Dat was echt heel slim.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:31 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Wel die pijl geclaimd. Daardoor heeft ze toch wel wat verdenkingen van haar afgehouden.
Dat vind ik weer mindere kandidaten, die overdreven gaan nep-mollenquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:28 schreef Jivis het volgende:
[..]
Omdat Liesbeth veel meer geld heeft verspeeld.
Oh ja, die pijl. Pijl en krijtje. Hoeraquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:31 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Wel die pijl geclaimd. Daardoor heeft ze toch wel wat verdenkingen van haar afgehouden.
Was wel gaaf geweest als iemand die kop van AM op het geld had gevonden.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:32 schreef n0ir het volgende:
Was wel gaaf geweest als Hadewych wist dat het haar pijl was en als gevolg daarvan op Anne Marie ging zitten en won.
Zat ik mij ook te bedenkenquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:33 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Was wel gaaf geweest als iemand die kop van AM op het geld had gevonden.
Ja dat is wel zo! Het blijven nepbiljetten, die zou ik toch wel bekijken voor de lolquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:33 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Was wel gaaf geweest als iemand die kop van AM op het geld had gevonden.
Ik heb die AJ op de boot op geen een site gezien geloof ik.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:33 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik vond de visuele aanwijzingen (initialen) overigens erg slap.
Maar kom op, AJ. Het staat niet eens naast elkaar. Je kan er van alles in zien. Erg slap.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:33 schreef tochweerhenk het volgende:
Dat mensen die niet hebben gezien.
[ afbeelding ]
Mensen die niet op elke flits van elke aflevering inzoomen.
ja, kom op dit zijn geen aanwijzingen idd. Als ze nou de letters van JUNG daar door elkaar husselen ofzoquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:33 schreef tochweerhenk het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, een doorgewinterde actrice die vang je nooit als mol natuurlijk, hopelijk kiezen ze volgend jaar wat meer "normale" mensen!quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:32 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Gaat Liesbeth het volgend jaar presenteren? Net als Art een gigantische nepmol.
Nouja, Hade verdacht haar wel, dus aandacht naar de mol trekken zou eigenlijk veel dommer zijn!quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:32 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat was echt heel slim.
Toch stom van Hade dat ze daar zo snel in mee ging.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Volgens mij zei Art dat wel op het eind.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:35 schreef Guanabana het volgende:
Maar was dat 'jongens' nou wel of geen hint?
Die vrouw lijkt overigens nog wel een beetje op Liesbeth.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:33 schreef tochweerhenk het volgende:
[ afbeelding ]
Wel mee eens. Enige wat me positief opviel was dan dat geld met het hoofd van AM.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:35 schreef DaMart het volgende:
Toch een beetje een tegenvaller dit seizoen van WIDM. Een mol die voornamelijk hulp kreeg van anderen bij het leeghalen van de pot en maar 2 echte molacties had (dat krijtje en die pijl claimen).
Matig seizoen dus.
Jung-ens.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:35 schreef Guanabana het volgende:
Maar was dat 'jongens' nou wel of geen hint?
Was jij het die dat zei ?quote:
Idd niks boeiends verderquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:32 schreef tochweerhenk het volgende:
Er staan niet meer extra verborgen aanwijzingen op de site geloof ik. Lekker weer.
Ik vond haar arrogantie tijdens de uitzending tenenkrommend ergerlijkquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:37 schreef Mansjester het volgende:
Wat een anti climax weer, precies waarom ik eigenlijk zo'n hekel aan WIDM heb![]()
Anne Marie die op zo'n arrogante wijze vertelt wat voor geniale acties ze wel niet heeft uitgevoerd, terwijl het geen reet voorstelt. Hoeveel mollenacties heeft ze nou gedaan? Nu ben ik er wel over uit: Dit was het laatste jaar WIDM voor mij. Een programma waar het de bedoeling is dat de mol mollensstreken uithaalt: Ik heb ze amper gezien. En ik neem aan dat dit nog de "beste" acties waren, en in alle opdrachten helemaal niet is gemold![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |