Joh kicke dan. Gewoon in filetijd weg gaan, lekker peukies roken en salaris krijgenquote:Op donderdag 8 maart 2012 18:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Maar wel chille shit ouwe
Moet gewoon elke week ergens anders werken en de tijd dat we ergens heen rijden krijg ik ook betaald, over 2 weken moeten we ergens in friesland zijn
Geef charme man, die heerlijke betonnen zooiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
quote:Op donderdag 8 maart 2012 18:10 schreef napoleonfour het volgende:
die nieuwe Mestalla ziet er gaaf uit zeg.Is het al af dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
Holaquote:
nee joh! gewoon hoe het moet wordenquote:
quote:Op donderdag 8 maart 2012 18:10 schreef napoleonfour het volgende:
die nieuwe Mestalla ziet er gaaf uit zeg.Sjezus, wat een lelijk pleurisding zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee man kicke juist.quote:Op donderdag 8 maart 2012 18:13 schreef inZanity het volgende:
[..]
Sjezus, wat een lelijk pleurisding zeg
Lijkt niet meer op een stadion man. Allemaal zo modern...quote:Op donderdag 8 maart 2012 18:14 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee man kicke juist.
Echt een mooi stadion
De Kuip zag er vroeger zo uit:quote:Op donderdag 8 maart 2012 18:14 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Lijkt niet meer op een stadion man. Allemaal zo modern...
Maarja, begint normaal te worden.
Het heeft beide wel wat.. Zo'n Highbury bijvoorbeeldquote:Op donderdag 8 maart 2012 18:16 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
De Kuip zag er vroeger zo uit:
[ afbeelding ]
Fucking lelijk vergeleken met nu. En dan nog: zo'n ding staat er als het meezit 80 jaar. Je mag best een beetje met je tijd meegaan. Ook qua design.
quote:Op donderdag 8 maart 2012 18:18 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Het heeft beide wel wat.. Zo'n Highbury bijvoorbeeld
Inderdaadquote:Op donderdag 8 maart 2012 18:07 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Joh kicke dan. Gewoon in filetijd weg gaan, lekker peukies roken en salaris krijgen
nopequote:
Klopt.quote:Op donderdag 8 maart 2012 18:21 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Was eigenlijk ook fucking klein ofnie
quote:Op donderdag 8 maart 2012 18:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
nope
Gaat hem toch niet worden, ben echt helemaal klaar met dat teringwijf
She took your money?quote:Op donderdag 8 maart 2012 18:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ben echt helemaal klaar met dat teringwijf
quote:Op donderdag 8 maart 2012 18:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
nope
Gaat hem toch niet worden, ben echt helemaal klaar met dat teringwijf
Nee man, zomaar ineens na 1,5jaar de relatie verbreken uit het niets, dan van de week zeggen ja ik zie je zaterdag en komt helemaal goed, en vandaag weer nee het wordt niks, labiele kankerhoer is hetquote:
Minder FOK!'en en meer aandacht aan haar besteden man.quote:Op donderdag 8 maart 2012 18:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee man, zomaar ineens na 1,5jaar de relatie verbreken uit het niets, dan van de week zeggen ja ik zie je zaterdag en komt helemaal goed, en vandaag weer nee het wordt niks, labiele kankerhoer is het
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
Fucking sneu.quote:Op donderdag 8 maart 2012 18:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee man, zomaar ineens na 1,5jaar de relatie verbreken uit het niets, dan van de week zeggen ja ik zie je zaterdag en komt helemaal goed, en vandaag weer nee het wordt niks, labiele kankerhoer is het
ze zegt van nietquote:Op donderdag 8 maart 2012 18:49 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Fucking sneu.
Had ze vast ff een ander of zo in die periode.
nee natuurlijk zegt ze datquote:
heb echt geen verklaringquote:Op donderdag 8 maart 2012 18:54 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
nee natuurlijk zegt ze dat
meestal met wispelturige shit bij die wijven is er een ander in het spel
of heb jij een andere verklaring dat ze opeens 180 graden om is?
kut wel man.quote:
20 op Twente gezetquote:Op donderdag 8 maart 2012 18:53 schreef Littlerabbit het volgende:
Hmm zal ik een 10tje op Twente knallen of niet tegen een odd van 1,95Vind de odd wel wat tegenvallen al wordt Schalke in Nederland wel zwaar overschat.
Alsof vrouwenlogica verklaarbaar isquote:Op donderdag 8 maart 2012 18:54 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
nee natuurlijk zegt ze dat
meestal met wispelturige shit bij die wijven is er een ander in het spel
of heb jij een andere verklaring dat ze opeens 180 graden om is?
behoorlijk ja, snap er geen reet meer vanquote:
dit dusquote:
Dat sowieso niet.quote:
Vanavond een pak slaag, in het weekend teleurstellend gelijk tegen Nac. Maandag: Fredje meldt zich bij het UWV...quote:
Nee maar vrouwen zeggen heel vaak dingen en dan bedoelen ze het tegenovergesteldequote:Op donderdag 8 maart 2012 19:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Voor vrouwen zelf ook niet? Nu word ik bang...
Jij niet dus?quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:52 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee maar vrouwen zeggen heel vaak dingen en dan bedoelen ze het tegenovergesteldeIk werk in het onderwijs en ik word er nu al gek van.
90 % vrouw
ja ja, copa is een grote prijs.quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:15 schreef Stokstaart het volgende:
Valencia is nog altijd aan het bijkomen van Koeman
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |