Spannend!quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:48 schreef sigme het volgende:
Morgen voor de eerste keer trainen in de sportschool!
Ik ben goed te spreken over de kobo. Minpuntje: weinig handleiding. Pluspunt: het meeste wijst zich vanzelf. Ik heb nog geen enkele poging gedaan een boek te kopen met het ding, en ik heb de batterij ook nog niet leesgelezen.quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:57 schreef Phaidra het volgende:
Uniek![]()
Sigme, succes alvast! Trouwens, jij had de kobo-reader gekocht toch? Wat vind je ervan?
XMLaat je plezier in je werktrip niet vergallen hierdoor hè! Je hebt qua gezondheid niet de beste periode achter de rug, niet te streng zijn voor jezelf.
Laag vuur, liefst met deksel op de pan en veel geduld. Dat werkt bij mij het beste. Maar bekend probleem dus!quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:03 schreef Viking84 het volgende:
Hamburgers zijn een deceptie.
Of ze worden zwart of ze blijven rauw.
Ze zijn wel lekker trouwens, als je ze eenmaal in stukjes hebt gesneden om dat rauwe weg te bakken.
Ik dacht even dat dit in antwoord op Sigme's vraag was en ik keek heel raarquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:10 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Laag vuur, liefst met deksel op de pan en veel geduld. Dat werkt bij mij het beste. Maar bekend probleem dus!
quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:12 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik dacht even dat dit in antwoord op Sigme's vraag was en ik keek heel raar![]()
Ah dank je. Het klinkt wel goed, als je binnenkort wel iets koopt, hoor ik graag hoe dat gaat. Jee, vervelend dat je moeder niet operabel (was mijn eerste ingeving) is, slecht zicht lijkt me vreselijk.quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:10 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik ben goed te spreken over de kobo. Minpuntje: weinig handleiding. Pluspunt: het meeste wijst zich vanzelf. Ik heb nog geen enkele poging gedaan een boek te kopen met het ding, en ik heb de batterij ook nog niet leesgelezen.
De kobo is momenteel uit logeren bij mijn moeder, die heeft oogproblemen, kan niet goed meer lezen en we willen graag weten of ze van een e-book wel goed zou kunnen lezen. Vandaag te horen gekregen dat de oogproblemen niet opereerbaar (hmm, ik weet niet of de spelling knopt) zijn, dus daarmee is het antwoord weer iets belangrijker geworden.
Nu we het er toch over hebben, hoe is het met jouw moeder?
Gniffelquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:12 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik dacht even dat dit in antwoord op Sigme's vraag was en ik keek heel raar![]()
Volgens de normen is mijn moeder al heel lang zo goed als blind, in de werkelijke wereld kan ze prima autorijdenquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:16 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ah dank je. Het klinkt wel goed, als je binnenkort wel iets koopt, hoor ik graag hoe dat gaat. Jee, vervelend dat je moeder niet operabel (was mijn eerste ingeving) is, slecht zicht lijkt me vreselijk.
Met mijn moeder gaat het op en af. Nu weer een beetje op, na haar winterse zware longontsteking weer overleefd te hebben. Maar herstellen gaat traag en ze levert ook steeds weer iets in...
Dat ze achteraf woont is vast ook de reden dat ze nog auto kan rijden? Ik zie dat toch niet zo voor me in een grote stadquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:20 schreef sigme het volgende:
[..]
Volgens de normen is mijn moeder al heel lang zo goed als blind, in de werkelijke wereld kan ze prima autorijden. Maar ik vrees wel wat voor de toekomst, ze woont nogal achteraf en moet dus werkelijk overal per auto naar toe.
Is de zorg voor jouw moeder nog wel te doen in jouw positie? En is de fysieke zorg nu helemaal uitbesteed?
Eerst flink bakken, of beter nog grillen. Dat je mooi ruitjespatroon krijgt. Denk je dat de binnenkant nog rauw is? Gewoon pan nog hoger zetten en een eetlepel water op je burger gooien. Dat gaat ineens keihard koken/stomen en is je burger zo gaar. En mooi bruin.quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:03 schreef Viking84 het volgende:
Hamburgers zijn een deceptie.
Of ze worden zwart of ze blijven rauw.
Ze zijn wel lekker trouwens, als je ze eenmaal in stukjes hebt gesneden om dat rauwe weg te bakken.
Thanks, dat ga ik de volgende keer idd zo doenquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:10 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Laag vuur, liefst met deksel op de pan en veel geduld. Dat werkt bij mij het beste. Maar bekend probleem dus!
quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:12 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:29 schreef the85mc het volgende:
[..]
Eerst flink bakken, of beter nog grillen. Dat je mooi ruitjespatroon krijgt. Denk je dat de binnenkant nog rauw is? Gewoon pan nog hoger zetten en een eetlepel water op je burger gooien. Dat gaat ineens keihard koken/stomen en is je burger zo gaar. En mooi bruin.
Kijk! Gaan we proberen!quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:29 schreef the85mc het volgende:
[..]
Eerst flink bakken, of beter nog grillen. Dat je mooi ruitjespatroon krijgt. Denk je dat de binnenkant nog rauw is? Gewoon pan nog hoger zetten en een eetlepel water op je burger gooien. Dat gaat ineens keihard koken/stomen en is je burger zo gaar. En mooi bruin.
^^quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
voor de mamma's van Sigme en Phaidra! Jullie zijn goeie hulpen zo te horen
Misschien zou dat vanzelfsprekend zijn maar dat is het volgens mij niet, dus props
![]()
Ik heb 2 inhalers.quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:53 schreef _aurum_ het volgende:
Ik ga in april pas Nara de tandarts, ben benieuwd. en verbaas me idd over de prijs van medicatie. Heb een inhaler voor mijn bronchitis die kost gewoon 70 euro.
Van dat geld kan ik ook mooie schoenen kopen
"quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
voor de mamma's van Sigme en Phaidra! Jullie zijn goeie hulpen zo te horen
Misschien zou dat vanzelfsprekend zijn maar dat is het volgens mij niet, dus props
![]()
Oi, hoeveel uur draai jij eigenlijk gemiddeld per week?quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:11 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik heb vandaag 11 uur gewerkt. Daarna vond ik het wel genoeg. Dat verklaart ook dit belachelijke lijstje:
O: smoothie van bosbessen en peer met muesli (gepofte amaranth/spelt/quinoa muesli, voor de liefhebbers)
T: boterham met ham, kaas en komkommer
t: mandarijn
L: restje bulghursalade met gegrilde groente en feta, 4 boterhammen met quinoa
T: muesli met turkse yoghurt en een chocolate chip cookie
T: nog 2 zulke koekjes
T: kapje brood
T: half glas wijn
D: beetje rösti, broccoli en een worstje.
normaal niet meer dan 40-45. De druk moet nu even opgevoerd worden. Hoewel ik morgen niet mer dan 6 uur ga werken denk ik. Moest vandaag wat rondsturen dat ik op maandag presenteer, en het werk zat me niet mee deze week...quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:13 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oi, hoeveel uur draai jij eigenlijk gemiddeld per week?
Oh okquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:16 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
normaal niet meer dan 40-45. De druk moet nu even opgevoerd worden. Hoewel ik morgen niet mer dan 6 uur ga werken denk ik. Moest vandaag wat rondsturen dat ik op maandag presenteer, en het werk zat me niet mee deze week...
Nee, ik denk dat ik er vooral over post als het veel uren zijn. Dan zijn mijn lijstjes ook kut, namelijk. Deze week heb ik redelijk wat dagen van 9 tot half zes gewerkt, en dat is mooi.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:16 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh okhad dan ten onrechte het idee dat het er meestal meer zijn
Ahaquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:18 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat ik er vooral over post als het veel uren zijn. Dan zijn mijn lijstjes ook kut, namelijk. Deze week heb ik redelijk wat dagen van 9 tot half zes gewerkt, en dat is mooi.
Ben je op zoek?quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:38 schreef Perruche het volgende:
Wat ik me trouwens afvroeg zijn de heren die in dit topic meeposten vrijgezel of neit?
ongeveer 1.70m, laatste keer dat ik me woog was het 59.7 kilo. Er hoeft in principe niet echt iets af, zolang het onder de 60 kilo blijft vind ik het prima, maar er moet iig niks bijquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:33 schreef _aurum_ het volgende:
Hoi Norich!
Hoe lang ben je, hoeveel weeg je, hoeveel moet eraf, lust je broccoli en is vis een optie?
Is best te etenquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:39 schreef ElDinosaur het volgende:
Beschuit met pindakaas? Hoe krijg je dat weg?
Lig ik een keer op tijd in bed, kan ik niet slapen.
Denk dat ik dat inderdaad maar doe ja.quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:42 schreef ElDinosaur het volgende:
Niets en gewoon gaan slapen? Kan je morgen extra lekker ontbijten.
Ah, precies het zelfde hierquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:42 schreef norich het volgende:
[..]
ongeveer 1.70m, laatste keer dat ik me woog was het 59.7 kilo. Er hoeft in principe niet echt iets af, zolang het onder de 60 kilo blijft vind ik het prima, maar er moet iig niks bij
Broccoli nomen ben niet echt een vis/vlees eter
Volgens mij wel. Beetje het omgekeerde % van de vrouwenpopulatie binnen dit topic.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:38 schreef Perruche het volgende:
Wat ik me trouwens afvroeg zijn de heren die in dit topic meeposten vrijgezel of neit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Sowieso even rust nemen qua sporten met die schouder! Eerst even een tijdje aankijken of het beter gaat voordat je het (zwaar) gaat belasten.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 07:55 schreef _aurum_ het volgende:
Je hebt volgens mij wel vaker last van je buik/maagregio he ML? Of lijkt dat maar zo.
Meh, ik heb mijn schouder verziekt, schoot gister bij een oefening erin en nu heb ik last als ik mijn linkerarm onder een bepaalde hoek houd.![]()
Dus vandaag maar opletten wat ik met mijn arm doe
Morgen heb ik geen schouderoefeningen in mijn schema zitten, dus dat zou wel goed moeten zijn. En ik laat mijn lief vanaaf wel ff kijken.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 07:58 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Sowieso even rust nemen qua sporten met die schouder! Eerst even een tijdje aankijken of het beter gaat voordat je het (zwaar) gaat belasten.
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 08:10 schreef _aurum_ het volgende:
En toen ik mijn text teruglas, las ik dit en dacht WTH heb ik nou weer geschreven
Denk dat ik een poesje een optater gegeven heb
Gister zwaar getraind en daarna ben ik écht zo klaar als een klontje. Moe zijn, maar te moe om op te staan en te gaan slapen, dus uiteindelijk te laat naar bed.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's one of those days
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
Minder dan normaal, meestal eet je 3 stuks brood bij het ontbijt toch? Van plan veel sushi te eten?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 09:05 schreef Perruche het volgende:
Morning!
Who lekker geslapen.
Planning, er komt vast nog wel iets bij enzo
O: 150 ml yoghurt met 1 appel
T: plakje ontbijtkoek, nog een appel, koffie met melk
L: ik hoop op sushi, eens zien of ik iemand zo ver kan krijgen!
T: 3 mandarijnen
B: 2x20 minuten fietsen
D: ik gok zo een aardappeltortilla met salade!
Novemquote:Op vrijdag 9 maart 2012 09:23 schreef Novem het volgende:
Morgen!
Nog even geen lijstje, ben vandaag vrij, dus ik zie wel wat het wordt
[..]
Minder dan normaal, meestal eet je 3 stuks brood bij het ontbijt toch? Van plan veel sushi te eten?
Haha, het was toevallig een heel voordelige foto! Ik heb nogal een raar hoofd hoor, dat vind zelfs mijn lief.quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:36 schreef An24 het volgende:
@Minilot: ik vind jou echt een mooie vrouwEn met zes kilo erbij bij je nog slank!
Wat een fijn lijstje heb jij weer!quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:14 schreef Nallie het volgende:
Lijstje:
O: appel, kiwi, yoghurt, cornflakes
T: koffie verkeerd, paar abrikozen/dadels
L: 2 bh met hummus, rijstwafel geitenkaas
T: kwart komkommer, bio reepje
S: 7 km hardlopen
T: klein handje nootjes tijdens t koken
D: 3 kleine spinazie/geitenkaas/pijnboompit pannekoekjes en 3 gewone met wat agavesiroop, het is pancake night geloof ik
T: uhm ik neig naar chocola. Internationale vrouwendag en zuks
Zo wil ik ook wel shoppenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 09:27 schreef Perruche het volgende:
Oeh en winkelenik heb toevallig bij de P&C een heel mooie zwarte trui van nafNaf gevonden voor 25 euro! En hij is echt zo lekker zacht en stylish en staat superleuk op een spijkerbroek enzo. gewoon casual maar toch
. En heb van een vriendin schoenen gekregen (supermooie!) die haar te groot waren. Dat is leuk shoppen
Mooi lijstje.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 09:36 schreef minilot het volgende:
Goedmorgen!![]()
Lijstje van vandaag:
O: Twee spiegeleieren met parmezaan en wat truffelolie. Tevens een smoothie van een banaan, een peer en een kopje kokoswater.
L: Ik doe een halve Sigme!Zeven ons rauwe groente (tomaatjes, wortel, sugar snaps) en een maisbroodje met tonijn en kappertjes.
D: Volkoren wraps met rode ui, geroosterde paprika, biefstukrepen, mierikswortelmayonaise en tuinkers.
S: Anderhalf uur wandelen.
[..]
Haha, het was toevallig een heel voordelige foto! Ik heb nogal een raar hoofd hoor, dat vind zelfs mijn lief.Niettemin bedankt.
[..]
Wat een fijn lijstje heb jij weer!
Ducttape.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 09:40 schreef Perruche het volgende:
Hm, ik wil eigenlijk nog wel iets kwijt. In kleding ziet het er allemaal goed uit en op foto's ben ik ook wel tevreden, alleen ik wil nog wat bij mijn buik/lovehandles en billen kwijt.
Weet je hoe zeer dat doet om eraf te halen! Nee maar serieus ik ben daar een beetje vetquote:
Bagger!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 09:39 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Mooi lijstje.Hoe ging het hardlopen met wijn?
1. Smoothies anders? Naja, ook niet alsof je door optimel te drinken de orang oetan met uitsterven bedreigt of zulks...quote:Op donderdag 8 maart 2012 17:27 schreef Adelie het volgende:
Reactie:
1. Ik vind melk totaal niet lekker, diverse malen geprobeerd ermee te beginnen en voor mij is het een straf. Die optimel limoen krijg ik nog net wel binnen.
2. Tip van vleeswaar is geweldig, dat had ik ook kunnen bedenken
3. Ik geloof dat ik loveli's betoog over kh's gemist heb. Dus hoe bedoel je om de KH bij O, L en D te houden? Dat ik beter de banaan bij een O/L/D kan nemen? Zodat mijn lichaam gaat werkenEn hoeveel KH's op een dag mag je hebben? Is dit de beste optie als je al dat buikvet wilt wegwerken?
Ik heb ook een garmin voor wandelen en fietsen. Hij is geweldig! Ik verdwaal niet meer en/of geen ruzies meer tijdens een fiets/wandeltochtje![]()
bron?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 09:54 schreef ElDinosaur het volgende:
HIIT is ook niet het heilige graal qua cardio. Qua verbranding schijnt het echt een minimaal verschil op te leveren vergeleken met gewone cardio. Het is wel minder saai/beter voor je conditie.
Ik ben ook wel eens nieuwdierig, dan voel ik me net een kalfje en zulksquote:Op vrijdag 9 maart 2012 09:52 schreef Perruche het volgende:
Huuu ijskoud water, daar krijg ik zo'n buikpijn van!!
En viz ik ben nieuwdgierig; waarom koemelk en niet bijv, geitenmelk? of kan dat ook in jouw opinie.
Verschillende, maar hieronder een voorbeeld.quote:
ja goedemorgen, die wil ik ook wel, tijd voor bootcamp dusquote:Op vrijdag 9 maart 2012 09:41 schreef Perruche het volgende:
[..]
Weet je hoe zeer dat doet om eraf te halen! Nee maar serieus ik ben daar een beetje vet. Ik wil een Anna82-buikje!!
In je bron staat hetzelfde wat ik al dacht:quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:02 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Verschillende, maar hieronder een voorbeeld.
http://stronglifts.com/hiit-interval-training-fat-loss/
Ik vind het knap. Mijn sportknop is kwijt. Ik ga er zaterdag naar zoeken.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:10 schreef anna82 het volgende:
Oh gister was ik pas om 20:00 terug van kantoor en ook al had ik -2 zin, ik ben toch gaan hardlopen. Daardoor at ik pas om 21:00 en om 22:00 lag ik in bed.
die van mij netzo. Zondag.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:23 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik vind het knap. Mijn sportknop is kwijt. Ik ga er zaterdag naar zoeken.
Als je persé alcohol wilt; sterke drank met geen toevoegingen.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:22 schreef Indication het volgende:
[..]
In je bron staat hetzelfde wat ik al dacht:
HIIT zorgt voor minder calorieverbranding op het moment dat je sport, maar je afterburn is veel langer/groter. Je zorgt dat je rustverbranding veel hoger wordt. Dat is veel idealer om af te vallen.
Oh en lijstje van vandaag:
O: muesli met melk
B: shape les 60 min
L: 2 boterhammen met filet en pindakaas
T: bakje fruit
D: bij mn vriend, dus geen idee nog
T: waarschijnlijk slecht, aangezien we de stad in gaan met een groepjeIemand nog tips wat je beter kan drinken dan wijn/bier?
Ik verbaasde mezelf hoor. In eerste instantie riep ik nog dat ik niet ging in verband met zere tenen, maar dat vond mijn vriend een onzin-argument. Dat klopte ook wel, want ik had niet eens zere tenen.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:23 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik vind het knap. Mijn sportknop is kwijt. Ik ga er zaterdag naar zoeken.
Het valt best mee, als je eenmaal bezig bent is het goed te doen. Het is alleen nog best donker rond acht uur en met die nieuwe verlichting in het Vondelpark zie je (ik) echt helemaal niets... Ik zeg: startdatum 2 april!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:28 schreef Perruche het volgende:
Anna wanneer gaan we weer bootcampen dan? Ik vind het nog zo koud!
Gisteren wel te horen van mijn sportbegeleider gozer dat ik"goed bezig ben". Dat motiveert toch wel weer.
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:29 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik verbaasde mezelf hoor. In eerste instantie riep ik nog dat ik niet ging in verband met zere tenen, maar dat vond mijn vriend een onzin-argument. Dat klopte ook wel, want ik had niet eens zere tenen.
En ik merk echt dat mijn bovenbenen iets aan omvang verliezen door het hardlopen, dat vooral zorgt voor de motivatie.
Quequote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:32 schreef conleche het volgende:
[..]![]()
Ja hardlopen is echt zo goed voor je figuur! (Wat Viezoor daar ook over zegt) ik heb er nooit zo goed uitgezien als toen ik 3/4 x in de week hardliep.
Dat heb ik nooit gezegd, wel dat ijzer tillen het spierafbrekende van hardlopen tegengaat...quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:34 schreef loveli het volgende:
Blijkbaar dat vrouwen meer ijzer zouden moeten tillen en minder hardlopen.
Blijkbaar.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:34 schreef loveli het volgende:
Blijkbaar dat vrouwen meer ijzer zouden moeten tillen en minder hardlopen.
Je zit echt zo in het A'damse bosquote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:42 schreef Perruche het volgende:
2 April? Prima! Hardlopen heb ik echt zo'n hekel aan. Maar mijn collega bood aan een route voor me te maken, eentje waar ik niet overreden word. Ik zou ook nog na het werk of in de pauze kunnen gaan hardlopen, bedenk ik me nu...
Het is nog niet eens 11 uur? Wie eet er nou chips 's ochtends? Zijn die mensen niet opgevoed ofzo?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:47 schreef ElDinosaur het volgende:
Zucht, de eerste zak chips is alweer leeg hier op het werk. Het is een wonder dat m'n collega's nog geen 150kg wegen.
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 09:36 schreef minilot het volgende:
Goedmorgen!![]()
Lijstje van vandaag:
O: Twee spiegeleieren met parmezaan en wat truffelolie. Tevens een smoothie van een banaan, een peer en een kopje kokoswater.
L: Ik doe een halve Sigme!Zeven ons rauwe groente (tomaatjes, wortel, sugar snaps) en een maisbroodje met tonijn en kappertjes.
D: Volkoren wraps met rode ui, geroosterde paprika, biefstukrepen, mierikswortelmayonaise en tuinkers.
S: Anderhalf uur wandelen.
Vast niet iedere dag en dan daarna overschakelen op snoep (wat altijd aanwezig is hier).quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:54 schreef Mini. het volgende:
Ik heb ook weleens ontbeten met chips hoor. Met knoflooksaus.
Zou best chips kunnen eten hu. Gelukkig heb ik geen chips in huis. Of in de auto. Je kent het wel, zo'n impulszak. Die je koopt omdat je trek hebt als je gaat shoppen en dan half leegeet. En dan na 2 weken weer tegenkomt, constateert dat ze slof geworden zijn en dan toch verder etenquote:
Nee, zo verstandig ben ik dan nog wel. Maar als ik elke dag alleen maar zou eten wat ik lekker vond, zou dat nog best kunnen. Dat of broodjes kipcorn.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:55 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Vast niet iedere dag en dan daarna overschakelen op snoep (wat altijd aanwezig is hier).
Herkenbaar.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:56 schreef loveli het volgende:
[..]
Zou best chips kunnen eten hu. Gelukkig heb ik geen chips in huis. Of in de auto. Je kent het wel, zo'n impulszak. Die je koopt omdat je trek hebt als je gaat shoppen en dan half leegeet. En dan na 2 weken weer tegenkomt, constateert dat ze slof geworden zijn en dan toch verder eten
Brug op, brug over, brug af, langs het water de stad uit. Binnen tien minuten sta je in de natuur.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:53 schreef Mini. het volgende:
Dat is ook mijn voornaamste drempel om te gaan hardlopen, ik zou gewoon niet weten waar. In de stad sta je toch om de haverklap voor een stoplicht/kruising, en ik heb ook geen zin om bekenden tegen te komen.
Na 10 minuten hardlopen ben ik al kapotquote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Brug op, brug over, brug af, langs het water de stad uit. Binnen tien minuten sta je in de natuur.
Oeh, veel plezier en goede vlucht en zulks!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
Snoekbars?
Boarden over drie kwartier. Scan vd bagage aan de gate. Apart, nog nooit meegemaakt!
Oh meestal herken ik me wel in slechte dingen, maar ik ben trots dat ik kan zeggen van niet deze keer!!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:56 schreef loveli het volgende:
[..]
Zou best chips kunnen eten hu. Gelukkig heb ik geen chips in huis. Of in de auto. Je kent het wel, zo'n impulszak. Die je koopt omdat je trek hebt als je gaat shoppen en dan half leegeet. En dan na 2 weken weer tegenkomt, constateert dat ze slof geworden zijn en dan toch verder eten
doen ze op schiphol vrij vaak voor intercontinentale vluchten...Goede vlucht!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
Snoekbars?
Boarden over drie kwartier. Scan vd bagage aan de gate. Apart, nog nooit meegemaakt!
Veel plezier XMert. Af en toe wel een WF woord spelen heur!!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
Snoekbars?
Misschien moet ik dat stuk inderdaad maar eens gaan verkennen nu het weer mooi weer wordt.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Brug op, brug over, brug af, langs het water de stad uit. Binnen tien minuten sta je in de natuur.
^^quote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Oeh, veel plezier en goede vlucht en zulks!
Als het vriest zijn ze weer crunchyquote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:06 schreef conleche het volgende:
[..]
Oh meestal herken ik me wel in slechte dingen, maar ik ben trots dat ik kan zeggen van niet deze keer!!![]()
Helemaal richting de Antillen toch (vice versa nog meer)?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:06 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
doen ze op schiphol vrij vaak voor intercontinentale vluchten...Goede vlucht!
Ik twijfelde heel even of ik een foute opmerking ging maken over de terugvlucht en bodyscans.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:15 schreef anna82 het volgende:
[..]
Helemaal richting de Antillen toch (vice versa nog meer)?
Goede vlucht en heel veel plezier XM!
ook richting afrika deden ze het, en richting de US ook. Andere kanten behalve binnen europa bn ik nog nooit opgevlogen van schiphol.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:15 schreef anna82 het volgende:
[..]
Helemaal richting de Antillen toch (vice versa nog meer)?
Goede vlucht en heel veel plezier XM!
dat heb ik met dropjes en die worden nooit slofquote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:56 schreef loveli het volgende:
[..]
ik ook. En ik ben zooooooo on productief.quote:
Ik ook!quote:
't Is ook wel zo'n heppie de peppie Amerikaansequote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik krijg alleen een beetje de kriebels van de naam van die blog, OhSheGlows![]()
Ik krijg van wel meer op dat blog de kriebels!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik krijg alleen een beetje de kriebels van de naam van die blog, OhSheGlows![]()
Ja, ik wil al een hele tijd één keer per week intervallen gaan doen, maar ik betwijfel of ik daar 's ochtends voldoende energie voor heb en in het weekend heb ik tijd voor een duurloop, dus dan wil ik mijn energie in die duurloop steken. Zit een beetje vast.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 09:08 schreef Quinazoline het volgende:
Vik, zou het niet helpen als jij af en toe intervallen zou doen, of iets met een echt vaartspel? Ik doe 1 keer in de week een duurloop en twee keer wat meer spelen, en merk dat ik echt veel beter vooruit ga dan toen ik nog drie keer in de week met constante snelheid een duurloop deed.
Nou, gelukkig hardloop ik niet voor m'n figuur, maar omdat ik het leuk vind, maar volgens mij helpt het bij mij niet zo veel. En ik geloof ook dat hardlopen an sich niet zo veel zoden aan de dijk zet. Het is de combi met KT die het hem doet. Dus wel apart dat jij andere ervaringen hebt.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:32 schreef conleche het volgende:
[..]![]()
Ja hardlopen is echt zo goed voor je figuur! (Wat Viezoor daar ook over zegt) ik heb er nooit zo goed uitgezien als toen ik 3/4 x in de week hardliep.
Kijk jij wel eens in de spiegel? Je ziet er zoveel beter uit dan een paar jaar geleden!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou, gelukkig hardloop ik niet voor m'n figuur, maar omdat ik het leuk vind, maar volgens mij helpt het bij mij niet zo veel. En ik geloof ook dat hardlopen an sich niet zo veel zoden aan de dijk zet. Het is de combi met KT die het hem doet. Dus wel apart dat jij andere ervaringen hebt.
Ja, ik zie er beter uit dan een paar jaar geleden, maar eind 2009 en eind 2010 was ik slanker dan nu, terwijl ik pas eind 2010 ben begonnen met hardlopen. En ik wil weer terug naar eind 2009.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:25 schreef conleche het volgende:
[..]
Kijk jij wel eens in de spiegel? Je ziet er zoveel beter uit dan een paar jaar geleden!
Ik deed toen trouwens ook nog wel stepshape/intervallesjes en Pilates, dus dat hielp ook mee, maar de spieren die ik had, die zag je pas, nadat ik het vetlaagje met hardlopen had weggelopen.
Oh en volgens mij speel jij al een paar maanden geen WF meer?
Die óók ja.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:29 schreef Perruche het volgende:
Ik ben meer van David Lebovitz en ottolenghi maar dat zijn niet bepaald "slanke" recepten.
WF was leuk totdat mensen begonnen met valsspelen.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, ik zie er beter uit dan een paar jaar geleden, maar eind 2009 en eind 2010 was ik slanker dan nu, terwijl ik pas eind 2010 ben begonnen met hardlopen. En ik wil weer terug naar eind 2009.
Maar vanaf de zomer ga ik ook twee keer week KT doen, dus ik hoop dat ik dan verschil ga zien.
Nee, WF sinds een paar weken helemaal niet meer. Met bepaalde mensen die steeds wonnen was ik al veel eerder gestopt![]()
.
+1.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:40 schreef Mini. het volgende:
Boh, het is inderdaad een typische vrijdag... En er zijn zoveel dingen leuker dan werken.
Youtube, 9gag..quote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:40 schreef Mini. het volgende:
Boh, het is inderdaad een typische vrijdag... En er zijn zoveel dingen leuker dan werken.
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:43 schreef minilot het volgende:
O, is dat het. Vrijdag!
Ik zit me hier een partij nuttige dingen uit te stellen en te niksen - echt om te huilen!![]()
Even mezelf een schop verkopen.
Toch maar koffie dan?
+2. Nutteloos surfen enzo. Nog 3 uurtjes. En eigenlijk zou ik blij moeten zjin, want net super toffe data gekregen. [/nerd]. Maar ik heb geen zihin..quote:
Inderdaad, maar de beste vriend van mijn lief woont de helft van het jaar in Vietnam dus misschien gaan we daar op bezoek. Al is 2 weken voor zover wat weinig vind ik...quote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:10 schreef minilot het volgende:
IJSLAND! Dát klinkt nou eens als een schitterend idee. Even noteren op mijn waar-zullen-we-deze-lente-eens-naartoe-gaan-lijstje.
2 weken lijkt me sowieso wel een beetje kort voor een land als Vietnam. Reistijd, acclimatiseren en dan heb je nog 1.5 week max over..quote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:10 schreef Sjaapje het volgende:
[..]
Inderdaad, maar de beste vriend van mijn lief woont de helft van het jaar in Vietnam dus misschien gaan we daar op bezoek. Al is 2 weken voor zover wat weinig vind ik...
Er zit sowieso wel een extra weekend bij, dus dat dient om te reizen. Nujah wij moeten het de komende jaren altijd doen met 2 weken...quote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:20 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
2 weken lijkt me sowieso wel een beetje kort voor een land als Vietnam. Reistijd, acclimatiseren en dan heb je nog 1.5 week max over..
Geen-koffie-meer blijkt een lastig voornemen om me aan te houden zeg!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:43 schreef minilot het volgende:
O, is dat het. Vrijdag!
Ik zit me hier een partij nuttige dingen uit te stellen en te niksen - echt om te huilen!![]()
Even mezelf een schop verkopen.
Toch maar koffie dan?
Dat lijkt op chocolademelk en da's VEUL lekkerder nog!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:30 schreef minilot het volgende:
[..]
Geen-koffie-meer blijkt een lastig voornemen om me aan te houden zeg!
-klik-
[ afbeelding ]
In de grote glazen op kantoor hier passen drie espresso's en een ruime scheut sojamelk.![]()
Bolle billenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:36 schreef minilot het volgende:
Ja, maar daar gáán we op het gebied van weg met die dikke kont even niet aan beginnen, Mariaetc!
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:44 schreef V1z0R het volgende:
Iets in de vensterbank zetten is niet bijster uitdagend LieLie![]()
Ik groei thuis een stuk of zes soorten cress. Lukt altijd prima! En van die piepkleine blaadjes rode bietenplant of kabouter-rucola of miniatuurmosterdblad zien er doorgaans erg lollig uit op je eten.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:44 schreef LieLie het volgende:
Ik ga tuinkers in de vensterbank zetten, eens zien of dat wil!
Dat ziet er leuk uit ja!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:50 schreef minilot het volgende:
Ik kocht laatst bij de groothandel trouwens een bakje cress van suikererwt.. Heel zoet en zéér decoratief!
[ afbeelding ]
..moet hoognodig eens op zoek naar zaadjes daarvoor!
Ik hou van foodgawker, klik me op saaie vrijdagen suf, mijn delicious account pas opgeschoond, zat overvol.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:01 schreef minilot het volgende:
..ik liep twee weken achter op http://foodgawker.com/
Ben inmiddels halverwege het doorspitten van de gerechten vanaf waar ik gebleven was. Ooooo, die vrijdagen op kantoor!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:06 schreef Novem het volgende:
Gister zat ik te kijken naar Two Greedy Italians (kookprogramma, aanrader) en nadat ik in slaap was gevallen was ik er nog iets teveel mee bezig, ik schijn keihard hebben zit roepen naar mijn vriend "Kom N. Kom, help!", hij naar boven sprinten en toen begon ik een halfuur door te zagen over hoe benauwd ik het altijd kreeg als ik Italiaans aten dat hij mijn inhaler moest halen
![]()
Ik heb wel vaker last van praten in mijn slaap
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:06 schreef Novem het volgende:
Gister zat ik te kijken naar Two Greedy Italians (kookprogramma, aanrader) en nadat ik in slaap was gevallen was ik er nog iets teveel mee bezig, ik schijn keihard hebben zit roepen naar mijn vriend "Kom N. Kom, help!", hij naar boven sprinten en toen begon ik een halfuur door te zagen over hoe benauwd ik het altijd kreeg als ik Italiaans aten dat hij mijn inhaler moest halen
![]()
Ik heb wel vaker last van praten in mijn slaap
Echt stoer van diegene die dat gaan doenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:45 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Leesvoer!
http://markschoones.nl/po(...)voor-de-urbanathlon/
Apenkooi voor buffelsquote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:45 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Leesvoer!
Kom je ook een keertje meetrainen?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:57 schreef anna82 het volgende:
[..]
Apenkooi voor buffels![]()
Als ik de 5K een beetje onder de knie heb ga ik die trap-oefeningen invoeren.
Kewl! Op mentale kracht doorlopen ftw.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:45 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Leesvoer!
Jep, want je organen mogen ook geen vocht bevattenquote:
Geen sport-BH meer nodig, jeweetz.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:06 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jep, want je organen mogen ook geen vocht bevatten
Die heb ik toch niet nodigquote:
Wat ouderwets, geen internet op je werk! Nou weet ik natuurlijk niet wat je precies doet, maar toch.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:14 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik wil ook internet op het werk.. doe het nu op de telefoon maar over een paar maand mogen wij die ook niet meer mee hebben
Lijst:
O: volkorenpuntje met varkenshaas, boterham osseworst, beschuit kaas
S: 30 km wandelen
T's: 4 boterhammen kaas, appel, peer, cappuccino, pakje melk, stukje chocolade, gekookt ei.
D: zuurkoolovenschotel met veel verse ananas, rookworst, gehaktbal.
T: 500 gr. kwark met zoetstof en druiven.
Nee, nergens last van.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:22 schreef loveli het volgende:
Niet? Ik draag er ook een bij het hardlopen.
Wat doe jij dan?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:23 schreef minilot het volgende:
Ik mag nog tot zeven uur vanavond.
[..]
Wat ouderwets, geen internet op je werk! Nou weet ik natuurlijk niet wat je precies doet, maar toch.
Nou de tranen zijn erquote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:14 schreef ElDinosaur het volgende:
Alweer oud nieuws, maar voor het geval iemand het nog niet gezien heeft.
Erg indrukwekkend.. Ik ben benieuwd of dit initiatief een succes zal zijn dit jaar.
Ah dat verklaart de werktijdenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:25 schreef minilot het volgende:
Ik zwaai de scepter over een technische helpdesk
En nog 2 mandarijntjes, toch nog iets van groente/fruit vandaag.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:37 schreef Sarabi het volgende:
Toch maar eens een lijstje proberen
O: havermout, lijnzaad, yoghurt & zomerfruit
T: boterham met dun laagje kruidenroomkaas
L: 2 boterhammen met 2 spiegeleieren.
S: 1,5 uur buikdanstraining
D/T/iets: hapjes bij mijn ouders, zal vooral stokbrood zijn (waar ik de vettere dingen wil laten staan).
T: glaasje rode wijn
Grillen dan de volgende keer?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:53 schreef minilot het volgende:
Ik ben een lousy Sigme.. Ik doe er nu al een hele kantoordag over om zeven ons rauwe groenten weg te kanen.![]()
Ik hou ontzéééttend van groenten en ik eet er hartstikke veel van, maar dan toch echt liever op de één of andere manier bereid in plaats van zomaar rauw.
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:55 schreef minilot het volgende:
Ja nou, het ging me er meer om dat ik ook gewoon wel eens wilde proberen hoe het was: zo'n bak rauwe groenten wegeten op een dag. Het is niet zo dat ik het verder nodig heb om nog meer groenten te eten dan ik al deed.
Ik kijk het nog even aan ja. Maandag nog 'es een poging.quote:
Rijst die 40 minuten moet koken? Wat is dat dan? Alle soorten rijst die ik ken kook/stoom ik in 15 minuten gaar in een pannetje.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:04 schreef An24 het volgende:
Ik heb mijn vent aan de volkorenpandanrijst geholpen.
Die witte rijst is in een paar minuten klaar.
Conversatie:
M: "heb je al trek?"
moi: "kan wel eten"
M: "ik heb honger"
Moi: "Ga je toch koken?"
m: "kut: rijst moet 40 minuten koken.....neem eerst wel een beschuitje"![]()
Volgens mij alle rijst die je minder dan een driekwartier moet kokenquote:
Ik dus ook niet. Maar het is lekker!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:39 schreef Novem het volgende:
Ah ok! Er staat inderdaad op sommige zakken rijst "parboiled", nooit over nagedacht dat dat voor de meeste rijst geldt!
Is 'ie ziek? Er heerst in het noorden een lelijke buikgriepachtige.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:51 schreef uniekhoorn het volgende:
Hoe erg was je de honden kwijt?
(ja een uur)
Mijn aanstaande was zonet ontzettend naar, zweten, gapen, zweten, koud...
En toch heb ik er de hele tijd eten in gegooid tijdens het wandelen om dit t voorkomen..
Dat zoontje is inderdaad cuteness overload.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:25 schreef Nallie het volgende:
[..]
Nou de tranen zijn ernatuurlijk kende ik het al en iedereen weet dat dit soort dingen gebeuren, maar elke keer is het confronterend...
Oh en van zijn zoontje krijg ik rammelende eierstokken
hmmz. Is dit de eerste keer of komt het vaker voor?quote:
Als hij eens om half 7 thuis komt dan schrik ik dat 'ie zo vroeg is.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:18 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
hmmz. Is dit de eerste keer of komt het vaker voor?
Weet je zeker dat hij niet bij een vrij mibo is blijven hangen
Laiverd, jij bent de komende 15 jaar de blonde stoot die andere vrouwen vrees aanjaagt. Welk beroep ze ook hebben.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
De secretaressegrapjes mogen achterwege blijven trouwens..
Sstt, als je zulke dingen zegt gaan mensen denken dat ik heel knap ben.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:27 schreef sigme het volgende:
[..]
Laiverd, jij bent de komende 15 jaar de blonde stoot die andere vrouwen vrees aanjaagt. Welk beroep ze ook hebben.
Ben je toch ook.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Sstt, als je zulke dingen zegt gaan mensen denken dat ik heel knap ben..
Tegen achten is 'ie thuis hoor ik net, dus ik ga eens koken.
Jij hebt mij nog nooit in het echt gezien.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:46 schreef uniekhoorn het volgende:
DaD is inderdaad een blonde stoot!
Zo nu even een cola-berenburg (grote) dan 500 gr kwark en dan slapen. Morgen weer vroeg
Ik heb het al vaker gedacht, maar jij moet echt serieus iets aan je zelfbeeld gaan doen DaD. Jij bent ook objectief gezien knap. En ik ben knap eerlijk.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Jij hebt mij nog nooit in het echt gezien..
Ik vind het wel lief van jullie, maar ik weet ook wel dat ik moeders mooiste niet ben. Hoeft ook niet verder.
Niet?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik vind het wel lief van jullie, maar ik weet ook wel dat ik moeders mooiste niet ben. Hoeft ook niet verder.
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik wilde 'niet vaker dan gemiddeld' zeggen, tot coco postte. Nog zoeentje.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:01 schreef V1z0R het volgende:
Ehm, is verkeerd zelfbeeld niet een veel voorkomende factor in Slank?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |