quote:De loterijwinnares heeft er geen problemen mee om haar boodschappen te betalen van belastinggeld. ''Ik heb geen inkomen en ik moet rekeningen betalen. Ik heb twee huizen. Ik heb het zwaar.''
er zullen altijd domme en asociale mensen blijven...quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:27 schreef wyccie het volgende:
http://www.nu.nl/opmerkel(...)steeds-bijstand.html
[..]
quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:27 schreef wyccie het volgende:
http://www.nu.nl/opmerkel(...)steeds-bijstand.html
[..]
Jaquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:41 schreef wyccie het volgende:
Etcie, had je die 53 euro invoerkosten voor je portemonnee nou echt betaald?
Is het een tijdloos ontwerp ook?quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:07 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben het wel van planhij moet het minstens 100 jaar kunnen volhouden
we shall see
Goed puntquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:31 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Minder kans dat je aangevallen wordt
Zie het linkje hier ergens bovenquote:
Ja compleet gemist jaquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:53 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Zie het linkje hier ergens bovenHeb je dat gemist vorig jaar? Heb ik aan mezelf cadeau gedaan vanwege m'n afstuderen. Heb hier nog foto's gepost van het monster
Hij was 140 dollarquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja compleet gemist jaWel leuk om jezelf iets speciaals cadeau te doen
Dat is wel erg duur jaquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:56 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Hij was 140 dollar140 dollar voor een portemonnee
alleen al daarom mag ik nooit, nooit, nooit meer een nieuwe kopen
Bijna 200 euro dusquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:56 schreef Etcetera het volgende:
Nee wacht, 161 dollar, 140 euro heb ik er voor betaald. Exclusief die belasting![]()
Whut?! Hoezo dat dan?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Zo ik ben meteen na mijn tentamen ook weer KO gegaan
ja was moe, dacht even een dutje te doen... deed een MaJotje insteadquote:
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Zo ik ben meteen na mijn tentamen ook weer KO gegaan
Ik dacht dat dit verband hieldquote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
zo net even mezelf stevig geëlektrocuteerd (wat een kutwoord om te schrijven) aan het stopcontact
hehe zou het iemand echt verbazen als dat me zou overkomen?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
[..]
Ik dacht dat dit verband hield
Mij nietquote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
hehe zou het iemand echt verbazen als dat me zou overkomen?
Neuh.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
hehe zou het iemand echt verbazen als dat me zou overkomen?
Hier ben je nog niet jarigquote:Op vrijdag 9 maart 2012 01:13 schreef Nembrionic het volgende:
Dank! Ook alvast voor toekomstige felicitaties
Hier is het al feest.
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Ach, daar kan ik best mee leven want dat is maar een paar uurtjesquote:
3 uur en 26 minutenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 01:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ach, daar kan ik best mee leven want dat is maar een paar uurtjes
nee PS kan niet tellenquote:
Ik dacht al, ik ken alleen 6 uur, 9 uur en sommigen ertussen in de Statesquote:Op vrijdag 9 maart 2012 01:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
nee PS kan niet tellenof eigenlijk, ik zag 18:26 en registreerde alleen de 8 in 18
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |