je bedoelt zeker goed zo scheidsquote:
Waardeloze wedstrijd toch gewonnen. Kan slechter.quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
1-0 toch wat magertjes denk ik
Jij bent wel lekker positief ofniet?quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:52 schreef starla het volgende:
Ah leuk, valencia - psv.
Ik schat een schamele 3-0.
Inderdaad.. 5-1.quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:52 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jij bent wel lekker positief ofniet?
Nee dat was geen penalty.quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:54 schreef Lemsterr het volgende:
Twente was niet in goeden doen. Veel te slordig. Vonden jullie het een penalty?
ja amperquote:
Nee dat blijf jij beweren. Mijn Sport1 is juist niet in HD.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:01 schreef pberends het volgende:
"Mede mogelijk gemaakt door HDtv van UPC..."
Waarom zijn al die zuigwedstrijden van de Europa League dan in SD?
Uit ontstaan er ruimtes he.quote:
Dat gekloot altijd met die tv-shit.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee dat blijf jij beweren. Mijn Sport1 is juist niet in HD.
RTL 7 was ook zo SD als het maar kon zijnquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee dat blijf jij beweren. Mijn Sport1 is juist niet in HD.
Zolang Douglas maar geen rare fratsen gaat uithalen.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:03 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Laatste 20 minuten misschien.. moeten ze het eerst wel 70 minuten volhouden.
Daar ben je helaas nooit verzekerd van.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:04 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Zolang Douglas maar geen rare fratsen gaat uithalen.
Ik ook, komt goed.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:05 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Daar ben je helaas nooit verzekerd van.
Achja, we zullen zien. Heb er wel vertrouwen in.
Juist, Littlerabbit loopt weer uit z'n nek te zwammen.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:04 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
RTL 7 was ook zo SD als het maar kon zijn
Je hebt gelijk maar in mijn verdediging ik las Eredivisie live ipv Europa League omdat je daar al vaker over klaagdequote:Op donderdag 8 maart 2012 21:08 schreef pberends het volgende:
[..]
Juist, Littlerabbit loopt weer uit z'n nek te zwammen.
Oh dan is het goedquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je hebt gelijk maar in mijn verdediging ik las Eredivisie live ipv Europa League omdat je daar al vaker over klaagde
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |