abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6412608
Condoom past niet bij mij, ik heb een bobbel van genot 24 cm in me broek.
  vrijdag 20 december 2002 @ 17:22:50 #27
38305 iemoe
~Cruising Voodoo Doll~
pi_7451695
ik vind Durex condooms vaak te strak zitten en da's nie lekker

weet iemand of er ook wat grotere condooms gemaakt worden en door welk merk óf maakt Durex zelf ook een maatje groter?

- roomijs met stukjes melkchocolade is lekker!
pi_10631103
Wie kan mij vertellen hoe ik de Durex Performa moet gebruiken? Moet je nog iets doen om ervoor te zorgen dat die speciale pasta over de eikel verdeeld wordt, of zoiets? Ik merk namelijk erg weinig verschil met normale condooms (als je kijkt naar hoe lang ik het vol kan houden).
pi_10903152
Ik heb nog niet zoveel ervaring met kopen van condooms en zie er dus een beetje tegenop... wie weet er een supermarkt-/drogisterij-keten waar je ze gewoon zelf kunt pakken en er dus niet aan de kassa om hoeft te vragen...?
Maakt het voor mij een beetje minder genant
I felt like destroying something beautiful.
  donderdag 5 juni 2003 @ 13:23:56 #30
42786 Kluk_Kluk
Watch the bouncing balls
pi_10903264
Niet mee zitten, gewoon naar de balie gaan en vragen. Wwat maakt het nou uit, je laat alleen maar merken dat je slim bent want je doet het met condoom. Niks mis mee hoor.

Trouwens het verschilt van winkel tot winkel, je zal zelf even moeten kijken waar het zelf kan pakken. Ik weet dat het bij de kruidvat op Zuidplein (Rotterdam) kan, maar bij een andere kruidvat niet. Ff zoeken dus.

I have gone to find myself, if I get back here before I return, please keep me here.
pi_10903810
In de consumentengids van Juni staat een condoomtest met wel een paar opvallende resultaten.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_10911382
quote:
Op donderdag 5 juni 2003 13:20 schreef Blitzkrieg_ het volgende:
Ik heb nog niet zoveel ervaring met kopen van condooms en zie er dus een beetje tegenop... wie weet er een supermarkt-/drogisterij-keten waar je ze gewoon zelf kunt pakken en er dus niet aan de kassa om hoeft te vragen...?
Maakt het voor mij een beetje minder genant
De etos in Utrecht. Ik geloof aan de steenweg, maar kweet t niet zeker. Als je vanaf vredenburg komt en je loopt naar de steenweg, zit ie aan de rechterkant.
het is als een vierkante cirkel. Je kunt het wel zeggen, maar niet tekenen
  donderdag 5 juni 2003 @ 20:57:57 #33
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_10914423
Deze maand in de consumentengids een test van condooms..

Best uit de test: Schlecker Vulkan Natural... Maar die heeft als testoordeel een score van 89... en ik denk dat deze gewonnen heeft omdat hij nogal goedkoop is, namelijk ¤0,23 pers stuk. Maar ik betaal liever ¤0,62 voor de condoom met de hoogste waardering (Condomi Nature) als deze veiliger en natuurlijker aanvoelt..

Complete lijstje:

code:
Merk & Type                 Score       Prijs per stuk
Condomi Nature              97          ¤ 0.62
Hot Rubber Easy             96          ¤ 0.77
Durex Naturel               94          ¤ 0.68
Hot Rubber Classic          93          ¤ 0.77
Schlecker Vulkan Natural    89          ¤ 0.23
Condomi Ultra Thin          89          ¤ 0.62
Condomi Supersafe           87          ¤ 0.62
Durex Fiesta                85          ¤ 0.92
Durex Performa              84          ¤ 0.97
Durex Fetherlite            82          ¤ 0.89
Euroglider                  67          ¤ 0.45
Durex Elite                 67          ¤ 0.92
Kruidvat                    62          ¤ 0.33
Durex Topsafe               58          ¤ 0.74
Kruidvat Ultra dun          40          ¤ 0.37
Durex Avanti                **          ¤ 2.30

*** = De huidige testmethode is niet geschikt voor polyurethaancondooms.

Reden beste koop Schlecker Vulcan Natural:
Beste koop is de Schlecker Vulcan Natural (¤2,80 voor 12 stuks). Goede kwaliteit voor een redelijke prijs.
bron: Consumentengids Juni 2003

Groepssex is eigenlijk gewoon time-management!
Drugs are only for losers and sex maniacs!
  vrijdag 6 juni 2003 @ 00:16:08 #34
15807 Wokker
...leeg...
pi_10919781
quote:
Op donderdag 5 juni 2003 20:57 schreef WaSTeiL het volgende:
[knip]
Die van slecker kan je ook heel mooi anoniem thuis laten bezorgen in een doos via internet shoppen werk zeer handig.
Omdat jij jij bent.
  vrijdag 6 juni 2003 @ 00:54:30 #35
23007 deantoine
Veritas Aequitas
pi_10920390
condooms sucken ass
[quote]Op donderdag 28 oktober 2004 20:40 schreef Harry_Sack het volgende:
breezah 2 the bottle
[/quote]
  vrijdag 6 juni 2003 @ 10:30:31 #36
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_10924715
quote:
Op vrijdag 6 juni 2003 00:54 schreef deantoine het volgende:
condooms sucken ass
Kinderen en SOA's nog meer..... makkelijke keuze...
Groepssex is eigenlijk gewoon time-management!
Drugs are only for losers and sex maniacs!
pi_11077807
quote:
Op vrijdag 6 juni 2003 10:30 schreef WaSTeiL het volgende:

[..]

Kinderen en SOA's nog meer..... makkelijke keuze...

Vrij dus veilig of vrij niet (en dan neem je hem maar in de hand )
  maandag 16 juni 2003 @ 19:22:53 #38
23810 elbundy
We are one, we are God.
pi_11150146
Dit weekend Durex featherlight en fiesta gebruikt, allebei geknapt tijdens hele normale sex. Viel me heeeeel erg tegen, was er niet erg blij mee.

Heb nu ook de test gelezen in de consumentengids. Ga wel eens een pakje van de schlecker halen, als durex mij zo teleursteld, wie weet bevallen hele goedkope mij dan wel heel goed

The stupid do not forgive and do not forget; The naive forgive and forget; The wise forgive, but do not forget.
pi_11150910
Wij zijn wel ooit begonnen met condooms maar dat was een ramp! Eerst een uur frutsen om dat ding goed om te krijgen, daarna weer opwaren want bent dan wel weer goed afgekoelt en voelt daarna niks. Dat wou echt niet lekker lukken, zodra we daar van af zijn gestapt ging het tien keer beter!! Nee geef mij dan maar zonder, kan erin wanneer je wilt en voelt veel lekkerder!! (Maar ik heb dan gelukkig wel een lange relatie en we zijn beide de eerste voor elkaar)
  maandag 16 juni 2003 @ 19:56:47 #40
15486 Ernst
Ziet het donker in
pi_11151031
quote:
Op maandag 16 juni 2003 19:22 schreef elbundy het volgende:
Dit weekend Durex featherlight en fiesta gebruikt, allebei geknapt tijdens hele normale sex.
Featherlite is inderdaad rommel.
pi_11151114
quote:
Op zondag 28 juli 2002 22:25 schreef Pikakonijn het volgende:
Ik heb een allergie voor latex en kan daarom niet vrijen met een condoom.
Dat vind ik echt de beste smoes die ik gehoord heb om van het geklungel af te zijn!!
If you obey all the rules, you miss all the fun!
pi_11152009
quote:
Op maandag 16 juni 2003 19:59 schreef Jummy het volgende:

[..]

Dat vind ik echt de beste smoes die ik gehoord heb om van het geklungel af te zijn!!

idd, want er zijn zat condooms verkrijgbaar waar geen latex in zit
  maandag 16 juni 2003 @ 20:54:39 #43
56474 FuXXe
HARDCORE WILL SURVIVE
pi_11152380
quote:
Op maandag 16 juni 2003 20:36 schreef Sylvana het volgende:

[..]

idd, want er zijn zat condooms verkrijgbaar waar geen latex in zit

LOL
ontopic: ehm top safe uit een automaat... zo moeilijk is dat niet 3 euros erin trek pen eruit duwt hem in klaar
  dinsdag 17 juni 2003 @ 17:28:05 #44
55266 ElCriz
Bois de Pologne...
pi_11173664
Man.. de eerste keer dat ik (met alle goede redenen) condooms ging kopen, spannend was dat! Met m'n portemonnee, m'n fietsje en (dacht ik) veel goede moed vertok ik, zo schijterig als ik toen was op zoek naar een winkel in een buurt waar ik niemand kende..... Na een uur fietsen kwam ik uit bij 1 of andere drogist waar ik na eerst meer dan 20 minuten lang rondwandelen (langs de tandpasta, de scheerzeep en gezinspakken luiers alsof ik daar iets van nodig had) en onschuldige blikken tonen erachter kwam dat de condooms, achter het meisje bij de kassa, in een rekje aan de muur hingen... *SLIK!*..

Uiteindelijk keek ik om me heen, helemaal niemand te zien... dat was hèt moment: "Dit... enne.. oja! Ook nog één pakje..."
...*stilte, waarbij de verkoopster me ietwat scheef aankeek*...
"..één pakje aspirientjes, die daar!!!".... Pas nadat ze de aspirine voor me had gescand en in een zakje had gedaan met m'n tube tandpasta, shampoo, douchegel en 2 mueslirepen bedacht ik me dat ik me nergens voor hoefte te schamen... Immers, die condooms daar waren eigenlijk niets anders dan een pakje kauwgom (dat er vlak nast hing), of die flessen wasmiddel in de aanbieding..! Maarja, makkelijker gezegd dan gedaan, maar toch deed ik het! Ik vroeg haar om een pakje condooms..! "OK, welke dan meneer??!?".. En precies op dat moment kwam er een ietwat oude dame bij die ook moest afrekenen (en het was nog wel zo'n rustig dorpje ).. "Die rode daar!" riep ik met een rood hoofd, en 1 minuut later stond ik buiten waar ik met een geslaagde blik m'n fiets weer van het slot afhaalde.. De missie was geslaagd! Ik had die dingen in elk geval, en de logeerpartij bij één avn m'n eerste vriendinnetjes kon beginnen!!!!

Dat is alweer lang geleden... tegenwoordig schaam ik me er totaal niet voor als ik ze al een keertje koop (me realiserende dat dat veel beter is dan wanneer ik ze toch maar 'vergeten' zou zijn)... En ik heb er geen slechte ervaringen mee! Alleen wanneer je zo'n geval verkeerd om uitrolt ofzo, of wanneer je 'm al scheurt bij het openmaken van de folie eromheen... Meestal heb je dan enorme haast dus..! Maar wanneer je het onderdeel 'condoom' eenmaal in het hele liefde-bedrijven-proces hebt 'verwerkt', dan is het eigenlijk nog best leuk ook, nouja, niet iets irritants waar je overheen moet komen om 'het' te gaan doen..!

voor condooms wat mij betreft dus!
Alhoewel ik toegeef dat ik het nog nooit zonder gedaan heb (wel geprobeerd maar da's iets anders... toen liepen we uiteindelijk toch tegen het condoom op!)

...That makes kinda two of us...
pi_11429333
quote:
Op donderdag 5 juni 2003 20:57 schreef WaSTeiL het volgende:
Complete lijstje:
code:
Merk & Type                 Score       Prijs per stuk
Condomi Nature              97          ¤ 0.62
Hot Rubber Easy             96          ¤ 0.77
Durex Naturel               94          ¤ 0.68
Hot Rubber Classic          93          ¤ 0.77
Schlecker Vulkan Natural    89          ¤ 0.23
Condomi Ultra Thin          89          ¤ 0.62
Condomi Supersafe           87          ¤ 0.62
Durex Fiesta                85          ¤ 0.92
Durex Performa              84          ¤ 0.97
Durex Fetherlite            82          ¤ 0.89
Euroglider                  67          ¤ 0.45
Durex Elite                 67          ¤ 0.92
Kruidvat                    62          ¤ 0.33
Durex Topsafe               58          ¤ 0.74
Kruidvat Ultra dun          40          ¤ 0.37
Durex Avanti                **          ¤ 2.30

*** = De huidige testmethode is niet geschikt voor polyurethaancondooms.
In reactie op je lijst kan ik nu met veel vreugde zeggen dat wij inmiddels ook Condomi Nature ook verkopen. http://www.veiligglijden.nl

We kunnen de tests van de consumentgids natuurlijk niet naast ons leggen.

pi_11465263
ja, zojuist 1e pakje gehaald bij de kruidvat (TopSafe)...was niet echt boeiend...wel voor gezorgd dat ik 100% zeker wist dat er geen bekende in de buurt waren
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
pi_11465329
Durex Performa heb ik momenteel, daarvoor Durex (die groene)

Performa zit eigenlijk voor mij te strak, hijs 1 keer geknapt, moet eigenlijk maatje groter hebben dan dat.

Ik ben er dus niet zo tevreden over, je kunt er op zich wel langer meedoen. Ik kom er compleet niet mee, misschien ook omdat ik als een rode tomaat aanloop als ik hem omdoe...

Ik haal voortaan wat anders, die groene waren ook al zo fucking crap (maar nog lang nie ZO krap). We halen ze meestal samen bij kruidvat...

pi_11465481
De eerste keer (lang lang geleden...), bij Het Kruidvat:
"Graag een pa-pakje con-condooms graag?"

En dan naar huis, denkend "tralalala... ik ga HET doen..."

maandag 30 juni 2003 @ 18:11:36 #49
13957 Lord_Of_Darkness
Ik wel, Jij ook?
pi_11467931
quote:
Op dinsdag 23 juli 2002 14:29 schreef EbA het volgende:
Laat ik dan maar beginnen

Welke condooms kopen de FoKers en waar?
En hoe gedroegen jullie je de 1e keer dat je ze ging halen?

Ik koop gewoon durex met smaak,vraag me niet waarom maar dat heb ik sinds de 1e keer al.
gelijk de 2e vraag

de 1e keer kocht me ex ze dus.
en daarna pas ik; gedroeg me gewoon dit keer best met een macho gedrag hoe ik normaal nooit ben; maar anders krijg ik een beetje rode kop en verlegen

Met me huidige vriendin; heb ik ze gewoon gekocht en deed niet meer moeilijk

edit: fiesta..dus

dinsdag 1 juli 2003 @ 18:59:37 #50
40983 Nachezbaernon
All praise Lloth!
pi_11492576
Ik heb een vraagje over condooms, misschien een domme vraag, maar ben toch benieuwd. Is het mogelijk om met een condoom te vrijen onder de douche of in bad? (maw kan het kwaad als zo'n ding nat wordt van water?)

Ik denk zelf dat het geen kwaad kan, maar wil even duidelijkheid hebben (kon het zo gauw nergens vinden)

"They are just men! Feast upon their blood my sisters!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')