Bijna weg, morgen weer terug naar Brussel.quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:04 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]![]()
Hoe gaat het met je hoofdpijn eigenlijk?
Mooi.quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Bijna weg, morgen weer terug naar Brussel.
migraine?quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Yep helaas wel, eigenlijk 1 week geen beeldschermen...
Zit je nu in Tilburg dan?quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Bijna weg, morgen weer terug naar Brussel.
aan nu.nl denk ikquote:Op donderdag 8 maart 2012 23:13 schreef Littlerabbit het volgende:
Mijn browser (Firefox) loopt zeker 15 seconden vast zodra ik Nu.nl opstart iemand een idee waaraan dat ligt?.
Ligt aan dat je geen Chrome gebruikt.quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:13 schreef Littlerabbit het volgende:
Mijn browser (Firefox) loopt zeker 15 seconden vast zodra ik Nu.nl opstart iemand een idee waaraan dat ligt?.
Bedankt voor je snelle hulpquote:
Ik vind Chrome zo onoverzichtelijk als maar zijn kan zonder addons.quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:13 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ligt aan dat je geen Chrome gebruikt.
Aan de Rabobank ?quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:13 schreef Littlerabbit het volgende:
Aan jouw Firefox. Hier doet hij het prima.quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:13 schreef Littlerabbit het volgende:
Zelfbescherming. Zo'n nieuwssite is veel teveel input voor dat brein van jou.quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:13 schreef Littlerabbit het volgende:
Onverzichtelijkheid zit tussen je oren.quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bedankt voor je snelle hulp
[..]
Ik vind Chrome zo onoverzichtelijk als maar zijn kan zonder addons.
quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zelfbescherming. Zo'n nieuwssite is veel teveel input voor dat brein van jou.
Showbizz onderdeel. Ze hebben vaak het laatste nieuws over de Jan Smitjes van deze wereld.quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zelfbescherming. Zo'n nieuwssite is veel teveel input voor dat brein van jou.
Je downloads die bijv. onaangekondigd ergens onderaan beginnenquote:Op donderdag 8 maart 2012 23:15 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Onverzichtelijkheid zit tussen je oren.
Sowieso kun je alle plug/add ons die jij bij FF gebruikt ook op Chrome zetten?
Ditquote:Op donderdag 8 maart 2012 23:14 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Aan jouw Firefox. Hier doet hij het prima.
Lekker weekje als boertjequote:
wedden tegen je eigen clubquote:
Het is pas echt triest als je hoopt op het geld..quote:
Caland doet dat ook. Echt zo sufkutterig hequote:
iddquote:Op donderdag 8 maart 2012 23:21 schreef eight het volgende:
[..]
Het is pas echt triest als je hoopt op het geld..
Serieus nog nooit gedaan, verlies nog liever 50euroquote:Op donderdag 8 maart 2012 23:21 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Caland doet dat ook. Echt zo sufkutterig he
Al baalde ik wel toen ik het uit principe zelfs niet op Madrid had gezet tegen een odd van 1,90 voor Madrid.quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:21 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Caland doet dat ook. Echt zo sufkutterig he
1.9 waar wed jij? Je bedoeld 2.6quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Al baalde ik wel toen ik het uit principe zelfs niet op Madrid had gezet tegen een odd van 1,90 voor Madrid.
Dit dusquote:Op donderdag 8 maart 2012 23:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Serieus nog nooit gedaan, verlies nog liever 50euro
Ik kan het niet eens.quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Serieus nog nooit gedaan, verlies nog liever 50euro
Voor wie ben jij? Denk Feyenoordquote:Op donderdag 8 maart 2012 23:25 schreef Stokstaart het volgende:
Gelukkig wel wat terug gewonnen na het debacle vorige week
Arrogantie is a bitch.quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:25 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik kan het niet eens.denk / verwacht altijd dat Ajax wint...
clubliefde noemen ze datquote:
in je eentje drinken en dan op fok posten, deed ik ookquote:Op donderdag 8 maart 2012 23:26 schreef kapiteintje het volgende:
Ik wil gaan zuipen, maar m'n maten willen chillen. gvd...moet m'n verdriet toch op een fatsoenlijke manier kunnen verwerken!
Vertrouwen in mijn club + Ik vind het niet kunnen dat als je 4-2 verliest, je nog blij kan zijn omdat je een bedragje hebt gewonnen.quote:
ook niet bij iedereen van toepassingquote:Op donderdag 8 maart 2012 23:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
In het geval van Ajax zijn die 2 inwisselbaar.
quote:
Ik snee altijd mn hart eruit en verving hem/quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:26 schreef kapiteintje het volgende:
Ik wil gaan zuipen, maar m'n maten willen chillen. gvd...moet m'n verdriet toch op een fatsoenlijke manier kunnen verwerken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |