Serieus nog nooit gedaan, verlies nog liever 50euroquote:Op donderdag 8 maart 2012 23:21 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Caland doet dat ook. Echt zo sufkutterig he
Al baalde ik wel toen ik het uit principe zelfs niet op Madrid had gezet tegen een odd van 1,90 voor Madrid.quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:21 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Caland doet dat ook. Echt zo sufkutterig he
1.9 waar wed jij? Je bedoeld 2.6quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Al baalde ik wel toen ik het uit principe zelfs niet op Madrid had gezet tegen een odd van 1,90 voor Madrid.
Dit dusquote:Op donderdag 8 maart 2012 23:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Serieus nog nooit gedaan, verlies nog liever 50euro
Ik kan het niet eens.quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Serieus nog nooit gedaan, verlies nog liever 50euro
Voor wie ben jij? Denk Feyenoordquote:Op donderdag 8 maart 2012 23:25 schreef Stokstaart het volgende:
Gelukkig wel wat terug gewonnen na het debacle vorige week
Arrogantie is a bitch.quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:25 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik kan het niet eens.denk / verwacht altijd dat Ajax wint...
clubliefde noemen ze datquote:
in je eentje drinken en dan op fok posten, deed ik ookquote:Op donderdag 8 maart 2012 23:26 schreef kapiteintje het volgende:
Ik wil gaan zuipen, maar m'n maten willen chillen. gvd...moet m'n verdriet toch op een fatsoenlijke manier kunnen verwerken!
Vertrouwen in mijn club + Ik vind het niet kunnen dat als je 4-2 verliest, je nog blij kan zijn omdat je een bedragje hebt gewonnen.quote:
ook niet bij iedereen van toepassingquote:Op donderdag 8 maart 2012 23:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
In het geval van Ajax zijn die 2 inwisselbaar.
quote:
Ik snee altijd mn hart eruit en verving hem/quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:26 schreef kapiteintje het volgende:
Ik wil gaan zuipen, maar m'n maten willen chillen. gvd...moet m'n verdriet toch op een fatsoenlijke manier kunnen verwerken!
Ja, dat weet ik..quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:27 schreef Stokstaart het volgende:
[..]![]()
Vorig weekend had ik op psv gewed. Die verloren dus. Toen was ik boos en heb ik de rest van mijn saldo maar op Inter gezet
Nee daar voel ik me echt niet lekker bijquote:Op donderdag 8 maart 2012 23:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
in je eentje drinken en dan op fok posten, deed ik ook
Dan ben ik misschien een raar mannetjequote:Op donderdag 8 maart 2012 23:26 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Vertrouwen in mijn club + Ik vind het niet kunnen dat als je 4-2 verliest, je nog blij kan zijn omdat je een bedragje hebt gewonnen.
quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Had je ook nog op Man U - Bilbao gewed?quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan ben ik misschien een raar mannetje![]()
Maar het is gewoon een patroon, kun je er net zo goed aan verdienen..
Nog buiten dat patroon... Rationeel gezien is Valencia natuurlijk ook veel beter.quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan ben ik misschien een raar mannetje![]()
Maar het is gewoon een patroon, kun je er net zo goed aan verdienen..
PSV in topvorm verliest niet van Valenciaquote:Op donderdag 8 maart 2012 23:30 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nog buiten dat patroon... Rationeel gezien is Valencia natuurlijk ook veel beter.
Zelfs psv in topvorm zou daar verliezen. Heb je die aanname gezien bij dat 4e doelpunt?
en dan hopen dat ze doorgaanquote:Op donderdag 8 maart 2012 23:30 schreef Littlerabbit het volgende:
4 - 2 is wel een geniale uitslag trouwens nu gaat Psv zich thuis nog met een A elftal verrot rennen
Das wel kut trouwens..quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Yep helaas wel, eigenlijk 1 week geen beeldschermen...
quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:30 schreef Smoofie het volgende:
[..]
PSV in topvorm verliest niet van Valencia
Had je die 'Stond erbij en keek ernaar verdediging' gezien?quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:30 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nog buiten dat patroon... Rationeel gezien is Valencia natuurlijk ook veel beter.
Zelfs psv in topvorm zou daar verliezen. Heb je die aanname gezien bij dat 4e doelpunt?
Nopequote:Op donderdag 8 maart 2012 23:30 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Had je ook nog op Man U - Bilbao gewed?
Willems heeft nog moeite met het eredivisieniveau..quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:31 schreef Stokstaart het volgende:
[..]![]()
Valencia is niet 2 maar 3 klassen beter man.
Wat stelt dat psv nou voor met die Willems en Toiboy voorin. Over de keeper zullen we het maar helemaal niet hebben
Ze gaan toch mee. Klasse van ze.quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Toivonen is wel onderschat enige speler bij Psv die tenminste inzet blijft tonen en ook al 15 doelpunten in de competitie heeft.quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:31 schreef Stokstaart het volgende:
[..]![]()
Valencia is niet 2 maar 3 klassen beter man.
Wat stelt dat psv nou voor met die Willems en Toiboy voorin. Over de keeper zullen we het maar helemaal niet hebben
AD...quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:33 schreef Stokstaart het volgende:
Die kop van het AD weer
Late goals voorkomen ontslag Rutten en geven PSV plots hoop
Zo erg was het toch niet
Jij bent een van de weinige bazen die ik ken die voor Ajax zijn. That's for sure.quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ook niet bij iedereen van toepassing
Precies.quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:33 schreef eight het volgende:
[..]
Willems heeft nog moeite met het eredivisieniveau..
Neequote:Op donderdag 8 maart 2012 23:33 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Weet je wat de quotering was? Wel hoog volgens mij..
Nouja ik had coke er bij op, dus slapen ging ik niet en ik lag er wel snotterend inquote:Op donderdag 8 maart 2012 23:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jankend in je bed liggen ook niet.
fobo waardigquote:Op donderdag 8 maart 2012 23:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij bent een van de weinige bazen die ik ken die voor Ajax zijn. That's for sure.
Zet je over die slet heen manquote:Op donderdag 8 maart 2012 23:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ligt aan de persoon zelf, ik heb het janken afgeleeerdquote:Op donderdag 8 maart 2012 23:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En met 2 zeer aanvallende backs spelen is ook tactisch laag begaafd.quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:35 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Precies.
Niveautje Kelvin Leerdam.
Kan ooit een goeie worden maar is echt nog veel te slecht om het tegen zo'n Soldado op te nemen. Beetje naief van Rutten ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |