weet iemand of er ook wat grotere condooms gemaakt worden en door welk merk óf maakt Durex zelf ook een maatje groter?
Trouwens het verschilt van winkel tot winkel, je zal zelf even moeten kijken waar het zelf kan pakken. Ik weet dat het bij de kruidvat op Zuidplein (Rotterdam) kan, maar bij een andere kruidvat niet. Ff zoeken dus.
quote:De etos in Utrecht. Ik geloof aan de steenweg, maar kweet t niet zeker. Als je vanaf vredenburg komt en je loopt naar de steenweg, zit ie aan de rechterkant.
Op donderdag 5 juni 2003 13:20 schreef Blitzkrieg_ het volgende:
Ik heb nog niet zoveel ervaring met kopen van condooms en zie er dus een beetje tegenop... wie weet er een supermarkt-/drogisterij-keten waar je ze gewoon zelf kunt pakken en er dus niet aan de kassa om hoeft te vragen...?
Maakt het voor mij een beetje minder genant
Best uit de test: Schlecker Vulkan Natural... Maar die heeft als testoordeel een score van 89... en ik denk dat deze gewonnen heeft omdat hij nogal goedkoop is, namelijk ¤0,23 pers stuk. Maar ik betaal liever ¤0,62 voor de condoom met de hoogste waardering (Condomi Nature) als deze veiliger en natuurlijker aanvoelt..
Complete lijstje:
code:*** = De huidige testmethode is niet geschikt voor polyurethaancondooms.Merk & Type Score Prijs per stuk
Condomi Nature 97 ¤ 0.62
Hot Rubber Easy 96 ¤ 0.77
Durex Naturel 94 ¤ 0.68
Hot Rubber Classic 93 ¤ 0.77
Schlecker Vulkan Natural 89 ¤ 0.23
Condomi Ultra Thin 89 ¤ 0.62
Condomi Supersafe 87 ¤ 0.62
Durex Fiesta 85 ¤ 0.92
Durex Performa 84 ¤ 0.97
Durex Fetherlite 82 ¤ 0.89
Euroglider 67 ¤ 0.45
Durex Elite 67 ¤ 0.92
Kruidvat 62 ¤ 0.33
Durex Topsafe 58 ¤ 0.74
Kruidvat Ultra dun 40 ¤ 0.37
Durex Avanti ** ¤ 2.30
Reden beste koop Schlecker Vulcan Natural:
Beste koop is de Schlecker Vulcan Natural (¤2,80 voor 12 stuks). Goede kwaliteit voor een redelijke prijs.
bron: Consumentengids Juni 2003
quote:Die van slecker kan je ook heel mooi anoniem thuis laten bezorgen in een doos
Op donderdag 5 juni 2003 20:57 schreef WaSTeiL het volgende:
[knip]
quote:Kinderen en SOA's nog meer..... makkelijke keuze...
Op vrijdag 6 juni 2003 00:54 schreef deantoine het volgende:
condooms sucken ass
quote:Vrij dus veilig of vrij niet (en dan neem je hem maar in de hand
Op vrijdag 6 juni 2003 10:30 schreef WaSTeiL het volgende:[..]
Kinderen en SOA's nog meer..... makkelijke keuze...
Heb nu ook de test gelezen in de consumentengids. Ga wel eens een pakje van de schlecker halen, als durex mij zo teleursteld, wie weet bevallen hele goedkope mij dan wel heel goed
quote:Featherlite is inderdaad rommel.
Op maandag 16 juni 2003 19:22 schreef elbundy het volgende:
Dit weekend Durex featherlight en fiesta gebruikt, allebei geknapt tijdens hele normale sex.
quote:Dat vind ik echt de beste smoes die ik gehoord heb om van het geklungel af te zijn!!
Op zondag 28 juli 2002 22:25 schreef Pikakonijn het volgende:
Ik heb een allergie voor latex en kan daarom niet vrijen met een condoom.
quote:idd, want er zijn zat condooms verkrijgbaar waar geen latex in zit
Op maandag 16 juni 2003 19:59 schreef Jummy het volgende:[..]
Dat vind ik echt de beste smoes die ik gehoord heb om van het geklungel af te zijn!!
quote:LOL
Op maandag 16 juni 2003 20:36 schreef Sylvana het volgende:[..]
idd, want er zijn zat condooms verkrijgbaar waar geen latex in zit
Uiteindelijk keek ik om me heen, helemaal niemand te zien... dat was hèt moment: "Dit... enne.. oja! Ook nog één pakje..."
...*stilte, waarbij de verkoopster me ietwat scheef aankeek*...
"..één pakje aspirientjes, die daar!!!".... Pas nadat ze de aspirine voor me had gescand en in een zakje had gedaan met m'n tube tandpasta, shampoo, douchegel en 2 mueslirepen bedacht ik me dat ik me nergens voor hoefte te schamen... Immers, die condooms daar waren eigenlijk niets anders dan een pakje kauwgom (dat er vlak nast hing), of die flessen wasmiddel in de aanbieding..! Maarja, makkelijker gezegd dan gedaan, maar toch deed ik het! Ik vroeg haar om een pakje condooms..! "OK, welke dan meneer??!?".. En precies op dat moment kwam er een ietwat oude dame bij die ook moest afrekenen (en het was nog wel zo'n rustig dorpje ).. "Die rode daar!" riep ik met een rood hoofd, en 1 minuut later stond ik buiten waar ik met een geslaagde blik m'n fiets weer van het slot afhaalde.. De missie was geslaagd! Ik had die dingen in elk geval, en de logeerpartij bij één avn m'n eerste vriendinnetjes kon beginnen!!!!
Dat is alweer lang geleden... tegenwoordig schaam ik me er totaal niet voor als ik ze al een keertje koop (me realiserende dat dat veel beter is dan wanneer ik ze toch maar 'vergeten' zou zijn)... En ik heb er geen slechte ervaringen mee! Alleen wanneer je zo'n geval verkeerd om uitrolt ofzo, of wanneer je 'm al scheurt bij het openmaken van de folie eromheen... Meestal heb je dan enorme haast dus..! Maar wanneer je het onderdeel 'condoom' eenmaal in het hele liefde-bedrijven-proces hebt 'verwerkt', dan is het eigenlijk nog best leuk ook, nouja, niet iets irritants waar je overheen moet komen om 'het' te gaan doen..!
voor condooms wat mij betreft dus!
Alhoewel ik toegeef dat ik het nog nooit zonder gedaan heb (wel geprobeerd maar da's iets anders... toen liepen we uiteindelijk toch tegen het condoom op!)
quote:In reactie op je lijst kan ik nu met veel vreugde zeggen dat wij inmiddels ook Condomi Nature ook verkopen. http://www.veiligglijden.nl
Op donderdag 5 juni 2003 20:57 schreef WaSTeiL het volgende:
Complete lijstje:code:*** = De huidige testmethode is niet geschikt voor polyurethaancondooms.Merk & Type Score Prijs per stuk
Condomi Nature 97 ¤ 0.62
Hot Rubber Easy 96 ¤ 0.77
Durex Naturel 94 ¤ 0.68
Hot Rubber Classic 93 ¤ 0.77
Schlecker Vulkan Natural 89 ¤ 0.23
Condomi Ultra Thin 89 ¤ 0.62
Condomi Supersafe 87 ¤ 0.62
Durex Fiesta 85 ¤ 0.92
Durex Performa 84 ¤ 0.97
Durex Fetherlite 82 ¤ 0.89
Euroglider 67 ¤ 0.45
Durex Elite 67 ¤ 0.92
Kruidvat 62 ¤ 0.33
Durex Topsafe 58 ¤ 0.74
Kruidvat Ultra dun 40 ¤ 0.37
Durex Avanti ** ¤ 2.30
We kunnen de tests van de consumentgids natuurlijk niet naast ons leggen.
Performa zit eigenlijk voor mij te strak, hijs 1 keer geknapt, moet eigenlijk maatje groter hebben dan dat.
Ik ben er dus niet zo tevreden over, je kunt er op zich wel langer meedoen. Ik kom er compleet niet mee, misschien ook omdat ik als een rode tomaat aanloop als ik hem omdoe...
Ik haal voortaan wat anders, die groene waren ook al zo fucking crap (maar nog lang nie ZO krap). We halen ze meestal samen bij kruidvat...
En dan naar huis, denkend "tralalala... ik ga HET doen..."
quote:Ik koop gewoon durex met smaak,vraag me niet waarom maar dat heb ik sinds de 1e keer al.
Op dinsdag 23 juli 2002 14:29 schreef EbA het volgende:
Laat ik dan maar beginnenWelke condooms kopen de FoKers en waar?
En hoe gedroegen jullie je de 1e keer dat je ze ging halen?
de 1e keer kocht me ex ze dus.
en daarna pas ik; gedroeg me gewoon dit keer best met een macho gedrag hoe ik normaal nooit ben; maar anders krijg ik een beetje rode kop en verlegen
Met me huidige vriendin; heb ik ze gewoon gekocht en deed niet meer moeilijk
edit: fiesta..dus
Ik denk zelf dat het geen kwaad kan, maar wil even duidelijkheid hebben (kon het zo gauw nergens vinden)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |