Ze heeft meer geld binnengehaald.quote:
Liesbeth heeft echt geen geld binnengehaald. En Anne-Marie echt best veelquote:
Dat dus :|quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:49 schreef Guanabana het volgende:
ONGELOOFLIJK!
De enige die ik de hele tijd afschreef. Echt de hele tijd. Niet normaal, nog nooit meegemaakt.
Ik ben ook benieuwdquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:50 schreef Rens-Reith het volgende:
Nou wil ik wel graag de acties van Anne-Marie zien.
quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Liesbeth heeft echt geen geld binnengehaald. En Anne-Marie echt best veel.
Woow goed hoor Liesjequote:Op donderdag 8 maart 2012 20:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heb ik nou gewoon gewonnen? Dat kan toch niet?![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:48 schreef 2Mini het volgende:
Keihard de mol.. sinds dag 1.. theorie? Heb ik niet. Mijn intuïtie..
Hier nog éénquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:49 schreef Guanabana het volgende:
ONGELOOFLIJK!
De enige die ik de hele tijd afschreef. Echt de hele tijd. Niet normaal, nog nooit meegemaakt.
Maar ben je ook niet geschoktquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh niet de prono hoor.
Maar wel van Erik en DaMart.
dat denk je danquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:52 schreef Guanabana het volgende:
Ik ben zo benieuwd nu, want ze heeft zoveel goed gedaan!!
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh niet de prono hoor.
Maar wel van Erik en DaMart.
Dacht eigenlijk dat Hade het wasquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:50 schreef franklop het volgende:
nu denk ik dus dat AM helemaal niet die stroobaal heeft raakgeschoten, maar wel prima vond dat iedereen het zei dat zei het was
Ik ookquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.
Al vind ik dit eigenlijk een enorme deceptie en niet alleen omdat ik haar nooit verdacht heb.
Frits-Timquote:
Kom je nu mee.. dat was de reden dat ik haar niet meer als mol zagquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dacht eigenlijk dat Hade het was
Valt wel mee, ben haar wel steeds verdachter gaan vinden. Toen Tim eruit ging ben ik begonnen met het bouwen van een nieuwe tunnel, en dat ging nog best aardig. Niet omdat ik AM zo verdacht vond maar Hade en Liesbeth konden gewoon echt niet. Mijn schock was dat Tim het niet was.quote:
quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:54 schreef n0ir het volgende:
Volgens mij zaten Marit, Frits, William, Tim, Liesbeth én Hadewych al op Anne Marie...
Thanks.quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.
Al vind ik dit eigenlijk een enorme deceptie en niet alleen omdat ik haar nooit verdacht heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |