Laat maar, ik heb er al een apart topic over gevonden.quote:Op vrijdag 23 december 2005 01:02 schreef -Wolf- het volgende:
Zijn er mensen die zowel de Durex pleasuremax als de Durex sensation condooms hebben geprobeerd? Hoe waren ze op zich en hoe vergeleken met elkaar? Kwil weer iets nieuws proberen.
Ja dat natuurlijke gevoel is nooit 100%, maar als het er op moet lijken dan kan je die van kruidvat eigen merk nemen. Zijn ook niet duur. Ze hebben 2 soorten; normaal of ultra thin, maar met allebei heb je lang niet dat dooie gevoel als met bijv. durex.quote:Op vrijdag 23 december 2005 09:23 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Zit vooral tussen de oren. Als ze ophoudt met de pil te slikken... moet je kijken hoe lang je je kunt inhouden(effe gek gezged misschien, maar het is wel zo)
Ik vind het met condoom echt stukken en stukken minder. Zal de eerste zijn om te zeggen dat ik ook niet altijd even verantwoord bezig ben. Dom, dom, dom misschien... maar dat is een risico wat je zelf (en samen) neemt. Met zo nu en dan testen en niet al te veel in de rondte neuken beperk je het risico enigszins, maar het blijft zeker een risico... zeker voor de vrouw.
Ik hoor ook wel eens van stelletjes die na al een hele tijd samen te zijn nog steeds met condooms klooien, daar zou ik dus echt voor bedanken.
Maar als iemand hier een toompje kan aanraden dat wel enigszins het prettige natuurlijke gevoel benadert... shoot! Moet er soms toch aan geloven...
De eerste keer dat ik ze kocht (24-pack) stond er een leraar achter mequote:Op maandag 30 juni 2003 15:53 schreef NgInE het volgende:
ja, zojuist 1e pakje gehaald bij de kruidvat (TopSafe)...was niet echt boeiend...wel voor gezorgd dat ik 100% zeker wist dat er geen bekende in de buurt waren [afbeelding]
Die stond op je wachten?quote:Op vrijdag 14 april 2006 03:14 schreef star_gazer het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik ze kocht (24-pack) stond er een leraar achter me
Je zou ook een keertje de Pjur condooms moeten proberen, deze zijn kwalitatief beter dan Durex en voorzien van erg goed glijmiddel.quote:Op donderdag 29 december 2005 15:20 schreef flamoes het volgende:
[..]
Ja dat natuurlijke gevoel is nooit 100%, maar als het er op moet lijken dan kan je die van kruidvat eigen merk nemen. Zijn ook niet duur. Ze hebben 2 soorten; normaal of ultra thin, maar met allebei heb je lang niet dat dooie gevoel als met bijv. durex.
En trouwens, glyder ambassador vind ik ook goed, want die rekken niet zoveel uit als je een tijdje bezig bent... Zijn alleen wel wat aan de krappe kant.
Ja zijn de jippy condooms maar je weet niet in hoevere de prijs te kosten gaat van de kwaliteit. Latex kost op zich niets maar alle tests en herhalingtests maken sommige condooms duurder dan andere.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:31 schreef P0rt0 het volgende:
Ik las deze week in de Spits! dat ergens in het land een bepaald concurrerent merk weer "goedkopere in prijs" condooms gaat uitdelen cq verkopen.
Weet iemand toevallig het merk van die concurrent? Mijn partner gaat namelijk van de pil af, dus ik moet aan de rubbers (waar ik totaal niks tegen heb.)
Mhh Durex heeft natuurlijk wel verschillende afmetingen van 52mm en groter. Als de normale aan de kleine kant zijn zou je eens een PleasureMax kunnen proberen, deze zijn wat groter en als het dan nog te klein is, zijn er nog wel weer grotere.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:29 schreef Surreon het volgende:
Maar hoe zit het met de afmetingen? Want die standaard Durex dingen zijn... te smal...
Mijn dankquote:Op woensdag 17 mei 2006 05:11 schreef jwiegant het volgende:
[..]
Ja zijn de jippy condooms maar je weet niet in hoevere de prijs te kosten gaat van de kwaliteit. Latex kost op zich niets maar alle tests en herhalingtests maken sommige condooms duurder dan andere.
Ja volgens mij kan je ze bestellen bij stichting jippy, maar dan moet je wel gelijk 10 pakjes van 10 bestellen geloof ik..quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:10 schreef P0rt0 het volgende:
[..]
Mijn dank
Alleen zijn die Jippy condooms nergens te krijgen![]()
Er zijn zeker ook grotere condooms te vinden. Bijv de Sure Extra Largequote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:29 schreef Surreon het volgende:
Maar hoe zit het met de afmetingen? Want die standaard Durex dingen zijn... te smal...
Zouden ze die dan ook maken met Jip en Janneke logo erop ??quote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:04 schreef Dinamiet het volgende:
Bij de HEMA liggen nu ook condooms! Haha
Beste Vivo,quote:Op maandag 19 juni 2006 16:56 schreef VivOo. het volgende:
als ik sex heb gehad met mijn vriend, en na een tijdje heb ik dan n jeukerig gevoel aan de vagina en pijn bij t plassen...
we gebruiken condooms dus soa zal t nie zijn waarschijnlijk...wat kan het zijn? zit hier best mee...heb t liefst dus serieuse reacties enzo
groetjes vivo
Eerst eens oefenen met zo'n ding om 't om te doen voordat je daadwerkelijk op het punt staat van neuken en dan pas erachter komt dat ze niet aan de pil is en ze je dus vraagt om een condoom om te doen?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:57 schreef JeroenV het volgende:
Het past misschien niet helemaal hier, maar om een nieuw topic te openen heb ik geen zin in.
Tegen de tijd dat ik echt aan sex wil beginnen gaat alles goed, maar dan moet het condoom om. Dit is zo lustafnemend dat mijn jongeheer al tegen de tijd dat hij om zit minder stijf is. Vaak niet stijf genoeg om hem er goed in te krijgen. En vaak krijg ik hem dan ook niet meer echt goed genoeg stijf. Redelijk frustrerend soms, omdat het een cirkel is waar je in terecht komt.
Kortom, ik heb een hekel aan condooms. Zonder die dingen kan je hem er zo indoen. Maar iemand tips ed. om hem goed stijf te houden en jezelf geil te houden (niet er over denken) tot je begonnen bent?
Je begrijpt me verkeerd denk ik, of ik jouquote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:21 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Eerst eens oefenen met zo'n ding om 't om te doen voordat je daadwerkelijk op het punt staat van neuken en dan pas erachter komt dat ze niet aan de pil is en ze je dus vraagt om een condoom om te doen?
Het is zo gemakkelijk als je zelf weet hoe je 't beste 't condoom omdoet, en of 't daadwerkelijk ook past (dat het condoom niet je jongeheer afknelt). Vaak is het ook nog leuk om het de vrouw te laten doen, 't is dan nog geil ook
![]()
Oh zoquote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:27 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Je begrijpt me verkeerd denk ik, of ik jou
Het gaat er niet om dat ik die condoom niet om krijg, dat lukt wel.
Maar het gaat er dus om dat als we willen gaan neuken (en dus die condoom om moet) mijn geilheid zodanig afslapt dat mn jongeheer ook afslapt. En dat het daarna vaak ook niet meer goed komt, omdat je dan in een cirkel terecht komt van 'oh ik hoop dat het nu wel lukt'. Het komt dus alleen doordat ik zo'n ding om moet doen...
Ik moet dus zorgen dat ik opgewonden blijf in de tijd van het condoom pakken, omdoen en in de vrouw gaan...
Misschien is het een idee om te oefenen met het condoom tijdens het masturberen. Zo kan je wennen aan de condoom en zal het vast steeds beter gaan.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:27 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Maar het gaat er dus om dat als we willen gaan neuken (en dus die condoom om moet) mijn geilheid zodanig afslapt dat mn jongeheer ook afslapt. En dat het daarna vaak ook niet meer goed komt, omdat je dan in een cirkel terecht komt van 'oh ik hoop dat het nu wel lukt'. Het komt dus alleen doordat ik zo'n ding om moet doen...
Ik moet dus zorgen dat ik opgewonden blijf in de tijd van het condoom pakken, omdoen en in de vrouw gaan...
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:27 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Die kans is overigens wel héél klein (kleiner dan met condoom om klaarkomen in de vagina; condoom kan ook kapot).quote:Op maandag 25 september 2006 14:07 schreef jwiegant het volgende:
Lijkt me ook wel een redelijke volgorde, maar zonder condoom kun je beter geen vaginaal contact hebben want in het voorvocht zitten ook al wat zaadcellen en daar kan je vriendin alsnog zwanger van worden (als ze geen ander middel gebruikt).
Ze slikt braaf de pil.quote:Op maandag 25 september 2006 14:07 schreef jwiegant het volgende:
Lijkt me ook wel een redelijke volgorde, maar zonder condoom kun je beter geen vaginaal contact hebben want in het voorvocht zitten ook al wat zaadcellen en daar kan je vriendin alsnog zwanger van worden (als ze geen ander middel gebruikt).
Dank je, we doen ons bestquote:Op maandag 25 september 2006 15:04 schreef EsPe het volgende:
[..]
Ze slikt braaf de pil.
En bij mij komt er overigens geen voorvocht uit. In elk geval niet wanneer ik me aftrek en zeker niet ver voordat ik klaar kom.
Voor die tijd heb ik al een condoom om dus dat zit wel goed.
Leuke webshop heb je trouwens. Groot assortiment en super snelle levering.
Ik heb afgelopen vrijdag wat condooms besteld en zaterdag konden we ze al proberen.
Ik denk dat het aan jezelf ligt. De een van de ene condoom wat fijner dan de andere. Dit is met XL condooms ook zo. De ene XL condoom is trouwens weer niet even groot als de andere.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:41 schreef Rann het volgende:
Als ik zo hier lees lijkt het dat de kruidvat condooms net iets soepeler (minder strak) zitten dan de durex ? klopt dit nu of moet je dan wel andere "xl?" condooms halen ?
Kan beidenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:36 schreef VrouwelijkICE het volgende:
Uhm, ik had laatst het probleem dat het condoom te klein was. Het paste gewoon niet. Ik had het uitgerold maar het rolde gewoon weer terug. Kan me haast niet voorstellen dat het binnenstebuiten zat... maar wat is nou aannemelijker, zat het binnenstebuiten, of had hij gewoon een te grote lul?![]()
Trouwens, hoe weet je nou wat de binnenkant en de buitenkant is zegmaar. In het donker is dat altijd zo priegelen...
Ja hoor, zijn prima condooms. Is een budget merk van Durex. Zo doen het even goed, maar zitten iets minder lekker dan de normale durex condooms met speciale pasvorm en dat soort dingen.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:40 schreef VrouwelijkICE het volgende:
En dan nog een vraag.. is de condoom "GLYDER ambassadeur" bij jullie bekend? Ik had die laatst gekocht maar ik weet eigenlijk helemaal niet of ze wel zo goed zijn enzo.
Heee dankjewel! Ik ga wel kijken op je sitequote:Kan beiden.. Je kan het beste uitzoeken of je hem goed hebt door er even in te blazen. Als je aan de goede kant blaast komt het zaadreservoir dan bol te staan en kun je hem makkelijk vastpakke, zoniet dan moet je even in de andere kant blazen en had je hem verkeerd om. (werkt trouwens niet bij de perfoma denk ik).
[..]
Ja hoor, zijn prima condooms. Is een budget merk van Durex. Zo doen het even goed, maar zitten iets minder lekker dan de normale durex condooms met speciale pasvorm en dat soort dingen.
Als je trouwens nog intresse hebben. Wij zijn op SamenKopen.net weer een condooms en sexspeeltjes inkoopacite begonnen, dus kan er weer lekker goedkoop condooms gekocht worden.
http://www.samenkopen.net/action/711608
Te herkenbaarquote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:27 schreef JeroenV het volgende:
[..]
En dát proberen we dus te vermijdenquote:Op woensdag 8 november 2006 16:27 schreef VrouwelijkICE het volgende:
Kan je ze toch openscheuren met je tanden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |