abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108874551
De Slankreeks

Vorige topics: Topicreeks: Gezond Slank

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  donderdag 8 maart 2012 @ 19:47:56 #2
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_108874627
Eet meestal ook niet na het eten.. zonet nog wel een beetje paasstol en een dropje en wat druifjes gehad :')

Morgen wandelen O+
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_108874650
Morgen voor de eerste keer trainen in de sportschool!
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  donderdag 8 maart 2012 @ 19:50:01 #4
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_108874721
quote:
2s.gif Op donderdag 8 maart 2012 19:48 schreef sigme het volgende:
Morgen voor de eerste keer trainen in de sportschool!
Spannend!
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_108874957
Jullie gaan weer snel! Ik zag lekker wijven! Al heb ik Billy gemist geloof ik...

Ik heb zo'n goeie dag! Lekker gewerkt vanochtend, toen cursus vanmiddag en net 7 km hardgelopen!

Oh en ik eet altijd nog na t eten :) want ik hou van eten :')
Be someone that makes you happy
pi_108875084
Uniek :D O+

Sigme, succes alvast! Trouwens, jij had de kobo-reader gekocht toch? Wat vind je ervan?

XM :* Laat je plezier in je werktrip niet vergallen hierdoor hè! Je hebt qua gezondheid niet de beste periode achter de rug, niet te streng zijn voor jezelf.
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 8 maart 2012 @ 20:03:55 #7
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108875331
Hamburgers zijn een deceptie.

Of ze worden zwart of ze blijven rauw.

Ze zijn wel lekker trouwens, als je ze eenmaal in stukjes hebt gesneden om dat rauwe weg te bakken.
Niet meer actief op Fok!
pi_108875394
Ik red het echt niet om niks meer te eten na het avondeten. :') Zit nu alweer aan een bak kwark omdat ik weer honger heb. :{
pi_108875647
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2012 19:57 schreef Phaidra het volgende:
Uniek :D O+

Sigme, succes alvast! Trouwens, jij had de kobo-reader gekocht toch? Wat vind je ervan?

XM :* Laat je plezier in je werktrip niet vergallen hierdoor hè! Je hebt qua gezondheid niet de beste periode achter de rug, niet te streng zijn voor jezelf.
Ik ben goed te spreken over de kobo. Minpuntje: weinig handleiding. Pluspunt: het meeste wijst zich vanzelf. Ik heb nog geen enkele poging gedaan een boek te kopen met het ding, en ik heb de batterij ook nog niet leesgelezen.

De kobo is momenteel uit logeren bij mijn moeder, die heeft oogproblemen, kan niet goed meer lezen en we willen graag weten of ze van een e-book wel goed zou kunnen lezen. Vandaag te horen gekregen dat de oogproblemen niet opereerbaar (hmm, ik weet niet of de spelling knopt) zijn, dus daarmee is het antwoord weer iets belangrijker geworden.

Nu we het er toch over hebben, hoe is het met jouw moeder?
pi_108875650
quote:
13s.gif Op donderdag 8 maart 2012 20:03 schreef Viking84 het volgende:

Ze zijn wel lekker trouwens, als je ze eenmaal in stukjes hebt gesneden om dat rauwe weg te bakken.
Laag vuur, liefst met deksel op de pan en veel geduld. Dat werkt bij mij het beste. Maar bekend probleem dus!
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 8 maart 2012 @ 20:12:56 #11
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_108875763
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2012 20:10 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Laag vuur, liefst met deksel op de pan en veel geduld. Dat werkt bij mij het beste. Maar bekend probleem dus!
Ik dacht even dat dit in antwoord op Sigme's vraag was en ik keek heel raar :@ :')
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_108875852
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 20:12 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ik dacht even dat dit in antwoord op Sigme's vraag was en ik keek heel raar :@ :')
_O-
pi_108875867
Lijstje:

O: appel, kiwi, yoghurt, cornflakes
T: koffie verkeerd, paar abrikozen/dadels
L: 2 bh met hummus, rijstwafel geitenkaas
T: kwart komkommer, bio reepje
S: 7 km hardlopen
T: klein handje nootjes tijdens t koken
D: 3 kleine spinazie/geitenkaas/pijnboompit pannekoekjes en 3 gewone met wat agavesiroop, het is pancake night geloof ik ;)
T: uhm ik neig naar chocola. Internationale vrouwendag en zuks ;)
  donderdag 8 maart 2012 @ 20:16:35 #14
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_108875994
:D

Ga zo lekker zoute stokjes eten tijdens 2 voor 12.

Hamburgers... maken, mooi platdrukken, grillpan warm laten worden, hamburgers erop, vuur lager zetten, wachten toch de burgers loslaten, omdraaien, vuur wat hoger, vuur weer laag en geduld
Nom!
pi_108876016
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 20:10 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik ben goed te spreken over de kobo. Minpuntje: weinig handleiding. Pluspunt: het meeste wijst zich vanzelf. Ik heb nog geen enkele poging gedaan een boek te kopen met het ding, en ik heb de batterij ook nog niet leesgelezen.

De kobo is momenteel uit logeren bij mijn moeder, die heeft oogproblemen, kan niet goed meer lezen en we willen graag weten of ze van een e-book wel goed zou kunnen lezen. Vandaag te horen gekregen dat de oogproblemen niet opereerbaar (hmm, ik weet niet of de spelling knopt) zijn, dus daarmee is het antwoord weer iets belangrijker geworden.

Nu we het er toch over hebben, hoe is het met jouw moeder?
Ah dank je. Het klinkt wel goed, als je binnenkort wel iets koopt, hoor ik graag hoe dat gaat. Jee, vervelend dat je moeder niet operabel (was mijn eerste ingeving) is, slecht zicht lijkt me vreselijk.

Met mijn moeder gaat het op en af. Nu weer een beetje op, na haar winterse zware longontsteking weer overleefd te hebben. Maar herstellen gaat traag en ze levert ook steeds weer iets in...
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_108876071
quote:

[..]

Gniffel :D
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_108876142
Ik heb een boel pannekoeken gehad, maar nog nooit met spinazie, geitenkaas en pijnboompitten :@

Waarom voelt op "opdracht verzenden" klikken toch zo verkeerd?! :') Naja...
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_108876272
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2012 20:16 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Ah dank je. Het klinkt wel goed, als je binnenkort wel iets koopt, hoor ik graag hoe dat gaat. Jee, vervelend dat je moeder niet operabel (was mijn eerste ingeving) is, slecht zicht lijkt me vreselijk.

Met mijn moeder gaat het op en af. Nu weer een beetje op, na haar winterse zware longontsteking weer overleefd te hebben. Maar herstellen gaat traag en ze levert ook steeds weer iets in...
Volgens de normen is mijn moeder al heel lang zo goed als blind, in de werkelijke wereld kan ze prima autorijden :D. Maar ik vrees wel wat voor de toekomst, ze woont nogal achteraf en moet dus werkelijk overal per auto naar toe.

Is de zorg voor jouw moeder nog wel te doen in jouw positie? En is de fysieke zorg nu helemaal uitbesteed?
  donderdag 8 maart 2012 @ 20:20:26 #19
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_108876284
Pannenkoeken met geruld gehakt, sperziebonen, ui en kruiden.. is ook lekker.
pi_108876783
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 20:20 schreef sigme het volgende:

[..]

Volgens de normen is mijn moeder al heel lang zo goed als blind, in de werkelijke wereld kan ze prima autorijden :D. Maar ik vrees wel wat voor de toekomst, ze woont nogal achteraf en moet dus werkelijk overal per auto naar toe.

Is de zorg voor jouw moeder nog wel te doen in jouw positie? En is de fysieke zorg nu helemaal uitbesteed?
Dat ze achteraf woont is vast ook de reden dat ze nog auto kan rijden? Ik zie dat toch niet zo voor me in een grote stad :P. Dat dat goed gaat zeg!

Tja. Ze woont nog gewoon zelfstandig. 1x per week hulp in de huishouding en voor de hond zijn ook wat meer hulptroepen ingeschakeld (mensen uit de flat). Meestal ben ik er 1x per week, soms 2x. Het is wel een belasting, de hond moet natuurlijk op redelijk vaste tijden uit en dat is onhandig in mijn eigen planning. Ze loopt nu weer vaker mee en dat gaat op zich wel aardig, maar ze durft nog niet alleen. Gelukkig heb ik (nog) weinig fysieke klachten, voorlopig lukt het allemaal nog wel :).
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_108876791
quote:
13s.gif Op donderdag 8 maart 2012 20:03 schreef Viking84 het volgende:

Eerst flink bakken, of beter nog grillen. Dat je mooi ruitjespatroon krijgt. Denk je dat de binnenkant nog rauw is? Gewoon pan nog hoger zetten en een eetlepel water op je burger gooien. Dat gaat ineens keihard koken/stomen en is je burger zo gaar. En mooi bruin.
  donderdag 8 maart 2012 @ 20:31:28 #22
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108876896
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2012 20:10 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Thanks, dat ga ik de volgende keer idd zo doen :).
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 8 maart 2012 @ 20:31:39 #23
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_108876906
Wat een geweldige tip van dat water mc.nooit aan gedacht.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  donderdag 8 maart 2012 @ 20:31:41 #24
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108876909
quote:

[..]

:D.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 8 maart 2012 @ 20:32:52 #25
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108876980
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 20:29 schreef the85mc het volgende:

[..]

Eerst flink bakken, of beter nog grillen. Dat je mooi ruitjespatroon krijgt. Denk je dat de binnenkant nog rauw is? Gewoon pan nog hoger zetten en een eetlepel water op je burger gooien. Dat gaat ineens keihard koken/stomen en is je burger zo gaar. En mooi bruin.
^O^.
Niet meer actief op Fok!
pi_108877145
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 20:29 schreef the85mc het volgende:

[..]

Kijk! Gaan we proberen!
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_108877186
Klus geklaard! *O*

@Minilot: ik vind jou echt een mooie vrouw O+ En met zes kilo erbij bij je nog slank!

@MI: wat vervelend allemaal, hopelijk kan je het alsnog op tijd oplossen.

@Sigme: veel succes morgen in de sportschool ^O^

En allemaal lekkere eters en zulks! * An24 een paar ideeën opslaat

Lijstje is geworden:

O: volkorenboterham met boter, kipfilet en tomaat, een gekookt eitje, beker thee met melk
T: niets, vergeten
L: salade met veel soorten groen, meloen, rauwe ham, feta en komkommer. Toe: beker thee met melk en een stuk wortelcake
T: banaan
D: Spinazie, aardappeltjes, kaas, appelmoes en limonade/spa (lekker ouderwets :') )
T: custardvla en veel kruidenthee, vergeten voldoende te drinken

Morgen ook weer sporten *O*
pi_108877335
Zo afgekoeld na 70 baantjes zwemmen.
Lees allerlei dingen over naasten waarmee het niet helemaal goed mee gaat, :* !
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  donderdag 8 maart 2012 @ 20:45:08 #29
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108877746
Rekening voor m'n wkb binnen: 463 euro :'). Waarvan ik bijna 400 zelf moet betalen, omdat ik bijna door m'n vergoeding heen ben. Al die foto's tikken ook wel lekker aan :P. Volgend jaar maar een andere verzekering nemen en dan kom ik wel weer terug :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_108877812
3 km geroeid in totaal, 30 minuten non stop krachttraining en nu doe ik niets meer! *O*

Owja, Ml, ik zit altijd boven mn eigen risico. Zal binnenkort wel weer een brief krijgen dat ze het af gaan schrijven want ik heb alweer een keer mn astma medicatie gehaald.
Gelukkig krijg ik ieder jaar 50 euro ofzo terug van het CAK.
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
  donderdag 8 maart 2012 @ 20:53:47 #31
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108878334
Waar heb je die steunkousen eigenlijk voor nodig, ML? :@.
Niet meer actief op Fok!
pi_108878337
Ik ga in april pas Nara de tandarts, ben benieuwd. en verbaas me idd over de prijs van medicatie. Heb een inhaler voor mijn bronchitis die kost gewoon 70 euro.

Van dat geld kan ik ook mooie schoenen kopen :P
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  donderdag 8 maart 2012 @ 20:54:10 #33
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_108878353
:* voor de mamma's van Sigme en Phaidra! Jullie zijn goeie hulpen zo te horen O+ Misschien zou dat vanzelfsprekend zijn maar dat is het volgens mij niet, dus props :Y
pi_108878575
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 20:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
:* voor de mamma's van Sigme en Phaidra! Jullie zijn goeie hulpen zo te horen O+ Misschien zou dat vanzelfsprekend zijn maar dat is het volgens mij niet, dus props :Y
^^
pi_108878714
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 20:53 schreef _aurum_ het volgende:
Ik ga in april pas Nara de tandarts, ben benieuwd. en verbaas me idd over de prijs van medicatie. Heb een inhaler voor mijn bronchitis die kost gewoon 70 euro.

Van dat geld kan ik ook mooie schoenen kopen :P
Ik heb 2 inhalers. B-) En nog pilletjes (die ik de helft van de tijd vergeet). En soms slaat dat spul op mn keel en klink ik een paar dagen alsof ik te lang in de kroeg ben blijven hangen.

Schoenen koop ik toch wel als ik wil. B-)
Vooralsnog is iedereen onder de indruk van mn paarse schoenen. *) Beetje jammer alleen dat de linker een beetje rot uitgaat. :D
Doe wat je niet durft.
pi_108878991
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 20:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
"

Voor het vocht in mijn benen dat bij de Lipoedeem hoort Vik ;)

Heb ze niet dagelijks nodig *afklopt

Maar wel als ik lang zit of sta.
Dus @kantoor als ik veel pc werk heb en als ik een dag brood bak wel.
In Spanje is de temperatuur anders en ga je van A naar B als je wat wil bekijken dus ja..
Ik wil ze dan echt mee hebben.

@Henk, ik geef het ook altijd uit hoor dat eigen risico maar om dat nu te doen voor dat stel falers :N
pi_108879058
Wat een hoop medicijngebruikers hier eigenlijk :o

Unfair :( wij moeten meer schoenen mogen kopen :P

/even niet denkt aan daar waar ze het helemaal niet hebben.
pi_108879327
Ik heb vandaag 11 uur gewerkt. Daarna vond ik het wel genoeg. Dat verklaart ook dit belachelijke lijstje:

O: smoothie van bosbessen en peer met muesli (gepofte amaranth/spelt/quinoa muesli, voor de liefhebbers)
T: boterham met ham, kaas en komkommer
t: mandarijn
L: restje bulghursalade met gegrilde groente en feta, 4 boterhammen met quinoa
T: muesli met turkse yoghurt en een chocolate chip cookie
T: nog 2 zulke koekjes
T: kapje brood
T: half glas wijn
D: beetje rösti, broccoli en een worstje.
pi_108879391
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 21:11 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik heb vandaag 11 uur gewerkt. Daarna vond ik het wel genoeg. Dat verklaart ook dit belachelijke lijstje:

O: smoothie van bosbessen en peer met muesli (gepofte amaranth/spelt/quinoa muesli, voor de liefhebbers)
T: boterham met ham, kaas en komkommer
t: mandarijn
L: restje bulghursalade met gegrilde groente en feta, 4 boterhammen met quinoa
T: muesli met turkse yoghurt en een chocolate chip cookie
T: nog 2 zulke koekjes
T: kapje brood
T: half glas wijn
D: beetje rösti, broccoli en een worstje.
Oi, hoeveel uur draai jij eigenlijk gemiddeld per week?
pi_108879605
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 21:13 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Oi, hoeveel uur draai jij eigenlijk gemiddeld per week?
normaal niet meer dan 40-45. De druk moet nu even opgevoerd worden. Hoewel ik morgen niet mer dan 6 uur ga werken denk ik. Moest vandaag wat rondsturen dat ik op maandag presenteer, en het werk zat me niet mee deze week...
pi_108879648
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 21:16 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

normaal niet meer dan 40-45. De druk moet nu even opgevoerd worden. Hoewel ik morgen niet mer dan 6 uur ga werken denk ik. Moest vandaag wat rondsturen dat ik op maandag presenteer, en het werk zat me niet mee deze week...
Oh ok :D had dan ten onrechte het idee dat het er meestal meer zijn ;)
pi_108879767
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 21:16 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Oh ok :D had dan ten onrechte het idee dat het er meestal meer zijn ;)
Nee, ik denk dat ik er vooral over post als het veel uren zijn. Dan zijn mijn lijstjes ook kut, namelijk. Deze week heb ik redelijk wat dagen van 9 tot half zes gewerkt, en dat is mooi.
pi_108879927
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 21:18 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Nee, ik denk dat ik er vooral over post als het veel uren zijn. Dan zijn mijn lijstjes ook kut, namelijk. Deze week heb ik redelijk wat dagen van 9 tot half zes gewerkt, en dat is mooi.
Aha :D netjes!

Ik taai af :W truste!
pi_108881033
Ohai!

15 minuten voluit crosstrainer, uurtje voluit bodycombat en dan nog iets minder voluit buikspieren... moe!! Nog een bakje druiven naar binnen gewerkt en mooi voor vandaag.

Merk wel dat mijn conditie echt vooruitgaat en dat ik spieren krijg! Wiehoo.
pi_108881097
Wat ik me trouwens afvroeg zijn de heren die in dit topic meeposten vrijgezel of neit?
pi_108881364
quote:
99s.gif Op donderdag 8 maart 2012 21:38 schreef Perruche het volgende:
Wat ik me trouwens afvroeg zijn de heren die in dit topic meeposten vrijgezel of neit?
Ben je op zoek? :P
pi_108881396
*spierenboks* met Perr!
Doe wat je niet durft.
  Vis een optie? donderdag 8 maart 2012 @ 21:53:12 #48
70532 loveli
N
pi_108882109
*meebokst*
crap in = crap out
pi_108882204
*bokst voorzichtig* want zo sterk ben ik nu al, dat dat voorzichtig moet :+
pi_108883112
ik meld me weer even hier :+ aangezien ik sinds kort weer sport en niet afval maar aankom :')
ik vroeg me af of dit een beetje een redelijk lijstje is?

o: beschuit hagelslag, bak yoghurt, kop thee
t: cappuccino, cashewnoten
l: 2 vk bth ei, knäcker kaas, glas melk
t: appel, 2 beschuiten pindakaas
s: body attack
d: vk macaroni met ui, ham, champignons, paprika, mais
t: glas melk, kwark
Turn the world into your dance floor.
pi_108884780
Hoi Norich!

Hoe lang ben je, hoeveel weeg je, hoeveel moet eraf, lust je broccoli en is vis een optie?
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_108884965
Hmm vond ik ook weer dat ik vandaag op tijd naar bed moest?
*op station wachten op trein*
pi_108885256
Beschuit met pindakaas? Hoe krijg je dat weg? :D

Lig ik een keer op tijd in bed, kan ik niet slapen. :')
pi_108885264
Meh, ik ben net thuis en ik heb honger. :') Net al een bakje Activia op, weet niet zo goed wat ik nog meer kan pakken want ik ga op zich wel zo slapen. Iemand tips? :+
Know that while you sleep
Everything has changed
pi_108885417
Niets en gewoon gaan slapen? Kan je morgen extra lekker ontbijten. :Y
pi_108885437
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 22:33 schreef _aurum_ het volgende:
Hoi Norich!

Hoe lang ben je, hoeveel weeg je, hoeveel moet eraf, lust je broccoli en is vis een optie?
ongeveer 1.70m, laatste keer dat ik me woog was het 59.7 kilo. Er hoeft in principe niet echt iets af, zolang het onder de 60 kilo blijft vind ik het prima, maar er moet iig niks bij :+
Broccoli nom :9 en ben niet echt een vis/vlees eter :@
pi_108885514
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 22:39 schreef ElDinosaur het volgende:
Beschuit met pindakaas? Hoe krijg je dat weg? :D

Lig ik een keer op tijd in bed, kan ik niet slapen. :')
Is best te eten :P normaal eet ik ook liever pindakaas op brood, maar mn brood was op :')
pi_108885947
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 22:42 schreef ElDinosaur het volgende:
Niets en gewoon gaan slapen? Kan je morgen extra lekker ontbijten. :Y
Denk dat ik dat inderdaad maar doe ja.
Everything has changed
  donderdag 8 maart 2012 @ 22:51:51 #60
306925 Bloempje.
You're A-W-E-S-O-M-E
pi_108886066
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 22:42 schreef norich het volgende:

[..]

ongeveer 1.70m, laatste keer dat ik me woog was het 59.7 kilo. Er hoeft in principe niet echt iets af, zolang het onder de 60 kilo blijft vind ik het prima, maar er moet iig niks bij :+
Broccoli nom :9 en ben niet echt een vis/vlees eter :@
Ah, precies het zelfde hier :D

Ik heb het idee dat ik veel te weinig eet, mijn lijstje van vandaag:

O: bambix, smoothie van halvolle yoghurt met banaan, aardbei en mango.
T: 2 biscuitjes
L: 3 bruine boterhammen met kip/kaas/hagelslag
T: een paasei. Verder een beetje vergeten
D: geb. aardappelen, hele berg sperziebonen en een varkenslapje.

En ik drink de hele door dag thee/water.
And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
pi_108887686
Goedenavond!

Sporten was awesome, en ze gaat 't volgende week weer zo doen.

Was een circuit waarbij je elke 5 minuten wisselde van activiteit, en er zat voor mij 4 keer 5 minuten spinnen in. De rest bestond uit: vloeroefeningen (sit ups, knie-naar-elleboog crunches, push ups, planken), gewichten (biceps en triceps oefeningen) en op zo'n stepboard allerlei oefeningen doen.
Hélemaal afgemat, maar de afwisseling was wel super leuk _O_

Daarna snel gekookt (nachos con todo, saus had ik vooraf al gemaakt), WIDM gekeken en nog even voor de televisie blijven hangen.

Goede dag, goede avond! Morgen een dagje flink aan de scriptie en dan zaterdag of zondag pas weer aan sporten denken.
Ja doei.
  Vis een optie? vrijdag 9 maart 2012 @ 05:38:46 #62
70532 loveli
N
pi_108892586
veel te vroeg wakker
crap in = crap out
pi_108892605
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 05:38 schreef loveli het volgende:
veel te vroeg wakker
*te vroeg wakker boks*
pi_108892619
Oh, ik was mooi op tijd wakker. Al vanalles gedaan, ik ga zo naar buiten: wandelen met honden en daarna de beestenvoerronde.
pi_108892842
Mogge!
Heb juist lekker gesnoozed net :@
pi_108892865
quote:
99s.gif Op donderdag 8 maart 2012 21:38 schreef Perruche het volgende:
Volgens mij wel. Beetje het omgekeerde % van de vrouwenpopulatie binnen dit topic. :P
pi_108892951
Mogge!

Gister aquavaria gedaan en ik ben er goed in :+ 70 baantjes allerlei verschillende slagen.
Was mijn eerste keer en ik was steeds als eerste aan de kant O+ /egoboost

Vanmorgen ging het iets minder goed :@ zit nu aan de thee

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_108892994
Je hebt volgens mij wel vaker last van je buik/maagregio he ML? Of lijkt dat maar zo.

Meh, ik heb mijn schouder verziekt, schoot gister bij een oefening erin en nu heb ik last als ik mijn linkerarm onder een bepaalde hoek houd. }:|

Dus vandaag maar opletten wat ik met mijn arm doe >:O
pi_108893028
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 07:55 schreef _aurum_ het volgende:
Je hebt volgens mij wel vaker last van je buik/maagregio he ML? Of lijkt dat maar zo.

Meh, ik heb mijn schouder verziekt, schoot gister bij een oefening erin en nu heb ik last als ik mijn linkerarm onder een bepaalde hoek houd. }:|

Dus vandaag maar opletten wat ik met mijn arm doe >:O
Sowieso even rust nemen qua sporten met die schouder! Eerst even een tijdje aankijken of het beter gaat voordat je het (zwaar) gaat belasten.
pi_108893044
Goeiemorgen! Ik was juist voor het eerst deze week wel op de geplande tijd op. :o

Nu lekker aan de havermout. :9
Everything has changed
pi_108893135
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 07:58 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Sowieso even rust nemen qua sporten met die schouder! Eerst even een tijdje aankijken of het beter gaat voordat je het (zwaar) gaat belasten.
Morgen heb ik geen schouderoefeningen in mijn schema zitten, dus dat zou wel goed moeten zijn. En ik laat mijn lief vanaaf wel ff kijken.

Denk dat ik een peesje een optater gegeven heb :Y
pi_108893141
En toen ik mijn text teruglas, las ik dit en dacht WTH heb ik nou weer geschreven :')

Denk dat ik een poesje een optater gegeven heb
pi_108893194
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 08:10 schreef _aurum_ het volgende:
En toen ik mijn text teruglas, las ik dit en dacht WTH heb ik nou weer geschreven :')

Denk dat ik een poesje een optater gegeven heb
_O- jij hebt een nachtje doorgehaald?
pi_108893241
Mogguh! Werd net wakker met flinke keelpijn. Altijd handig als je een dag veel moet lullen op een beurs. Kijken of mn stem dat volhoudt..
  vrijdag 9 maart 2012 @ 08:26:57 #75
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_108893337
Murrrrning! Zit aan mn ontbijtje op het werk, waar ik om 8.00 ongeveer aanwezig was *) Ik heb best een goed gevoel over vandaag tot nu toe :+
pi_108893348
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 08:14 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

_O- jij hebt een nachtje doorgehaald?
Gister zwaar getraind en daarna ben ik écht zo klaar als een klontje. Moe zijn, maar te moe om op te staan en te gaan slapen, dus uiteindelijk te laat naar bed.

En dan zo diep slapen dat je nog half slaapdronken bent als je wakker wordt :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's one of those days c_/
pi_108893624
Goed bezig Maria! :)

Irritant van je schouder Aurum! Gelukkig heb je een fysio in de buurt. *)

Ik ga vanavond even wat eten met een vriend en daarna naar Moss. Gewoon omdat ze tof zijn. *)
Doe wat je niet durft.
  vrijdag 9 maart 2012 @ 08:47:56 #78
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108893639
Hoi! Hardlopen ging bagger, alweer. Of ik ben overtraind of het ligt aan het tijdstip. Dus komend weekend nog even een lange duurloop en dan loop ik volgende week 2 keer ipv 3, en dan 5 en 10 km. Eens kijken of dat helpt :)

Zonnetje! :)
Niet meer actief op Fok!
pi_108893971
Morning!

Who lekker geslapen O+.

Planning, er komt vast nog wel iets bij enzo :')
O: 150 ml yoghurt met 1 appel
T: plakje ontbijtkoek, nog een appel, koffie met melk
L: ik hoop op sushi, eens zien of ik iemand zo ver kan krijgen!
T: 3 mandarijnen
B: 2x20 minuten fietsen
D: ik gok zo een aardappeltortilla met salade!
pi_108894030
Vik, zou het niet helpen als jij af en toe intervallen zou doen, of iets met een echt vaartspel? Ik doe 1 keer in de week een duurloop en twee keer wat meer spelen, en merk dat ik echt veel beter vooruit ga dan toen ik nog drie keer in de week met constante snelheid een duurloop deed.
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_108894256
Vandaag geen planning, want het is al weekend hier :D morgen en overmorgen weer netjes doen.
Vanavond wel 1,5 uur sporten en misschien vanmiddag ook wel even bewegen.
pi_108894403
Morgen!

Nog even geen lijstje, ben vandaag vrij, dus ik zie wel wat het wordt :)

quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 09:05 schreef Perruche het volgende:
Morning!

Who lekker geslapen O+.

Planning, er komt vast nog wel iets bij enzo :')
O: 150 ml yoghurt met 1 appel
T: plakje ontbijtkoek, nog een appel, koffie met melk
L: ik hoop op sushi, eens zien of ik iemand zo ver kan krijgen!
T: 3 mandarijnen
B: 2x20 minuten fietsen
D: ik gok zo een aardappeltortilla met salade!
Minder dan normaal, meestal eet je 3 stuks brood bij het ontbijt toch? Van plan veel sushi te eten? :9~

Edit: en ik heb afgrijselijke zin om te winkelen aaargghh!! Moet nog even volhouden tot er nog wat kilo's af zijn :')
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
pi_108894481
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 09:23 schreef Novem het volgende:
Morgen!

Nog even geen lijstje, ben vandaag vrij, dus ik zie wel wat het wordt :)

[..]

Minder dan normaal, meestal eet je 3 stuks brood bij het ontbijt toch? Van plan veel sushi te eten? :9~
Novem O+

Ja voorheen at ik inderdaad wat meer, echter gisteren weer in mijn valkuil getrapt en te ongezonde dingen gegeten. Daarnaast was ook het brood op dus tjah :P

Maar eigenlijk moet ik wat minderen want met de hoeveelheden die ik op een gegeven moment wegkaande ging het niet echt de goede kant op... alleen vind het lastig om de balans tussen superveel en niet afvallen - superweinig met snack-attacks te vinden.
pi_108894507
Oeh en winkelen O+ ik heb toevallig bij de P&C een heel mooie zwarte trui van nafNaf gevonden voor 25 euro! En hij is echt zo lekker zacht en stylish en staat superleuk op een spijkerbroek enzo. gewoon casual maar toch O+. En heb van een vriendin schoenen gekregen (supermooie!) die haar te groot waren. Dat is leuk shoppen :P
pi_108894752
Goedmorgen! :W

Lijstje van vandaag:

O: Twee spiegeleieren met parmezaan en wat truffelolie. Tevens een smoothie van een banaan, een peer en een kopje kokoswater.
L: Ik doe een halve Sigme! :) Zeven ons rauwe groente (tomaatjes, wortel, sugar snaps) en een maisbroodje met tonijn en kappertjes.
D: Volkoren wraps met rode ui, geroosterde paprika, biefstukrepen, mierikswortelmayonaise en tuinkers.
S: Anderhalf uur wandelen.

quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 20:36 schreef An24 het volgende:
@Minilot: ik vind jou echt een mooie vrouw O+ En met zes kilo erbij bij je nog slank!
Haha, het was toevallig een heel voordelige foto! Ik heb nogal een raar hoofd hoor, dat vind zelfs mijn lief. ;) Niettemin bedankt.

quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 20:14 schreef Nallie het volgende:
Lijstje:

O: appel, kiwi, yoghurt, cornflakes
T: koffie verkeerd, paar abrikozen/dadels
L: 2 bh met hummus, rijstwafel geitenkaas
T: kwart komkommer, bio reepje
S: 7 km hardlopen
T: klein handje nootjes tijdens t koken
D: 3 kleine spinazie/geitenkaas/pijnboompit pannekoekjes en 3 gewone met wat agavesiroop, het is pancake night geloof ik ;)
T: uhm ik neig naar chocola. Internationale vrouwendag en zuks ;)
Wat een fijn lijstje heb jij weer! O+
Let me see you stripped down to the bone
pi_108894774
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 09:27 schreef Perruche het volgende:
Oeh en winkelen O+ ik heb toevallig bij de P&C een heel mooie zwarte trui van nafNaf gevonden voor 25 euro! En hij is echt zo lekker zacht en stylish en staat superleuk op een spijkerbroek enzo. gewoon casual maar toch O+. En heb van een vriendin schoenen gekregen (supermooie!) die haar te groot waren. Dat is leuk shoppen :P
Zo wil ik ook wel shoppen :9 Zit nu al een half uur geobsedeerd webshops af te struinen, ik moet binnenkort echt even kijken bij Vanilia en Cos :o

Wil je nog afvallen dan? Of alleen een balans vinden?
Dat lijkt me echt het moeilijkst, ik eet nu supernetjes, maar op een gegeven moment zal ik mezelf toch wel weer eens moeten kunnen laten gaan zonder schade aan te richten :P
pi_108894846
ik ga in de US shoppen straks! *O* *O*

Bah, m'n morgen begon niet zo goed, ik tikte een grote lamp van het plafond, wat betekend dat ik eerst een half uur heb staan stofzuigen, en dat m'n havemrout aangebrand was...
pi_108894853
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 09:36 schreef minilot het volgende:

Lijstje van vandaag:

O: Twee spiegeleieren met parmezaan en wat truffelolie. Tevens een smoothie van een banaan, een peer en een kopje kokoswater.
L: Ik doe een halve Sigme! :) Zeven ons rauwe groente (tomaatjes, wortel, sugar snaps) en een maisbroodje met tonijn en kappertjes.
D: Volkoren wraps met rode ui, geroosterde paprika, biefstukrepen, mierikswortelmayonaise en tuinkers.

[..]

Haha, het was toevallig een heel voordelige foto! Ik heb nogal een raar hoofd hoor, dat vind zelfs mijn lief. ;) Niettemin bedankt.

[..]

Wat een fijn lijstje heb jij weer! O+
Mooi lijstje. :Y Hoe ging het hardlopen met wijn?
pi_108894866
Hm, ik wil eigenlijk nog wel iets kwijt. In kleding ziet het er allemaal goed uit en op foto's ben ik ook wel tevreden, alleen ik wil nog wat bij mijn buik/lovehandles en billen kwijt.
  Vis een optie? vrijdag 9 maart 2012 @ 09:40:54 #90
70532 loveli
N
pi_108894887
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 09:40 schreef Perruche het volgende:
Hm, ik wil eigenlijk nog wel iets kwijt. In kleding ziet het er allemaal goed uit en op foto's ben ik ook wel tevreden, alleen ik wil nog wat bij mijn buik/lovehandles en billen kwijt.
Ducttape.
crap in = crap out
pi_108894914
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 09:40 schreef loveli het volgende:

[..]

Ducttape.
Weet je hoe zeer dat doet om eraf te halen! Nee maar serieus ik ben daar een beetje vet :@. Ik wil een Anna82-buikje!!
pi_108894937
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 09:39 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Mooi lijstje. :Y Hoe ging het hardlopen met wijn?
Bagger! :D :Y
pi_108894950
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 09:42 schreef minilot het volgende:

[..]

Bagger! :D :Y
Hoeveel heb je nog gedaan?
pi_108894993
Dat hebben we maar even niet bijgehouden. :')
pi_108895020
Toch een dappere poging. :P Drank en sport gaat gewoon niet best samen. Ook niet als je gaat drinken nadat je hard hebt gesport. :')
  Vis een optie? vrijdag 9 maart 2012 @ 09:48:03 #96
70532 loveli
N
pi_108895095
Da's wel goedkoop dronken worden.
crap in = crap out
pi_108895103
Het bewijs dat het zin heeft om je collega's af en toe vol te stoppen met baksels: mijn collega heeft zojuist zijn banaan aan mij gedoneerd omdat er geen appels meer waren voor door mijn havermout! O+ :D
Doe wat je niet durft.
pi_108895171
Mogguh!

Gister weer lekker gegamed met Cococakejes! O+ En geowned natuurlijk B-) Laatste potje dan in ieder geval...
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 17:27 schreef Adelie het volgende:

Reactie:
1. Ik vind melk totaal niet lekker, diverse malen geprobeerd ermee te beginnen en voor mij is het een straf. Die optimel limoen krijg ik nog net wel binnen.
2. Tip van vleeswaar is geweldig, dat had ik ook kunnen bedenken ;)
3. Ik geloof dat ik loveli's betoog over kh's gemist heb. Dus hoe bedoel je om de KH bij O, L en D te houden? Dat ik beter de banaan bij een O/L/D kan nemen? Zodat mijn lichaam gaat werken >:) En hoeveel KH's op een dag mag je hebben? Is dit de beste optie als je al dat buikvet wilt wegwerken?

Ik heb ook een garmin voor wandelen en fietsen. Hij is geweldig! Ik verdwaal niet meer en/of geen ruzies meer tijdens een fiets/wandeltochtje B-)
1. Smoothies anders? Naja, ook niet alsof je door optimel te drinken de orang oetan met uitsterven bedreigt of zulks...
2. :) Vlees! :9
3. Nee, bedoelde dat met het oog op wat loveli beschreef (hoe je lichaam constant in werking blijft door koolhydraten) je misschien beter alleen koolhydraten bij je O/L en D kunt houden (met uitzondering van fruit) zodat je lichaam ook tot rust kan komen.
KH's is toch een persoonlijk iets, 1 kan er eenmaal beter tegen dan de ander... Om af te vallen zie je wel vaak dat het handiger is om lager te gaan in KH's...

Kort rijtje vet verbrand tips
• Meer eiwitten minder KH's
• Langzame KH's
• Vettige dingen met omega's (ja, vet eten om vet te verbranden :+)
• Grapefruit!
• Koemelk (niet voor jou toepasbaar, maar anderen lezen mee)
• Pittig eten
• Groene thee
• Ijskoud water
• HIIT
  Vis een optie? vrijdag 9 maart 2012 @ 09:52:22 #99
70532 loveli
N
pi_108895235
Koemelk is voor kalfjes :P
crap in = crap out
pi_108895241
Huuu ijskoud water, daar krijg ik zo'n buikpijn van!!

En viz ik ben nieuwdgierig; waarom koemelk en niet bijv, geitenmelk? of kan dat ook in jouw opinie.
pi_108895304
HIIT is ook niet het heilige graal qua cardio. Qua verbranding schijnt het echt een minimaal verschil op te leveren vergeleken met gewone cardio. Het is wel minder saai/beter voor je conditie. :Y
pi_108895313
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 09:54 schreef ElDinosaur het volgende:
HIIT is ook niet het heilige graal qua cardio. Qua verbranding schijnt het echt een minimaal verschil op te leveren vergeleken met gewone cardio. Het is wel minder saai/beter voor je conditie. :Y
bron?
pi_108895380
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 09:52 schreef Perruche het volgende:
Huuu ijskoud water, daar krijg ik zo'n buikpijn van!!

En viz ik ben nieuwdgierig; waarom koemelk en niet bijv, geitenmelk? of kan dat ook in jouw opinie.
Ik ben ook wel eens nieuwdierig, dan voel ik me net een kalfje en zulks :+

Ehm, zolang het calcium bevat... Voldoende calcium voorkomt de aanmaak van calcitrol, wat weer zorgt dat je vet gaat opslaan.
Zie net dat er zelfs meer calcium in zit, dus ik zeg, zuip leeg die geit!
pi_108895401
Goedemorgen!

De laatste tijd word ik echt ontzettend vroeg wakker. Prima, voor de wekker, maar ik stort ook eerder op de dag al in :')

Lijstje voor vandaag:

O: Griekse yoghurt met honing en walnoten 2 plakjes roggebrood met pindakaas
T: gekookt eitje
L: vers volkorenbrood, 3 plakjes ofzo
T: klein bakje yoghurt
D: ravioli (gevuld met spinazie en gorgonzola) met erbij een spinazie/knoflooksaus
T: geroosterde kikkererwten met honing en ketjap

[ Bericht 6% gewijzigd door motorbloempje op 09-03-2012 10:23:20 ]
Ja doei.
pi_108895603
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 09:54 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

bron?
Verschillende, maar hieronder een voorbeeld.
http://stronglifts.com/hiit-interval-training-fat-loss/
pi_108895638
Mogge!

lijst

O: havermout
B: naar schooltoneel van de kleuter en dat was leuk O+
T: cappuccino, sinaasappel
L: 2 crackers met kaas, ham, tomaat, komkommer,gekookt eitje, karnemelk
T: cappuccino, appel
D: nog geen idee.. maar iig wel iets met veel groente en wat vlees.
T: verse ananas met kwark
pi_108895788
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 09:41 schreef Perruche het volgende:

[..]

Weet je hoe zeer dat doet om eraf te halen! Nee maar serieus ik ben daar een beetje vet :@. Ik wil een Anna82-buikje!!
ja goedemorgen, die wil ik ook wel, tijd voor bootcamp dus :P

lijstje:
O: kwark, havermout, banaan, bosbessen
T: appeltje
L: uit lunchen, geen idee wat of waar
D: eten bij een vriend, geen idee wat
T: iets lekkers en een wijntje

Beetje onzinnig om zo'n lijstje te posten, maar ja, ik heb hem nu al getypt.
  vrijdag 9 maart 2012 @ 10:08:53 #108
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_108895833
Minilot, wat eet jij toch heerlijk. O+
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_108895891
Oh gister was ik pas om 20:00 terug van kantoor en ook al had ik -2 zin, ik ben toch gaan hardlopen. Daardoor at ik pas om 21:00 en om 22:00 lag ik in bed. *O*
pi_108896196
Ik zit weer gezellig in mijn nachtritme hoor. Duurde even twee weken om er te komen na Thailand, maar ik ben d'r weer gearriveerd. O+ :')

Gisteren:
O: 2 wasa original crisp crackers. 1 met een gekookt ei en 1 met filet A.
L: 1x geroosterd Allison met pindakaas. sambal, komkommer en zoete paprika. 1x geroosterd Allison met citroenmayo, sambal, komkommer en zoete paprika
T: Sundy
T: 1 wasa cracker met pindakaas, sambal en paprika
T: wodka, katjang
D: opgebakken rijst met groenten en een eitje
T: stroopwafel

Vandaag:
O: 2 volkoren beschuitjes met boter en xtra pure hagelslag
L: restje rijst/groenten
T: mango
T: wodka, katjang
D: uit eten (indonesisch)
pi_108896360
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 10:02 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Verschillende, maar hieronder een voorbeeld.
http://stronglifts.com/hiit-interval-training-fat-loss/
In je bron staat hetzelfde wat ik al dacht:
HIIT zorgt voor minder calorieverbranding op het moment dat je sport, maar je afterburn is veel langer/groter. Je zorgt dat je rustverbranding veel hoger wordt. Dat is veel idealer om af te vallen.

Oh en lijstje van vandaag:
O: muesli met melk
B: shape les 60 min
L: 2 boterhammen met filet en pindakaas
T: bakje fruit
D: bij mn vriend, dus geen idee nog :P
T: waarschijnlijk slecht, aangezien we de stad in gaan met een groepje :P Iemand nog tips wat je beter kan drinken dan wijn/bier?
3e jaars Fysiostudent
13-5-2011 <3
pi_108896394
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 10:10 schreef anna82 het volgende:
Oh gister was ik pas om 20:00 terug van kantoor en ook al had ik -2 zin, ik ben toch gaan hardlopen. Daardoor at ik pas om 21:00 en om 22:00 lag ik in bed. *O*
Ik vind het knap. Mijn sportknop is kwijt. Ik ga er zaterdag naar zoeken.
pi_108896515
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 10:23 schreef conleche het volgende:

[..]

die van mij netzo. Zondag.
pi_108896576
Anna wanneer gaan we weer bootcampen dan? Ik vind het nog zo koud!

Gisteren wel te horen van mijn sportbegeleider gozer dat ik"goed bezig ben". Dat motiveert toch wel weer.
pi_108896596
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 10:22 schreef Indication het volgende:

[..]

In je bron staat hetzelfde wat ik al dacht:
HIIT zorgt voor minder calorieverbranding op het moment dat je sport, maar je afterburn is veel langer/groter. Je zorgt dat je rustverbranding veel hoger wordt. Dat is veel idealer om af te vallen.

Oh en lijstje van vandaag:
O: muesli met melk
B: shape les 60 min
L: 2 boterhammen met filet en pindakaas
T: bakje fruit
D: bij mn vriend, dus geen idee nog :P
T: waarschijnlijk slecht, aangezien we de stad in gaan met een groepje :P Iemand nog tips wat je beter kan drinken dan wijn/bier?
Als je persé alcohol wilt; sterke drank met geen toevoegingen.

Dat stukje over de 'afterburn'? Het verschil is echt minimaal en zeker niet veel hoger te noemen.

Do 30mins HIIT 3x/week (which is a lot) and you'll burn 252kcal per month extra from EPOC. Since you need to burn 3500kcal to lose 1lb fat this is insignificant. But again, these numbers are estimates. Use the bodybugg for proof.
pi_108896628
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 10:23 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik verbaasde mezelf hoor. In eerste instantie riep ik nog dat ik niet ging in verband met zere tenen, maar dat vond mijn vriend een onzin-argument. Dat klopte ook wel, want ik had niet eens zere tenen.

En ik merk echt dat mijn bovenbenen iets aan omvang verliezen door het hardlopen, dat vooral zorgt voor de motivatie.
pi_108896693
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 10:28 schreef Perruche het volgende:
Anna wanneer gaan we weer bootcampen dan? Ik vind het nog zo koud!

Gisteren wel te horen van mijn sportbegeleider gozer dat ik"goed bezig ben". Dat motiveert toch wel weer.
Het valt best mee, als je eenmaal bezig bent is het goed te doen. Het is alleen nog best donker rond acht uur en met die nieuwe verlichting in het Vondelpark zie je (ik) echt helemaal niets... Ik zeg: startdatum 2 april!
pi_108896753
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 10:29 schreef anna82 het volgende:

[..]

Ik verbaasde mezelf hoor. In eerste instantie riep ik nog dat ik niet ging in verband met zere tenen, maar dat vond mijn vriend een onzin-argument. Dat klopte ook wel, want ik had niet eens zere tenen.

En ik merk echt dat mijn bovenbenen iets aan omvang verliezen door het hardlopen, dat vooral zorgt voor de motivatie.
_O-

Ja hardlopen is echt zo goed voor je figuur! (Wat Viezoor daar ook over zegt :+ ) ik heb er nooit zo goed uitgezien als toen ik 3/4 x in de week hardliep.
pi_108896812
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 10:32 schreef conleche het volgende:

[..]

_O-

Ja hardlopen is echt zo goed voor je figuur! (Wat Viezoor daar ook over zegt :+ ) ik heb er nooit zo goed uitgezien als toen ik 3/4 x in de week hardliep.
Que :? Wat heb ik nu weer gezegd?
  Vis een optie? vrijdag 9 maart 2012 @ 10:34:32 #120
70532 loveli
N
pi_108896834
Blijkbaar dat vrouwen meer ijzer zouden moeten tillen en minder hardlopen.
crap in = crap out
pi_108896867
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 10:34 schreef loveli het volgende:
Dat heb ik nooit gezegd, wel dat ijzer tillen het spierafbrekende van hardlopen tegengaat...
pi_108896877
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 10:34 schreef loveli het volgende:
Blijkbaar.

en iets met spierverlies, wat ik dus wil tegenspreken.
  Vis een optie? vrijdag 9 maart 2012 @ 10:38:48 #123
70532 loveli
N
pi_108896988
Spierverlies door hardlopen? Zo motiveer je me bijna.
crap in = crap out
pi_108897111
2 April? Prima! Hardlopen heb ik echt zo'n hekel aan :'). Maar mijn collega bood aan een route voor me te maken, eentje waar ik niet overreden word. Ik zou ook nog na het werk of in de pauze kunnen gaan hardlopen, bedenk ik me nu...
pi_108897238
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 10:42 schreef Perruche het volgende:
2 April? Prima! Hardlopen heb ik echt zo'n hekel aan :'). Maar mijn collega bood aan een route voor me te maken, eentje waar ik niet overreden word. Ik zou ook nog na het werk of in de pauze kunnen gaan hardlopen, bedenk ik me nu...
Je zit echt zo in het A'damse bos :Y. Bij mijn werk is een hardloopclubje en zij rennen als warming up het bos in en daar begint de echte training pas. Je zou natuurlijk ook de fiets kunnen pakken :+.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_108897332
Zucht, de eerste zak chips is alweer leeg hier op het werk. Het is een wonder dat m'n collega's nog geen 150kg wegen. :')
pi_108897385
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 10:47 schreef ElDinosaur het volgende:
Zucht, de eerste zak chips is alweer leeg hier op het werk. Het is een wonder dat m'n collega's nog geen 150kg wegen. :')
Het is nog niet eens 11 uur? Wie eet er nou chips 's ochtends? Zijn die mensen niet opgevoed ofzo?
pi_108897443
Chips? Op dit tijdstip? ;(
Ja doei.
pi_108897529
Dat is ook mijn voornaamste drempel om te gaan hardlopen, ik zou gewoon niet weten waar. In de stad sta je toch om de haverklap voor een stoplicht/kruising, en ik heb ook geen zin om bekenden tegen te komen. :')
Everything has changed
pi_108897532
Ik weet het. :|W Ik heb de hoop op verandering ook al een tijdje opgegeven. :')
pi_108897569
Ik heb ook weleens ontbeten met chips hoor. Met knoflooksaus. :@
Everything has changed
pi_108897593
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 09:36 schreef minilot het volgende:

Lijstje van vandaag:

Mooi lijstje hoor!
pi_108897601
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 10:54 schreef Mini. het volgende:
Ik heb ook weleens ontbeten met chips hoor. Met knoflooksaus. :@
Vast niet iedere dag en dan daarna overschakelen op snoep (wat altijd aanwezig is hier). 8)7
  Vis een optie? vrijdag 9 maart 2012 @ 10:56:19 #134
70532 loveli
N
pi_108897623
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 10:50 schreef motorbloempje het volgende:
Chips? Op dit tijdstip? ;(
Zou best chips kunnen eten hu. Gelukkig heb ik geen chips in huis. Of in de auto. Je kent het wel, zo'n impulszak. Die je koopt omdat je trek hebt als je gaat shoppen en dan half leegeet. En dan na 2 weken weer tegenkomt, constateert dat ze slof geworden zijn en dan toch verder eten :')
crap in = crap out
pi_108897702
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 10:55 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Vast niet iedere dag en dan daarna overschakelen op snoep (wat altijd aanwezig is hier). 8)7
Nee, zo verstandig ben ik dan nog wel. Maar als ik elke dag alleen maar zou eten wat ik lekker vond, zou dat nog best kunnen. Dat of broodjes kipcorn. :')
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 10:56 schreef loveli het volgende:

[..]

Zou best chips kunnen eten hu. Gelukkig heb ik geen chips in huis. Of in de auto. Je kent het wel, zo'n impulszak. Die je koopt omdat je trek hebt als je gaat shoppen en dan half leegeet. En dan na 2 weken weer tegenkomt, constateert dat ze slof geworden zijn en dan toch verder eten :')
Herkenbaar. :D
Everything has changed
pi_108897713
Ik eet echt nooit chips, op de nachochips na die in de nachos con todo gaan.
Verder is er hier ook gewoon sowieso geen snoep in huis.. :@

Al gaan we vanavond wel snoepen! Geroosterde kikkererwten!

Ook heb ik een zwembad op 10 minuten fietsen ontdekt waar ik met mijn sportpas gratis kan zwemmen! 8-) Misschien ga ik vanmiddag wel :o
Ja doei.
pi_108897727
Lijst / planning
• yoghurt/melk met havermout
• 2 uur wandelen (1 uur gezellig met honden, 1 uur vloekend op zoek naar honden)
• yoghurt met havermout
• uurtje sportschool, had nog wel wat tijd nodig voor uitleg en aanpassen geplande gewinchten
• 2 gekookte eitjes
• 3 ons koude sperziebonen met blik tonijn in olie
..?..nog in te vullen, ik denk nog wel meer honger te krijgen
avondeten: rauwe witlof met tomatensaus
pi_108897843
Mo, snoepen betekent in mijn hoofd niet geroosterde kikkererwten hoor, da's gewoon een verantwoorde T!

Ik houd van snoeken, of beter snacken! chipjes, chocolade, toastjes, kaasjes, olijfjes... :9
pi_108897868
Snoekbaars :9~
pi_108897897
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 10:53 schreef Mini. het volgende:
Dat is ook mijn voornaamste drempel om te gaan hardlopen, ik zou gewoon niet weten waar. In de stad sta je toch om de haverklap voor een stoplicht/kruising, en ik heb ook geen zin om bekenden tegen te komen. :')
Brug op, brug over, brug af, langs het water de stad uit. Binnen tien minuten sta je in de natuur.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  vrijdag 9 maart 2012 @ 11:04:54 #141
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_108897914
Snoekbars?

Boarden over drie kwartier. Scan vd bagage aan de gate. Apart, nog nooit meegemaakt!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_108897920
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 11:04 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Brug op, brug over, brug af, langs het water de stad uit. Binnen tien minuten sta je in de natuur.
Na 10 minuten hardlopen ben ik al kapot :D
pi_108897939
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 11:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
Snoekbars?

Boarden over drie kwartier. Scan vd bagage aan de gate. Apart, nog nooit meegemaakt!
Oeh, veel plezier en goede vlucht en zulks! :*
Ja doei.
pi_108897943
Goede reis, XM!
pi_108897952
quote:

[..]

Oh meestal herken ik me wel in slechte dingen, maar ik ben trots dat ik kan zeggen van niet deze keer!! w/ w/
pi_108897974
quote:
Snoekbars?

doen ze op schiphol vrij vaak voor intercontinentale vluchten...Goede vlucht!
pi_108897984
quote:
Snoekbars?

Veel plezier XMert. Af en toe wel een WF woord spelen heur!! :*
pi_108897987
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 11:04 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Misschien moet ik dat stuk inderdaad maar eens gaan verkennen nu het weer mooi weer wordt. :)

Oja, goede reis XM! Veel plezier daar! *O*
Everything has changed
  Vis een optie? vrijdag 9 maart 2012 @ 11:07:44 #149
70532 loveli
N
pi_108898012
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 11:05 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Oeh, veel plezier en goede vlucht en zulks! :*
^^
crap in = crap out
  Vis een optie? vrijdag 9 maart 2012 @ 11:08:26 #150
70532 loveli
N
pi_108898041
quote:
99s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 11:06 schreef conleche het volgende:

[..]

Oh meestal herken ik me wel in slechte dingen, maar ik ben trots dat ik kan zeggen van niet deze keer!! w/ w/
Als het vriest zijn ze weer crunchy :')
crap in = crap out
  vrijdag 9 maart 2012 @ 11:08:55 #151
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_108898052
Dank!! En wifi = fok/FB/WF/etc :7
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_108898054
Srsly :')
Ja doei.
pi_108898237
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 11:06 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

doen ze op schiphol vrij vaak voor intercontinentale vluchten...Goede vlucht!
Helemaal richting de Antillen toch (vice versa nog meer)?

Goede vlucht en heel veel plezier XM!
  Vis een optie? vrijdag 9 maart 2012 @ 11:19:29 #154
70532 loveli
N
pi_108898340
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 11:15 schreef anna82 het volgende:

[..]

Ik twijfelde heel even of ik een foute opmerking ging maken over de terugvlucht en bodyscans.

crap in = crap out
pi_108898357
:D :')

Veel plezier!
pi_108898535
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 11:15 schreef anna82 het volgende:

[..]

ook richting afrika deden ze het, en richting de US ook. Andere kanten behalve binnen europa bn ik nog nooit opgevlogen van schiphol.

En ik dacht inderdaad dat ze het terug nog meer deden..
pi_108898601
Fijne vlucht XM!

En volgens mij houden wij van hetzelfde eten Minilot! Eet ook regelmatig veganistisch want mag geen koemelk en eet bijna geen vlees. Haal veel inspiratie van kookblogjes!
pi_108898756
quote:

[..]

dat heb ik met dropjes en die worden nooit slof :+

*nog een half zakje op d'r werk in de la heeft liggen*
pi_108898797
veel plezier XM!
pi_108899048
Goede vlucht en veel plezier XM!

Sigme: is moest lachen om de honden....zag het helemaal voor me :D :@

Vandaag een lekker dagje. Lunchen met manlief en eind van de middag sporten. Ik heb het zwaar :z

Lijstje komt later wel, geen idee wat we gaan eten zo.
pi_108899077
Ik heb Honger met een hoofdletter!!
pi_108899098
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 11:40 schreef Perruche het volgende:
*hongerboks* Bijna lunchtijd. :9
pi_108899146
Oh ja, als ik vers brood wil moet ik wel brood gaan bakken...

hm...
Ja doei.
pi_108899366
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 11:40 schreef Perruche het volgende:
ik ook. En ik ben zooooooo on productief.

Heb geen lunch bij me, en ben me al een uur aan het bedenken wat ik eens zal kopen. Vanavond 3 gangen eten, en geen idee wat. En flink wat alcohol. Dus zit aan wat redelijk substantiefs te denken..
pi_108899604
Het is wel een typische vrijdag. :O Nog even en dan is het gelukkig weekend. *O*
pi_108899728
Hm, gisteren op BBC David Williams' Sport Relief (David Williams vs The Thames) gekeken en eens op de site gekeken, en op 25 maart zijn er door 't hele land 'Miles' te doen: rennen! Je kunt kiezen tussen 1, 3 en 6 mijl. Wel leuk om samen met Mr.Mo de 3 te doen, als opwarmertje! :) :Y
Ja doei.
pi_108900125
Druk aan het heen en weren vandaag.. pff.
Nu naar de kapper en daarna lunch :9
  vrijdag 9 maart 2012 @ 12:20:41 #168
221912 minilot
Nancy boy
pi_108900365
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 11:26 schreef Nallie het volgende:
Haal veel inspiratie van kookblogjes!
Ik ook! :Y Ik ben zelf nogal verslingerd aan OhSheGlows en Healthy Happy Life. O+ Ik kan zelf prima tegen koemelk en hou zeer van zuivel en vlees, maar ik kies er om verschillende redenen (nieuwsgierigheid, creatieve kookimpulsen, variatie én milieuvriendelijkheid) toch voor om het op veel dagen gewoon helemaal te schrappen. Bevalt me goed! :Y
pi_108900427
Kookblogjes zijn leuk! OhSheGlows vind ik ook echt super leuk, al is het alleen maar om te lezen/kijken!
Ja doei.
  vrijdag 9 maart 2012 @ 12:46:39 #170
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_108901079
Ik krijg alleen een beetje de kriebels van de naam van die blog, OhSheGlows :D :+
pi_108901228
Thar she blows!
pi_108901265
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 12:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik krijg alleen een beetje de kriebels van de naam van die blog, OhSheGlows :D :+
't Is ook wel zo'n heppie de peppie Amerikaanse :') Maar er staan leuke foto's op :') :@
Ja doei.
pi_108901532
Oh hai! Ik heb les gegeven, ben nu klaar. Alleen inzage om 15u, dus moet nog even blijven.
Ga nu even lekker uitgebreid lunchen. Yay :)
  vrijdag 9 maart 2012 @ 13:09:54 #174
221912 minilot
Nancy boy
pi_108901793
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 12:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik krijg van wel meer op dat blog de kriebels! *) Ergernis over onaangename aspecten is stiekem ook wel een reden om te blijven lezen, afgezien van alle inspiratie die ik er ook uit haal.

Hier is het lijstje van vandaag ineens +twee bitterballen met mosterd. Men dacht op kantoor ineens: vrijdagfrituurdag! Nou ja, het hádden ook net zo goed vijf bitterballen, een frikadel en een kroket kunnen wezen dus an sich valt het mee. :+
  vrijdag 9 maart 2012 @ 13:12:10 #175
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108901862
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 09:08 schreef Quinazoline het volgende:
Vik, zou het niet helpen als jij af en toe intervallen zou doen, of iets met een echt vaartspel? Ik doe 1 keer in de week een duurloop en twee keer wat meer spelen, en merk dat ik echt veel beter vooruit ga dan toen ik nog drie keer in de week met constante snelheid een duurloop deed.
Ja, ik wil al een hele tijd één keer per week intervallen gaan doen, maar ik betwijfel of ik daar 's ochtends voldoende energie voor heb en in het weekend heb ik tijd voor een duurloop, dus dan wil ik mijn energie in die duurloop steken. Zit een beetje vast.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 9 maart 2012 @ 13:13:32 #176
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108901901
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 10:32 schreef conleche het volgende:

[..]

_O-

Nou, gelukkig hardloop ik niet voor m'n figuur, maar omdat ik het leuk vind, maar volgens mij helpt het bij mij niet zo veel. En ik geloof ook dat hardlopen an sich niet zo veel zoden aan de dijk zet. Het is de combi met KT die het hem doet. Dus wel apart dat jij andere ervaringen hebt.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 9 maart 2012 @ 13:16:12 #177
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108902000
En ik zat te overwegen om vanavond naar Friesland te gaan, maar m'n Garmin komt morgen :'). Hoe sneu is dat _O-.

Ga volgend weekend wel naar Friesland dan :P.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 9 maart 2012 @ 13:19:50 #178
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108902127
Pomtiedom!

Ik speel trouwens al een paar weken geen Wordfeud meer. Heb ook geen invites gemist, zie ik net :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_108902345
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 13:13 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nou, gelukkig hardloop ik niet voor m'n figuur, maar omdat ik het leuk vind, maar volgens mij helpt het bij mij niet zo veel. En ik geloof ook dat hardlopen an sich niet zo veel zoden aan de dijk zet. Het is de combi met KT die het hem doet. Dus wel apart dat jij andere ervaringen hebt.
Kijk jij wel eens in de spiegel? Je ziet er zoveel beter uit dan een paar jaar geleden!

Ik deed toen trouwens ook nog wel stepshape/intervallesjes en Pilates, dus dat hielp ook mee, maar de spieren die ik had, die zag je pas, nadat ik het vetlaagje met hardlopen had weggelopen.

Oh en volgens mij speel jij al een paar maanden geen WF meer? :P
pi_108902388
Ohsheglows is fijn inderdaad.
Deze ook: http://thehealthyfoodie.net/ en deze http://101cookbooks.com/

Einde spam :)
pi_108902491
Ik ben meer van David Lebovitz en ottolenghi maar dat zijn niet bepaald "slanke" recepten.
  vrijdag 9 maart 2012 @ 13:30:16 #182
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108902507
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 13:25 schreef conleche het volgende:

[..]

Kijk jij wel eens in de spiegel? Je ziet er zoveel beter uit dan een paar jaar geleden!

Ik deed toen trouwens ook nog wel stepshape/intervallesjes en Pilates, dus dat hielp ook mee, maar de spieren die ik had, die zag je pas, nadat ik het vetlaagje met hardlopen had weggelopen.

Oh en volgens mij speel jij al een paar maanden geen WF meer? :P
Ja, ik zie er beter uit dan een paar jaar geleden, maar eind 2009 en eind 2010 was ik slanker dan nu, terwijl ik pas eind 2010 ben begonnen met hardlopen. En ik wil weer terug naar eind 2009.

Maar vanaf de zomer ga ik ook twee keer week KT doen, dus ik hoop dat ik dan verschil ga zien.

Nee, WF sinds een paar weken helemaal niet meer. Met bepaalde mensen die steeds wonnen was ik al veel eerder gestopt :6 ;).
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 9 maart 2012 @ 13:35:12 #183
221912 minilot
Nancy boy
pi_108902703
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 13:29 schreef Perruche het volgende:
Ik ben meer van David Lebovitz en ottolenghi maar dat zijn niet bepaald "slanke" recepten.
Die óók ja. O+ Ik volg nog veel meer toffe blogs, maar die zijn minder geschikt voor de Slank-..reeks. :)
pi_108902802
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 13:30 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja, ik zie er beter uit dan een paar jaar geleden, maar eind 2009 en eind 2010 was ik slanker dan nu, terwijl ik pas eind 2010 ben begonnen met hardlopen. En ik wil weer terug naar eind 2009.

Maar vanaf de zomer ga ik ook twee keer week KT doen, dus ik hoop dat ik dan verschil ga zien.

Nee, WF sinds een paar weken helemaal niet meer. Met bepaalde mensen die steeds wonnen was ik al veel eerder gestopt :6 ;).
WF was leuk totdat mensen begonnen met valsspelen. :')
pi_108902884
Boh, het is inderdaad een typische vrijdag... En er zijn zoveel dingen leuker dan werken. :')
Everything has changed
pi_108902962
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 13:40 schreef Mini. het volgende:
Boh, het is inderdaad een typische vrijdag... En er zijn zoveel dingen leuker dan werken. :')
+1.

Koffie drinken enzo.
pi_108903005
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 13:40 schreef Mini. het volgende:
Youtube, 9gag..
  vrijdag 9 maart 2012 @ 13:43:09 #188
221912 minilot
Nancy boy
pi_108903011
O, is dat het. Vrijdag!
Ik zit me hier een partij nuttige dingen uit te stellen en te niksen - echt om te huilen! :)
Even mezelf een schop verkopen.
Toch maar koffie dan?
pi_108903160
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 13:43 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Youtube, 9gag..
reddit O+
  vrijdag 9 maart 2012 @ 13:47:29 #190
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_108903171
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 13:43 schreef minilot het volgende:
O, is dat het. Vrijdag!
Ik zit me hier een partij nuttige dingen uit te stellen en te niksen - echt om te huilen! :)
Toch maar koffie dan?
c_/
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_108903241
The Narwhal bacons at midnight!

Een "oja, dat was 3 jaar geleden een hit"-filmpje
:)
pi_108903285
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 13:42 schreef Perruche het volgende:

[..]

+1.

Koffie drinken enzo.
+2. Nutteloos surfen enzo. Nog 3 uurtjes. En eigenlijk zou ik blij moeten zjin, want net super toffe data gekregen. [/nerd]. Maar ik heb geen zihin..
pi_108903361
Ik ben na aan het denken over hoe dingen het best te formuleren, ook belangrijk!
pi_108903739
En ondertussen afdwalen naar boodschappenlijstje, weekend, vakanties enwatnogmeer. :')
  vrijdag 9 maart 2012 @ 14:05:42 #195
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_108903928
Goede reis Xm!

Mijn vakantieplannen zijn goedgekeurd, whoopwhoop! Dus het worden 2 weken IJsland of Vietnam en een weekje Kroatie!

Lijstje:
O: appel, kwark eten zonder lepel lukt niet... en nog minder op een overvolle trein
T: Een mini-Sigme (2 paprika's en 2 wortels)
L: ricotta canneloni met spinazie
T: stuk fruit met die kwark van van morgen
D: gemengde salade met veeel groenten. Gebakken geitenkaasje met appel en honing. Wat broodachtig voor erbij waarschijnlijk
S: lopen
T: iets alcoholisch
Ik bijt!
(Zachtjes)
  vrijdag 9 maart 2012 @ 14:10:03 #196
221912 minilot
Nancy boy
pi_108904136
IJSLAND! Dát klinkt nou eens als een schitterend idee. Even noteren op mijn waar-zullen-we-deze-lente-eens-naartoe-gaan-lijstje.
pi_108904153
Bam.

Nu weer werken.
pi_108904184
Njaaah mijn vriendje wil het noorderlicht zien en ik vind Ijsland daar ook een goede kanshebben voor! Of Noorwegen ofzo.
  vrijdag 9 maart 2012 @ 14:10:55 #199
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_108904201
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 14:10 schreef minilot het volgende:
IJSLAND! Dát klinkt nou eens als een schitterend idee. Even noteren op mijn waar-zullen-we-deze-lente-eens-naartoe-gaan-lijstje.
Inderdaad, maar de beste vriend van mijn lief woont de helft van het jaar in Vietnam dus misschien gaan we daar op bezoek. Al is 2 weken voor zover wat weinig vind ik...
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_108904630
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 14:10 schreef Sjaapje het volgende:

[..]

Inderdaad, maar de beste vriend van mijn lief woont de helft van het jaar in Vietnam dus misschien gaan we daar op bezoek. Al is 2 weken voor zover wat weinig vind ik...
2 weken lijkt me sowieso wel een beetje kort voor een land als Vietnam. Reistijd, acclimatiseren en dan heb je nog 1.5 week max over..
pi_108904660
Dagdromen doet het hier ook goed...
Maar nu ga ik weer werken! O-)
Everything has changed
  vrijdag 9 maart 2012 @ 14:21:48 #202
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_108904699
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 14:20 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

2 weken lijkt me sowieso wel een beetje kort voor een land als Vietnam. Reistijd, acclimatiseren en dan heb je nog 1.5 week max over..
Er zit sowieso wel een extra weekend bij, dus dat dient om te reizen. Nujah wij moeten het de komende jaren altijd doen met 2 weken...
Ik bijt!
(Zachtjes)
  vrijdag 9 maart 2012 @ 14:30:25 #203
221912 minilot
Nancy boy
pi_108905044
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 13:43 schreef minilot het volgende:
O, is dat het. Vrijdag!
Toch maar koffie dan?
Geen-koffie-meer blijkt een lastig voornemen om me aan te houden zeg!

-klik-

In de grote glazen op kantoor hier passen drie espresso's en een ruime scheut sojamelk. :9 :+
  vrijdag 9 maart 2012 @ 14:34:55 #204
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_108905203
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 14:30 schreef minilot het volgende:

[..]

Geen-koffie-meer blijkt een lastig voornemen om me aan te houden zeg!

-klik-

[ afbeelding ]

In de grote glazen op kantoor hier passen drie espresso's en een ruime scheut sojamelk. :9 :+
Dat lijkt op chocolademelk en da's VEUL lekkerder nog! :9
  vrijdag 9 maart 2012 @ 14:36:28 #205
221912 minilot
Nancy boy
pi_108905265
Ja, maar daar gáán we op het gebied van weg met die dikke kont even niet aan beginnen, Mariaetc! o|O
pi_108905299
Chocolademelk :9 dat hebben we hier ook... omnomnom!
  vrijdag 9 maart 2012 @ 14:39:02 #207
221912 minilot
Nancy boy
pi_108905366
Jeeeej, Asteroids Galaxy Tour op de radio!

Verliefd op! Als ik dat lijfje zie denk ik: noooooooooit meer chocolademelk! O+
pi_108905463
Brood eindelijk bijna klaar :9 O+ O+ Het ruikt zó lekker!

En ik heb zin om vanavond uit eten te gaan ofzo, dus eens even zien wat Mr.Mo hier van vindt :@
Ja doei.
  vrijdag 9 maart 2012 @ 14:42:17 #209
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_108905506
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 14:36 schreef minilot het volgende:
Ja, maar daar gáán we op het gebied van weg met die dikke kont even niet aan beginnen, Mariaetc! o|O
Bolle billen O+ :Y)

Chocolademelk c_/

:+
pi_108905597
Ik ga tuinkers in de vensterbank zetten, eens zien of dat wil!
pi_108905635
Iets in de vensterbank zetten is niet bijster uitdagend LieLie :{w :P
pi_108905717
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 14:44 schreef V1z0R het volgende:
Iets in de vensterbank zetten is niet bijster uitdagend LieLie :{w :P

Oke, ik ga een bakje met zaadjes voor tuinkers in de vensterbank zetten :+
  vrijdag 9 maart 2012 @ 14:48:35 #213
221912 minilot
Nancy boy
pi_108905783
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 14:44 schreef LieLie het volgende:
Ik ga tuinkers in de vensterbank zetten, eens zien of dat wil!
Ik groei thuis een stuk of zes soorten cress. Lukt altijd prima! En van die piepkleine blaadjes rode bietenplant of kabouter-rucola of miniatuurmosterdblad zien er doorgaans erg lollig uit op je eten.
  vrijdag 9 maart 2012 @ 14:50:47 #214
221912 minilot
Nancy boy
pi_108905857
Ik kocht laatst bij de groothandel trouwens een bakje cress van suikererwt.. Heel zoet en zéér decoratief!

..moet hoognodig eens op zoek naar zaadjes daarvoor!
pi_108906057
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 14:50 schreef minilot het volgende:
Ik kocht laatst bij de groothandel trouwens een bakje cress van suikererwt.. Heel zoet en zéér decoratief!

[ afbeelding ]

..moet hoognodig eens op zoek naar zaadjes daarvoor!
Dat ziet er leuk uit ja!
pi_108906167
*gaap

Begonnen aan mijn nieuwe boek, na 45 minuten werd ik wat slaperig en dacht ik dat ik best even m'n ogen kon sluiten, et voilia, halve middag weg :P Het was wel heerlijk O+ me twee katten bovenop me O+

Misschien wat moe door al het sporten ofzo...

Ik ben ook pro David Lebovitz en Yvette van Boven, haar Home Made boeken zijn leuk!! Fotografie is wel wat minder vind ik. Voor de gezonde inspiratie lees ik ook OhSheGlows en Peanutbutterrunner, dusss

In april ga ik 5 dagen Rome, in Mei Maastricht en Valkenburg met de schoonfamilie :P Wil nog een weekje weg in juli, maar heb nog geen idee, misschien Madeira?

Lijst:

O - brinta met banaan en kokos, was best lekker!
T - 2 mandarijnen
L - (nu dus) 3 speltbth, 2 met cheddar en pickle, 1 met pindakaas, 200 gram cherrytomaten
T - geen denk ik, of anders een handje cashews
D - vrijdag restjesdag, dus een tartaartje uit de vriezer en een verzameling left over groenten en piepers denk ik
T - koffie verkeerd

Ik zag in Cul iets over beefensteaks.nl, zag er echt goed uit, ga daar eens iets lekkers voor de bbq van de zomer bestellen :9
  vrijdag 9 maart 2012 @ 15:01:29 #217
221912 minilot
Nancy boy
pi_108906188
..ik liep twee weken achter op http://foodgawker.com/
Ben inmiddels halverwege het doorspitten van de gerechten vanaf waar ik gebleven was. Ooooo, die vrijdagen op kantoor! O+ }:| :D
pi_108906229
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 15:01 schreef minilot het volgende:
..ik liep twee weken achter op http://foodgawker.com/
Ben inmiddels halverwege het doorspitten van de gerechten vanaf waar ik gebleven was. Ooooo, die vrijdagen op kantoor! O+ }:| :D
Ik hou van foodgawker, klik me op saaie vrijdagen suf, mijn delicious account pas opgeschoond, zat overvol.
pi_108906335
Gister zat ik te kijken naar Two Greedy Italians (kookprogramma, aanrader) en nadat ik in slaap was gevallen was ik er nog iets teveel mee bezig, ik schijn keihard hebben zit roepen naar mijn vriend "Kom N. Kom, help!", hij naar boven sprinten en toen begon ik een halfuur door te zagen over hoe benauwd ik het altijd kreeg als ik Italiaans at :') en dat hij mijn inhaler moest halen :')

Ik heb wel vaker last van praten in mijn slaap O-)
pi_108906398
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 15:06 schreef Novem het volgende:
Gister zat ik te kijken naar Two Greedy Italians (kookprogramma, aanrader) en nadat ik in slaap was gevallen was ik er nog iets teveel mee bezig, ik schijn keihard hebben zit roepen naar mijn vriend "Kom N. Kom, help!", hij naar boven sprinten en toen begon ik een halfuur door te zagen over hoe benauwd ik het altijd kreeg als ik Italiaans at :') en dat hij mijn inhaler moest halen :')

:D fantastisch!
  vrijdag 9 maart 2012 @ 15:10:37 #221
221912 minilot
Nancy boy
pi_108906469
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 15:06 schreef Novem het volgende:

:D O+
pi_108906545
Lijstje tot nu toe:

O/B: drie volkorencrackers met extra pure hagelslag
T: banaan
L: twee volkoren boterhammen met pindakaas

Voor D salade en kippenvleugeltjes in de planning en daarna nog een verjaardag.

Niet echt veel trek. Beweeg door m'n overbelaste voet heel weinig op t moment ;)
pi_108907360
Toch maar eens een lijstje proberen

O: havermout, lijnzaad, yoghurt & zomerfruit
T: boterham met dun laagje kruidenroomkaas
L: 2 boterhammen met 2 spiegeleieren.
S: 1,5 uur buikdanstraining
D/T/iets: hapjes bij mijn ouders, zal vooral stokbrood zijn (waar ik de vettere dingen wil laten staan).
T: glaasje rode wijn
pi_108907619
Doe wat je niet durft.
pi_108907885
Haha! Klinkt als een heerlijke marteling.
pi_108907945
quote:
Echt stoer van diegene die dat gaan doen ^O^
pi_108908038
quote:
Apenkooi voor buffels O+

Als ik de 5K een beetje onder de knie heb ga ik die trap-oefeningen invoeren.
pi_108908155
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 15:57 schreef anna82 het volgende:

[..]

Apenkooi voor buffels O+

Als ik de 5K een beetje onder de knie heb ga ik die trap-oefeningen invoeren.
Kom je ook een keertje meetrainen? :)
Doe wat je niet durft.
pi_108908442
quote:
Kewl! Op mentale kracht doorlopen ftw.
pi_108908802
Weekend! *O* Mezelf nog even naar de sportschool slepen en daarna is het echt weekend. :')
pi_108909921
Update: het is een fout Vd fabrikant!
Kijkt op formulier "25cm vanaf taille"

:') !
Nou voor 2 april is hij er, uhuh vinden jullie het erg als ik het niet geloof Livit?

Op naar huisnummer maar douchen en dineren :9
  Vis een optie? vrijdag 9 maart 2012 @ 17:03:10 #232
70532 loveli
N
pi_108910179
Optrekken tot je oksels :')
crap in = crap out
pi_108910202
Ohwwww....jullie maken me helemaal blij met al die blogtips! Ik koop vaak bladen als foodies enzo, maar dit is een stuk goedkoper. Blij O+

Lijstje:

O:Volkorenboterham met boter en pindakaas, gekookt ei, beker thee met melk
T: niets
L: flinke carpaccio salade met veel groen, parmezaan, gedroogde tomaatjes, dressing en een mini volkorenbroodje met boter. Toe: cappuccino met suiker en een koekje
S: 15 min. wandelen naar de sportschool, drie kwartier "aan het ijzer gehangen" ;) , 20 min cardio en 15 min. naar huis wandelen
B: stoffen en stofzuigen
T: beker melk
D: manlief maakt Thais met veel groenten, kip en pandanrijst (volkoren).
T: ik denk thee, want zit nog steeds vol
pi_108910305
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 17:03 schreef loveli het volgende:
Optrekken tot je oksels :')
Jep, want je organen mogen ook geen vocht bevatten :D
pi_108910512
Alweer oud nieuws, maar voor het geval iemand het nog niet gezien heeft. :)

Erg indrukwekkend.. Ik ben benieuwd of dit initiatief een succes zal zijn dit jaar.
  vrijdag 9 maart 2012 @ 17:14:29 #236
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_108910529
Ik wil ook internet op het werk.. doe het nu op de telefoon maar over een paar maand mogen wij die ook niet meer mee hebben :(

Lijst:
O: volkorenpuntje met varkenshaas, boterham osseworst, beschuit kaas
S: 30 km wandelen
T's: 4 boterhammen kaas, appel, peer, cappuccino, pakje melk, stukje chocolade, gekookt ei.
D: zuurkoolovenschotel met veel verse ananas, rookworst, gehaktbal.
T: 500 gr. kwark met zoetstof en druiven.
  Vis een optie? vrijdag 9 maart 2012 @ 17:15:57 #237
70532 loveli
N
pi_108910580
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 17:06 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Jep, want je organen mogen ook geen vocht bevatten :D
Geen sport-BH meer nodig, jeweetz.
crap in = crap out
pi_108910584
Hmm en bereikbaarheid mbt calamiteiten dan?
pi_108910605
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 17:15 schreef loveli het volgende:

[..]

Geen sport-BH meer nodig, jeweetz.
Die heb ik toch niet nodig :P
  Vis een optie? vrijdag 9 maart 2012 @ 17:22:03 #240
70532 loveli
N
pi_108910784
Niet? Ik draag er ook een bij het hardlopen.
crap in = crap out
  vrijdag 9 maart 2012 @ 17:23:21 #241
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108910814
Sportbeha's O+.

Nog 7 minuten, dan mag ik naar huis. Het is echt zo'n vrijdag vandaag. Bijna iedereen is al weg.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 9 maart 2012 @ 17:23:40 #242
221912 minilot
Nancy boy
pi_108910825
Ik mag nog tot zeven uur vanavond. }:|

quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 17:14 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik wil ook internet op het werk.. doe het nu op de telefoon maar over een paar maand mogen wij die ook niet meer mee hebben :(

Lijst:
O: volkorenpuntje met varkenshaas, boterham osseworst, beschuit kaas
S: 30 km wandelen
T's: 4 boterhammen kaas, appel, peer, cappuccino, pakje melk, stukje chocolade, gekookt ei.
D: zuurkoolovenschotel met veel verse ananas, rookworst, gehaktbal.
T: 500 gr. kwark met zoetstof en druiven.
Wat ouderwets, geen internet op je werk! Nou weet ik natuurlijk niet wat je precies doet, maar toch. :)
pi_108910852
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 17:22 schreef loveli het volgende:
Niet? Ik draag er ook een bij het hardlopen.
Nee, nergens last van.
Maar ik mag dan ook niet hardlopen.
pi_108910862
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 17:23 schreef minilot het volgende:
Ik mag nog tot zeven uur vanavond. }:|

[..]

Wat ouderwets, geen internet op je werk! Nou weet ik natuurlijk niet wat je precies doet, maar toch. :)
Wat doe jij dan?
pi_108910873
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 17:14 schreef ElDinosaur het volgende:
Alweer oud nieuws, maar voor het geval iemand het nog niet gezien heeft. :)

Erg indrukwekkend.. Ik ben benieuwd of dit initiatief een succes zal zijn dit jaar.
Nou de tranen zijn er :{ natuurlijk kende ik het al en iedereen weet dat dit soort dingen gebeuren, maar elke keer is het confronterend...

Oh en van zijn zoontje krijg ik rammelende eierstokken :')
  vrijdag 9 maart 2012 @ 17:25:47 #246
221912 minilot
Nancy boy
pi_108910882
Ik zwaai de scepter over een technische helpdesk :)
pi_108910931
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 17:25 schreef minilot het volgende:
Ik zwaai de scepter over een technische helpdesk :)
Ah dat verklaart de werktijden ;)
pi_108911532
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 15:37 schreef Sarabi het volgende:
Toch maar eens een lijstje proberen

O: havermout, lijnzaad, yoghurt & zomerfruit
T: boterham met dun laagje kruidenroomkaas
L: 2 boterhammen met 2 spiegeleieren.
S: 1,5 uur buikdanstraining
D/T/iets: hapjes bij mijn ouders, zal vooral stokbrood zijn (waar ik de vettere dingen wil laten staan).
T: glaasje rode wijn
En nog 2 mandarijntjes, toch nog iets van groente/fruit vandaag.
  vrijdag 9 maart 2012 @ 17:53:21 #249
221912 minilot
Nancy boy
pi_108911722
Ik ben een lousy Sigme.. Ik doe er nu al een hele kantoordag over om zeven ons rauwe groenten weg te kanen. :')
Ik hou ontzéééttend van groenten en ik eet er hartstikke veel van, maar dan toch echt liever op de één of andere manier bereid in plaats van zomaar rauw.
pi_108911741
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 17:53 schreef minilot het volgende:
Ik ben een lousy Sigme.. Ik doe er nu al een hele kantoordag over om zeven ons rauwe groenten weg te kanen. :')
Ik hou ontzéééttend van groenten en ik eet er hartstikke veel van, maar dan toch echt liever op de één of andere manier bereid in plaats van zomaar rauw.
Grillen dan de volgende keer?
  vrijdag 9 maart 2012 @ 17:55:56 #251
221912 minilot
Nancy boy
pi_108911791
Ja nou, het ging me er meer om dat ik ook gewoon wel eens wilde proberen hoe het was: zo'n bak rauwe groenten wegeten op een dag. Het is niet zo dat ik het verder nodig heb om nog meer groenten te eten dan ik al deed. :)
  Vis een optie? vrijdag 9 maart 2012 @ 17:56:38 #252
70532 loveli
N
pi_108911802
Oefenen ;)
crap in = crap out
pi_108911810
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 17:55 schreef minilot het volgende:
Ja nou, het ging me er meer om dat ik ook gewoon wel eens wilde proberen hoe het was: zo'n bak rauwe groenten wegeten op een dag. Het is niet zo dat ik het verder nodig heb om nog meer groenten te eten dan ik al deed. :)
_O- mij lukt het ook niet, groente en fruit wel overigens.
pi_108911854
Lijstje:

O: havermout, banaan, dadels, kokos (momenteel favoriet :))
B: 40 minuten fietsen
T: appel, koffie verkeerd
L: bh pindakaas, bh gekookt ei, spinazie/kaas pannekoekje van gister
T: 10 cherrytomaatjes en paar nootjes
D: Pizza met champignons, courgette, tomaat en pecorino
T: chips :9
  vrijdag 9 maart 2012 @ 18:02:31 #255
221912 minilot
Nancy boy
pi_108911975
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 17:56 schreef loveli het volgende:
Oefenen ;)
Ik kijk het nog even aan ja. Maandag nog 'es een poging.

(Ik blijf maar denken: 'wat zou dit worteltje lekker zijn, geglaceerd uit de pan met wat ahornsiroop en zwarte peper' / 'wat zouden deze tomaatjes lekker zijn van onder de grill met gerookte mozzarella' / 'wat zou deze paprika me smaken indien tot prut geroosterd met wodka en room over pasta' :') )
pi_108912022
:') Ik heb mijn vent aan de volkorenpandanrijst geholpen.
Die witte rijst is in een paar minuten klaar.

Conversatie:

M: "heb je al trek?"
moi: "kan wel eten"
M: "ik heb honger"
Moi: "Ga je toch koken?"
m: "kut: rijst moet 40 minuten koken.....neem eerst wel een beschuitje" }:|

_O-
pi_108912438
Killed zeh topic :')
pi_108912448
RIP aan de nabestaande
Ja doei.
  vrijdag 9 maart 2012 @ 18:18:40 #259
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108912466
Dankzij een zelfmoordenaar mag ik omreizen via schiphol
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? vrijdag 9 maart 2012 @ 18:21:42 #260
70532 loveli
N
pi_108912569
Zo kom je nog eens ergens.
crap in = crap out
pi_108912574
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 18:04 schreef An24 het volgende:
:') Ik heb mijn vent aan de volkorenpandanrijst geholpen.
Die witte rijst is in een paar minuten klaar.

Conversatie:

M: "heb je al trek?"
moi: "kan wel eten"
M: "ik heb honger"
Moi: "Ga je toch koken?"
m: "kut: rijst moet 40 minuten koken.....neem eerst wel een beschuitje" }:|

_O-
Rijst die 40 minuten moet koken? Wat is dat dan? Alle soorten rijst die ik ken kook/stoom ik in 15 minuten gaar in een pannetje.
  Vis een optie? vrijdag 9 maart 2012 @ 18:22:56 #262
70532 loveli
N
pi_108912606
Veel soorten rijst zijn voorgekookt.
crap in = crap out
pi_108912635
Volkoren Pandan. Schrok er zelf ook van. Nou ja, als het niet te vreten is, verzinnen we wat anders.
pi_108912671
Weer thuis van de hiswa, mooie bootjes gezien, maar die waren nogal aan de prijs.. Weinig zeilboten, veel sloepen en dat soort onzin. Maar was wel mooi dagje! Lekker slap ouwehoeren met concullega zeilers :)
pi_108912690
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 18:22 schreef loveli het volgende:
Veel soorten rijst zijn voorgekookt.
Volgens mij alle rijst die je minder dan een driekwartier moet koken :Y.
pi_108912734
Lijst
• yoghurt/melk met havermout
• 2 uur wandelen (1 uur gezellig met honden, 1 uur vloekend op zoek naar honden)
• yoghurt met havermout
• uurtje sportschool, had nog wel wat tijd nodig voor uitleg en aanpassen geplande gewichten
• 2 gekookte eitjes
• 3 ons koude sperziebonen met blik tonijn in olie
• klein bakje groentesoep met 2 boterhammen boter
• avondeten: rauwe witlof met tomatensaus
pi_108913006
Ah ok! Er staat inderdaad op sommige zakken rijst "parboiled", nooit over nagedacht dat dat voor de meeste rijst geldt!
pi_108913224
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 18:39 schreef Novem het volgende:
Ah ok! Er staat inderdaad op sommige zakken rijst "parboiled", nooit over nagedacht dat dat voor de meeste rijst geldt!
Ik dus ook niet. Maar het is lekker!

Mooi lijstje sigme.
  vrijdag 9 maart 2012 @ 18:51:07 #269
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_108913346
Hoe erg was je de honden kwijt?
(ja een uur :') )

Mijn aanstaande was zonet ontzettend naar, zweten, gapen, zweten, koud...
En toch heb ik er de hele tijd eten in gegooid tijdens het wandelen om dit t voorkomen..
pi_108913543
D werd gestoomde zalm en worteltjes en een paar ovenfrietjes, of eigenlijk gewoon reepjes aardappel uit de oven :)

T komt nog een wijntje bij.

En kleuter is met glitterhaar en glitternagels en glitteroogschaduw in de prinsessenjurk met lief op weg naar de schooldisco O+
pi_108913594
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 18:51 schreef uniekhoorn het volgende:
Hoe erg was je de honden kwijt?
(ja een uur :') )

Mijn aanstaande was zonet ontzettend naar, zweten, gapen, zweten, koud...
En toch heb ik er de hele tijd eten in gegooid tijdens het wandelen om dit t voorkomen..
Is 'ie ziek? Er heerst in het noorden een lelijke buikgriepachtige.
pi_108913742
Oh en die honden, ik had ze aan elkaar geknupt met een lijn van de een naar de ander. Toen vlogen ze dus toch het bos in, ik zag nog wel dat ze van elkaar losraakten. Hond2 kwam vrij snel terug, zonder halsband, en dus moest hond1 rondrennen met aan zijn halsband een riem van een meter en dan een geknapt halsbandje. Ik zag 'm al honderd keer ergens vastzitten, dus ik heb rondgezocht of ik ergens een zielig aan een boom of paal of braamstruik vastzittende hond zag.

Na een uur kwam 'ie dus thuis, met inderdaad die riem en die halsband. Heeft ie vast zonder enig probleem een uur reeen mee achtervolgd }:|.
pi_108913812
LOL @ sigme en d'r hondjes :+
  vrijdag 9 maart 2012 @ 19:04:45 #274
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_108913835
Gelukkig dat ie weer ongeschonden terug is...honden kunnen zichzelf inderdaad vrij snel ophangen.

Nee, hij is niet ziek, komt door lange inspanning en daarna rust, wat warmte, had wat druiven en ananas... Teveel schommelingen in suiker.. Maar wel vervelend, ziet er heel naar uit ..
  vrijdag 9 maart 2012 @ 19:05:25 #275
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108913865
Het levert wel eem amusant beeld op ja :+
Niet meer actief op Fok!
pi_108913913
Je hond heet niet toevallig Benton, sigme? :+
Everything has changed
pi_108913960
lol @ hond
pi_108914161
Wel goed dat 'ie zelf weer thuis kwam!

Ik ben wel klaar met dat overwerken van Baardmans aldoor.
pi_108914183
werkt hij op vrijdagavond ook over DaD?
pi_108914209
Jup.
pi_108914255
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 17:25 schreef Nallie het volgende:

[..]

Nou de tranen zijn er :{ natuurlijk kende ik het al en iedereen weet dat dit soort dingen gebeuren, maar elke keer is het confronterend...

Oh en van zijn zoontje krijg ik rammelende eierstokken :')
Dat zoontje is inderdaad cuteness overload. :')

*O* Blij *O* Ik weeg nu 80kg precies! 4kg meer dan toen ik begon met krachttraining 2 maanden geleden. Vetpercentage is ook nog eens gelijk gebleven (alhoewel ik zelf denk dat het wel gezakt is). *O*
pi_108914319
oi Sigme dat is schrikken!
Zo steekt Bo rustig over naar de buren om daar via kattenluik op de bank te kruipen, eerste keer moest je me zowat bijbrengen.

Ik ben opgeprikt en wel, gefohnt en met panty :P plus colorblocking blauw jurkje. Heb wel trek inmiddels :9
pi_108914332
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 19:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
Jup.
hmmz. Is dit de eerste keer of komt het vaker voor?

Weet je zeker dat hij niet bij een vrij mibo is blijven hangen :P
pi_108914476
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 19:18 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

hmmz. Is dit de eerste keer of komt het vaker voor?

Weet je zeker dat hij niet bij een vrij mibo is blijven hangen :P
Als hij eens om half 7 thuis komt dan schrik ik dat 'ie zo vroeg is. :').

Ze doen niet aan vrijmibo's op z'n werk. :P.
pi_108914538
De secretaressegrapjes mogen achterwege blijven trouwens. :+.
pi_108914615
Ja, die hondse strapatsen }:| Ik neem die van mijn tante dus niet meer mee, komende Hemelvaart. Al erg genoeg dat ik achter eentje aan (zou) moeten rennen. De hare is of horny en achter de dames aan of doodsbenauwd en dan op huis aan. En het is zo'n kleine snelle boerenfox. Ze doen het maar ff lekker zelf O+

Mijn vader is nog steeds ziek. Eerst maag & hoofd, dat was gister over, wordt ie vanochtend wakker met in z'n twee dikke tenen jicht. Hij kwakkelt al maanden :{
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_108914673
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 19:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
De secretaressegrapjes mogen achterwege blijven trouwens. :+.
Laiverd, jij bent de komende 15 jaar de blonde stoot die andere vrouwen vrees aanjaagt. Welk beroep ze ook hebben.
pi_108915077
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 19:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
Jup.
Bah, ongezellig. -O- :*
Everything has changed
pi_108915244
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 19:27 schreef sigme het volgende:

[..]

Laiverd, jij bent de komende 15 jaar de blonde stoot die andere vrouwen vrees aanjaagt. Welk beroep ze ook hebben.
Sstt, als je zulke dingen zegt gaan mensen denken dat ik heel knap ben. :o.

Tegen achten is 'ie thuis hoor ik net, dus ik ga eens koken.
  vrijdag 9 maart 2012 @ 19:44:38 #290
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_108915325
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 19:42 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Sstt, als je zulke dingen zegt gaan mensen denken dat ik heel knap ben. :o.

Tegen achten is 'ie thuis hoor ik net, dus ik ga eens koken.
Ben je toch ook.
  vrijdag 9 maart 2012 @ 19:46:20 #291
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_108915395
DaD is inderdaad een blonde stoot!

Zo nu even een cola-berenburg (grote) dan 500 gr kwark en dan slapen. Morgen weer vroeg
pi_108915820
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 19:46 schreef uniekhoorn het volgende:
DaD is inderdaad een blonde stoot!

Zo nu even een cola-berenburg (grote) dan 500 gr kwark en dan slapen. Morgen weer vroeg
Jij hebt mij nog nooit in het echt gezien. :6.

Ik vind het wel lief van jullie, maar ik weet ook wel dat ik moeders mooiste niet ben. Hoeft ook niet verder.
  vrijdag 9 maart 2012 @ 20:00:05 #293
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_108916006
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 19:56 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ik vind het wel lief van jullie, maar ik weet ook wel dat ik moeders mooiste niet ben. Hoeft ook niet verder.
Ik heb het al vaker gedacht, maar jij moet echt serieus iets aan je zelfbeeld gaan doen DaD. Jij bent ook objectief gezien knap. En ik ben knap eerlijk.
  vrijdag 9 maart 2012 @ 20:00:12 #294
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_108916012
quote:

[..]

Niet?
Knappe familie O+
  Vis een optie? vrijdag 9 maart 2012 @ 20:00:43 #295
70532 loveli
N
pi_108916035
quote:

[..]

|:( Ik bedoel koop een spiegel.
crap in = crap out
pi_108916103
Ehm, is verkeerd zelfbeeld niet een veel voorkomende factor in Slank? :@
pi_108916197
Kan niet oordelen over DaD...geen foto's in fotoboek -O-
pi_108916418
Da's echt niet waar DaD!
Everything has changed
pi_108916650
MI, picca? Mag gerust per whatsapp :+
  Vis een optie? vrijdag 9 maart 2012 @ 20:15:18 #300
70532 loveli
N
pi_108916830
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 20:01 schreef V1z0R het volgende:
Ehm, is verkeerd zelfbeeld niet een veel voorkomende factor in Slank? :@
Ik wilde 'niet vaker dan gemiddeld' zeggen, tot coco postte. Nog zoeentje.
crap in = crap out
  vrijdag 9 maart 2012 @ 20:17:25 #301
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_108916945
Als je maar gezond bent :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')