Serieus nog nooit gedaan, verlies nog liever 50euroquote:Op donderdag 8 maart 2012 23:21 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Caland doet dat ook. Echt zo sufkutterig he
Al baalde ik wel toen ik het uit principe zelfs niet op Madrid had gezet tegen een odd van 1,90 voor Madrid.quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:21 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Caland doet dat ook. Echt zo sufkutterig he
1.9 waar wed jij? Je bedoeld 2.6quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Al baalde ik wel toen ik het uit principe zelfs niet op Madrid had gezet tegen een odd van 1,90 voor Madrid.
Dit dusquote:Op donderdag 8 maart 2012 23:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Serieus nog nooit gedaan, verlies nog liever 50euro
Ik kan het niet eens.quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Serieus nog nooit gedaan, verlies nog liever 50euro
Voor wie ben jij? Denk Feyenoordquote:Op donderdag 8 maart 2012 23:25 schreef Stokstaart het volgende:
Gelukkig wel wat terug gewonnen na het debacle vorige week
Arrogantie is a bitch.quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:25 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik kan het niet eens.denk / verwacht altijd dat Ajax wint...
clubliefde noemen ze datquote:
in je eentje drinken en dan op fok posten, deed ik ookquote:Op donderdag 8 maart 2012 23:26 schreef kapiteintje het volgende:
Ik wil gaan zuipen, maar m'n maten willen chillen. gvd...moet m'n verdriet toch op een fatsoenlijke manier kunnen verwerken!
Vertrouwen in mijn club + Ik vind het niet kunnen dat als je 4-2 verliest, je nog blij kan zijn omdat je een bedragje hebt gewonnen.quote:
ook niet bij iedereen van toepassingquote:Op donderdag 8 maart 2012 23:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
In het geval van Ajax zijn die 2 inwisselbaar.
quote:
Ik snee altijd mn hart eruit en verving hem/quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:26 schreef kapiteintje het volgende:
Ik wil gaan zuipen, maar m'n maten willen chillen. gvd...moet m'n verdriet toch op een fatsoenlijke manier kunnen verwerken!
Ja, dat weet ik..quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:27 schreef Stokstaart het volgende:
[..]![]()
Vorig weekend had ik op psv gewed. Die verloren dus. Toen was ik boos en heb ik de rest van mijn saldo maar op Inter gezet
Nee daar voel ik me echt niet lekker bijquote:Op donderdag 8 maart 2012 23:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
in je eentje drinken en dan op fok posten, deed ik ook
Dan ben ik misschien een raar mannetjequote:Op donderdag 8 maart 2012 23:26 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Vertrouwen in mijn club + Ik vind het niet kunnen dat als je 4-2 verliest, je nog blij kan zijn omdat je een bedragje hebt gewonnen.
quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
in je eentje drinken en dan op fok posten, deed ik ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |