Spannend!quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:48 schreef sigme het volgende:
Morgen voor de eerste keer trainen in de sportschool!
Ik ben goed te spreken over de kobo. Minpuntje: weinig handleiding. Pluspunt: het meeste wijst zich vanzelf. Ik heb nog geen enkele poging gedaan een boek te kopen met het ding, en ik heb de batterij ook nog niet leesgelezen.quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:57 schreef Phaidra het volgende:
Uniek![]()
Sigme, succes alvast! Trouwens, jij had de kobo-reader gekocht toch? Wat vind je ervan?
XMLaat je plezier in je werktrip niet vergallen hierdoor hè! Je hebt qua gezondheid niet de beste periode achter de rug, niet te streng zijn voor jezelf.
Laag vuur, liefst met deksel op de pan en veel geduld. Dat werkt bij mij het beste. Maar bekend probleem dus!quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:03 schreef Viking84 het volgende:
Hamburgers zijn een deceptie.
Of ze worden zwart of ze blijven rauw.
Ze zijn wel lekker trouwens, als je ze eenmaal in stukjes hebt gesneden om dat rauwe weg te bakken.
Ik dacht even dat dit in antwoord op Sigme's vraag was en ik keek heel raarquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:10 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Laag vuur, liefst met deksel op de pan en veel geduld. Dat werkt bij mij het beste. Maar bekend probleem dus!
quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:12 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik dacht even dat dit in antwoord op Sigme's vraag was en ik keek heel raar![]()
Ah dank je. Het klinkt wel goed, als je binnenkort wel iets koopt, hoor ik graag hoe dat gaat. Jee, vervelend dat je moeder niet operabel (was mijn eerste ingeving) is, slecht zicht lijkt me vreselijk.quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:10 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik ben goed te spreken over de kobo. Minpuntje: weinig handleiding. Pluspunt: het meeste wijst zich vanzelf. Ik heb nog geen enkele poging gedaan een boek te kopen met het ding, en ik heb de batterij ook nog niet leesgelezen.
De kobo is momenteel uit logeren bij mijn moeder, die heeft oogproblemen, kan niet goed meer lezen en we willen graag weten of ze van een e-book wel goed zou kunnen lezen. Vandaag te horen gekregen dat de oogproblemen niet opereerbaar (hmm, ik weet niet of de spelling knopt) zijn, dus daarmee is het antwoord weer iets belangrijker geworden.
Nu we het er toch over hebben, hoe is het met jouw moeder?
Gniffelquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:12 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik dacht even dat dit in antwoord op Sigme's vraag was en ik keek heel raar![]()
Volgens de normen is mijn moeder al heel lang zo goed als blind, in de werkelijke wereld kan ze prima autorijdenquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:16 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ah dank je. Het klinkt wel goed, als je binnenkort wel iets koopt, hoor ik graag hoe dat gaat. Jee, vervelend dat je moeder niet operabel (was mijn eerste ingeving) is, slecht zicht lijkt me vreselijk.
Met mijn moeder gaat het op en af. Nu weer een beetje op, na haar winterse zware longontsteking weer overleefd te hebben. Maar herstellen gaat traag en ze levert ook steeds weer iets in...
Dat ze achteraf woont is vast ook de reden dat ze nog auto kan rijden? Ik zie dat toch niet zo voor me in een grote stadquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:20 schreef sigme het volgende:
[..]
Volgens de normen is mijn moeder al heel lang zo goed als blind, in de werkelijke wereld kan ze prima autorijden. Maar ik vrees wel wat voor de toekomst, ze woont nogal achteraf en moet dus werkelijk overal per auto naar toe.
Is de zorg voor jouw moeder nog wel te doen in jouw positie? En is de fysieke zorg nu helemaal uitbesteed?
Eerst flink bakken, of beter nog grillen. Dat je mooi ruitjespatroon krijgt. Denk je dat de binnenkant nog rauw is? Gewoon pan nog hoger zetten en een eetlepel water op je burger gooien. Dat gaat ineens keihard koken/stomen en is je burger zo gaar. En mooi bruin.quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:03 schreef Viking84 het volgende:
Hamburgers zijn een deceptie.
Of ze worden zwart of ze blijven rauw.
Ze zijn wel lekker trouwens, als je ze eenmaal in stukjes hebt gesneden om dat rauwe weg te bakken.
Thanks, dat ga ik de volgende keer idd zo doenquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:10 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Laag vuur, liefst met deksel op de pan en veel geduld. Dat werkt bij mij het beste. Maar bekend probleem dus!
quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:12 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:29 schreef the85mc het volgende:
[..]
Eerst flink bakken, of beter nog grillen. Dat je mooi ruitjespatroon krijgt. Denk je dat de binnenkant nog rauw is? Gewoon pan nog hoger zetten en een eetlepel water op je burger gooien. Dat gaat ineens keihard koken/stomen en is je burger zo gaar. En mooi bruin.
Kijk! Gaan we proberen!quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:29 schreef the85mc het volgende:
[..]
Eerst flink bakken, of beter nog grillen. Dat je mooi ruitjespatroon krijgt. Denk je dat de binnenkant nog rauw is? Gewoon pan nog hoger zetten en een eetlepel water op je burger gooien. Dat gaat ineens keihard koken/stomen en is je burger zo gaar. En mooi bruin.
^^quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
voor de mamma's van Sigme en Phaidra! Jullie zijn goeie hulpen zo te horen
Misschien zou dat vanzelfsprekend zijn maar dat is het volgens mij niet, dus props
![]()
Ik heb 2 inhalers.quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:53 schreef _aurum_ het volgende:
Ik ga in april pas Nara de tandarts, ben benieuwd. en verbaas me idd over de prijs van medicatie. Heb een inhaler voor mijn bronchitis die kost gewoon 70 euro.
Van dat geld kan ik ook mooie schoenen kopen
"quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
voor de mamma's van Sigme en Phaidra! Jullie zijn goeie hulpen zo te horen
Misschien zou dat vanzelfsprekend zijn maar dat is het volgens mij niet, dus props
![]()
Oi, hoeveel uur draai jij eigenlijk gemiddeld per week?quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:11 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik heb vandaag 11 uur gewerkt. Daarna vond ik het wel genoeg. Dat verklaart ook dit belachelijke lijstje:
O: smoothie van bosbessen en peer met muesli (gepofte amaranth/spelt/quinoa muesli, voor de liefhebbers)
T: boterham met ham, kaas en komkommer
t: mandarijn
L: restje bulghursalade met gegrilde groente en feta, 4 boterhammen met quinoa
T: muesli met turkse yoghurt en een chocolate chip cookie
T: nog 2 zulke koekjes
T: kapje brood
T: half glas wijn
D: beetje rösti, broccoli en een worstje.
normaal niet meer dan 40-45. De druk moet nu even opgevoerd worden. Hoewel ik morgen niet mer dan 6 uur ga werken denk ik. Moest vandaag wat rondsturen dat ik op maandag presenteer, en het werk zat me niet mee deze week...quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:13 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oi, hoeveel uur draai jij eigenlijk gemiddeld per week?
Oh okquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:16 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
normaal niet meer dan 40-45. De druk moet nu even opgevoerd worden. Hoewel ik morgen niet mer dan 6 uur ga werken denk ik. Moest vandaag wat rondsturen dat ik op maandag presenteer, en het werk zat me niet mee deze week...
Nee, ik denk dat ik er vooral over post als het veel uren zijn. Dan zijn mijn lijstjes ook kut, namelijk. Deze week heb ik redelijk wat dagen van 9 tot half zes gewerkt, en dat is mooi.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:16 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh okhad dan ten onrechte het idee dat het er meestal meer zijn
Ahaquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:18 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat ik er vooral over post als het veel uren zijn. Dan zijn mijn lijstjes ook kut, namelijk. Deze week heb ik redelijk wat dagen van 9 tot half zes gewerkt, en dat is mooi.
Ben je op zoek?quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:38 schreef Perruche het volgende:
Wat ik me trouwens afvroeg zijn de heren die in dit topic meeposten vrijgezel of neit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |