je bedoelt zeker goed zo scheidsquote:
Waardeloze wedstrijd toch gewonnen. Kan slechter.quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
1-0 toch wat magertjes denk ik
Jij bent wel lekker positief ofniet?quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:52 schreef starla het volgende:
Ah leuk, valencia - psv.
Ik schat een schamele 3-0.
Inderdaad.. 5-1.quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:52 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jij bent wel lekker positief ofniet?
Nee dat was geen penalty.quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:54 schreef Lemsterr het volgende:
Twente was niet in goeden doen. Veel te slordig. Vonden jullie het een penalty?
ja amperquote:
Nee dat blijf jij beweren. Mijn Sport1 is juist niet in HD.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:01 schreef pberends het volgende:
"Mede mogelijk gemaakt door HDtv van UPC..."
Waarom zijn al die zuigwedstrijden van de Europa League dan in SD?
Uit ontstaan er ruimtes he.quote:
Dat gekloot altijd met die tv-shit.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee dat blijf jij beweren. Mijn Sport1 is juist niet in HD.
RTL 7 was ook zo SD als het maar kon zijnquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee dat blijf jij beweren. Mijn Sport1 is juist niet in HD.
Zolang Douglas maar geen rare fratsen gaat uithalen.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:03 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Laatste 20 minuten misschien.. moeten ze het eerst wel 70 minuten volhouden.
Daar ben je helaas nooit verzekerd van.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:04 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Zolang Douglas maar geen rare fratsen gaat uithalen.
Ik ook, komt goed.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:05 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Daar ben je helaas nooit verzekerd van.
Achja, we zullen zien. Heb er wel vertrouwen in.
Juist, Littlerabbit loopt weer uit z'n nek te zwammen.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:04 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
RTL 7 was ook zo SD als het maar kon zijn
Je hebt gelijk maar in mijn verdediging ik las Eredivisie live ipv Europa League omdat je daar al vaker over klaagdequote:Op donderdag 8 maart 2012 21:08 schreef pberends het volgende:
[..]
Juist, Littlerabbit loopt weer uit z'n nek te zwammen.
Oh dan is het goedquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je hebt gelijk maar in mijn verdediging ik las Eredivisie live ipv Europa League omdat je daar al vaker over klaagde
Stel zijn nop gaat er langs dan valt hij nog steeds omdat hij zijn eigen standbeen aantikt. Dit is in mijn beleving nog steeds verre van een rode kaart.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:23 schreef Sieps het volgende:
http://s1.directupload.net/file/d/2823/vvv66x67_gif.htm
Voor iedereen die nog steeds niet kan/wil zien dat De Jong geraakt werd. Wel erbuiten natuurlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |