Maar even serieus..quote:Op maandag 9 april 2012 20:54 schreef GGMM het volgende:
Wie ben jij nou weer?
Maar vragen om prive-info daar staat een ban op, ja. Verder worden bans niet besproken.
Wat is het verschil tussen dat en op welke andere wijze dan ook vragen om privé-info?quote:Op maandag 9 april 2012 20:57 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Maar even serieus..
Als iemand 'Linkje' roept en diegene krijgt een weekban
dat gaat toch wel te ver?
Ik zie het probleem niet met 'Linkjequote:Op maandag 9 april 2012 20:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen dat en op welke andere wijze dan ook vragen om privé-info?
Verder mag Smoofie gewoon mailen naar forum@fok.nl natuurlijk.
Een maandban? Het ging om een week. En 'Linkjequote:Op maandag 9 april 2012 21:02 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet met 'Linkje'
Prima, als je zegt: 'post even de FB link van .....' dan verdien je een maandban.
Het lijkt wel of de regels hier steeds strenger wordenquote:Op maandag 9 april 2012 20:57 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Maar even serieus..
Als iemand 'Linkje' roept en diegene krijgt een weekban
dat gaat toch wel te ver?
De regels omtrent privegegevens zijn al een hele tijd zo en dat is meer dan terecht.quote:Op maandag 9 april 2012 21:09 schreef eight het volgende:
[..]
Het lijkt wel of de regels hier steeds strenger worden
als ze ook openbaar werden gemaakt ja. Dit is wat anders.quote:Op maandag 9 april 2012 21:10 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
De regels omtrent privegegevens zijn al een hele tijd zo en dat is meer dan terecht.
Nee hoor. Of ze nou openbaar gemaakt worden of uitgedeeld worden via DM, blijft hetzelfde.quote:Op maandag 9 april 2012 21:11 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
als ze ook openbaar werden gemaakt ja. Dit is wat anders.
Als er wordt gezegd 'ik heb de privegegevens van Pietje. DM me maar als je die gegevens wil hebben.' dat is net zo triest.quote:Op maandag 9 april 2012 21:11 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
als ze ook openbaar werden gemaakt ja. Dit is wat anders.
triest is niet hetzelfde als banwaardig toch? Al denken jullie er blijkbaar anders over.quote:Op maandag 9 april 2012 21:14 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Als er wordt gezegd 'ik heb de privegegevens van Pietje. DM me maar als je die gegevens wil hebben.' dat is net zo triest.
Principe blijft dan hetzelfde.quote:Op maandag 9 april 2012 21:15 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
triest is niet hetzelfde als banwaardig toch? Al denken jullie er blijkbaar anders over.
Triest is niet hetzelfde als banwaardig nee, maar dit was zowel triest als banwaardig.quote:Op maandag 9 april 2012 21:15 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
triest is niet hetzelfde als banwaardig toch? Al denken jullie er blijkbaar anders over.
dat blijkt.quote:Op maandag 9 april 2012 21:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Triest is niet hetzelfde als banwaardig nee, maar dit was zowel triest als banwaardig.
Nu zal je wel zuur genoemd worden.quote:Op maandag 9 april 2012 21:31 schreef Happel het volgende:
Is dat serieus een regel hier? Weer wat geleerd. Onzinnig tot op het bot...
Interesseert mij het. Gaat nergens over.quote:Op maandag 9 april 2012 21:32 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Nu zal je wel zuur genoemd worden.
Kom op man, het is gewoon een zaadtopicquote:Op dinsdag 10 april 2012 13:15 schreef tong80 het volgende:
Gooi hem dan naar onzin.
Iedereen kon er om lachen.
De snelste voetballer ooit.
Lekker zo'n nieuw modje dat zich wil bewijzen.
Blijft een haat liefde verhouding hier in VBL of niet dan.quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:15 schreef tong80 het volgende:
Gooi hem dan naar onzin.
Iedereen kon er om lachen.
De snelste voetballer ooit.
Lekker zo'n nieuw modje dat zich wil bewijzen.
Jij zwart, zo onwennigquote:Op dinsdag 10 april 2012 13:16 schreef Happel het volgende:
[..]
Blijft een haat liefde verhouding hier in VBL of niet dan.
Iedereen ligt in een deuk man.quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Kom op man, het is gewoon een zaadtopic
Ik open genoeg serieuse relevante topics. Is er op een dinsdagmiddag een leuk topic waar de users om lachen noemt ie het bagger. Ik weet wel dat je kunt discussiëren over leuk en niet leuk. Ik open natuurlijk ook bagger. Maar dit is volgens de andere users gewoon leuk.quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:16 schreef Happel het volgende:
[..]
Blijft een haat liefde verhouding hier in VBL of niet dan.
De longen van de echte Happel waren ook zwart.quote:
niet eens een glimlach.quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik open genoeg serieuse relevante topics. Is er op een dinsdagmiddag een leuk topic waar de users om lachen noemt ie het bagger. Ik weet wel dat je kunt discussiëren over leuk en niet leuk. Ik open natuurlijk ook bagger. Maar dit is volgens de andere users gewoon leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |