Heb je ze tegen Barca gezien, voor de beker? Best een aardige ploegquote:
Maar dat is psv toch ook niet?quote:
Deze logica had ook van toepassing geweest op Leverkussen gister tegen Barcelona.quote:Op donderdag 8 maart 2012 17:29 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja, maar dat denkt iedereen. Oehhh KJH is er niet bij en Twente heeft dik van PSV gewonnen.
Zul je zien dat Twente met 2-0 verliest ofzo.
Soldado zal door het veld lopen en denken: 'Wat zal ik eens doen met de verdediging van PSV'quote:Op donderdag 8 maart 2012 17:32 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Maar dat is psv toch ook niet?
no spang ouwequote:
Gisteren Leverkussen gezien? Die probeerden dat ookquote:Op donderdag 8 maart 2012 17:33 schreef Smoofie het volgende:
Valencia is echt niet veel beter dan PSV man, tegen Barca zette ze het gwn vast.
Ja, maar Bayer bakte er gwn niets van, zelfs NAC zou winnen .quote:Op donderdag 8 maart 2012 17:34 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Gisteren Leverkussen gezien? Die probeerden dat ook
Dat kan ook ja.quote:Op donderdag 8 maart 2012 17:36 schreef Tarado het volgende:
Het blijft moeilijk te vergelijken, kansloos is geen enkele NL ploeg maar het verbaast me niets als ze er alledrie gewoon uitgaan
de ruimte zal die krijgen jaquote:Op donderdag 8 maart 2012 17:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Soldado zal door het veld lopen en denken: 'Wat zal ik eens doen met de verdediging van PSV'
Ja maar Valencia heeft ook 0 - 0 tegen Genk gespeeld (daar ging me geld)quote:Op donderdag 8 maart 2012 17:37 schreef Stokstaart het volgende:
Valencia staat derde in de PD. Ze komen uit de CL waar ze Genk nog vernederd hebben met 7-0 of zo.
Ik denk dat ze 1-0 winnen en het thuis afmaken.
City of United hebben allebei kans om kampioen te worden.quote:Op donderdag 8 maart 2012 17:36 schreef Smoofie het volgende:
Trouwens wat las ik nou, 260k per week voor RvP als hij naar City gaat?
Ga dan naar United.
Over 2 wedstrijden pakken ze die boeren wel denk je niet?quote:Op donderdag 8 maart 2012 17:38 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
City of United hebben allebei kans om kampioen te worden.
En bij City zit hij ook met De Jong. Die 2 liggen elkaar privé wel
Ze spelen al thuis :p. Mooi stadion dat wel.quote:Op donderdag 8 maart 2012 17:37 schreef Stokstaart het volgende:
Valencia staat derde in de PD. Ze komen uit de CL waar ze Genk nog vernederd hebben met 7-0 of zo.
Ik denk dat ze 1-0 winnen en het thuis afmaken.
Yep splinternieuwquote:Op donderdag 8 maart 2012 17:39 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ze spelen al thuis :p. Mooi stadion dat wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |