quote:De loterijwinnares heeft er geen problemen mee om haar boodschappen te betalen van belastinggeld. ''Ik heb geen inkomen en ik moet rekeningen betalen. Ik heb twee huizen. Ik heb het zwaar.''
er zullen altijd domme en asociale mensen blijven...quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:27 schreef wyccie het volgende:
http://www.nu.nl/opmerkel(...)steeds-bijstand.html
[..]
quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:27 schreef wyccie het volgende:
http://www.nu.nl/opmerkel(...)steeds-bijstand.html
[..]
Jaquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:41 schreef wyccie het volgende:
Etcie, had je die 53 euro invoerkosten voor je portemonnee nou echt betaald?
Is het een tijdloos ontwerp ook?quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:07 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben het wel van planhij moet het minstens 100 jaar kunnen volhouden
we shall see
Goed puntquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:31 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Minder kans dat je aangevallen wordt
Zie het linkje hier ergens bovenquote:
Ja compleet gemist jaquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:53 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Zie het linkje hier ergens bovenHeb je dat gemist vorig jaar? Heb ik aan mezelf cadeau gedaan vanwege m'n afstuderen. Heb hier nog foto's gepost van het monster
Hij was 140 dollarquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja compleet gemist jaWel leuk om jezelf iets speciaals cadeau te doen
Dat is wel erg duur jaquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:56 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Hij was 140 dollar140 dollar voor een portemonnee
alleen al daarom mag ik nooit, nooit, nooit meer een nieuwe kopen
Bijna 200 euro dusquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:56 schreef Etcetera het volgende:
Nee wacht, 161 dollar, 140 euro heb ik er voor betaald. Exclusief die belasting![]()
Whut?! Hoezo dat dan?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Zo ik ben meteen na mijn tentamen ook weer KO gegaan
ja was moe, dacht even een dutje te doen... deed een MaJotje insteadquote:
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Zo ik ben meteen na mijn tentamen ook weer KO gegaan
Ik dacht dat dit verband hieldquote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
zo net even mezelf stevig geëlektrocuteerd (wat een kutwoord om te schrijven) aan het stopcontact
hehe zou het iemand echt verbazen als dat me zou overkomen?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
[..]
Ik dacht dat dit verband hield
Mij nietquote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
hehe zou het iemand echt verbazen als dat me zou overkomen?
Neuh.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
hehe zou het iemand echt verbazen als dat me zou overkomen?
Hier ben je nog niet jarigquote:Op vrijdag 9 maart 2012 01:13 schreef Nembrionic het volgende:
Dank! Ook alvast voor toekomstige felicitaties
Hier is het al feest.
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Ach, daar kan ik best mee leven want dat is maar een paar uurtjesquote:
3 uur en 26 minutenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 01:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ach, daar kan ik best mee leven want dat is maar een paar uurtjes
nee PS kan niet tellenquote:
Ik dacht al, ik ken alleen 6 uur, 9 uur en sommigen ertussen in de Statesquote:Op vrijdag 9 maart 2012 01:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
nee PS kan niet tellenof eigenlijk, ik zag 18:26 en registreerde alleen de 8 in 18
Ik vind hem coolquote:Op vrijdag 9 maart 2012 08:25 schreef Soempie het volgende:
Hieperdepiep!
Etcie, ik vind hem mooi, tijdloos en handig ook!
Ik heb deze:
[ afbeelding ]![]()
Zeker niet tijdloos, niet zo handig en ik denk dat heel veel mensen hem afschuwelijk vinden.
jaquote:
Waar hebben jullie het over?quote:
quote:
quote:
ik dacht dat jou dat ook een toffe film vindquote:
tering, dat is wel een kromme zinquote:Op vrijdag 9 maart 2012 08:47 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ik dacht dat jou dat ook een toffe film vind
Ik niet.quote:
Thanksquote:Op vrijdag 9 maart 2012 08:25 schreef Soempie het volgende:
Hieperdepiep!
Etcie, ik vind hem mooi, tijdloos en handig ook!
Ik heb deze:
[ afbeelding ]![]()
Zeker niet tijdloos, niet zo handig en ik denk dat heel veel mensen hem afschuwelijk vinden.
Kan wel, maar niet als google-linkje...quote:Op vrijdag 9 maart 2012 09:28 schreef LadyBlack het volgende:
Damn, ik kan dus geen plaatjes posten met mn mobiel...
Kloptquote:Op vrijdag 9 maart 2012 08:28 schreef Soempie het volgende:
Er is zelfs een youtubefilmpje van die van Etcie.
jaquote:Op vrijdag 9 maart 2012 09:15 schreef LadyBlack het volgende:
Ik kom ook ff feliciteren:
Etcwat fijn dat het EINDELIJK zover is!
Post een linkje?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 09:28 schreef LadyBlack het volgende:
Damn, ik kan dus geen plaatjes posten met mn mobiel...
Dan heb je wat te doen ipv een tukkiequote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:06 schreef MaJo het volgende:
Rampen natuurlijk bij het bestellen van Radiohead kaarten
En ik heb Pulp Fiction nooit gezien
wie?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:22 schreef Etcetera het volgende:
Iemand anders heeft de *#**#@(@(%(% brutaliteit gehad om MIJN dekbed van Donald Duck te claimen. What The Flying Fuck!!
nu snap ik het nog niet, jij had toch gewonnen?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:24 schreef Etcetera het volgende:
Ene anubis fan. Godverdomme ik ben echt pissed. Zal ik diegene mailen? ze hebben het mailtje geforward naar me.
En nu?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:24 schreef Etcetera het volgende:
Ene anubis fan. Godverdomme ik ben echt pissed. Zal ik diegene mailen? ze hebben het mailtje geforward naar me.
Ik heb gisteren gebeld, want ik had nog steeds geen dekbed in huis. En nu had ik dus een mailtje gekregen dat ze het naar dat adres van mijn neefje hebben gestuurd.quote:bednakt donald voor deze mooi dekbedovertrek u mach deze van mij naar mij neefjes sturen het adres is
Klojo Hufter
Eikelpad 13
1234AA Klootwijk
p.s hij zal er heel blij mee zijn
mvg
<mijn naam>
opzoeken en in de fik steken!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:30 schreef Etcetera het volgende:
Ja ik had ook gewonnen. Nu heeft een of ander stoephoer een mailtje naar ze gestuurd - die ik nu ook heb. Even copy-pasten.
[..]
Ik heb gisteren gebeld, want ik had nog steeds geen dekbed in huis. En nu had ik dus een mailtje gekregen dat ze het naar dat adres van mijn neefje hebben gestuurd.ook niet even een controle uitvoeren ofzo of het wel echt diegene is die de prijs heeft gewonnen.
en terecht, en dat voor een fucking dekbedovertrekquote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:36 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb écht neigingen om te gaan mailen en diegene verrot te gaan schelden
Jaquote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:38 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
en terecht, en dat voor een fucking dekbedovertrek
Thanksquote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:38 schreef LadyBlack het volgende:
Etc ik moet altijd zo om je lachen als je boos bent![]()
![]()
Maar serieus, wat een lef heeft diegene ja.... en de organisatie is ook niet echt nauwkeurig
Oh ik dacht via fokquote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:43 schreef TradeMarkie het volgende:
het is geen fok! prijs toch? dan was het wel kaartjes voor de film geweest
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oh ik dacht via fokMaar wel van een forum neem ik aan waar je een username hebt?
Ze kunnen dan toch aan het emailadres zien dat het een andere naam is? Handiger zou zijn als je een bericht stuurt via Facebook, dan weten ze zeker dat ze de juiste persoon voor zich hebbenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]En ze zeggen blijkbaar dan 'stuur een mailtje met je gegevens'. Maar dat controleren ze niet, schijnbaar, want iemand anders had óók gemaild met mijn naam eronder.
Maar ik krijg alsnog een op gestuurd
Fijn dat het is opgelost.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:02 schreef Etcetera het volgende:
En ze zeggen blijkbaar dan 'stuur een mailtje met je gegevens'. Maar dat controleren ze niet, schijnbaar, want iemand anders had óók gemaild met mijn naam eronder.
Maar ik krijg alsnog een op gestuurd
Denk eerder het laatste, en ik zou er wat van zeggen. Is toch niet leuk meerquote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:01 schreef LadyBlack het volgende:
Zucht..... thuiszorgcliënt zou achterstand van mn salaris 2011 inhalen, maar heeft nu geld overgemaakt voor januari 2012. Ik heb nog steeds geen geld voor juni en oktober
Ik word hier zo moe vanen ik weet ook niet of ie nou oud en vergeetachtig begint te worden of gewoon eigenwijs
Je zou nog een keertje komen kijken. Jaren geleden. Kun je dan mooi combineren met een bezoekje aan ons stulpjequote:
Hij krijgt nu een email van me met een printscreen van zijn overboekingen. Met nogmaals het verzoek om de achterstand in te halen.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:05 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Denk eerder het laatste, en ik zou er wat van zeggen. Is toch niet leuk meer
dat je in de supermarkt loopt en gebak ziet staan met kortingssticker omdat het vandaag op moet. Dan neem je dat mee, voor weinig, en eet je dat nu dus op bij de koffiequote:
Irritant zeg dat je zo achter je geld aan moet.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:13 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hij krijgt nu een email van me met een printscreen van zijn overboekingen. Met nogmaals het verzoek om de achterstand in te halen.
Het leek erop dat hij het echt had opgepakt, maar dit lijkt dus weer mis te gaan.
Ah, ja die zijn lekker jaquote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:29 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
dat je in de supermarkt loopt en gebak ziet staan met kortingssticker omdat het vandaag op moet. Dan neem je dat mee, voor weinig, en eet je dat nu dus op bij de koffie
en straks nog een lekker gebakken eitje met spek en kaas op een verse maisbol, mij hoor je vandaag over het eten niet klagen.quote:
Ja inderdaad, maar dit is voor mij dus ook een les dat ik hier eerder wat harder achteraan had gemoeten.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Irritant zeg dat je zo achter je geld aan moet.
Dat is een best groot bedrag.. ik hoop dat die man het goed oppakt nu.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:32 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja inderdaad, maar dit is voor mij dus ook een les dat ik hier eerder wat harder achteraan had gemoeten.
Hij heeft nu een achterstand van ongeveer 1000 euroDat zou ik ook niet in 1x terug kunnen betalen, maar ik weet niet of hij ook doorheeft om wat voor bedrag het gaat, dus dat heb ik nu in de mail maar even expliciet genoemd.
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:36 schreef Etcetera het volgende:
Verrek, ik had wat gepost
Nou ja. Ik ben iemand aan het aanmelden voor EO nieuwsbrieven
Heb je diegene nog een mail gestuurd?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:24 schreef Etcetera het volgende:
quote:
quote:
Jullie dachten toch niet dat ik níets met dat e-mail adres zou doenquote:
Nee, ze heeft Andries Knevel gestuurdquote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:42 schreef Soempie het volgende:
[..]
Heb je diegene nog een mail gestuurd?
Ik moest hier zo hard om lachen.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:38 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Neuh, geen zin in. Maar als ik gegevens moet invullen voor een nieuwsbrief dan vul ik als naam in Vuile Diefquote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:42 schreef Soempie het volgende:
[..]
Heb je diegene nog een mail gestuurd?
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:43 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nee, ze heeft Andries Knevel gestuurd
Ja daarom is ie dus niet zo handigquote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:41 schreef Soempie het volgende:
LB, zo'n knip vind ik ook leuk! Alleen wat doe je dan met je pasjes?
quote:
Genoeg veren in m'n reet nu, ik ben Donald Duck nietquote:
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:48 schreef Etcetera het volgende:
En die je kunt per gemeente aanvinkenEen nieuwsbrief van de politie met als aanhef 'Vuile Dief'
![]()
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:48 schreef Etcetera het volgende:
En die je kunt per gemeente aanvinkenEen nieuwsbrief van de politie met als aanhef 'Vuile Dief'
![]()
voor een fucking DONALD DUCK dekbedovertrek, jaquote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:38 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ik heb iemand ooit eens een bijbelcursus cadeau gedaanquote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:36 schreef Etcetera het volgende:
Wat is er mis met proefpakketten Tena Lady?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:13 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ik heb iemand ooit eens een bijbelcursus cadeau gedaan
je kan beter fysiek dingen laten sturen, dat mailadres zal wel eenmalig zijnquote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:14 schreef B.ertha het volgende:
Etc
Je moet hem/haar ook even aanmelden voor de Groupon Nieuwsbrief. Van ALLE steden. Die mailing komt namelijk dagelijks
Een pro aan het woord...quote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
je kan beter fysiek dingen laten sturen, dat mailadres zal wel eenmalig zijn
Moet ik dan per stad aanmeldenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:14 schreef B.ertha het volgende:
Etc
Je moet hem/haar ook even aanmelden voor de Groupon Nieuwsbrief. Van ALLE steden. Die mailing komt namelijk dagelijks
quote:Zoals jullie weten wil Moeke dit jaar alle kinderen, kleinkinderen en achterkleinkinderen een enveloppe met inhoud geven.
Moeke heeft nadrukkelijk aangegeven dat iedereen daar lijfelijk bij aanwezig moet zijn.
Er zijn toch wel meer van die handdoeken uitgegeven?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:46 schreef Soempie het volgende:
Ik heb ooit meegedaan aan een prijsvraag in de Donald Duck, omdat ik heel graag de Donald Duck handdoek wilde. Vervolgens won ik een of andere stom spel ofzo.Zwaar teleurgesteld. Tien jaar later ga ik bij m'n -nu- ex logeren, heeft hij die handdoek in z'n kast.
Had bijna zoiets dat het een teken was dat we voor elkaar bestemd waren.
Ja, maar ik heb de eerste kolom al helemaal voor je gedaan!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:18 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Moet ik dan per stad aanmelden
Een Google rondje levert me op dat het adres wel vaker gebruikt wordt![]()
Het levert me zelfs op dat Nik himself zichzelf dat dekbed bezorgd heeft
Dat was me wel *direct* duidelijkquote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:18 schreef Etcetera het volgende:
Het levert me zelfs op dat Nik himself zichzelf dat dekbed bezorgd heeft
Zijn fotoalbumquote:
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:25 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb de eerste kolom al helemaal voor je gedaan!
Zelfs met dat mailtje was ik nog goedgelovigquote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat was me wel *direct* duidelijk![]()
Die zin en die spelling deden me gelijk vermoeden dat 'ie het naar zichzelf liet sturen.
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:29 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Zelfs met dat mailtje was ik nog goedgelovig
Juist. Als je zijn adres hebt, dan kan dat wel.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
je kan beter fysiek dingen laten sturen, dat mailadres zal wel eenmalig zijn
Wat vervelend trouwensquote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:21 schreef B.ertha het volgende:
Shit
Mijn oma geeft jaarlijks een feest/etentje. Dat is altijd op zondag, maar voor de zekerheid heb ik het dit jaar nog even nagevraagd omdat ik op zaterdag naar een concert wilde. Dat zou wel goedkomen, dus ik heb kaartjes gekocht. Blijkt het feest dus toch op zaterdag te zijnVond ik al niet leuk (oma is oud, misschien wel laatste keer, enzovoorts), krijg ik vandaag dit mailtje:
[..]
gratiz.nl ookquote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Juist. Als je zijn adres hebt, dan kan dat wel.
http://www.gratis.nl/ heeft allerlei troep.
Rockin Parkquote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Wat vervelend trouwensaltijd zo jammer als je iets ineens verplicht wordt... welk concert zou je heen?
wederom iets met stierenballen ditquote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:21 schreef B.ertha het volgende:
Shit
Mijn oma geeft jaarlijks een feest/etentje. Dat is altijd op zondag, maar voor de zekerheid heb ik het dit jaar nog even nagevraagd omdat ik op zaterdag naar een concert wilde. Dat zou wel goedkomen, dus ik heb kaartjes gekocht. Blijkt het feest dus toch op zaterdag te zijnVond ik al niet leuk (oma is oud, misschien wel laatste keer, enzovoorts), krijg ik vandaag dit mailtje:
[..]
Jij ook gefeliciteerd dan!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:51 schreef Mark het volgende:
Vannacht is onze zoon geboren: kwartet!
Zal later wat meer posten, nu nog te druk met alle randzaken
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:51 schreef Mark het volgende:
Nice! Hopelijk zonder Selah Sue.quote:
Milow komt ookquote:
Daar heb ik niet zoveel mee maar ook niets op tegenquote:
de nummers die ik van hem ken zijn mij veel te soft en z'n stem vind ik ook maar niks.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Daar heb ik niet zoveel mee maar ook niets op tegen
Gefeliciteerd!!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:51 schreef Mark het volgende:
Gefeliciteerd! Awesome dad indeed.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:51 schreef Mark het volgende:
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jij ook gefeliciteerd dan!
(ik las zandzakken![]()
Ik dacht even dat kwartet de naam was.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:12 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Awesome dad indeed.
Ik las zandzakken![]()
quote:
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:14 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik dacht even dat kwartet de naam was.![]()
quote:Tweede Boek. Misdrijven
Titel XXV. Bedrog
Artikel 326
1. Hij die, met het oogmerk om zich of een ander wederrechtelijk te bevoordelen, hetzij door het aannemen van een valse naam of van een valse hoedanigheid, hetzij door listige kunstgrepen, hetzij door een samenweefsel van verdichtsels, iemand beweegt tot de afgifte van enig goed, tot het verlenen van een dienst, tot het ter beschikking stellen van gegevens, tot het aangaan van een schuld of tot het teniet doen van een inschuld, wordt, als schuldig aan oplichting, gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste vier jaren of geldboete van de vijfde categorie.
2. Indien het feit wordt gepleegd met het oogmerk om een terroristisch misdrijf voor te bereiden of gemakkelijk te maken, wordt de op het feit gestelde gevangenisstraf met een derde verhoogd.
Ga je aangifte doen? Technisch gezien lijkt me dat heel correct. Maar wel een gedoe.quote:
Dan moet Dondald Duck aangifte doen. Dat wordt nog lastig, die gast is nooit te verstaanquote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:16 schreef Etcetera het volgende:
Of beter: hij heeft de Donald Duck bedrogen.
Dat is dus eigenlijk het lullige: misschien nemen ze je aangifte niet eens aan. Terwijl het geen reet uit moet maken om welk produkt het gaat.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:17 schreef Etcetera het volgende:
Het zou wel terecht zijn, maar ik weet echt niet of ik op dat geneuzel zit te wachten.
Ik hoor de agent al zeggen: je wilt aangifte doen vanwege een dekbed
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan moet Dondald Duck aangifte doen. Dat wordt nog lastig, die gast is nooit te verstaan
Zo te zien, ergens in de 20 ofzo?quote:
Volgens mij is 'ie een beetje simpel.quote:
Het gaat er ook niet om dat je er iets mee wintquote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:45 schreef Etcetera het volgende:
Volgens mij ook. Maar niet zo simpel dat hij niet weet hoe hij een prijs kan claimen
Ik heb net de politie gebeld, en eens geïnformeerd of ik aangifte kon doen. Dat kan, het is internetfraude. Maar ik zal er niks mee winnen, dus ik denk dat ik het eerst hier maar bij laat.
Zag net dat ie op de facebookpagina van de Free Record Shop ook al naar een prijswinnaar zat te vissen. Hij doet dit denk ik vaker.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:45 schreef Etcetera het volgende:
Volgens mij ook. Maar niet zo simpel dat hij niet weet hoe hij een prijs kan claimen
Ik heb net de politie gebeld, en eens geïnformeerd of ik aangifte kon doen. Dat kan, het is internetfraude. Maar ik zal er niks mee winnen, dus ik denk dat ik het eerst hier maar bij laat.
Precies. Hij krijgt dan een mooie aantekening bij zijn naam en dat is veel belangrijkerquote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het gaat er ook niet om dat je er iets mee wint
Dat lijkt me een uitstekende reden om aangifte te doen en dan ook dat erbij te vermelden.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:58 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Zag net dat ie op de facebookpagina van de Free Record Shop ook al naar een prijswinnaar zat te vissen. Hij doet dit denk ik vaker.
Ik ga op zijn feestboek posten dat 'ie moet stoppen met het oplichten van de Donald Duckquote:
Leef je in uit en onderstebovenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ga op zijn feestboek posten dat 'ie moet stoppen met het oplichten van de Donald Duck
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:51 schreef Mark het volgende:
Ook daar heb ik maar even gepost. Ik kan niet zien hoeveel vrienden die heeft enzo maar volgens mij 0quote:
quote:
Ik denk dat ie zwakbegaafd is, moeten eigenlijk z'n moeder aanspreken.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ook daar heb ik maar even gepost. Ik kan niet zien hoeveel vrienden die heeft enzo maar volgens mij 0
Ja dat denk ik ook. Ik zou niet weten wie zijn moeder is.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:12 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Ik denk dat ie zwakbegaafd is, moeten eigenlijk z'n moeder aanspreken.
He wat? Nee, dan worden die posts weggehaald. Dat moet niet natuurlijkquote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:14 schreef iamredleader het volgende:
* rapporteert nu alles als spam op z'n facebook
Nee, niet alles, alleen al die "likes" van allemaal websitesquote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:15 schreef Nembrionic het volgende:
He wat? Nee, dan worden die posts weggehaald. Dat moet niet natuurlijk
Ik denk het ook. Vind het wel sneu voor hem nu.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:12 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Ik denk dat ie zwakbegaafd is, moeten eigenlijk z'n moeder aanspreken.
Ach kom op, het is niet alsof we hem op Hart van Nederland aan de schandpaal nagelen.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:16 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik denk het ook. Vind het wel sneu voor hem nu.
Die berichtjes van jou niet, maar al die dingen die voor hem aangevraagd zijn.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ach kom op, het is niet alsof we hem op Hart van Nederland aan de schandpaal nagelen.
Eh, waarom niet?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:18 schreef PhysicsRules het volgende:
Jeminee, waarom wordt er in vredesnaam actief gepost op de facebookpagina van Chocomel
Soempie-actie +1quote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:44 schreef LadyBlack het volgende:
En oja, 10 jaar in deze stad wonen weerhoudt me er blijkbaar nog steeds niet van om gruwelijk om te rijdenVoor de kenners; ik was in Lewenborg om te winkelen, en heb toen een verkeerd bruggetje over de ringweg genomen.... dan kom je dus heel ergens anders uit
Achossie, die foto'squote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:54 schreef Soempie het volgende:
Sorry alvast, maar ik ben zo trots (![]()
). Ein-de-lijk heb ik het op de foto:
[ afbeelding ]![]()
Hij doet het al tijden (z'n hoofd optillen als hij op z'n buik ligt), maar iedere keer ben ik te laat met het fototoestel.
[ afbeelding ]
En echt, ik stuur Sven nooit meer om kleertjes of tutters.Roze..
wat een lieve baby!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:54 schreef Soempie het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Hij doet het al tijden (z'n hoofd optillen als hij op z'n buik ligt), maar iedere keer ben ik te laat met het fototoestel.
[ afbeelding ]
quote:
Soemp, je hebt je UI aangepast, maar er staat nu nog "procreating" onder. Zomaar een gedachte, zou je daar niet "procreated" van kunnen maken?quote:
ze zijn nog lang niet klaarquote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:01 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Soemp, je hebt je UI aangepast, maar er staat nu nog "procreating" onder. Zomaar een gedachte, zou je daar niet "procreated" van kunnen maken?
Just a thought
Als ik mopperde dat Eli iets roze had dan was ik ongeëmancipeerdquote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:54 schreef Soempie het volgende:
[ afbeelding ]![]()
[ afbeelding ]
Je bent de 3e die het opmerkt. En ze houdt stug vast. Dus we weten wat er in de toekomst ligtquote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:01 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Soemp, je hebt je UI aangepast, maar er staat nu nog "procreating" onder. Zomaar een gedachte, zou je daar niet "procreated" van kunnen maken?
Just a thought
Wel grappig dat vrouwen geemancipeerd willen zijn maar niet snappen het dragen van een bepaalde kleur kledingstuk door mannen geen bal te maken heeft met emancipatiequote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:03 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Als ik mopperde dat Eli iets roze had dan was ik ongeëmancipeerd
?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:06 schreef iamredleader het volgende:
Sorry hoor.... * terug in schulp kruipt *
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:10 schreef Soempie het volgende:
Ik vind roze kleding bij mannen/ jongens niet zo...Heb gister nog gewinkeld voor Mattís en bij een rek dacht ik dat het het meisjesrek was, maar bleek toch allemaal roze kleding voor jongetjes.
Ow die heb ik helemaal gemistquote:
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:54 schreef Soempie het volgende:
[ afbeelding ]![]()
[ afbeelding ]
Welke kledingstukken zijn dan wel mooi in roze?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:11 schreef LadyBlack het volgende:
Ik vind dat heel erg afhankelijk van het kledingstuk, roze vind ik niet per definitie alleen maar voor meisjes
Wat een ontzettend tof jongetje soemp!!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:54 schreef Soempie het volgende:
[ afbeelding ]![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:11 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik had speciaal voor jou een roze overhemd aan vandaag
Eens.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:15 schreef Soempie het volgende:
[..]
Welke kledingstukken zijn dan wel mooi in roze?
Ik weet dat het maar een mening is, maar:
https://www.google.nl/sea(...)9aT-TLHOqj0QXhv_W_DQ
Ik vind het echt helemaal niks. Zeker niet als onderbroek trouwens.
Gewoon een t-shirtje ofzo, dat kan bestquote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:15 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ongetwijfeld.quote:
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:21 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Gewoon een t-shirtje ofzo, dat kan best
Wat ik wel heel erg vind is kleine kinderen in bloesjes en spencerssorry voor als iemand hier zn kinderen dat wel aantrekt
Nee joh, heeft niets met ouderwets te maken. Kwestie van smaak.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:21 schreef Soempie het volgende:
Wat zijn we hopeloos ouderwets, Diaan.
Als ik trouwens zoek op roze overhemd, dan zijn er wel wat bij die wel kunnen. Denk dat het ook wel aan de man ligt.
Mijn vriend had een lichtroze overhemd aan bij zn grijze pak op de bruiloft van onze vrienden, dat vond ik wel mooiquote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:21 schreef Soempie het volgende:
Wat zijn we hopeloos ouderwets, Diaan.
Als ik trouwens zoek op roze overhemd, dan zijn er wel wat bij die wel kunnen. Denk dat het ook wel aan de man ligt.
Mét roze kan best oké zijnquote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:15 schreef Soempie het volgende:
[..]
quote:
Weer eens.quote:
Het heeft heel lang geduurd voor mijn moeder met mij langs kraampjes kon lopen waar ze dat soort jurkjes verkochten, zonder dat ik heel hard riep dat ik DIE wilde!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:38 schreef B.ertha het volgende:
Maar voor heel af en toe is dit toch wel heel schattig
[ afbeelding ]
Wat mij betreft niet....quote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:38 schreef B.ertha het volgende:
Maar voor heel af en toe is dit toch wel heel schattig
[ afbeelding ]
Vertel dat maar niet tegen George uit "de Vijf"quote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:45 schreef B.ertha het volgende:
Maar zo'n meisje wil dat gewoon af en toe. Zich een prinsesje voelen. Waarom dan niet?
Met carnaval.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:45 schreef B.ertha het volgende:
Maar zo'n meisje wil dat gewoon af en toe. Zich een prinsesje voelen. Waarom dan niet één keer toegeven?
Doen we niet aan.quote:
Ah, nog een man, zullen we het over wat anders dan roze kleding en kindjes hebben?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:45 schreef Cobra4 het volgende:
Vertel dat maar niet tegen George uit "de Vijf"
Ja, graag.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:48 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ah, nog een man, zullen we het over wat anders dan roze kleding en kindjes hebben?
roze overhemden?quote:
--> KLB of --> Vriendinquote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:52 schreef TradeMarkie het volgende:
oh en even een klacht. mijn handdoeken zijn op, want ik heb geen wasmachine en mn ouders zijn op vakantie
Je mag mijn marketentster uit ABO wel even lenen.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:52 schreef TradeMarkie het volgende:
oh en even een klacht. mijn handdoeken zijn op, want ik heb geen wasmachine en mn ouders zijn op vakantie
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:53 schreef Cobra4 het volgende:
Je mag mijn marketentster uit ABO wel even lenen.
quote:
Ik heb avonddienst in het weekend. Dus dat glas whisky kan pas na 2300 uur.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:49 schreef iamredleader het volgende:
Nog plannen dit weekend? Ik ga vanavond heerlijk een goed glas whisky drinken onder het genot van een goede film
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |