SPOILER: exitplaatjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Wie is de Mol? - Aflevering 9
Anne-Marie
Hadewych
Liesbeth
Tussenstand:
De uitslagen van de poll worden gebruikt in de wekelijkse Molspecials op de FP. Deze verschijnen elke vrijdag om 20:30 uur en bevatten columns van Molkenners over de identiteit van De Mol. Iedere week wordt er een nieuwe poll in de topicreeks én de specials gezet.
FOK! op het spoor van De Mol 2012 - Aflevering 9Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
Omdat Liesbeth veel meer geld heeft verspeeldquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:28 schreef tochweerhenk het volgende:
Wat ik goed vond: Ze bleef echt onverdacht, pas de laatste 2 afleveringen begon ik haar wat te verdenken.
Dat ze die pijl claimde was geniaal. Ook dat krijtje weggooien en op het hoofd schrijven was leuk gedaan.
Dat met dat hoofd op het geld was ook wel mooi. Dat kan je natuurlijk niet te duidelijk maken.
Maar ze liet te veel aan de andere kandidaten over. Dat is toch jammer.
Neuh, was wel te verwachten. Dat vind ik erbij horen. George wist bij een bepaalde opdracht ook welke antwoorden de anderen hadden gegeven.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:25 schreef Vijf_voor het volgende:
Beetje flauw dat de mol kan meeluisteren tijdens de onderhandelingen
Dat zie je afgelopen jaren steeds meer ja. Met als hoogtepunt Kim.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:28 schreef tochweerhenk het volgende:
Maar ze liet te veel aan de andere kandidaten over. Dat is toch jammer.
Beter nietquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:29 schreef roos85 het volgende:
Tot volgend jaar, in hopelijk ons eigen subforum
En dat heeft de serie leuk gemaakt.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:29 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Maargoed, conclusie; Liesbeth is echt oerdom en erg achterlijk.
Als je het daar mee moet doen als mol zijnde..quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:25 schreef Melleyn het volgende:
Nou dat was het danActies lijken ieder jaar minder te worden.
Vond alleen het krijtje, de pijl en het geld wel tof
Eet smakelijk.quote:
Eens, ik vond Anne Marie wel een betere mol dan Kim hoor.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:29 schreef Gnieperd het volgende:
[..]
Dat zie je afgelopen jaren steeds meer ja. Met als hoogtepunt Kim.
Tijdgebrek denk ik. Alleen vind ik 'anderen niet tegenhouden/helpen' niet echt mol acties.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:28 schreef tochweerhenk het volgende:
http://avro.nl/wieisdemol/afleveringen/aflevering10.aspx
Deze 4 acties vond ik nog niet eens zo slecht. Waarom lieten ze dit niet zien????
Zij en Tim waren het hoogtepunt qua dat idd.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:29 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Maargoed, conclusie; Liesbeth is echt oerdom en erg achterlijk.
Wel die pijl geclaimd. Daardoor heeft ze toch wel wat verdenkingen van haar afgehouden.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:30 schreef TNA het volgende:
Ze heeft een krijtje weggegooidRonduit waardeloos.
Dat vond ik er dan weer tof uitzien, zo met die groep achter haar.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:30 schreef TNA het volgende:
Ze heeft een krijtje weggegooidRonduit waardeloos.
Dit is nog het ergste van alles.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:29 schreef n0ir het volgende:
Anne Marie had die onderhandelingsopdracht wel slecht aangepakt zeg.
Als Tim niet uit het niets een ontzettende kronkel in z'n hersens had gekregen was de pot intact gebleven en was er niets dat ze had kunnen doen.
Dat was echt heel slim.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:31 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Wel die pijl geclaimd. Daardoor heeft ze toch wel wat verdenkingen van haar afgehouden.
Dat vind ik weer mindere kandidaten, die overdreven gaan nep-mollenquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:28 schreef Jivis het volgende:
[..]
Omdat Liesbeth veel meer geld heeft verspeeld.
Oh ja, die pijl. Pijl en krijtje. Hoeraquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:31 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Wel die pijl geclaimd. Daardoor heeft ze toch wel wat verdenkingen van haar afgehouden.
Was wel gaaf geweest als iemand die kop van AM op het geld had gevonden.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:32 schreef n0ir het volgende:
Was wel gaaf geweest als Hadewych wist dat het haar pijl was en als gevolg daarvan op Anne Marie ging zitten en won.
Zat ik mij ook te bedenkenquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:33 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Was wel gaaf geweest als iemand die kop van AM op het geld had gevonden.
Ja dat is wel zo! Het blijven nepbiljetten, die zou ik toch wel bekijken voor de lolquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:33 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Was wel gaaf geweest als iemand die kop van AM op het geld had gevonden.
Ik heb die AJ op de boot op geen een site gezien geloof ik.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:33 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik vond de visuele aanwijzingen (initialen) overigens erg slap.
Maar kom op, AJ. Het staat niet eens naast elkaar. Je kan er van alles in zien. Erg slap.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:33 schreef tochweerhenk het volgende:
Dat mensen die niet hebben gezien.
[ afbeelding ]
Mensen die niet op elke flits van elke aflevering inzoomen.
ja, kom op dit zijn geen aanwijzingen idd. Als ze nou de letters van JUNG daar door elkaar husselen ofzoquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:33 schreef tochweerhenk het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, een doorgewinterde actrice die vang je nooit als mol natuurlijk, hopelijk kiezen ze volgend jaar wat meer "normale" mensen!quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:32 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Gaat Liesbeth het volgend jaar presenteren? Net als Art een gigantische nepmol.
Nouja, Hade verdacht haar wel, dus aandacht naar de mol trekken zou eigenlijk veel dommer zijn!quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:32 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat was echt heel slim.
Toch stom van Hade dat ze daar zo snel in mee ging.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Volgens mij zei Art dat wel op het eind.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:35 schreef Guanabana het volgende:
Maar was dat 'jongens' nou wel of geen hint?
Die vrouw lijkt overigens nog wel een beetje op Liesbeth.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:33 schreef tochweerhenk het volgende:
[ afbeelding ]
Wel mee eens. Enige wat me positief opviel was dan dat geld met het hoofd van AM.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:35 schreef DaMart het volgende:
Toch een beetje een tegenvaller dit seizoen van WIDM. Een mol die voornamelijk hulp kreeg van anderen bij het leeghalen van de pot en maar 2 echte molacties had (dat krijtje en die pijl claimen).
Matig seizoen dus.
Jung-ens.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:35 schreef Guanabana het volgende:
Maar was dat 'jongens' nou wel of geen hint?
Was jij het die dat zei ?quote:
Idd niks boeiends verderquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:32 schreef tochweerhenk het volgende:
Er staan niet meer extra verborgen aanwijzingen op de site geloof ik. Lekker weer.
Ik vond haar arrogantie tijdens de uitzending tenenkrommend ergerlijkquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:37 schreef Mansjester het volgende:
Wat een anti climax weer, precies waarom ik eigenlijk zo'n hekel aan WIDM heb![]()
Anne Marie die op zo'n arrogante wijze vertelt wat voor geniale acties ze wel niet heeft uitgevoerd, terwijl het geen reet voorstelt. Hoeveel mollenacties heeft ze nou gedaan? Nu ben ik er wel over uit: Dit was het laatste jaar WIDM voor mij. Een programma waar het de bedoeling is dat de mol mollensstreken uithaalt: Ik heb ze amper gezien. En ik neem aan dat dit nog de "beste" acties waren, en in alle opdrachten helemaal niet is gemold![]()
Wat was er met Marit in beeld?quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:38 schreef tochweerhenk het volgende:
En de grootste faal dit jaar: de montage. Marit in beeld, die knuffel waaraan je het eigenlijk kon aflezen dat Hadewych de winnaar was.
Tijdens de promo voor de volgende aflevering zag je de executie met een laptop met een rood scherm, en vooraf kon je al zien dat Marit was ingetypt op de laptop en daarom viel ze dus af.quote:
quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:39 schreef Steve het volgende:
[..]
Dat ze een rood scherm zou gaan krijgen.
Oh ja, thanksquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:40 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Tijdens de promo voor de volgende aflevering zag je de executie met een laptop met een rood scherm, en vooraf kon je al zien dat Marit was ingetypt op de laptop en daarom viel ze dus af.
Ik mis de mollenacties: Daar waar het in dit programma om draait....quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik mis de Victoria Koblenko's, de Marc-Maries...
Victoria.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:40 schreef Tha_Erik het volgende:
De groep zelf was ook gewoon suf. Allemaal te vriendschappelijk en leuke familie enzo.
Ik had ook weinig met de groep dit jaar.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:40 schreef Tha_Erik het volgende:
De groep zelf was ook gewoon suf. Allemaal te vriendschappelijk en leuke familie enzo.
En dat doet elke mol elk jaar weer.. alsof het allemaal zo briljant isquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:38 schreef TNA het volgende:
[..]
Ik vond haar arrogantie tijdens de uitzending tenenkrommend ergerlijk
Wedden dat ze die acties ook niet zelf verzinnen maar dat de productie een handje mee helpt?quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:41 schreef NLGooner het volgende:
[..]
En dat doet elke mol elk jaar weer.. alsof het allemaal zo briljant is
Alleen Hadewijch vond ik geweldig tofquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik had ook weinig met de groep dit jaar.
Het is überhaupt een raadsel dat ze nog meer dan 10.000 euro bij elkaar hebben weten te sprokkelen.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:41 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Los van de vriendelijkheid, de groep was niet slim. Met Liesbeth als koningin van de domheid. Ik heb me echt dood lopen ergeren aan haar.
Annemariequote:Op donderdag 5 januari 2012 21:55 schreef Pino112 het volgende:
Op het vliegtuig staat een grote A door die vage tekst heen, is dat iemand nog meer opgevallen?
Echt niet, Anne-Marie heeft zelfstandig met de afstandsbediening een uur van de tijd gehaald!quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:42 schreef Rens-Reith het volgende:
[..]
Wedden dat ze die acties ook niet zelf verzinnen maar dat de productie een handje mee helpt?
Ja, en meer opdrachten die de kandidaten voor de keuze stellen om elkaar te benadelen. Dus met bagage, of met slaapaccomodaties oid.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:42 schreef Bellatrix het volgende:
En er moeten vrijstellingen en jokers gestolen worden, en er moet gestookt worden, ugh, te vriendelijk is gewoon kudt.
Anniekquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:43 schreef tochweerhenk het volgende:
Laatste seizoen waar ik echt van heb genoten was seizoen 8 met Dennis, daarna kwam eigenlijk het nep-mollen in de serie. Het seizoen met Jon was wel leuk met de kandidaten, alleen waren de opdrachten wat saai.
Ja! of zoals die opdracht in 10 toen Frits voor de vrijstelling ging, de hele groep had een hekel aan hem daarna, dat was gewoon mooi.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, en meer opdrachten die de kandidaten voor de keuze stellen om elkaar te benadelen. Dus met bagage, of met slaapaccomodaties oid.
Anniek vond ik juist wel lief.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:44 schreef Maartel het volgende:
[..]
Anniek
Ze hebben ook elk jaar één 'oh, je was dus echt dom?' kandidaat ertussen.
Of Inge, die teerde ook teveel op andermans acties. Al had die volgens mij wel meer gedaan dan Annemarie.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:43 schreef jcdragon het volgende:
Ik zit te twijfelen welke mol ik slechter vind. AM of Patrick of een andere mol.
Die opdrachten zijn tofquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, en meer opdrachten die de kandidaten voor de keuze stellen om elkaar te benadelen. Dus met bagage, of met slaapaccomodaties oid.
Dennis had idd nog wel echte mol actiesquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:43 schreef tochweerhenk het volgende:
Laatste seizoen waar ik echt van heb genoten was seizoen 8 met Dennis, daarna kwam eigenlijk het nep-mollen in de serie. Het seizoen met Jon was wel leuk met de kandidaten, alleen waren de opdrachten wat saai.
Dat moment dat ze tassen gingen verstoppen.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:44 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja! of zoals die opdracht in 10 toen Frits voor de vrijstelling ging, de hele groep had een hekel aan hem daarna, dat was gewoon mooi.
Die lazerde alle enveloppen van de boot. "Nee, op deze verdieping ligt ook niks!"quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:44 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Dennis had idd nog wel echte mol acties
Dat dus. Met grote voorsprong de leukste kandidaat dit seizoenquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Alleen Hadewijch vond ik geweldig tof.
Dit is ook zeker waarquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:44 schreef Maartel het volgende:
[..]
Anniek
Ze hebben ook elk jaar één 'oh, je was dus echt dom?' kandidaat ertussen.
Tim en Frits waren ook tof hoor. Alleen te vriendelijk.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat dus. Met grote voorsprong de leukste kandidaat dit seizoen.
en Frits!quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Alleen Hadewijch vond ik geweldig tof.
Het stomme is dat je er toch weer intrapt.quote:
Dat was geweldig om te zien!quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:45 schreef TNA het volgende:
[..]
Die lazerde alle enveloppen van de boot. "Nee, op deze verdieping ligt ook niks!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |