SPOILER: exitplaatjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Wie is de Mol? - Aflevering 9
Anne-Marie
Hadewych
Liesbeth
Tussenstand:
De uitslagen van de poll worden gebruikt in de wekelijkse Molspecials op de FP. Deze verschijnen elke vrijdag om 20:30 uur en bevatten columns van Molkenners over de identiteit van De Mol. Iedere week wordt er een nieuwe poll in de topicreeks én de specials gezet.
FOK! op het spoor van De Mol 2012 - Aflevering 9
Ze zaten allebei op Anne-Marie.quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als ze allebei op annemarie zaten kan dat wel.
Iddquote:
Ik ook. Maar wel leuk gedaan.quote:
quote:Op donderdag 8 maart 2012 18:30 schreef k_man het volgende:
Ik kan me haast niet voorstellen dat iemand anders dan Liesbeth de Mol is. Zowel Hadewych als AM hebben dingen gedaan die een Mol nooit zou (moeten) doen.
Wat acties van AM waaruit (volgens mij) blijkt dat zij niet de Mol kan zijn;
* Tijdens de allereerste opdracht was ze als eerste bij het vliegtuig en ging toen de anderen roepen.
* Bij PimPamPet in een riverjet herkent ze twee van de drie borden en beschildert haar eigen bord zeer duidelijk.
* Bij de stadsrondleiding is ze er op tegen dat mensen toch de toren in willen gaan.
* Bij de opdracht met de tandem fietst Marit helemaal de verkeerde kant op met AM achterop. AM probeert steeds om Marit terug de goede kant op te krijgen.
* Ze beantwoordt de vraag goed die ze in het vliegtuig kreeg (en dat was best een lastige).
* In het westerndorp gaat ze in de finale tegen William twee keer voor het geld, voor William haar levens wegdrukt.
* Bij het boogschieten raakt ze het vlot en verdient zo veel geld.
Acties waardoor Hadewych waarschijnlijk de Mol niet is:
* Probeert actief mensen te verhinderen de toren in te gaan bij de stadswandeling.
* Ze heeft haar vraag uit het vliegtuig fout (een lastige), maar gaat al bewust voor in de rij staan, omdat ze weet dat het fout is.
* Ze verdient geld bij de drie bruggen. Terwijl de Mol hier natuurlijk precies wist of ze zelf wel of niet de opdracht zou doen.
* Bij de opdracht op het plein in Sevilla herkent ze weliswaar snel de anderen, maar vervolgens beantwoordt ze wel haar eigen vraag goed. Ze verdient hier dus geld, terwijl ze heel eenvoudig een verkeerd antwoord had kunnen geven.
Dan tenslotte waarom Liesbeth wel de Mol is:
* Te laat bij het vliegtuig.
* Vindt geen enkele koker op de gletsjer.
* Heeft bij de opdracht op de trap de porto in handen, blijft als laatste over en telt de stappen.
* Verdient geen geld bij de drie bruggen.
* Wordt gepakt in het labyrinth in de arena.
Wat betreft de arena. Tim ging daar als eerste, maar eigenlijk wilde Liesbeth als eerste gaan. Als eerste gaan had hier grote voordelen gehad voor de Mol. Ten eerste kun je dan de envelop met het meeste geld pakken (de Mol weet vast welke dat is) en je vervolgens laten pakken. Ten tweede kun je de volgende kandidaat in de val laten lopen, als je die begeleidt via het scherm.
Ik denk ook dat uit de onderhandelingen in het Höfdi huis blijkt dat Liesbeth de Mol is. Van tevoren kun je berederen dat de Mol het beste rood kan stemmen. Als er minimaal één iemand rood zou stemmen, zou er namelijk sowieso geen extra geld in de pot komen (dat was alleen bij unaniem groen). Andersom is het voor de Mol riskant om groen te stemmen (want dan is er kans op unaniem groen en dus extra geld in de pot).
De onderhandelingen begonnen met Lysbeth en Hadewych, die wilden gaan voor groen. Daarna AM en Tim, die ook groen wilden. Vervolgens een gesprek tussen Frits en Liesbeth. Hier geeft Frits aan dat het verstandiger is om rood te stemmen, aangezien er anders een grote kans is op een meerderheid voor groen (dus pot leeg). Nu weet Liesbeth (de Mol) dat er sowieso iemand rood zal stemmen. Vervolgens overtuigt Frits ook nog Tim om rood te stemmen. Hadewych en AM gaan echter nog steeds uit van de afspraak om te streven naar unaniem groen.
Aangezien Liesbeth op dit punt weet dat er sowieso één iemand rood zal stemmen, is het voor haar als Mol het beste om geen rood te stemmen, maar groen. Dat verhoogt immers de kans op een meerderheid voor groen (is pot leeg), terwijl er geen risico meer is op unaniem groen (extra geld), aangezien Frits rood stemt. Zodoende stemmen Frits en Tim rood, Hadewych en AM stemmen groen. En Liesbeth, de Mol, ook.
Tuuuuuuurlijk johquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:15 schreef k_man het volgende:
Waarom wordt hier nog steeds gespeculeerd? Ik heb op de vorige pagina al verteld wie de Mol is en waarom. Einde discussie.
Zoals je kon zien wel dusquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:48 schreef Maartel het volgende:
Annemarie was als eerste bij 't vliegtuig, right?
Heeft zij de tijd verzet?
Ze heeft meer geld binnengehaald.quote:
Liesbeth heeft echt geen geld binnengehaald. En Anne-Marie echt best veelquote:
Dat dus :|quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:49 schreef Guanabana het volgende:
ONGELOOFLIJK!
De enige die ik de hele tijd afschreef. Echt de hele tijd. Niet normaal, nog nooit meegemaakt.
Ik ben ook benieuwdquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:50 schreef Rens-Reith het volgende:
Nou wil ik wel graag de acties van Anne-Marie zien.
quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Liesbeth heeft echt geen geld binnengehaald. En Anne-Marie echt best veel.
Woow goed hoor Liesjequote:Op donderdag 8 maart 2012 20:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heb ik nou gewoon gewonnen? Dat kan toch niet?![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:48 schreef 2Mini het volgende:
Keihard de mol.. sinds dag 1.. theorie? Heb ik niet. Mijn intuïtie..
Hier nog éénquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:49 schreef Guanabana het volgende:
ONGELOOFLIJK!
De enige die ik de hele tijd afschreef. Echt de hele tijd. Niet normaal, nog nooit meegemaakt.
Maar ben je ook niet geschoktquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh niet de prono hoor.
Maar wel van Erik en DaMart.
dat denk je danquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:52 schreef Guanabana het volgende:
Ik ben zo benieuwd nu, want ze heeft zoveel goed gedaan!!
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh niet de prono hoor.
Maar wel van Erik en DaMart.
Dacht eigenlijk dat Hade het wasquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:50 schreef franklop het volgende:
nu denk ik dus dat AM helemaal niet die stroobaal heeft raakgeschoten, maar wel prima vond dat iedereen het zei dat zei het was
Ik ookquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.
Al vind ik dit eigenlijk een enorme deceptie en niet alleen omdat ik haar nooit verdacht heb.
Frits-Timquote:
Kom je nu mee.. dat was de reden dat ik haar niet meer als mol zagquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dacht eigenlijk dat Hade het was
Valt wel mee, ben haar wel steeds verdachter gaan vinden. Toen Tim eruit ging ben ik begonnen met het bouwen van een nieuwe tunnel, en dat ging nog best aardig. Niet omdat ik AM zo verdacht vond maar Hade en Liesbeth konden gewoon echt niet. Mijn schock was dat Tim het niet was.quote:
quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:54 schreef n0ir het volgende:
Volgens mij zaten Marit, Frits, William, Tim, Liesbeth én Hadewych al op Anne Marie...
Thanks.quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.
Al vind ik dit eigenlijk een enorme deceptie en niet alleen omdat ik haar nooit verdacht heb.
quote:Het jongetje heet Salvador Lukacs. Minis en vriend zijn dolgelukkig, aldus het management van de actrice. De bevalling is voorspoedig verlopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |