim al zei bij een executie: 'misschien ben ik zelf wel de Mol en moeten ze het me nog vertellen.'

Ik wacht daar nog steeds op.
pi_108894342
Verder, BN-ers of niet BN-ers maakt me niet zoveel uit, maar een groep met 9 kandidaten die ook echt een beetje het spel snappen is toch niet zoveel gevraagd?

Dat waren dit seizoen uiteindelijk alleen Frits en Maarten, en een wat doorgedraaide William.

Tim en Dio waren hilarisch, maar iemand die op zo'n moment groen stemt en iemand die nú nog verrast aan Annemarie vraagt of zij dan al wist dat er VIKING moest staan, tsja :D
  vrijdag 9 maart 2012 @ 09:21:42 #238
267282 iggyinthehouse
the man from outta space
pi_108894363
Vond het beetje een teleurstelling gisteravond...geen goede serie dit jaar, geen goeie mol

(ik denk terug aan de tijden met George)...
  vrijdag 9 maart 2012 @ 09:24:09 #239
133369 Jivis
Critikut
pi_108894413
Vreemd dat ze helemaal voorbij gingen aan die kwartetopdracht. Dat Annemarie daar een vrijstelling wegkaapte vond ik dan wèl weer een goede molactie.
Amen.
pi_108894424
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 09:21 schreef iggyinthehouse het volgende:
Vond het beetje een teleurstelling gisteravond...geen goede serie dit jaar, geen goeie mol

(ik denk terug aan de tijden met George)...
George was pas een slechte mol :')

Inge en Dennis (seizoen 7 en 8) waren goede mollen!
pi_108894438
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 09:13 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik denk dat veel mensen, waaronder ik, afgelopen twee afleveringen pas wakker werden geschud uit hun Liesbeth tunnel door een opmerking van Liesbeth of Hadewych.
Tussen neus en lippen door liet één van die twee weten dat, onder de deelnemers, Anne-Marie al heel snel verdacht werd.
Dit omdat Anne-Marie zichzelf in het begin afzonderde van de groep, maar later ineens over-enthousiast aanwezig was, ook zou ze in het begin niet fanatiek op zoek zijn geweest naar informatie voor haar mollenboekje, maar in een later stadium weer wel.
Die transformatie werd als zeer verdacht beschouwd binnen de groep.

Echter, dat hebben wij als televisie kijkers totaal niet mee gekregen!
In plaats daarvan heb ik het gevoel dat we echt de kant op werden gestuurd van Liesbeth en Tim, hoewel die twee daar deels ook zelf om vroegen met hun ontzettende (naar nu blijkt onbewuste) geklooi.
Helemaal mijn beleving inderdaad. Toen ik dit hoorde ben ik ook gaan denken al heeft AM nooit op mijn mollenlijstje gestaan.. :@

Beste aanwijzing blijkt altijd nog dat iemand die door het camerawerk veel als mol wordt weg gezet het NOOIT is. (hier ben ik al meerdere malen mee de tuin in gegaan). De andere constante factor is dat de Mol altijd door middel van regie totaal niet op de voorgrond wordt geplaatst.
  vrijdag 9 maart 2012 @ 09:25:28 #242
133369 Jivis
Critikut
pi_108894445
Ik ben benieuwd of er ooit weer een ècht goede mol komt. Sinds de seizoenen dat ze het met BN'ers doen zijn er alleen maar middelmatige geweest. Moet misschien een signaal voor de makers zijn om het gewoon met onbekende mensen te doen.
Amen.
pi_108894512
quote:
9s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 09:25 schreef Jivis het volgende:
Ik ben benieuwd of er ooit weer een ècht goede mol komt. Sinds de seizoenen dat ze het met BN'ers doen zijn er alleen maar middelmatige geweest. Moet misschien een signaal voor de makers zijn om het gewoon met onbekende mensen te doen.
Deze groep was mij eigenlijk totaal onbekend hoor, volgens mij weinig verschil tussen onbekende mensen uit het publiek of C sterren.

Het bedrag triggered mensen gewoon niet om het spel maximaal te spelen lijkt het. Tim die zoveel weg speelt zal dat minder snel doen als het bedrag hem echt aanspreekt.
pi_108894513
quote:
9s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 09:25 schreef Jivis het volgende:
Patrick heeft toch vooral in de eerste afleveringen wel een aantal aardige acties gedaan waaruit je kon afleiden dat hij de Mol was (bij het ravijn, het raden van de borden en het plaatsen van een jaartal op de muur. verderop oa nog zwarte foto's en een weliswaar wat overdreven geacteerde vondst van de vrijstelling ten koste van de pot), en niet vaak echt enorme kandidatenacties gedaan.
pi_108894579
Het is trouwens wel duidelijk zichtbaar dat de publieke omroep aan het bezuinigen is :')
De pot is niet alleen laag doordat de kandidaten slecht waren, maar als je het vergelijkt met de eerste paar seizoenen waar ze soms wel 5000 of 10.000 euro voor een opdracht konden verdienen, wordt dat ook steeds minder.
Bovendien blijven ze lekker goedkoop in Europa (en IJsland dan, maar redelijk dichtbij).
pi_108894599
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 09:28 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Deze groep was mij eigenlijk totaal onbekend hoor, volgens mij weinig verschil tussen onbekende mensen uit het publiek of C sterren.

Het bedrag triggered mensen gewoon niet om het spel maximaal te spelen lijkt het. Tim die zoveel weg speelt zal dat minder snel doen als het bedrag hem echt aanspreekt.
Tim had ons uiteindelijk al gewaarschuwd in zijn introfilmpje: hij kan ergens heel enthousiast over zijn, maar ook in 1 klap al zijn concentratie ergens op verliezen. Dat gebeurde hem steeds, en achteraf kon je in de laatste afleveringen ook wel oprechte frustratie daarover zien bij hem (voor -500 van de brug af, kunstgeschiedenisstudenten die niks weten en de blijdschapd at hij eindelijk iets goed deed bij het doolhof).

Maar een nieuw systeem dat bepaalt hoe goed een kandidaat is en hoe goed een Mol, zou wel toe te juichen zijn idd
pi_108894633
quote:
99s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 09:30 schreef emzor1994 het volgende:
Het is trouwens wel duidelijk zichtbaar dat de publieke omroep aan het bezuinigen is :')
De pot is niet alleen laag doordat de kandidaten slecht waren, maar als je het vergelijkt met de eerste paar seizoenen waar ze soms wel 5000 of 10.000 euro voor een opdracht konden verdienen, wordt dat ook steeds minder.
Bovendien blijven ze lekker goedkoop in Europa (en IJsland dan, maar redelijk dichtbij).
IJsland is ook Europa :)

En de pot was niet lager dan de laatste jaren geweest als Tim gewoon rood had gestemd
pi_108894750
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 09:32 schreef ohnikua het volgende:

[..]

IJsland is ook Europa :)

En de pot was niet lager dan de laatste jaren geweest als Tim gewoon rood had gestemd
Ja duh, de pot was in andere seizoenen ook hoger als dit en dat was gebeurd :P
pi_108894786
quote:
99s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 09:36 schreef emzor1994 het volgende:

[..]

Ja duh, de pot was in andere seizoenen ook hoger als dit en dat was gebeurd :P
Ja okee, maar deze ene fout van Tim heeft meer geld gekost dan er uiteindelijk in heel de pot heeft gezeten..

EDIT: Dat heeft dan dus niet zoveel met de AVRO te maken gehad
pi_108894873
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 09:37 schreef ohnikua het volgende:

[..]

Ja okee, maar deze ene fout van Tim heeft meer geld gekost dan er uiteindelijk in heel de pot heeft gezeten..

EDIT: Dat heeft dan dus niet zoveel met de AVRO te maken gehad
Denk ik juist wel. De AVRO heeft ervoor gezorgd dat de kans heel groot was dat dit zou gebeuren door AM mee te laten luisteren (wat ik trouwens echt stom vind, als mol moet je eigenlijk gewoon anticiperen op wat je gewoon zelf waarneemt. Het is logisch als je de opdracht van tevoren te horen krijgt, maar als mol moet je dan zelf je manipulatieve skillz tevoorschijn halen)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')