quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
Jaja nu kunnen ze in een keer niet 4 maken.
3 zelfs. Door Brazzerskingsquote:Op donderdag 8 maart 2012 19:32 schreef tech4u het volgende:
2 topics. dat kan mijn autistenbrein niet aan!!
Er moet natuurlijk wel een kekke TT worden verzonnen.quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:34 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Waarom worden topics dan niet meteen gereekst?
quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
OLEEE OLEEEE
SDASDALM AD[LDAMDA[FASD
OLEEE OLEEEEE
Hij heeft in 35 minuten tijd nog geen 4 goals gemaakt. Matige speler.quote:
Ja idd. En dan dat andere lied FC TWENTE HUJUBUBUBU UHUHU ofzoquote:Op donderdag 8 maart 2012 19:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
OLEEE OLEEEE
SDASDALM AD[LDAMDA[FASD
OLEEE OLEEEEE
Ik versta echt geen 1 liedjequote:Op donderdag 8 maart 2012 19:36 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Ja idd. En dan dat andere lied FC TWENTE HUJUBUBUBU UHUHU ofzo
boerruhhhh boerruhhhquote:Op donderdag 8 maart 2012 19:36 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Hoe ging jullie liedje eigenlijk vorige zondag?quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:36 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Als je geen goal maakt kan je ook niet scoren natuurlijk.quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:36 schreef Cara het volgende:
als je dat soort kansen blijft missen ga je niet door
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij de 19e minuut ofzo zetten ze het in tochquote:Op donderdag 8 maart 2012 19:37 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Hoe ging jullie liedje eigenlijk vorige zondag?
Die in de 19e minuut klonk heerlijk idd.quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:37 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Hoe ging jullie liedje eigenlijk vorige zondag?
Uitwedstrijden zijn we meestal ook wel goed in.quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:38 schreef Jojoortje het volgende:
Twente moet het hier niet laten liggen
Ze moeten de kansen gaan afmaken jaquote:Op donderdag 8 maart 2012 19:38 schreef Jojoortje het volgende:
Twente moet het hier niet laten liggen
Die inderdaad, dan nog liever dit domme getoeter dan een beetje simpel voor je uit zitten kijken.quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:37 schreef Quisho het volgende:
[..]
Bij de 19e minuut ofzo zetten ze het in toch
Nogmaals: als je het hier verprutst, gaan ze het niet redden.quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:38 schreef Silv het volgende:
[..]
Uitwedstrijden zijn we meestal ook wel goed in.
Coen Dillen, Willy, Cocu, van Nistelrooij, Van Raaij, Guusje Hiddink, PSV wat ben je mooiquote:Op donderdag 8 maart 2012 19:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Lucie Nilis... Romarioooooooooooooooooooooooooooo
quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:40 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Coen Dillen, Willy, Cocu, van Nistelrooij, Van Raaij, Guusje Hiddink, PSV wat ben je mooi
true thatquote:Op donderdag 8 maart 2012 19:40 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Coen Dillen, Willy, Cocu, van Nistelrooij, Van Raaij, Guusje Hiddink, PSV wat ben je mooi
Fok!quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je hebt bij deze toestemming gekregen van de FOK! community om te gaan eten.
Net als Douglasquote:Op donderdag 8 maart 2012 19:42 schreef Silv het volgende:
Brama is dit niveau ontstegen. Die moet naar het buitenland.
Luxemburg?quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:42 schreef Silv het volgende:
met wie?quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:42 schreef TakAFCA het volgende:
[..]
Jullie hebben ook zo'n liedje met cheerio ofzo?
Die is ook heel mooi.
Liverpoolquote:Op donderdag 8 maart 2012 19:42 schreef Silv het volgende:
Nice.quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:44 schreef Jojoortje het volgende:
Twente speelt prima. Ze moeten alleen de kansen afmaken en effectiever met de bal omgaan.
Trommelsquote:
Effectief als in "Niet aan Brama geven" ?quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:44 schreef Jojoortje het volgende:
Twente speelt prima. Ze moeten alleen de kansen afmaken en effectiever met de bal omgaan.
We weten allemaal dat PSV een geweldige mooie club is maar zullen we nu over Twente - Schalke praten?quote:
Moeten toch de tijd doden tot 21:00 hequote:Op donderdag 8 maart 2012 19:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
We weten allemaal dat PSV een geweldige mooie club is maar zullen we nu over Twente - Schalke praten?
Twente mag ook een beetje aandacht krijgen.
en Grolsch natuurlijkquote:Op donderdag 8 maart 2012 19:45 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Iedereen is urineren en even een broodje worst halen
quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
We weten allemaal dat PSV een geweldige mooie club is maar zullen we nu over Twente - Schalke praten?
Wtf in het begin van dat filmpje?quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Grolsch
Voor in de rust een zeer sterk Zweeds rapnummer:
quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Schalke kan in aanvallend opzicht niet passen maar begrijpen wel dat het niet handig is om De Jong, John en Chadli vrij door te laten lopen.quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Twente speelt niet zo goed als tegen PSV
Zweeds klinkt net als dronken nederlands.quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Grolsch
Voor in de rust een zeer sterk Zweeds rapnummer:
Klopt.quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zweeds klinkt net als dronken nederlands.
Daar ging het bij PSV wel verkeerd ja.quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Schalke kan in aanvallend opzicht niet passen maar begrijpen wel dat het niet handig is om De Jong, John en Chadli vrij door te laten lopen.
Maar eeuh Barcelona... dat speelt toch eh mooien foetbalquote:Op donderdag 8 maart 2012 19:54 schreef Littlerabbit het volgende:
Zucht Gijp stop eens met alles vergelijken met Barcelona
En de NOS en EL en SBS en Veronica etc.quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:55 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Eerst keer dat je op RTL 7 voetbal kijkt?
True. Hoewel de NOS wel wat langer tijd neemt maar die zijn dan ook niet zo afhankelijk van reclameinkomsten.quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En de NOS en EL en SBS en Veronica etc.
Als ze altijd gratis sterretjes repareren kunnen ze nou geen overbodige luxe veroorlovenquote:Op donderdag 8 maart 2012 19:58 schreef Paxcon het volgende:
Kan garclass geen goede acteurs inhuren?
Vond de reclame wel weer sterk vooral het afsluitende grapje 'De ruit in ieder geval haha'quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:58 schreef Paxcon het volgende:
Kan garclass geen goede acteurs inhuren?
saai beide teams 1 echte kansquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:04 schreef NightDream het volgende:
Moest net trainen, hoe was de eerste helft, en voor wie waren de beste kansen?
Saai. Beide ploegen hadden weinig kansen maar Twente had 1 hele goede kans.quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:04 schreef NightDream het volgende:
Moest net trainen, hoe was de eerste helft, en voor wie waren de beste kansen?
Dan kijk je op tvquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:06 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Hm, 30 seconde vertraging via rtl.nl
Vriendin wil GTST kijken, helaas. Zo erg zijn die 30 seconde ook weer niet hoor.quote:
quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:10 schreef Dekatria het volgende:
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:
Godver nu weet ik al weer wat er gebeuren gaatquote:
Oh vandaar. Sorry had het niet door.quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:12 schreef Dekatria het volgende:
Jongens, ik zet die zooi niet voor niks in een spoilert
quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:16 schreef Geo4kant het volgende:
SUAREZ HOHOHOo.. en maar klagen over mertens
Ja, net als zondagquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:17 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Twente moet weer door de scheids gered worden...
Waar baseer je dat op?quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:17 schreef vincerusso het volgende:
boeiend , bij Schalke worden ze toch platgewalst
Net als in Eindhoven?quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:17 schreef vincerusso het volgende:
Onwaar.quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:17 schreef vincerusso het volgende:
Ik denk niet dat hij het expres doet.quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:18 schreef Rabieluh het volgende:
Ik vind dit echt niet passen bij de Jong, werd hij echt niet heel licht aangeraakt?
preciesquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:17 schreef Cara het volgende:
dan maar schwalbe het is gvd in europa de scheids mee
ja typisch Nederlands, in andere landen zijn ze gewoon blij met 1-0quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:18 schreef NightDream het volgende:
Hatzé. Toch wel jammer dat het zo moet.
quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:17 schreef tostitomaatkaas het volgende:
En die grensrechter zegt dat het een penalty is
Bedacht ik me ook jaquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
Maar hier zal je vast niets meer over horenIs geen PSV speler he.
Lijkt er niet op idd.quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:18 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij het expres doet.
quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:17 schreef Cara het volgende:
dan maar schwalbe het is gvd in europa de scheids mee
lol .. boeie , winnen..quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:18 schreef Silv het volgende:
[..]
Dit. Als Twente fan vind ik dit jammer.
Alsof de Jong dezelfde walging oproept als die kleine belgquote:
hij struikeld gewoon manquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:18 schreef Rabieluh het volgende:
Ik vind dit echt niet passen bij de Jong, werd hij echt niet heel licht aangeraakt?
Ik ook jaquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:19 schreef tong80 het volgende:
Ik dacht eerst rood voor de jong wegens schwalbe.
Onzin, je zag gewoon dat hij het bewust deed.quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:19 schreef Cara het volgende:
jongens hij loopt TEGEN ZIJN EIGEN VOET AAN, dat is toch niet expres
Maar hij ging wel heel erg miepen dat er n overtreding op m werd gemaakt... hij moet wel gevoeld hebben dat het zn eigen been was.quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:18 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij het expres doet.
Mag je niet max geel geven voor een Schwalbe? Weet ik zo niet zeker.quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:19 schreef tong80 het volgende:
Hij krijgt toch wel betaaldquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:19 schreef Saekerhett het volgende:
Die verdediger klaagde trouwens ook niet zo heel erg veel. Ik zou hem flippen.
Dit.quote:
Ik ook...quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:19 schreef tong80 het volgende:
quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:19 schreef tech4u het volgende:
[..]
Jij stal vroeger zeker ook geld uit de bank als je monopoly speelde.
Hij struikelde... was geen schwalbe, maar ook geen penal of rood.quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:19 schreef Saekerhett het volgende:
Die verdediger klaagde trouwens ook niet zo heel erg veel. Ik zou hem flippen.
Maar ook niks voor De Jong om niet gewoon door te lopen en te scoren...
Twente is uit veel beter, Hunter is er misschien niet eens bij. Daarbij moeten ze om te scoren wel in de buurt van het doel komen, heb ik ze vandaag nauwelijks zien doen.quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:18 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Schalke is thuis veel sterker dan uit + Huntelaar
Ik ook jaquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:19 schreef tong80 het volgende:
Ik hoopte eerst rood voor de jong wegens schwalbe.
Valencia met een walk overquote:
Het handje raakte ook Mertens zijn beenquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:21 schreef Paxcon het volgende:
Hij tikte hem wel aan hoor, waardoor Luuks rechterbeen naar links werd geduwd en hij tegen zn linker standbeen kwam..
Suarez zou jaloers zijn op zo,n schwalbe .quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:19 schreef tong80 het volgende:
Damn... ik had t moeten weten. Maak die fout vaker als er een stomme c in het woord zitquote:
Zet de Jong en Mertens nou eens naast elkaar. Van wie geloof je dan eerder dat ie bewust een schwalbe maakt?quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:21 schreef 3M1N3M het volgende:
Nu hoor je niks hoor, maar bij Mertens wel..
Oke, ik kom d'r aan.quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Kom dan naar buiten vechten jongen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |