Heb je ze tegen Barca gezien, voor de beker? Best een aardige ploegquote:
Maar dat is psv toch ook niet?quote:
Deze logica had ook van toepassing geweest op Leverkussen gister tegen Barcelona.quote:Op donderdag 8 maart 2012 17:29 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja, maar dat denkt iedereen. Oehhh KJH is er niet bij en Twente heeft dik van PSV gewonnen.
Zul je zien dat Twente met 2-0 verliest ofzo.
Soldado zal door het veld lopen en denken: 'Wat zal ik eens doen met de verdediging van PSV'quote:Op donderdag 8 maart 2012 17:32 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Maar dat is psv toch ook niet?
no spang ouwequote:
Gisteren Leverkussen gezien? Die probeerden dat ookquote:Op donderdag 8 maart 2012 17:33 schreef Smoofie het volgende:
Valencia is echt niet veel beter dan PSV man, tegen Barca zette ze het gwn vast.
Ja, maar Bayer bakte er gwn niets van, zelfs NAC zou winnen .quote:Op donderdag 8 maart 2012 17:34 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Gisteren Leverkussen gezien? Die probeerden dat ook
Dat kan ook ja.quote:Op donderdag 8 maart 2012 17:36 schreef Tarado het volgende:
Het blijft moeilijk te vergelijken, kansloos is geen enkele NL ploeg maar het verbaast me niets als ze er alledrie gewoon uitgaan
de ruimte zal die krijgen jaquote:Op donderdag 8 maart 2012 17:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Soldado zal door het veld lopen en denken: 'Wat zal ik eens doen met de verdediging van PSV'
Ja maar Valencia heeft ook 0 - 0 tegen Genk gespeeld (daar ging me geld)quote:Op donderdag 8 maart 2012 17:37 schreef Stokstaart het volgende:
Valencia staat derde in de PD. Ze komen uit de CL waar ze Genk nog vernederd hebben met 7-0 of zo.
Ik denk dat ze 1-0 winnen en het thuis afmaken.
City of United hebben allebei kans om kampioen te worden.quote:Op donderdag 8 maart 2012 17:36 schreef Smoofie het volgende:
Trouwens wat las ik nou, 260k per week voor RvP als hij naar City gaat?
Ga dan naar United.
Over 2 wedstrijden pakken ze die boeren wel denk je niet?quote:Op donderdag 8 maart 2012 17:38 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
City of United hebben allebei kans om kampioen te worden.
En bij City zit hij ook met De Jong. Die 2 liggen elkaar privé wel
Ze spelen al thuis :p. Mooi stadion dat wel.quote:Op donderdag 8 maart 2012 17:37 schreef Stokstaart het volgende:
Valencia staat derde in de PD. Ze komen uit de CL waar ze Genk nog vernederd hebben met 7-0 of zo.
Ik denk dat ze 1-0 winnen en het thuis afmaken.
Yep splinternieuwquote:Op donderdag 8 maart 2012 17:39 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ze spelen al thuis :p. Mooi stadion dat wel.
Dit weekend is de kans op een verdere inhaalrace aannemelijk groter met de concurrenten vermoeid door deze midweekse wedstrijdquote:Op donderdag 8 maart 2012 17:51 schreef Jojoortje het volgende:
We zien het vanzelf wel vanavond. Zolang Ajax maar wint. Oh wacht [ afbeelding ]
Yeahquote:Op donderdag 8 maart 2012 17:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit weekend is de kans op een verdere inhaalrace aannemelijk groter met de concurrenten vermoeid door deze midweekse wedstrijd
Daar hoop ik wel op ja, ok ik ben naar het vliegveld, zie jullie over enkele weken wel weer, ik zal af en toe een beetje spieken dat welquote:Op donderdag 8 maart 2012 17:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit weekend is de kans op een verdere inhaalrace aannemelijk groter met de concurrenten vermoeid door deze midweekse wedstrijd
latersquote:Op donderdag 8 maart 2012 17:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daar hoop ik wel op ja, ok ik ben naar het vliegveld, zie jullie over enkele weken wel weer, ik zal af en toe een beetje spieken dat wel
Ik wist dat jij mijn berichten ging weghalen. Alleen maar omdat ik tegen Ajax ben.quote:
Jaquote:Op donderdag 8 maart 2012 18:00 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik wist dat jij mijn berichten ging weghalen. Alleen maar omdat ik tegen Ajax ben.
heb je veel gas verkocht vandaag?quote:
Had alleen training man, joden waren bang voor mequote:Op donderdag 8 maart 2012 18:01 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
heb je veel gas verkocht vandaag?
Niet lief.quote:
jij met je vlotte babbel hebt toch zeker geen training nodig?quote:Op donderdag 8 maart 2012 18:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Had alleen training man, joden waren bang voor me
Ik weet niks van gas en electriciteit, alleen hoe je dingen aanzetquote:Op donderdag 8 maart 2012 18:03 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
jij met je vlotte babbel hebt toch zeker geen training nodig?
Gewoon je Playstation meenemen daarheen. Laat je die bitches zien hoe het hoort.quote:Op donderdag 8 maart 2012 18:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik weet niks van gas en electriciteit, alleen hoe je dingen aanzet
En hoe je het uitzet, neem ik aan?quote:Op donderdag 8 maart 2012 18:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik weet niks van gas en electriciteit, alleen hoe je dingen aanzet
ook datquote:Op donderdag 8 maart 2012 18:04 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
En hoe je het uitzet, neem ik aan?
Maar wel chille shit ouwequote:Op donderdag 8 maart 2012 18:04 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Gewoon je Playstation meenemen daarheen. Laat je die bitches zien hoe het hoort.
Joh kicke dan. Gewoon in filetijd weg gaan, lekker peukies roken en salaris krijgenquote:Op donderdag 8 maart 2012 18:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Maar wel chille shit ouwe
Moet gewoon elke week ergens anders werken en de tijd dat we ergens heen rijden krijg ik ook betaald, over 2 weken moeten we ergens in friesland zijn
Geef charme man, die heerlijke betonnen zooiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
quote:Op donderdag 8 maart 2012 18:10 schreef napoleonfour het volgende:
die nieuwe Mestalla ziet er gaaf uit zeg.Is het al af dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
Holaquote:
nee joh! gewoon hoe het moet wordenquote:
quote:Op donderdag 8 maart 2012 18:10 schreef napoleonfour het volgende:
die nieuwe Mestalla ziet er gaaf uit zeg.Sjezus, wat een lelijk pleurisding zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee man kicke juist.quote:Op donderdag 8 maart 2012 18:13 schreef inZanity het volgende:
[..]
Sjezus, wat een lelijk pleurisding zeg
Lijkt niet meer op een stadion man. Allemaal zo modern...quote:Op donderdag 8 maart 2012 18:14 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee man kicke juist.
Echt een mooi stadion
De Kuip zag er vroeger zo uit:quote:Op donderdag 8 maart 2012 18:14 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Lijkt niet meer op een stadion man. Allemaal zo modern...
Maarja, begint normaal te worden.
Het heeft beide wel wat.. Zo'n Highbury bijvoorbeeldquote:Op donderdag 8 maart 2012 18:16 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
De Kuip zag er vroeger zo uit:
[ afbeelding ]
Fucking lelijk vergeleken met nu. En dan nog: zo'n ding staat er als het meezit 80 jaar. Je mag best een beetje met je tijd meegaan. Ook qua design.
quote:Op donderdag 8 maart 2012 18:18 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Het heeft beide wel wat.. Zo'n Highbury bijvoorbeeld
Inderdaadquote:Op donderdag 8 maart 2012 18:07 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Joh kicke dan. Gewoon in filetijd weg gaan, lekker peukies roken en salaris krijgen
nopequote:
Klopt.quote:Op donderdag 8 maart 2012 18:21 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Was eigenlijk ook fucking klein ofnie
quote:Op donderdag 8 maart 2012 18:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
nope
Gaat hem toch niet worden, ben echt helemaal klaar met dat teringwijf
She took your money?quote:Op donderdag 8 maart 2012 18:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ben echt helemaal klaar met dat teringwijf
quote:Op donderdag 8 maart 2012 18:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
nope
Gaat hem toch niet worden, ben echt helemaal klaar met dat teringwijf
Nee man, zomaar ineens na 1,5jaar de relatie verbreken uit het niets, dan van de week zeggen ja ik zie je zaterdag en komt helemaal goed, en vandaag weer nee het wordt niks, labiele kankerhoer is hetquote:
Minder FOK!'en en meer aandacht aan haar besteden man.quote:Op donderdag 8 maart 2012 18:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee man, zomaar ineens na 1,5jaar de relatie verbreken uit het niets, dan van de week zeggen ja ik zie je zaterdag en komt helemaal goed, en vandaag weer nee het wordt niks, labiele kankerhoer is het
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
Fucking sneu.quote:Op donderdag 8 maart 2012 18:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee man, zomaar ineens na 1,5jaar de relatie verbreken uit het niets, dan van de week zeggen ja ik zie je zaterdag en komt helemaal goed, en vandaag weer nee het wordt niks, labiele kankerhoer is het
ze zegt van nietquote:Op donderdag 8 maart 2012 18:49 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Fucking sneu.
Had ze vast ff een ander of zo in die periode.
nee natuurlijk zegt ze datquote:
heb echt geen verklaringquote:Op donderdag 8 maart 2012 18:54 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
nee natuurlijk zegt ze dat
meestal met wispelturige shit bij die wijven is er een ander in het spel
of heb jij een andere verklaring dat ze opeens 180 graden om is?
kut wel man.quote:
20 op Twente gezetquote:Op donderdag 8 maart 2012 18:53 schreef Littlerabbit het volgende:
Hmm zal ik een 10tje op Twente knallen of niet tegen een odd van 1,95Vind de odd wel wat tegenvallen al wordt Schalke in Nederland wel zwaar overschat.
Alsof vrouwenlogica verklaarbaar isquote:Op donderdag 8 maart 2012 18:54 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
nee natuurlijk zegt ze dat
meestal met wispelturige shit bij die wijven is er een ander in het spel
of heb jij een andere verklaring dat ze opeens 180 graden om is?
behoorlijk ja, snap er geen reet meer vanquote:
dit dusquote:
Dat sowieso niet.quote:
Vanavond een pak slaag, in het weekend teleurstellend gelijk tegen Nac. Maandag: Fredje meldt zich bij het UWV...quote:
Nee maar vrouwen zeggen heel vaak dingen en dan bedoelen ze het tegenovergesteldequote:Op donderdag 8 maart 2012 19:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Voor vrouwen zelf ook niet? Nu word ik bang...
Jij niet dus?quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:52 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee maar vrouwen zeggen heel vaak dingen en dan bedoelen ze het tegenovergesteldeIk werk in het onderwijs en ik word er nu al gek van.
90 % vrouw
ja ja, copa is een grote prijs.quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:15 schreef Stokstaart het volgende:
Valencia is nog altijd aan het bijkomen van Koeman
Omdat hij kwaad om zich heen keek ja, zo van: wie tikte mij daar aan?quote:
Hij struikelt over zijn eigen voet. Als de scheids dan een penal geeft en rood, dan kun je alleen nog naar de scheids toe, en zeggen dat je struikelde..quote:
Zou jij het hebben gedaan?quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:22 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hij struikelt over zijn eigen voet. Als de scheids dan een penal geeft en rood, dan kun je alleen nog naar de scheids toe, en zeggen dat je struikelde..
Maar natuurlijk doet hij dat niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |